kuulustelutekniikastaan ja siitä kuinka hyvin he ovat tilanteeseen valmistautuneet esim. talousrikostutkinnoissa. Monet kuulusteltavat ovat sangen tietämättömiä näistä poliisin valmistautumisista.
Kiero kuulustelija. Poliisit voivat valmistautua kuulustelluun useiden kuukausienkin ajan. Suurimmissa tapauksissa. Myös poliisin asiaankuulumattomat kysymykset ovat tarkkaan harkkittua, kun syyttömästä henkilöstä yritetään tehdä syyllistä. Vaarattomia kysymyksiä ei ole olemassakaan, kaikki on tarkkaan harkittua jotta kuulusteltavaa osataan ohjata oikeaan suuntaan.
Onneksi nämä tiedot leviävät.
Lainaus:
Kansalaisille tiedoksi kirjoitti:
internet sivuilla nähtävissä kaikelle kansalle. Ohjeet on saatu poliisin taholta, mutta niitä ei mielellään näytetä kansalaisille. Nämä ohjeet eivät ole kettutytöiltä.
http://koti.mbnet.fi/korsou/poliisi.html
Kansalaisilla on oikeus näihin kuulustelutaktiikoihin? Ei kai tämä yksin ole poliisirikollisten oikeus käyttää kyseistä aineistoa? Ei se ihme ole jos poliisirikollisia ei saada kiinni?
Poliisi saa valehdella kuulustelutehtävässään kaiken aikaa. Poliisi saa käyttää valehtelua omassa työssään. Poliisia ei siitä rangaista.Tämäkin ohje on lähetetty satoihin sähköposteihin. Lukekaa tarkasti.
Poliisin ei kannata kuulustella vaikutusvaltaisia ihmisiä. Siinä käy näin. He antavat kiusallista tietoa mutta laillista tietoa julkisuuteen. Tämäkin ohje on korkealta poliisi tasolta. Poliisi ei mielellään anna näitä ohjeita julkisuuteen, koska on vaarana että niistä hyötyvät ne joiden ei pitäisi hyötyä.
Hyviä neuvoja ovat, luin web sivun läpi
Olen kuultavana joutunut usein kiusalliseen tilanteeseen kun olen osannut lainpykälät paremmin kuin kuulustelua tekevä tutkija ja olen joutunut opettamaan poliisille perusasioita.
Poliisi ei mielellään kerro
15
583
Vastaukset
- sulla on
ne lääkkeet ottamatta?
"Olen kuultavana joutunut usein kiusalliseen tilanteeseen kun olen osannut lainpykälät paremmin kuin kuulustelua tekevä tutkija ja olen joutunut opettamaan poliisille perusasioita."
Kiva kun tuollaiset ammattirikolliset antavat vinkkejä amatööreille. Vai miksi muuten olisit toistuvasti poliisin kuulusteltavana?- Vai onko????
koskaan kuulusteltavana, mutta tuskin noista ohjeista haittaakaan on?
- tuollaisista
Vai onko???? kirjoitti:
ammattirikollisten antamista vinkeistä ole mitään hyötyä tavalliselle tallaajalle. Ketjun avaajahan on istunut oikein urakalla kuulusteltavana: "Olen kuultavana joutunut usein..."
Jere Karalahtihan seurasi noita ohjeita aika tarkoin. "En kommentoi"-vastauksista palkittiin useamman viikon tutkintavankeudella. - näissäkin.
Vai onko???? kirjoitti:
kansalaisia olisi valistettava.
- huomattu on
kukatahansa voi joutua kuulusteltavaksi mitä ihmeellisimmistä syistä, ei tarvitse olla rikollinenkaan. Se kateus, se kateus.
- heka..
" kukatahansa kiero ihminen voi joutua kuulusteltavaksi mitä ihmeellisimmistä syistä, ei tarvitse olla rikollinenkaan. Se kateus, se kateus. "
:)
Itse olen kyllä putkissa notkunut ja muutenkin ollut poliisin kanssa tekemisissä, mutta aina on reilu meininki poliisin puolelta kyllä ollut.
- KukaValehtelee??
Tätä samaa ohjetta lähettiin tänne useita kertoja lakimiehen ohjeena. Sen jälkeen sitten linkkinä. Useita kertoja on osoitettu, että nämä ovat englanninkielestä suoraan käännettyjä anarkistiryhmän ohjeita. Suomeksi näitä kutsutaan kettutyttöohjeeksi. Näissä ohjeissa on eräitä käytäntöjä, josta suoraan näkee, että ohjeita ei ole laadittu suomalisen oikeuskäytönnön perusteella.
En nyt enään jaksa jankuttaa sitä, mikä näissä on väärin. Otappa jo itsekin selvää siitä.
J akiken tämän jälkeen taas sinä väität. "Ohjeet on saatu poliisin taholta, mutta niitä ei mielellään näytetä kansalaisille."
Älä nyt viitsi valehdella kun poliisikaan ei saa.- ETK
Nuo ohjeet eivät liity muuhun kuin Englannin anarkistien keskinäiseen ohjeistuksen, josta ko. ohjeet ovat huonosti suoraan suomennettu, vaikka maa ja laki on eri.
Unto-Uolevi Ponttinen
Kansallinen Keskuskansleri, urologiatoimittaja ja mielenterveystyön harrastaja.
Joulupukin ja hiusrajayhdistyksen Etelä-Suomen kunnialähettiläs.
Euroopan Talousrikosuhrien Komitea
http://euroopantalousrikosuhrienkomitea.blogspot.com/ - Unto-Oulevi!
ETK kirjoitti:
Nuo ohjeet eivät liity muuhun kuin Englannin anarkistien keskinäiseen ohjeistuksen, josta ko. ohjeet ovat huonosti suoraan suomennettu, vaikka maa ja laki on eri.
Unto-Uolevi Ponttinen
Kansallinen Keskuskansleri, urologiatoimittaja ja mielenterveystyön harrastaja.
Joulupukin ja hiusrajayhdistyksen Etelä-Suomen kunnialähettiläs.
Euroopan Talousrikosuhrien Komitea
http://euroopantalousrikosuhrienkomitea.blogspot.com/Olet täysin oikeassa. Ohjeet sopivat juuri niille anarkisteille jotka ovat jääneet kiinni teoistaan, ja yrittävät vielä kiistää kaiken.
- jespers
Unto-Oulevi! kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Ohjeet sopivat juuri niille anarkisteille jotka ovat jääneet kiinni teoistaan, ja yrittävät vielä kiistää kaiken.
Ohje on kerrassaan erinomainen capinautille, joka joutuu viran omais rikollisen ahdistelemaksi. Tuohon ohjeeseen voisi vielä liittää asiaankuuluvan pukeutumisen(päähine) ja kehoituksen hokea kuulustelun väliin mantraa EOK EOK EOK.
- olivat hieman
jespers kirjoitti:
Ohje on kerrassaan erinomainen capinautille, joka joutuu viran omais rikollisen ahdistelemaksi. Tuohon ohjeeseen voisi vielä liittää asiaankuuluvan pukeutumisen(päähine) ja kehoituksen hokea kuulustelun väliin mantraa EOK EOK EOK.
vajavaiset capinautteja ajatellen.
Capinauteiile pitäisi olla vielä täsmennettyinä, missä vaiheessa kuulustelua voi heittää seuraavat fraasit:
"yksityinen klubi"
"pipsit paukkuu"
"hilloa tulee"
"Panaman laki"
"ku Hannu sano"
- Lakitietoa_kaikille?
" Nämä ohjeet eivät ole kettutytöiltä" - Ei niin.
Sivu näyttää olevan teinipoijan kotisivi korsou. Muita aiheeseen liittyviä juttuja siellä on kiljun teko, pontikan teko, halpa humala ja matkaliputta matkustaminen. Tietysti AnkkaRock vielä kun Korsossa kerran ollaan.
Että tämäkin ohje on sitten poliisista korkealta taholta, niinkö? Täältäkö sinun lakitieto on peräisin. Ja olet joutunut opettamaan poliisille perusasioita, kuten älä hukkaa minun vesipiippua. - Derrek
Sinulla näyttää olevan kova murhe siitä, että rikolliset joutuisivat vastuuseen teoistaan. Toivotko ohjeita noudatettavan myös siinä tapauksessa, että olet itse rikoksen uhri?
- :)
onpas angstaavat ohjeet tytöillä :D .Voi olla että tulee enemmän rapsuja, kun noilla ohjeilla porskuttaa.
- Työtön 1
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010031511275932_uu.shtml
""""""" Konstaapelit paiskasivat raudoitetun asiakkaan vasten vastaanottotiskin reunaa. Vanhemmalta helsinkiläismieheltä murtui täräyksen seurauksena rintalasta. Lääkärin hoiviin kipua valitellut mies pääsi vasta seuraavana päivänä.
Mies raudoitettiin ja paiskattiin autoon. Rytäkässä hänen silmälasinsa rikkoontuivat. Samoin kännykkä ja vihkisormus katosivat hankeen.
Konstaapelien mukaan mies potkaisi, kun hänen kenkiään otettiin jalasta.""""""""""
Siinähän niitä tekniikoita on kerrottu. Paiskata, raudoittaa, murtaa, täräyttää, rytäkkä, potkaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879