vaikka olen päivittänyt sen? Facebook kyllä lopetti näyttämästä YouTuben videot IE:llä, jtoen varmaan jotain on pielessä. Kiitos vaan kovasti.
"Flash Player upgrade required
You must download and install the latest version of the Adobe Flash Player to view this content."

Täältäkö päivitit?
(mieluummin ilman McAfeeta)http://get.adobe.com/flashplayer/
ossootko iha enklantija?
mitä tuli sanottua tuossa?yritin sanakirjala selevittää suomeks, mutta ei se tiijä ees tuota "ans" jotta mikä se oekee onnii?
mahotontahan tämä on
Kyllä, sieltäpä juuri; itse asiassa mitään ei näytä tapahtuvan eikä mitään voi painaa, joten. Mikään ei näytä, että mitään tapahtuisi.Ruudulle kyllä on ilmestynyt install_flash...
Jos sitä painaa Execute
Adobe Flash Player Plugin Setup: Completed
Completed
Show details
joten eiköhän sen pitäisi olla kunnossa, mutta kun vaan ei ole.
IE ei näytä videoita ja herjaa, että pitäisi olla viimeisin versio.
You will be redirected to a confirmation page once the download and installation is complete. Installation should take less than a minute with a broadband connection.
Your download will start automatically.
If it does not start, click here for troubleshooting information.
Näin...
1) http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer10_1_p3_uninstaller_022310.exe2) http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer10_1_p3_plugin_022310.exe
3) http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer10_1_p3_activex_022310.exe
4) Valmis !
yhtä tuskaa
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.No Flash? Go get it!
Olin jo valmis tarjoamaan Sinulle mitä vaan kiitokseksi, mutta - valittaa YouTube IE:ssä edelleen.
Voi itku! ja hammasten kiristys.
nyt virheilmoitus vaihtui
samaan kuin aikaisemminkin IE:ssä:Hello, you have either JavaScript turned off (ei muuten ole! tarkistettu!) or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
helvetti. Ja kun käytän konetta, olen käyttänyt joka päivä ja olen luullut ymmärtäväni jotain ja silti en ymmärrä. Miten tämä voi olla näin hankalaa, ettei videoita voi enää katsoa IE:ssä.
jos joku yrittää väittää,
etteivät tietokoneet tee hulluksi, niin on kyllä väärässä. Olen monta päivää jo yrittänyt palauttaa Flashiä, kun se noin vain katosi, kun asensin IE:n uudelleen.Sorry, you must use Microsoft Internet Explorer to install Adobe Flash Player with ActiveX.
Well, this is embarrassing.
Firefox is having trouble recovering your windows and tabs. This is usually caused by a recently opened web page.
You can try:
* Removing one or more tabs that you think may be causing the problem
* Starting an entirely new browsing session
Voiko tähän enää muuta sanoa kuin Voi itku! Ei tämän nyt näin vaikeaa pitäisi olla.
Mulla
juttu. Xp koneella toimii ja W7 ei toimi youtube.Eli jossain vaiheessa lakkasi W7:lla toimimasta, ei ihan tarkkaa kuvaa, milloin.
IE 8 on.
Vastaan
ja alkuperäiselle kysyjälle.Tuon sivun ohjeiden kanssa aikani sekoilin, niin lähti W7 toimimaan youtube.
http://kb2.adobe.com/cps/191/tn_19166.html
XP:stä on kyse
jos se jotenkin vaikuttaa tähän ongelmaan. Olen kyllä aina valinnut XP:n, oikein, jos jotain pitää valita.Ja ei pelitä sitten vieläkään. Jos tämä on jonkun mielestä hauskaa, ei minusta ainakaan. Kun videot eivät näy IE:ssä. Onko ne pelkkää hupia. Ei näy vaikka sitten kaikkienn firmojen mainoksetkaan.
jaa-a
Luin kyllä tuota Troubleshoot-sivua jo hartaasti ja yritin seurata sen ohjeita.Välillä se keksii ilmoittaa:
Could not retrieve a valid progID of Class: MSXML2 Tamplate.3.0 (original exception: undefined)
What you are about to see, is real:
hi-hi, on tämä...
Voi surkuhupaisa, että menee aikaa hukkaan.
No
siis poistin sen entisen ja käynnistin tietokoneen uudestaan varulta poiston jälkeen.Latasin uudestaan sen saman version 10.0.45.2
Latasin asennuspaketin työpöydälle ja sulin kaikki sovellutukset, myös netin.
Ohjeessa taidettiin ainakin kehottaa nettisivujen sulkeminen.
Suoritin asennuksen ja tube pelasi heti.
Jotain siinä vain oli pielessä siinä aikaisemmassa asennuksess koska internetasetuksiin ei tarvinnut tehdä muutoksia.
suljin selaimet
ja tein kaikki temput, mitä pyydettin. On totta, että ensin en huomannut, että se käski sulkea kaikki muut. Se pitäisi olla rakennettu siten, että se alkaisi sulkea niitä ja kysyisi, haluaako käyttäjä, että ne suljetaan, joka on edellytyksenä Flashin uusimman version asentamiselle.Sen klassisenkin tempun tein, että käynnistä uudelleen. Ei vaan tehoa. Arvaa vaan kauanko olen tuskaillut tämän kanssa ennen kuin edes kysyin täältä.
Videot ei vaan näy IE:ssä, Firefox näyttää ne, mutta pidän enemmän IE:stä edelleen, onko se jokin kuolemansynti. Jotkut sivustot ja fontit näkyy ihan hoopoina Firefoxin kautta.
Ei Scypekään toimi
Error: Unfortunately the Scype executable is corrupted. Please re-install.Ei onnistu IE:hen eikä Firefoxiin. Missä vika.
Miksion pelkkiä vikoja.
Miksi tietokoneet ovat tällaisia. ;)
Ei muuten naurata eikä ole naurattanut pitkään aikaan,
kun aika valuu hukkaan - sormien välistä.
Asenna käyttöjärjestelmä uudelleen...
Jos ei sittenkään ohjelmat toimi, niin kyseessä laitteistovika > osta uusi kone.käyttis uusiksi?!
Rakas Dr.xyz Käyttäjän viestit15.3.2010 12:10Käyttöjärjestelmä ja selaimen (IE/Firefox) asennus - taitaa olla eri asia.
Kyseessä on melko uusi tietokone, joten tällaista ei kyllä saisi tapahtua.
Takuu tuskin on voimassa, enkä tiedä mitä se edes koskee.
Konetta ei voi antaa mihinkään, koska se on ainoa tie moneen asiaan, johon tarvitsee nettiyhteyden. Tämä on nykyaikaa!
Jos koneen ollessa huollossa, saisikin maksutta toisen tilalle, mutta ei.
Ihan suoraan sanottuna, tämä on ahdistavaa ja painajaismaista, kun istuu tunteja ja tunteja ja miettii, miksei tietokone toimi. Yksinkertainen asia, joka pitäisi olla napinpainalluksen takana.
Käyttöjärjestelmä: siis IE tai Firefox tai kumpikin vai? Olen asentanut jo sekä IE:n että Firefoxin uudelleen ja siitähän nämä ongelmat juuri alkoivat. En enää muista, miksi asensin ne uudelleen. Ai niin, siksi kun mm. videot lopettivat näkymästä ja kone takelteli monta päivää, oli aivan jumissa, mutta tokeni sentään sen suhteen, että alkoi avata selaimia. - aika julma ohje, jos käyttis pitäisi asentaa uudelleen, mutta se on tietysti se äärimmäinen helvetin keino.
olen epäillyt samaa
Virusta tai muuta sellaista. Perkules.Kova homma, jos käyttöjärjestelmä ja kaikki muu pitää asentaa uudelleen. Kaikki tiedostot pitäisi ottaa talteen ym.
Jatkaa samaa sekoilua ja alkaa mennä hermot, kun yrittää saada asennettua kaiken vanhan ts. tarpeellisen takaisin. Ei varmaan ihme.
En minä ole mitään haittaohjelmia tilannut.
Haittaohjelmat tulisi kieltää. ;)
"David Beckham saapui yksityiskoneella Suomeen
Video latautuu, odota hetkinen. Jos video ei näy, tarkista, että selaimessasi on asennettuna Flash Playerin versio 8 tai tai uudempi ja että Javascript on käytössä.
Uusimman Flash playerin voit ladata Adoben sivuilta
Lataa uusin Flash player"
Javascript on käytössä - aivan varmasti tarkastettu - ja videot ei näy. Saatte nähdä, että taistelen varmaan tämän asian kanssa vielä vuoden kuluttua.
Miten voidaan ajatella, että Suomesta tulee joku tietoyhteiskunta, jos kotitietokoneiden ylläpito on näin hankalaa. Lue: mahdotonta, vaikka ei ole mikään tumpelo edes.
Onko nyt
varmasti Adobe Flash Player version 10.0.45.2http://get.adobe.com/flashplayer/
Jollain online-scannerilla voisit myös tarkastaa konnen
http://www.f-secure.com/fi_FI/security/security-lab/tools-and-services/online-scanner/
miten voi tarkistaa mitään
kun kone ei avaudu enää lainkaan. Kiitos kovasti, jos on joku haittaohjelma kyseessä - ja onnea hakkerit,jos that's the problem. Olette parhaita, mutta kyllähän minä sen tiesin.Rakas Kaametus15.3.2010 22:18
Mitäpä sitä ei uhraisi yhteiskunnan ja valtakunnan parhaaksi. Vaikka yöunensa.
Taitaa mennä käyttiksen uudelleen asennukseen, jotain on nyt umpisolmussa ja todella solmussa onkin. Karmeita nämä tietokoneet, miksi minun piti ikinä kohdata tietokone.
-------------->
Mimmottii ihminen sää oikein olet, kun tollasten kaameitten tietokoneonkelmien keskellä ehdiit ajatella vielä noita yhteiskunnallisia asioita. Kyllä kuule Adobe ottaa tosta flash pleijerin toiminnasta ihan täyden poliittisen vastuun.täydellä nopeudella
Rakas Kaametus"Kyllä kuule Adobe ottaa tosta flash pleijerin toiminnasta ihan täyden poliittisen vastuun."
Jotenkin tunnettu ja varsin käytetty ilmaisu. Myös työpaikoilla. Nyt lähtee. Järkyttävä yhteiskunnallinen osallistuminen, kun ei muutakaan voi.
aikaisemmin
jo minullekin kävi noin. Automaattisesti oli tullut tuo Flashin päivitys ja päivitin sen. Kun sitten menin Yuotubeen, se ei näyttänyt vaan käski päivittää sen, ilmeisesti kuten sinullakin. No, päivitin sen sieltä YouTubesta ja niinpä alkoi toimimaan. En ymmärrä miksi näin, mutta piti tehdä kuten käsketään!haittaohjelma sulkee siis koneen?
Voithan vitjake. Poissa käytöstä sitten varmaan kuukausitolkulla, kunnes joku ylityöllistetty ihminen ehtii saada siihen taas eloa.Tuo on varmaan rikollista? ;)