Heippa
Olen 22-vuotias kaikin puolin terve mies. Tämä haluttomuus/erektio-ongelma alkoi vähitellen päätettyäni n. vajaan vuoden mittaisen parisuhteeni kesällä. Sen jälkeen ei heti ongelmia tullut (oli aika paljon yhdenyönjuttuja), vähitellen syksyn aikana. Aloin tapailla vuoden lopussa erästä typpiä, joka oli kaikin puolin mukava mutta jotenkin tuli fiilis ettei hän halua minusta muuta kuin seksiä... Kyseli myös usein, miksen suostu rakastelemaan häntä. Tässä vaiheessa jo jonkin verran alkoi tuo itse akti jännittämään, suuseksi ei tuottanut ongelmaa.
Tuo tapaileminen tuli päätökseensä, kun kuulin, että hän oli vehtaillut ystäväni kanssa. Sitten melko nopeasti kiinnostuin uudesta, mutta hänen kanssaan ongelma on nyt sitä sorttia, että seisokki häviää jopa suuseksin aikana... Minun on vaikea kiihottua, koska koko ajan ajattelen tätä asiaa. Itsetyydytyshalutkin vähenivät, vaikka siinä ei varsinaisesti erektio-ongelmaa esiinny.
Kävin juttelemassa lääkärille ja seksuaaliterapeutille. Lääkäri totesi siinä samassa myös masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön - siihen en ole vielä lääkitystä aloittanut, vaikka pitäisi. Sain myös Cialikseen reseptin. Kokeilin pienellä annoksella. Kyllähän se tuotti erektiota herkemmin, mutta sitten taas puski vanhat epäonnistumiset mieleen ja halut katosivat.
Mitäköhän tässä nyt voisi kokeilla vielä, kun tämä tosiaan syö miestä aika paljon? Hormoniarvot testattu yms, täysin kunnossa.a
Haluttomuus nuorella??
BadRomance3
1
379
Vastaukset
- Hermannn
Hoida masennus pois...
Uskon, että sen jälkeen alkaa hommat rullaamaan normaalisti. Pidä Cialikset tallessa;)
Ja jos aloitat lääkehoidon masennukseen, niin tiedätkin varmaan, että ne lääkkeet myös vaikuttavat haluun ja kykyyn, ainakin jotkut niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854