En tiedä miksi, mutta tänne nyt tulin avautumaan... Onko kukaan muu huomioinut sellaista ilmiötä, että moni todella hyvännäköinen suomalainen mies, on itseään huomattavasti vähemmän edustavan naisen kanssa? Ja juu juu, on pinnalista ja kun on ne lapsetkin jne jne..
Mutta tämä on kyllä ihmeellistä.
Tasoerot suomalaisissa parisuhteissa
70
1067
Vastaukset
- MAT on syvältä
Mistä voi tietää mitä huikeita temppuja nuo naiset makuuhuoneissa pikku-Eemeleiden ja -Emilioiden nukahdettua tekevät. Voi sitä akrobatian ja eritteiden määrää! Siihen vaaditaan vähintään tuplaspagaatin ja triplaslutsin osaaminen kääntäen väärinpäin.
Vai voisiko olla sittenkin niin, että he saattavat rakastaa toisiaan? Voiko olla niin että moni miehistä näkee naisessa jotakin, mitä sinä et ikinä kykene näkemään? Ehkä se on jotakin, mitä ulkonäöllä ei voi ostaa? Tai voi olla paljon muitakin asioita, jotka voi yhdistää pareja.- Arasville
"Vai voisiko olla sittenkin niin, että he saattavat rakastaa toisiaan? Voiko olla niin että moni miehistä näkee naisessa jotakin, mitä sinä et ikinä kykene näkemään? Ehkä se on jotakin, mitä ulkonäöllä ei voi ostaa? Tai voi olla paljon muitakin asioita, jotka voi yhdistää pareja. "
Älä nyt ole naiivi. Kyllä se on surkeaa jos mies on tasoaan alemman naisen kanssa. Itsekkin olen huomannut että monesti itseäni paremman näköisillä miehillä on nainen jota ei todellakaan tee mieli panna. - Sinä et ymmärrä
Arasville kirjoitti:
"Vai voisiko olla sittenkin niin, että he saattavat rakastaa toisiaan? Voiko olla niin että moni miehistä näkee naisessa jotakin, mitä sinä et ikinä kykene näkemään? Ehkä se on jotakin, mitä ulkonäöllä ei voi ostaa? Tai voi olla paljon muitakin asioita, jotka voi yhdistää pareja. "
Älä nyt ole naiivi. Kyllä se on surkeaa jos mies on tasoaan alemman naisen kanssa. Itsekkin olen huomannut että monesti itseäni paremman näköisillä miehillä on nainen jota ei todellakaan tee mieli panna.rakkaudesta ja rakastamisesta yhtään mitään. Sinulle parisuhde merkitsee pelkkää seksiä. Ulkonäkö on sivuseikka jos oikeasti rakastaa toista. Ei ihme, että et löydä parisuhdetta. Kuka tuommoista rakastaisi?
- Arasville
Sinä et ymmärrä kirjoitti:
rakkaudesta ja rakastamisesta yhtään mitään. Sinulle parisuhde merkitsee pelkkää seksiä. Ulkonäkö on sivuseikka jos oikeasti rakastaa toista. Ei ihme, että et löydä parisuhdetta. Kuka tuommoista rakastaisi?
Voin vakuuttaa että suurin osa miehistä on lähempänä minun kantaani kuin sinun.
- .
Arasville kirjoitti:
että miehiä on enemmän yksin onnettomina elelemässä. Itse olette osanne valinneet turha ruikuttaa. On kyllä ihme että HETEROmiehet pitää naisia ruman näköisinä, herää kyllä epäilys että olisiko nämä miehet vähän toisiinsa päin..
- Oki
Arasville kirjoitti:
Älä nyt ole naiivi. Kyllä se on surkeaa jos mies on tasoaan alemman naisen kanssa. Itsekkin olen huomannut että monesti itseäni paremman näköisillä miehillä on nainen jota ei todellakaan tee mieli panna.Vaan villi luonne joka vie mukanaan!
- monet meistä
. kirjoitti:
että miehiä on enemmän yksin onnettomina elelemässä. Itse olette osanne valinneet turha ruikuttaa. On kyllä ihme että HETEROmiehet pitää naisia ruman näköisinä, herää kyllä epäilys että olisiko nämä miehet vähän toisiinsa päin..
hetero miehistä pidämme hoikista ja kauniista nuorista naisista. Mitä ihmeellistä siinä on? Emme me ole kiinnostuneet mistään ylipainoisista paskasäkeistä.
- Sen miehen tekee.
Arasville kirjoitti:
Älä nyt ole naiivi. Kyllä se on surkeaa jos mies on tasoaan alemman naisen kanssa. Itsekkin olen huomannut että monesti itseäni paremman näköisillä miehillä on nainen jota ei todellakaan tee mieli panna."Itsekkin olen huomannut että monesti itseäni paremman näköisillä miehillä on nainen jota ei todellakaan tee mieli panna."
Olet joko
A) Homo
B) Kateellinen
C) Molempia
Veikkaisin C- vaihtoehtoa. - Älykäs ja ruma
Arasville kirjoitti:
koskaan sattunut huomaamaan, millaisten ällötysten kanssa nätit naiset seurustelevat?
Tai oletko koskaan ajatellut asiaa siltä kannalta, että niistä "rumissa" naisissa löytyy pikkusen enemmän luonnetta ja älykkyyttä kuin jostain bimboista kanoista, joiden älykkyysosamäärää ei edes kehtaa
kavereille ääneen sanoa?
Ja voi olla vielä niinkin, että se komea mies joka seurustelee "ruman" naisen kanssa, on niin helvetin tyhmä, ettei kukaan muu nainen huoli.
Että sillä lailla tätä elämää kuljetaan, monta kuljettajaa eikä tuollasten urpojen kanssa kukaan täysjärkinen jaksaisi kulkea.
- normaali kehitys
nuorempana ne pojat on olleet ihan tavallisia miehenalkuja ja tytöt hehkeitä ja jaksoivat laittautua >> sopivat toisilleen ja pariutuivat. siitä asti mies on vaan komistunut ja muija rapistunut. yhdessä niitä tosiaan pitää muut kuin ulkonäköseikat.
sen takia syrjähypyt on niin yleisiä. - hemmohei
No sama toteutuu toisinpäinkin silloin kun kyseessä on vanha läski tai muuten ruma mies ja hänen kaunis nuori vaimonsa. No, silloin tosin mies on aina rikas ja vaikutusvaltainen.
- Silkkaa biologiaa
Nainen hakee yleensä ihanteellista siittäjää lapsilleen. Hyvännäköinen mies on usein myös terve, eikä hänellä ehkä ole periytyviä ulkoisia vikoja. Tällaista siittäjää yleensä kaikki naaraat hakevat jälkeläisilleen. On sitten iskukyvystä kiinni, kuka naaraista onnistuu nappaamaan tämän uroksen itselleen.
Eivät nämä hyvännäköiset urokset välttämättä kauan pysy sen yhden nartun talutusnuorassa.- Ihmiset eivät ole
eläimiä eivät toimi kuin eläimet, paitsi tietysti ne, jotka ovat samalla henkisellä tasolla eläinten kanssa.
- Vessansiivooja
Voi johtua siitä että miehellä on huono itsetunto eikä uskalla yrittää ketään missiä. Suomalaismiehethän eivät ole tunnettuja rohkeudestaan.
Lisäksi kauniit tytöt ovat hyvin usein vittumaisia ja epäsosiaalisia, koska ovat ratsastaneet elämästä läpi ulkonäöllään.- Arasville
Siinä on jo järkevä teoria.
- Naisasialuuseri
ole. Ainakin minun tuntemani kauniit naiset ovat myös todella mahtavia luonteeltaan ja sen taika niihin aina rakastunkin- Sen sijaan rumista akoista löytyy myös ne vittumaisemmat luonteet.
- nainen vain.........
Naisasialuuseri kirjoitti:
ole. Ainakin minun tuntemani kauniit naiset ovat myös todella mahtavia luonteeltaan ja sen taika niihin aina rakastunkin- Sen sijaan rumista akoista löytyy myös ne vittumaisemmat luonteet.
Sama pätee myös miehiin. Rumimmat ja/tai lihavimmat ovat aina päätään aukomassa MINUN ulkonäöstäni (eivät ole tainneet vilkaista peiliin...) vaikkeivät edes tuntisi (itse en taas ikinä hauku heidän pärstäänsä heidän ollessaan paikalla vaikka näin ajattelisinkin, sillä en halua olla törkeä). Sitten taas söpöt/ hitusen komeahkotkin miehet joko eivät sano mitään ivaavaa tai ovat jostain syystä jopa niitä kohteliaimpia ja avuliaimpiakin (en tarkoita baaritilannetta seksi mielessään vaan ihan tavallisia päiväsaikaisia tapahtumia ilman ehdotteluja ja taka-ajatuksia). Kaipa se niin on että kauniilla/komeilla on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse kohdella muitakaan huonosti tai purkaa heihin patoumia.
- 8+12=20
nainen vain......... kirjoitti:
Sama pätee myös miehiin. Rumimmat ja/tai lihavimmat ovat aina päätään aukomassa MINUN ulkonäöstäni (eivät ole tainneet vilkaista peiliin...) vaikkeivät edes tuntisi (itse en taas ikinä hauku heidän pärstäänsä heidän ollessaan paikalla vaikka näin ajattelisinkin, sillä en halua olla törkeä). Sitten taas söpöt/ hitusen komeahkotkin miehet joko eivät sano mitään ivaavaa tai ovat jostain syystä jopa niitä kohteliaimpia ja avuliaimpiakin (en tarkoita baaritilannetta seksi mielessään vaan ihan tavallisia päiväsaikaisia tapahtumia ilman ehdotteluja ja taka-ajatuksia). Kaipa se niin on että kauniilla/komeilla on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse kohdella muitakaan huonosti tai purkaa heihin patoumia.
Ihmisen ulkoinen olemus kertoo millainen hän on sisäisesti.
Ei pidä paikkaansa. Minäkin, joka lukeudun rumimpiin ja lihavimpiin, pidättäydyn lausumasta kommentteja muiden ulkonäöstä, ellei kyse ole ystävällisestä, positiivisesta ja epäseksuaalisesta peruskohteliaisuudesta.
- 11plus11
Tuo on muuten ihan totta! Minua ei ole koskaan kukaan hyvännäköinen mies haukkunut, vaan ovat olleet todella kivoja, mutta niiltä rumiluksilta kuulee aina haukkumista. Ja sitten valitetaan, kun naiset on kiinnostuneita vain komeista miehistä... Miksiköhän?!!
- tyytyväinen lihavana
LordBoredom kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minäkin, joka lukeudun rumimpiin ja lihavimpiin, pidättäydyn lausumasta kommentteja muiden ulkonäöstä, ellei kyse ole ystävällisestä, positiivisesta ja epäseksuaalisesta peruskohteliaisuudesta.
olen lihava nainen, ja minulla on paljon parempi itsetunto, kuin monella kauniilla ja hoikalla naisella.
En ole kiinnittänyt huomiota - sen sijaan siihen olen, että moni minun ei-niin-hyvännäköisenä pitämäni mies on yhdessä varsin kauniiden naisten kanssa. Mutta eipä siinä kai mitään ihmeellistä, heillä on varmaan sitten muita hyviä piirteitä. Kannattaa muistaa, että "taso" ei ole pelkkä ulkonäkökysymys, vaan loppujen lopuksi on kyse melko abstraktista käsitteestä, joka ei sellaisenaan edes sido yksilöitä. Ei asiassa mitään ihmeellistä ole.
- jsahdfu065235
...parisuhteessa käsite "fun to be with" on todella tärkeä ja myös energisyys...
jos ihminen on ns. "fun to be with", hyvännäköinen, energinen..on hän varmasti kovaa "valuuttaa" (tässä en mainitse edes kunnollisuus, luottamus..jne, koska niiden pitäisi olla aivan itsestään selvyyksiä, eikä niillä pitäisi olla tarvetta edes mainostaa). "Fun to be with" ei sitten tarkoita mitään vitsi niekkaa..myös sekin on riittävää, että osaa nauraa itselleen ja toisten jutuille ja ehkä tehdä elämästä aika-ajoin itselleen ja kumppanille kivan paikan.
Ainakin naisnäkökulmasta ulkonäkö merkkaa ainoastaan yhden osan kokonaiskuviossa. Täytyy muistaa, että nuoret tytöt (vaikka näyttävätkin aikuisilta) opettelevat vielä elämää, heille on parisuhde kentällä mahdollisuuksia ja kokemattomuudesta johtuen tekevät myös virheitä. Uskoisin, että samasta syystä johtuu monien nuorten miesten riman "korkeus" --> kokemattomuudesta. Kokemattomuus saa ehkä naiset näyttämään esineiltä, joilloin ainoa merkkaava tekijä on ulkonäkö ja seksin merkitys "kasvaa suhteettomiin mittoihin", vaikka se on ainoastaa yksi osa parisuhdetta ja sen merkitys vähenee mitä enemmän vuosia kertyy (ei päde aina)..
Itse haluaisin miettiä kauemmas ja ajatella millainen pari olisimme 65... toivoisin, että saisin sen ikäisenä jakaa elämää hyvän ystävän ja hauskan ihmisen kanssa, eikä yksinäisyys olisi ainoa kumppanini.....
- ....................
Sepä on kumma että tätä aina jaksetaan jauhaa täällä. Itse en ole moista koskaan niin yleiseksi huomannut että olisi edes huomiota kiinnittänyt. Sen sijaan olen kyllä huomannut suorastaan todella rumien miesten vaativan itselleen sitä kaikkien miesten haluamaa, jo parinkymmenen komean miehen kanssa heilastellutta missiä ja juoksevan vain niiden perässä (yleensä tuloksetta, koska eivät ole rikkaita) ja saavatkin sitten olla yksin kun eivät tajua tasoaan. Ja selvennettäköön että vaikka olen nainen, en edes kuulu niihin täällä väitettyihin naisiin jotka 'pitävät lähes jokaista naista ja ainakin taviksiakin kauniina mutta lähes jokaista miestä rumana'. Päinvastoin, itse näen TODELLA harvoin oikeasti kauniita naisia, sen sijaan mielestäni komeita miehiä tulee vastaan harva se päivä ja suurempaan kaupunkiin (asun pienellä paikkakunalla) mentäessä joka kerta.
SILTIKÄÄN en ole huomannut mitenkään silmiinpistävästi komeiden miesten olevan rumien/ tavisnaisten kanssa. Itseasiassa olen huomannut päinvastaista: ne harvat kauniit (ja usein samalla myös hoikat), miesten suuressa suosiossa olevat naiset ovat yllättävää kyllä valinneet hieman kaljamahaisen, rumahkonkin miehen tai tavismiehen. Eikä viiden tuntemani tapauksen kohdalla yhdessäkään mies ole rikas. Ehkä se rakkaus tosiaan on takana näissä molemmissa huomioissa, minun ja sinun. - Näin voi olla
maaseudulla, mutta Stadin seudulla on tarkka kastijako hyvännäköiseten ja muitten välillä. Täällä ei kukaan hyvännäköinen ei suostu olemaan ei-hyvännäköisen kanssa parisuhteessa. Hyvännäköiset miehet voi käydä panemassa tavisnaisia sivupanoina, mutta seurustelusuhteeseen nämäkin miehet haluavat tasoisensa naisen.
- Lehmä laitumella
pääkaupunkiseudulla asuvista ihmisistä.
Niin helvetin pinnallista meininkiä että hirvittää.
Oikeasta elämästä kukaan ei tajua mitään.
Kyllä maalla on mukavaa :)
- näin on näin
Kaikki vähänkin paremman näköiset naiset nussivat panomiesten kanssa tasan tarkkaan niin kauan kun he vähintäänkin tilapäispanokumppaniksi heille kelpaavat. Tästä seuraa se että jos et ole panomies niin sinun on otettava paritteluikäisistä naisista ruma nainen joka ei panomiesten nussittavaksi kelpaa. Tämä näin jos nyt ylipäätänsä naisseuraa haluat tai perheen perustaa ja ehkä lapsiakin hankkia aiot.
Vanhempaa panomiehille enää kelpaamatonta naista myös riittää, mutta he ovat jo iän myötä menettäneet kaiken kauneutensa naisena.- Varmaan se noin
on. Eli jos haluaa naisen jota ei ole puhkinussittu joka reikään - eli sellaisen äidiksi kelpaavan -täytyy tyytyä vaatimattomamman näköiseen naiseen.
- Tarkkailematon
No en voi sanoa huomanneeni. On tietysti pareja joissa mies on huomattavasti näyttävämmän näköinen kuin nainen, mutta ei se mikään säännöllinen ilmiö ole. Vähintäänkin yhtä paljon on pareja, joissa nainen kaunis ja hoikka, mutta mies on sellainen pallomahainen sohvaperuna. Melko sokea olet jos et tällaisia koskaan näe.
Mitä vanhemmista ihmisistä puhutaan, sitä paremmassa kunnossa naiset ovat ikäisiinsä miehiin verrattuna. Ylipainoisista löytyy paljon enemmän miehiä kuin naisia, tämän voi ihan itse tarkastaa tilastoista. Älkääkö nyt alkako lässyttämään mistään lihaksista yms, kun nykyään suuri osa miehistä ei siellä kuntosalilla yms käy. Kyllä se on ihan pelkkää läskiä.
Kerrataan nyt vielä kerran, kun ei tunnu menevän perille:
Naisista kiinnostuneen miehen tasoa ei määritä hän itse tai muut miehet, vaan naiset. Onko se NOIN vaikea tajuta? Vai oletko sinä kenties itse niin kiinnostunut miehistä ja heidän ulkonäöstään, että jatkuvasti heitä arvostelet mielessäsi?
Näyttää vähän siltä että monella palstan miehellä on jotain homoseksuaalisia taipumuksia, kun naiset ovat niin kamalia ja rumia, mutta miehet komeita ja ihania :)- ja taas homoleima
lentää, kun läski ei kestä kuulla totuutta.
- Tarkkailematon
ja taas homoleima kirjoitti:
Olen kylläkin ihan normaalipainoinen, kuntoilua harrastan 4-6 kertaa viikossa. Kroppa on monen naisen mieleen. Niin, naisen. Minä kun olen mies, enkä nainen kuten ilmesesti oletit?
Homoleima nyt lensi lähinnä siitä millaiselta nämä palstan jutut mielestäni näyttävät.
Onko sinun "totuutesi" paljonkin parempi kuin minun omat huomioni? Miksi? Pitäisikö ihmisten uskoa ennemmin sinun "totuuteesi" kuin siihen mitä tilastoissa lukee? Taidat olla melkoinen neropatti? - ..............
ja taas homoleima kirjoitti:
korvaankin kuultuna aika ihmeellistä että palstan miehet ylistävät kilvan suomalaisia miehiä komeiksi ja haukkuvat suomalaisia naisia rumiksi. Onhan tämä nyt ihan selvää mistä on kyse. Olette enemmän miehiin päin, tunnustakaa asia itsellenne ja lopettakaa palstaruikutus ja naisten haukkuminen(heteromiehille tuntuu pulskempikin nainen kelpaavan vallan mainiosti)!
- Huhhuh!
.............. kirjoitti:
korvaankin kuultuna aika ihmeellistä että palstan miehet ylistävät kilvan suomalaisia miehiä komeiksi ja haukkuvat suomalaisia naisia rumiksi. Onhan tämä nyt ihan selvää mistä on kyse. Olette enemmän miehiin päin, tunnustakaa asia itsellenne ja lopettakaa palstaruikutus ja naisten haukkuminen(heteromiehille tuntuu pulskempikin nainen kelpaavan vallan mainiosti)!
Olen täysverinen hetero, enkä missään tapauksessa haluaisi seurustella minkään virtahevon kanssa. Naurettava yleistys. Normaalipainoisena ja hyväkuntoisena haluan myös normaalipainoisen naisen. Tämä yleistyksesi oli typerin juttu mitä olen koko viikon aikana kuullut.
- Tarkkailematon
Huhhuh! kirjoitti:
Olen täysverinen hetero, enkä missään tapauksessa haluaisi seurustella minkään virtahevon kanssa. Naurettava yleistys. Normaalipainoisena ja hyväkuntoisena haluan myös normaalipainoisen naisen. Tämä yleistyksesi oli typerin juttu mitä olen koko viikon aikana kuullut.
No onko sinulla sitten joku parempi selitys sille miksi niin kovasti ihailette suomalaisten miesten ulkonäköä, mutta naiset ovatkin ihan kamalia? Kyllä tuo ulkopuolisen korvaan vähän siltä kuulostaisi, että tyyppi on enemmän miehiin päin kallellaan. Onko joku parempi selitys?
Minusta se vaan on vähän outoa, että "täysverinen heteromies" katselee kovasti miehiä "sillä silmällä" ja mittailee heidän tasoaan.
BTW: Onkohan jossain Kansanterveyslaitoksessa tai Tilastokeskuksessa joku naisten salaliitto, jossa he väärentävät tilastot näyttämään siltä että miehet ovat keskimäärin naisia huonompikuntoisia ja ylipainoisempia, vaikka oikeasti teidän mukaanne asia on toisin päin? - .............
Huhhuh! kirjoitti:
kun te pidätte enemmän miesten ulkonäöstä(vaikka miehistäkin on yli puolet ylipainoisia) kuin naisten ja silti sanotte olevanne heteroita. Se nyt ei vain ole heteron merkki.
Ja on ihmeellistä että parikin kiloa ylimääräistä tuntuu olevan teille "heteroille" naisen vartalossa liikaa..sehän on jo mallimaailmasta todettu juttu että homot(suunnittelijat) pitävät pojan mallisista/kokoisista naisista.. - Mies1985
Tarkkailematon kirjoitti:
No onko sinulla sitten joku parempi selitys sille miksi niin kovasti ihailette suomalaisten miesten ulkonäköä, mutta naiset ovatkin ihan kamalia? Kyllä tuo ulkopuolisen korvaan vähän siltä kuulostaisi, että tyyppi on enemmän miehiin päin kallellaan. Onko joku parempi selitys?
Minusta se vaan on vähän outoa, että "täysverinen heteromies" katselee kovasti miehiä "sillä silmällä" ja mittailee heidän tasoaan.
BTW: Onkohan jossain Kansanterveyslaitoksessa tai Tilastokeskuksessa joku naisten salaliitto, jossa he väärentävät tilastot näyttämään siltä että miehet ovat keskimäärin naisia huonompikuntoisia ja ylipainoisempia, vaikka oikeasti teidän mukaanne asia on toisin päin?Miten niin huonokuntoisempia? Ylipainoisempia ehkä mutta miten tuo huonokuntoisuus on määritetty? Onko tämä sama juttu niin kuin se "pojat ovat löysiä armeijassa" tutkimus joka on merkityksetöntä niin kauan kuin naisia ei laiteta samaan rääkkiin; ei ole vertailukohtaa.
Muutenkin tuo ylipainoisuusvertailu on aika älytöntä koska se olettaa että samanpituinen mies ja nainen painavat täsmälleen saman verran vaikka naisella on pienemmät luut ja lihakset ja enemmän läskiä ja päinvastoin. Sen lisäksi naiseen läski tarttuu paremmin kuin mieheen ja mies voi kasvattaa lihaksia (ja painoa) paljon tehokkaammin.
Sitä paitsi naisille on ihan perussettiä korostaa miten nainen on kauniimpi ja kuinka kiihottuu enemmän naisen vartalosta kuin miehen mutta seurustelee silti miehen kanssa jne.
Se on ihan eri asia kuin vertailla miehiä ja naisia ja olla sitä mieltä että miehet huolehtivat itsestään paremmin ja ovat siten SUHTEELLISESTI paremmannäköisiä kuin itsestään (kirjoittajan mielestä) huonommin huolehtivat naiset. Samalla tavalla koiraihminen voi olla sitä mieltä että koirarodut on jalostettu huonoon suuntaan tai että joku koira on huonosti pidetty ja sairaan ja ikävän näköinen ja jonkun toisen ihmisen lemmikkikissan turkki säteilee terveyttään mutta silti lähtökohtaisesti tämä koiraihminen pitää koiraa esteettisempänä, all else being equal. - ..........
Mies1985 kirjoitti:
Miten niin huonokuntoisempia? Ylipainoisempia ehkä mutta miten tuo huonokuntoisuus on määritetty? Onko tämä sama juttu niin kuin se "pojat ovat löysiä armeijassa" tutkimus joka on merkityksetöntä niin kauan kuin naisia ei laiteta samaan rääkkiin; ei ole vertailukohtaa.
Muutenkin tuo ylipainoisuusvertailu on aika älytöntä koska se olettaa että samanpituinen mies ja nainen painavat täsmälleen saman verran vaikka naisella on pienemmät luut ja lihakset ja enemmän läskiä ja päinvastoin. Sen lisäksi naiseen läski tarttuu paremmin kuin mieheen ja mies voi kasvattaa lihaksia (ja painoa) paljon tehokkaammin.
Sitä paitsi naisille on ihan perussettiä korostaa miten nainen on kauniimpi ja kuinka kiihottuu enemmän naisen vartalosta kuin miehen mutta seurustelee silti miehen kanssa jne.
Se on ihan eri asia kuin vertailla miehiä ja naisia ja olla sitä mieltä että miehet huolehtivat itsestään paremmin ja ovat siten SUHTEELLISESTI paremmannäköisiä kuin itsestään (kirjoittajan mielestä) huonommin huolehtivat naiset. Samalla tavalla koiraihminen voi olla sitä mieltä että koirarodut on jalostettu huonoon suuntaan tai että joku koira on huonosti pidetty ja sairaan ja ikävän näköinen ja jonkun toisen ihmisen lemmikkikissan turkki säteilee terveyttään mutta silti lähtökohtaisesti tämä koiraihminen pitää koiraa esteettisempänä, all else being equal."Sitä paitsi naisille on ihan perussettiä korostaa miten nainen on kauniimpi ja kuinka kiihottuu enemmän naisen vartalosta kuin miehen mutta seurustelee silti miehen kanssa jne."
Totta. - .............
............. kirjoitti:
kun te pidätte enemmän miesten ulkonäöstä(vaikka miehistäkin on yli puolet ylipainoisia) kuin naisten ja silti sanotte olevanne heteroita. Se nyt ei vain ole heteron merkki.
Ja on ihmeellistä että parikin kiloa ylimääräistä tuntuu olevan teille "heteroille" naisen vartalossa liikaa..sehän on jo mallimaailmasta todettu juttu että homot(suunnittelijat) pitävät pojan mallisista/kokoisista naisista..on myös sanonut että naisen vartalo on esteettisesti paremmannäköisempi kuin miehen, pidätkö sinä näitä naisiakin sitten lesboina? Moni heteronainen myös sanoo kiihottuvansa naisen vartalosta, mutta ei miehen vartalosta. Onko sellainen nainen täysin hetero?
- ......
.............. kirjoitti:
heteronainen on täällä tunnustanut että naiset ovat esteettisesti paremmannäköisiä kuin miehet ja moni heteronainen on sanonut kiihottuvansa paremmin naisen kuin miehen vartalosta?
- heteromiesfani
............. kirjoitti:
on myös sanonut että naisen vartalo on esteettisesti paremmannäköisempi kuin miehen, pidätkö sinä näitä naisiakin sitten lesboina? Moni heteronainen myös sanoo kiihottuvansa naisen vartalosta, mutta ei miehen vartalosta. Onko sellainen nainen täysin hetero?
Naisissa on paljon biseksuaaleja.
Palstan pojat tuntuvat olevan todellakin enemmän miesten perään. Laihuutta naisessa ihailevat ovat pääasiassa homoja. Faktaa. - Tuo on aivan totta
heteromiesfani kirjoitti:
Naisissa on paljon biseksuaaleja.
Palstan pojat tuntuvat olevan todellakin enemmän miesten perään. Laihuutta naisessa ihailevat ovat pääasiassa homoja. Faktaa.Oikeat heteromiehet ovat kiinnostuneita naisten muhkeista muodoista. Laihoista naisista ovat (puhtaassa esteettisessä ei siis seksuaalisessa mielessä) kiinnostuneita vain muotisuunnittelijat ja muut homot. Laihoista naisista kiinnostunut mies ei tunne normaalia heteromiehen seksuaalista halua naista kohtaan vaan hänellä on muotisuunnittelijahomon estetisoiva katse.
- .............
Tuo on aivan totta kirjoitti:
Oikeat heteromiehet ovat kiinnostuneita naisten muhkeista muodoista. Laihoista naisista ovat (puhtaassa esteettisessä ei siis seksuaalisessa mielessä) kiinnostuneita vain muotisuunnittelijat ja muut homot. Laihoista naisista kiinnostunut mies ei tunne normaalia heteromiehen seksuaalista halua naista kohtaan vaan hänellä on muotisuunnittelijahomon estetisoiva katse.
sallittua naisen vartalossa, muttei miehen? Muodokas nainen on naisellinen mutta muodokas mies on läski?
- Varmasti
kertoo siitä, että mies ei osaa etsiä kaunista reikää. Itsekin olen ihmetellyt miksi hyvännäköiset miehet ovat naineet jonkin lyllerön? Vai onko mies sittenkin reppana ja helposti johdateltavissa eli kun löytyy kolo niin se kelpaa!
Toinen syy voi olla se, että nainen onkin itse halunnut itselleen komean miehen ja mies on mennyt retkuun jonkin ei-niin kauniin akan kanssa.
Tosi säälittävää. Mutta tosi paljon harrastavat vieraissa käytiä suomalaiset ukkomiehet. Ainakin jos seuraa menoa omalla työpaikalla. Ilmeisesti siitä syystä kun oma vaimo on epämiellyttävän näköinen ja rupsahtanut lapsien teon jälkeen. Sekä reiät jo löystyneet.- Njoo'oh
"Toinen syy voi olla se, että nainen onkin itse halunnut itselleen komean miehen ja mies on mennyt retkuun jonkin ei-niin kauniin akan kanssa."
Kuka ei haluaisi itselleen komeaa miestä tai kaunista naista? Koko äskeinen kirjoituksesihan oli käytännössä rumien haukkumista, joten ilmeisesti haluaisit itsekin kauniin naisen? Miksi se siis on jotenkin ihmeellistä, jos nainen haluaa komean miehen?
Miten mies "menee retkuun"? Ovatko miehet siis niin selkärangattomia vässyköitä, että nainen kuin nainen saa miehen itselleen, vaikka mies ei sitä naista haluaisikaan?
Miten se muuten on naisen vika, jos joku häntä "tasokkaampi" mies on halukas parisuhteeseen hänen kanssaan? Missä kohtaa nainen toimii väärin?
Jos joku kaunis, seksikäs ja fiksu nainen (vaikkapa vielä se ylistetty neitsytkin) ihastuisi sinuun ja haluaisi seurustella kanssasi, niin sanoisitko että ei käy, koska hän kuuluu jollekin n tasoa tasokkaammalle miehelle? Tuskimpa.
- Laasasensa lukenut
Yks selitysmalli voi olla se, että miehiä syntyy evolutionäärisistä syistä enemmän kuin naisia. Sen lisäksi naiset ovat huomattavasti itsenäisempiä ja ilmeisesti seksistä riippumattomampia ja ronkeleitakin. Valitsevat mieluummin sinkkuuden kuin sitoutuvat vuosikymmeniksi 'väärään' mieheen. Näin halukkaita naisia on miesten kesken jaossa huomattavasti vähemmän, mistä seuraa se koulun arvosanoin mitattuna, että seiskan naisella on kohtuulliset mahikset kasin mieheen. Sillä kasin miehellä kun voi olla melkoinen pallien pakotus, jota helpottamaan käy vähän vaatimattomampikin harmaavarpunen :D
Ilmiö on tunnettu ja ihan tutkittukin esim. ekonomistien piirissä, jotka ovat syventyneet ihmisten pariutumiskäyttäytymiseen näin taloudellisin termein ilmaistuna :D Suomalaiset miehet voivat torjua huonoa markkina-arvoaan hakemalla kumppanin sellaisesta kulttuurista, joissa arvostetaan erilaisia ominaisuuksia kuin mitä suomalaiset naiset tekevät. Usein tämä herättää kränää suomalaisissa kilpasiskoissa. Vertaa tilannetta vaikkapa lakkoon (naisten yhdessätuumin tekemät säännöt ja luoma keinotekoinen puute naisista) ja kuinka sitä yritetään rikkoa ulkoa päin.- teiltä idiootti-
miehiltä näyttää unohtuvan että NORMAALIT ihmiset solmivat parisuhteen RAKKAUDESTA. Silloin ei kysellä toisen "tasoa". Rakastuneelle se toinen on aina maailman kaunein/komein/ihanin. Te pallinaamat ette vain ymmärrä mitä rakkaus on!
P.S. Olen sitä mieltä, että näihin ihmisten tasoluokituksiin hurahtaneilla ei ole kaikki kotona pääkopassa. Kannattaisi puhua ongelmasta ammattiauttajien kanssa. teiltä idiootti- kirjoitti:
miehiltä näyttää unohtuvan että NORMAALIT ihmiset solmivat parisuhteen RAKKAUDESTA. Silloin ei kysellä toisen "tasoa". Rakastuneelle se toinen on aina maailman kaunein/komein/ihanin. Te pallinaamat ette vain ymmärrä mitä rakkaus on!
P.S. Olen sitä mieltä, että näihin ihmisten tasoluokituksiin hurahtaneilla ei ole kaikki kotona pääkopassa. Kannattaisi puhua ongelmasta ammattiauttajien kanssa.Olen täysin samaa mieltä - ihmiset solmivat parisuhteen rakkaudesta.
Onko kuitenkin niin, että joihinkin ihmisiin rakastutaan useammin kuin toisiin, vai jakautuuko rakkaus sinusta tasaisesti kaikkien kesken?- Varmasti näinkin.
LordBoredom kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä - ihmiset solmivat parisuhteen rakkaudesta.
Onko kuitenkin niin, että joihinkin ihmisiin rakastutaan useammin kuin toisiin, vai jakautuuko rakkaus sinusta tasaisesti kaikkien kesken?Osa ihmisistä on hyvin pinnallisia ja rakastuu pelkkään ulkokuoreen. Tällaisille suhteille ei kuitenkaan voi ennustaa kovin pitkää ikää. Ne päättyvät kun se rakastumisen huuma menee ohi ja toisen ulkonäkö alkaa kyllästyttää. Mitään syvempiä yhteen kuuluvuuden tunteita ei ole. Tällaisia ihmisiä ei kannata kadehtia.
Onneksi on myös paljon toisenlaisia ihmisiä ja toisenlaisia parisuhteita.
Itse en kadehtisi näitä kauniita/komeita, joiden perässä pinnalliset ihmiset juoksevat. Onko heihin kohdistunut kiinnostus aitoa? Saavatko he aitoa rakkautta? Siitä he eivät voi olla koskaan varmoja. - Markkina-arvo
teiltä idiootti- kirjoitti:
P.S. Olen sitä mieltä, että näihin ihmisten tasoluokituksiin hurahtaneilla ei ole kaikki kotona pääkopassa. Kannattaisi puhua ongelmasta ammattiauttajien kanssa.teorian mukaiset tasoerot ovat fakta. Tämän tosiasian kieltävät hieman yksinkertaiset ihmiset (tavallisesti naiset) syyllistyvät itsepetokseen.
- ATM tai ei
Varmasti näinkin. kirjoitti:
Osa ihmisistä on hyvin pinnallisia ja rakastuu pelkkään ulkokuoreen. Tällaisille suhteille ei kuitenkaan voi ennustaa kovin pitkää ikää. Ne päättyvät kun se rakastumisen huuma menee ohi ja toisen ulkonäkö alkaa kyllästyttää. Mitään syvempiä yhteen kuuluvuuden tunteita ei ole. Tällaisia ihmisiä ei kannata kadehtia.
Onneksi on myös paljon toisenlaisia ihmisiä ja toisenlaisia parisuhteita.
Itse en kadehtisi näitä kauniita/komeita, joiden perässä pinnalliset ihmiset juoksevat. Onko heihin kohdistunut kiinnostus aitoa? Saavatko he aitoa rakkautta? Siitä he eivät voi olla koskaan varmoja.Lisäisin tähän pohdiskeluun sellaisen näkökohdan, että ihminen rakastuu sellaiseen henkilöön joka osoittaa hänelle rakkautta. Jos ajatellaan, että rakkaus ensi silmäyksellä on hyvin poikkeuksellista tai sellaista ilmiötä ei ole ollenkaan, rakastuminen tapahtuu jossain mielessä vaiheittain ja vaiheesta toiseen eteneminen menee siten, että kumpikin osapuoli osoittaa vuorotellen (ei tietysti kaavamaisesti niin mutta suurin piirtein) toiselle merkkejä rakastumisestaan. Niinpä voisi olla mahdollista, että toisiin rakastustaan helpommin kuin toisiin, koska jos jonkun kyvyssä osoittaa vastarakkautta on pahoja puutteita, koko rakastumisprosessi kuivuu kasaan. Toisaalta on myös sanottu, että ihminen rakastuu itse asiassa omaan rakastumisen tunteeseensa, ja silloin toisen osapuolen pitäisi osata ruokkia sitä tunnetta. Yksipuolista rakkautta varmaankin voi olla olemassa, mutta tuskin se yleistä on eikä yksipuolista ihastumista pidä sotkea rakastumiseen.
- töttörötöö
P.S. Olen sitä mieltä, että näihin ihmisten tasoluokituksiin hurahtaneilla ei ole kaikki kotona pääkopassa. Kannattaisi puhua ongelmasta ammattiauttajien kanssa."miehiltä näyttää unohtuvan että NORMAALIT ihmiset solmivat parisuhteen RAKKAUDESTA. "
Kyllä.
"Silloin ei kysellä toisen "tasoa". "
Ei kyselläkään. Ei myöskään autolla ajaessa mittailla vastaantulevien nopeuksia, mutta silti ihmiset voivat ohittaa edelläajavia, vaikka se perustuu täysin mekaanisesti omaan, ohitettavan ja vastaantulevan nopeuteen ja kiihtyvyyksiin (ja tien kuntoon jne). Jokatapauksessa auton ohjaaja tekee monimutkaiset fysiikan laskutoimitukset nopeasti päässään ihan vain katsomalla näkyvyyttä ja nopeuksia.
eli ihminen tekee kyseiset tasolaskelmat automaattisesti alitajunnassaan (tjsp) ja jos lopputuloksenä arvioidaan että vastapuoli on riittävää tasoa, niin siitä seuraa rakastuminen - .............
P.S. Olen sitä mieltä, että näihin ihmisten tasoluokituksiin hurahtaneilla ei ole kaikki kotona pääkopassa. Kannattaisi puhua ongelmasta ammattiauttajien kanssa.Rakkauden lisäksi tarvitaan myös fyysistä vetovoimaa, joka tarkoittaa juuri näitä tasoja. Eli esim. kasin miehet joutuu usein tyytymään jopa kuutosen naisiin koska kasin naiset katselee vain niitä ysin ja kympin miehiä.
- Ämmillä on
taipumusta aloittaa lihominen kunhan ensin ovat saaneet miehen sidottua lapsin itseensä.
- Valot päälle.
Ämmillä on taipumusta aloittaa lihominen kunhan ensin ovat saaneet miehen sidottua lapsin itseensä.
Kukaan mies joka ei ole valmis tunkemaan vesimelonia perseeseen kokonaisena, ei ole mitenkään kyvykäs vittuilemaan naiselle raskauden aikan tulleista kiloista tai synnytyksen jälkeisestä seksi haluttomuusesta tai väsymyksestä.
Hyvä että kaltaisesi mahtiäijän elämä jatkuu yksin. Sääli lapsiasi. - dfgkl
Valot päälle. kirjoitti:
Ämmillä on taipumusta aloittaa lihominen kunhan ensin ovat saaneet miehen sidottua lapsin itseensä.
Kukaan mies joka ei ole valmis tunkemaan vesimelonia perseeseen kokonaisena, ei ole mitenkään kyvykäs vittuilemaan naiselle raskauden aikan tulleista kiloista tai synnytyksen jälkeisestä seksi haluttomuusesta tai väsymyksestä.
Hyvä että kaltaisesi mahtiäijän elämä jatkuu yksin. Sääli lapsiasi.kuinka kauan niitä raskauden aikaisia kiloja täytyy kantaa? Ja kuinka kauan se synnytyksen jälkeinen haluttomuus tapaa kestää?
Elämään kuuluu muutakin kuin lapset, vaikka hieno asia ovatkin. - oo
Mies kun ilmoittautuu vapaaehtoiseksi lapsenvahdiksi 3-5 iltana viikossa, että vaimo pääsee salille, jumppaan ja lenkille. Ja voi se mies käydä vaikka kaupassakin, niin ei tule mitään lihottavia ruokia sinne kaappiin, kun pääsee itse valitsemaan ne kevyemmät vaihtoehdot. Jopa alkaa emäntä komistumaan taas.
- Nainen ei ehdi
harrastaa liikuntaa niin paljon kuin ennen kun hänen pitää huolehtia lapsista. Isät voisivat osallistua enennän lasten hoitoon jos haluavat että äidille jää aikaa muuhunkin.
- 21
Minusta taas tuntuu päinvastaiselta. Poikkeuksellisen kauniita naisia näkee useammin omituisten mötkyjen kanssa kuin komistuksia akankuvatusten.
Siihen en osaa sanoa mitään, ovatko miehet keskivertoa itseään vähemmän viehettävien kanssa kuin naiset. Sekin on niin makukysymys. Aloin tosissani pohtia asiaa ja heitän tähän muutamia ongelmallisia tosielämän tuttuja pariskuntia, entisiä ja nykyisiä. Mitäs mieltä olette näistä?
1. Nainen on 175 cm pitkä ja painaa sellaiset sata kiloa. Hiukset ovat pitkät ja ruskeat, kasvot kauniit, mutta kyllä niihinkin on liikaa rasvaa kertynyt. Pukeutumistyyli näyttävä, mutta siisti.
Mies: 165 cm pitkä. Laiha ja pienikokoinen, hartioita ei käytännössä ole. Luullaan usein teini-ikäiseksi, vaikka ikää on jo yli 25 vuotta. Rankan menneisyyden vuoksi iho pilalla, vaikka kasvot ovatkin hyvin viehättävät. Vaatteet usein merkkivaatteita, mutta käytössä kuluneita rähjäisiä.
Kumpi näistä nyt sitten on paremman näköinen? Nainen on siisti ja kasvoiltaan kaunis, mutta liian lihava. Mies taas lyhyt, rähjäinen ja kevytrakenteinen, mutta kasvot ovat hyvännäköiset ja hän on hoikka.
2. Nainen: Satakiloinen, kasvoiltaan nätti. Pukeutumistyyli tavallinen, meikkaa ja laittaa hiuksiaan huolellisesti.
Mies: Erittäin persoonalliset kasvot (joidenkin mielestä rumat), mutta mies on normaalipainoinen ja siisti.
Entäs tässä?- reipas_poikamies
"""miehiltä näyttää unohtuvan että NORMAALIT ihmiset solmivat parisuhteen RAKKAUDESTA. """
Näin voi kyllä tapahtua, kun on suotuisat olosuhteet. Täysin olmi ruma mies ei tule saamaan missi-naiselta kuin naamapakit. Missä vaiheessa siis pääsee rakastumaan?
Täytyy olla RIITTÄVÄN tasokas vastapuolelle (eli komea supliikki muodikas) jotta edes tutustuminen voi alkaa. Siinä ei auta piilevä aito kiinnostus tai rakkaus ajatukset.
Tottakai jos mies onkin riittävän kuuluisa urheilija yms. niin pelkkä maine riittää tason ylempiin portaisiin.
Nähty on.
Naisen logiikkaa tuo yksi vastaus parhaimmillaan että komea mies on "terveempi" lasten isäksi ? Eiköhän se kropan lihasmäärä ja kestävyys näy ihan muuten kuin naamasta, voi luoja mitä yksinkertaisuutta!
Olen kyllä huomannut yleisissä paikoissa että tukevahkot naiset on usein vauvansa kanssa, kun on saatu se normi pitkä komea mies...
Kuka tässä on siis oikeassa, MAT vai pinnallisuuten perustettu "taso" tai sen seuraus atm-ktm-ytm luokitus? Kuka vain ei rakastu keneen vain, oli normaali tai ei, luokitus tai ei. Peace. - .............
omaa tasoaan paremman näköisten miesten kanssa, tämä on biologinen fakta. Aina löytyy poikkeuksia ja tähän on turha kenenkään tulla nassuttamaan että tietää pariskunnan jossa mies on ruma ja nainen kaunis mutta ne ovatkin poikkeuksia.
- määäääääääääääääääää
Kyllä asia on mielestäni ihan päinvastoin. Jo tietysti siksi, että keskimäärin naiset ovat aikalailla paremman näköisiä kuin miehet, ihan objektiivisestikin katsellen eikä vain miehenä. Tämä johtunee siitä, että keskiverto nainen on kiinnostuneempi ulkonäöstään kuin keskiverto mies ja siksi pitää itsestään paremmin huolta.
Toinen tekijä on kulttuurimme miehille tarjoama mahtava etu eli mies myös saa olla ruma ja ylpeä siitä! Auta armias jos minäkin olisin nainen, niin johan tämänkin palstan sankarit päivittelisivät, miten olen päästänyt itseni rupsahtamaan, mutta naisia, niitä kauniita jan itsestään huoltapitäviäkään, tämä ei tunnut haittaavan!
T: Ruma mies ja ylpeä siitä!- .............
"Kyllä asia on mielestäni ihan päinvastoin. Jo tietysti siksi, että keskimäärin naiset ovat aikalailla paremman näköisiä kuin miehet, ihan objektiivisestikin katsellen eikä vain miehenä."
Ei pidä paikkaansa. Sinä olet tyypillinen mies joka näkee joka toisen naisen nättinä tai kauniina. Totuus on että miehissä on selvästi enemmän erittäin hyvännäköisiä ja erittäin rumia, kun taas naisissa on selvästi enemmän tavallisennäköisiä. Tästä seuraa se, että
- moni komea mies pariutuu tavallisen näköisen naisen kanssa
- moni ruma mies jää yksin koska naisille kelpaa vain omantasoinen tai mielellään omaa tasoa korkeampi mies
- tavallisen näköiset naiset pariutuvat joko tavallisen tai komean miehen kanssa - määääääääääääääääää
............. kirjoitti:
"Kyllä asia on mielestäni ihan päinvastoin. Jo tietysti siksi, että keskimäärin naiset ovat aikalailla paremman näköisiä kuin miehet, ihan objektiivisestikin katsellen eikä vain miehenä."
Ei pidä paikkaansa. Sinä olet tyypillinen mies joka näkee joka toisen naisen nättinä tai kauniina. Totuus on että miehissä on selvästi enemmän erittäin hyvännäköisiä ja erittäin rumia, kun taas naisissa on selvästi enemmän tavallisennäköisiä. Tästä seuraa se, että
- moni komea mies pariutuu tavallisen näköisen naisen kanssa
- moni ruma mies jää yksin koska naisille kelpaa vain omantasoinen tai mielellään omaa tasoa korkeampi mies
- tavallisen näköiset naiset pariutuvat joko tavallisen tai komean miehen kanssaTotta! Nään joka toisen naise kauniina! Tässä tullaankin sitten vanhaan viisauteen, että kauneus on katsoja silmässä. Minun maailmassani siis naiset ovat keskimäärin paremman näköisiä kuin miehet, sinun maailmassasi voi olla toisin. Näin ollen tästä tai noista tasoista tai rumuudesta/kauneudesta on turha kiistellä, koska kauneuskäsityksemme ilmeisesti eroaa aika paljon.
Siitä voinemme kuitenkin olla samaa mieltä, että naiselle ulkonäkö merkkaa vähemmän, joka parantaa "ruman" miehen mahdollisuuksia "kauniiseen" naiseen?
Samoin ainoana kauneuden mitattavana mittarina voitaneen käyttää ulkonäöstään huolehtimista, jota naist tekevät enemmän ja näin ollen ovat tällä mittarilla kauniimpia? - ..........
määääääääääääääääää kirjoitti:
Totta! Nään joka toisen naise kauniina! Tässä tullaankin sitten vanhaan viisauteen, että kauneus on katsoja silmässä. Minun maailmassani siis naiset ovat keskimäärin paremman näköisiä kuin miehet, sinun maailmassasi voi olla toisin. Näin ollen tästä tai noista tasoista tai rumuudesta/kauneudesta on turha kiistellä, koska kauneuskäsityksemme ilmeisesti eroaa aika paljon.
Siitä voinemme kuitenkin olla samaa mieltä, että naiselle ulkonäkö merkkaa vähemmän, joka parantaa "ruman" miehen mahdollisuuksia "kauniiseen" naiseen?
Samoin ainoana kauneuden mitattavana mittarina voitaneen käyttää ulkonäöstään huolehtimista, jota naist tekevät enemmän ja näin ollen ovat tällä mittarilla kauniimpia?"Siitä voinemme kuitenkin olla samaa mieltä, että naiselle ulkonäkö merkkaa vähemmän, joka parantaa "ruman" miehen mahdollisuuksia "kauniiseen" naiseen?"
Olemme eri mieltä. Naiselle ulkonäkö merkkaa paljon enemmän. Suurin osa pariskunnista joita olen nähnyt, vieraat ja tutut, niissä mies on ulkonäöltään ollu aina joko "samalla tasolla" tai tasokkaampi naistaan. Ja olen siis heteromies.
"Samoin ainoana kauneuden mitattavana mittarina voitaneen käyttää ulkonäöstään huolehtimista, jota naist tekevät enemmän ja näin ollen ovat tällä mittarilla kauniimpia?"
Naisten ulkonäöstä huolehtimista on lähinnä kaikki pinnalliset ja epäolennaiset jutut kuten hiusten värjääminen ja laittaminen, meikkaaminen, vaatteet, korut, kengät jne... Eli kaikki juttuja jotka ei liity naisen oikeaan ulkonäköön vaan on pelkkää pintaa.
Miehet pitää ulkonäöstään paljon enemmän huolta eli käyvät salilla ja treenaavat lihaksia ja kiinteyttä ja pitävät tarkkaa kirjaa ruokavaliostaan. Naiset käy korkeintaan kevyellä lenkillä tai jossain naisille suunnatuissa trendikkäissä kuntoilulajeissa joissa syke nousee juuri sen verran että tulee vähän hiki. - .........
määääääääääääääääää kirjoitti:
Totta! Nään joka toisen naise kauniina! Tässä tullaankin sitten vanhaan viisauteen, että kauneus on katsoja silmässä. Minun maailmassani siis naiset ovat keskimäärin paremman näköisiä kuin miehet, sinun maailmassasi voi olla toisin. Näin ollen tästä tai noista tasoista tai rumuudesta/kauneudesta on turha kiistellä, koska kauneuskäsityksemme ilmeisesti eroaa aika paljon.
Samoin ainoana kauneuden mitattavana mittarina voitaneen käyttää ulkonäöstään huolehtimista, jota naist tekevät enemmän ja näin ollen ovat tällä mittarilla kauniimpia?"Samoin ainoana kauneuden mitattavana mittarina voitaneen käyttää ulkonäöstään huolehtimista, jota naist tekevät enemmän ja näin ollen ovat tällä mittarilla kauniimpia?"
Ei ulkonäöstään huolehtiminen ole mikään ulkonäön mittari poikkeuksena fyysinen liikunta ja ruokavalio jotka vaikuttaa siihen miltä miehen tai naisen keho ja kasvot näyttää. Miehen ja naisen ulkonäön tason määrittää tasan kolme asiaa:
- fyysinen liikunta/treenaaminen
- ruokavalio
- geenit
Kaikki muu on epäolennaista pintaa joka ei ole oikeasti osa ihmisen ulkonäköä, eli siis meikit, hiusvärit, väripiilolinssit, korut, vaatteet, kengät jne... Vaikka tavallisen näköinen nainen olisi kuinka koreaksi itsensä laittanut ei hän muutu siitä kauniiksi.
- Kyllä suomalaiset
naiset ovat hyvin vaatimattoman näköisiä verrattuna esim. virolaisiin tai venäläisiin naisiin. Suomi on rumien femakkojen maa. Virossa ja Venäjällä on upeita naisia, jotka ymmärtävät miten miehen silmää miellytetään, eivätkä uhoa naisen oikeuksista.
- dbvkj.b-v dh-.jh
Voiko suomalainen ruma kaljamaha muuta kuin haaveilla?
- kaulail33
Mitä tyhmempi nainen, sen enemmän hällä on kysyntää!
Tämä ei ole niin järjenvastainen kuin aluksi näyttää,mutta en jaksa alkaa selitellä,menee hyvä päivä hukkaan :)- Älykkyys on
maskuliininen ominaisuus. Älykkään naisen kanssa seurustelu tuntuisi homoilulta,
- ...........
Ruma nainen ei laita niin paljon rahaa kauneuteen: vaatteet, meikit, kasvohoidot ym.
Ruma nainen ei petä, mutta mies saa pettää ja olla se komein.
Näin kauniina naisena ja pelimiesten elämää seuranneena ajattelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole492536Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742529Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672200Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko241221Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411045Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955