Voihan se kaali punottaa ja sydän jyskyttää .Riippuu siitä kuinka monta taplettia olet ottanut päivittäin. Mutta mieti kahdesti kannattaako hyvää antabus kuuria katkaista. Se kaljan otto yhtenä iltana on vain valehtetelemistä itsellesi .Itse olen joulusta lähtien ottanut joka ikinen päivä huomenna taas tapletit huuleen .
Mitä hyötyä on käyttää Antabusta, ja sillä rasittaa maksaansa selvin päin, kun pian taas kysellään että joko voin aloittaa juomisen, että saadaan maksa viheltämään viinalla, ja seuraavaksi taas viheltää Antabuksella...
Juopon kysely
Voihan se kaali punottaa ja sydän jyskyttää .Riippuu siitä kuinka monta taplettia olet ottanut päivittäin. Mutta mieti kahdesti kannattaako hyvää antabus kuuria katkaista. Se kaljan otto yhtenä iltana on vain valehtetelemistä itsellesi .Itse olen joulusta lähtien ottanut joka ikinen päivä huomenna taas tapletit huuleen .Tämä on minulle mysteeri
Mitä hyötyä on käyttää Antabusta, ja sillä rasittaa maksaansa selvin päin, kun pian taas kysellään että joko voin aloittaa juomisen, että saadaan maksa viheltämään viinalla, ja seuraavaksi taas viheltää Antabuksella...