Mulla on ollut joskus teiniikäsenä ihmeellistä ihottumaa esinahassa. Joskus kutisi todella pahasti ja iho kesiytyi, mutta meni ohi omineen. En silloin viellä ollut harrastanut seksiä kenenkään kanssa, että tuskin oli sukupuolitautia.
Sen jälkeenkin on joskus ollut terskan alapuolella kuumotusta ja tuntunut tulehtuneelta/ärtyneeltä. Olen olettanut, että se on ottanut itteensä masturboinnista/huonosta hygieniasta.
Sittemmin olen kyllä ollut yhdynnässä ilman kondomia extyttöystäväni kanssa. Hän oli kokeneempi kuin minä.
Tänään huomasin terskan alapuolella missä esinahka kiinnittyy terskaan pienen valkoisen näpyn ja se tuntuu tulehtuneelta taas ja hieman punoittaa koko alue. Ärtyneisyys on hieman saman kaltainen kuin silloin kun olin viellä kokematon, mutta voihan tietty olla, että olen saanut tartunnan (siintä olisi kaksi vuotta aikaa).
Onko mahdollisuutta, että tämä voisi olla jotakin muuta kuin sukupuolitautia?
Jos on tod. näk. sukupuolitautia, niin mitä laatua?
Sukupuolitautiako?
2
301
Vastaukset
- kuppastamenoa
Mitään kirvelyä ei virtsatessa ole eikä havaittavia vuotoja, että ei kai ainakaan klamydiaa tai tippuria ole?
Herpes tulisi mieleeni tosin tää on kyllä eka kerta kun havaittavia näppyjä on. Yks vaihtoehto olis kait hiivatulehdus, mutta noi näpyt hämää... Aargh, tuun hulluksi!
Varmaan terveyskeskus lääkäri osaa sanoa jotakin asiasta? Täytyy yrittää vähän keräillä rohkeutta, jos uskaltaisi ottaa asian puheeksi samalla, kun käyn muita vaivoja valittelemassa ensi viikolla.
Eniten pelottaa, että mitä nykynen ystävätär asiaan suhtautuu jos minulla jotakin todetaan. Luulee tietty, että olen käynyt vieraissa.- Tuskin kuppaa
jos sattuu olemaan kuppaa. Sehän ei välttämättä aiheuta sitä eikä tätä. Myöhemmin tulee mahdollisesti haava tai useampia, todennäkoisesti mulkkuun tai huuleen. Sekin voi jäädä tulematta.
Vasta vuosien jälkeen, 15-30 vuotta, kuppa on jo aivoissa ja hulluus tulee. Niinkuin Eino Leinolle ja monelle 100 v sitten olleille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760