mikä ihmeen Anita?

apuvaapuva

Tartu mikkiin ohjelmassa oli viimeksi joku Anita de mikälie. Nainen oli joku artistikoulun käynyt lidolaulaja. Tunsin naurunsekaista myötähäpeää naisen lauluista ja niin varmasti orkesterikin koska Anita de mikälie ei saanut laulaa mitään biisiä loppuun. hän ei käsittääkseni pysynyt yhtään nuotissa (vaikka varmasti on laulaja jossin piireissä..) , ei osannut sanoja ja esiintyminen oli niin kliseisen JÄRKYTTÄVÄ että haluaisin tietää enemmän tästä tyypistä.
Joku Ibi Love vai???

6

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hyvää päivää
    • No horpo

Varmaankin tukinaisten ja kalinaisten sukulais lady?? tyrkky

• Tartu Kikkiin.

Veeti Kallion kanssa ohjelmassa oli täysin tuntemattomat laulajat en ollut ikinä kuullut kenestäkään.Ei Veetikään kiinnosta tippaakaan.

• mie täältä

Herranen aika, ei osannut laulaa typykkä ollenkaan.Varmasti tätä Anttia otti päähän.

• Aika hämärää

Tartu mikkiin -ohjelman keskustelupalstalle oli ilmestynyt tällainen kirjoitus:

"No nyt alkaa kyllä alkaa mennä vähän liian pitkälle nää puheet.siis mä en ole mikään iskelmälaulaja,luojan kiitos en ookaan kun niitä on pilven pimein ja kaikki samanlaisia.ensinnäkin mä laulan portugalilaista fadoa työkseni ja mulla on tosi hyvä ääni,harmi kun se ei tullut selville ohjelmassa sillä kaikki laulut olivat lähes tuntemattomia mulle apart from 2 biisiä,loput olivat muiden ohjelmistosta.jos käy kuuntelee mun websivuilla mun musaa niin kyllä kuulee että osaan laulaa,tottakai mä hymisen ja laulan pienellä äänellä perhana laulut,jos en tiiä niitä kunnolla,ja mä en tosiaankaan pilannut showta,siis mun ansiosta siellä oli hauska ja rentoutunut ilmapiiri,jos en olisi ollut paikalla niin,olispa ollut aika paljon tylsempi show.mutta mä oon tosi kiitollinen jumalalle,että mussa on sitä jotain että ihmiset käyttää aikaansa mun kritisoimiseen,se tarkoittaa sitä että olen jäänyt mieleen,ja se jos mikä on elintärkeää artistille.jos en ois jäänyt kenenkään mieleen,niin istuisin nyt varmaan kotona niin kuin te kritisoimassa muita,sekstailkaa tai tehkää jotain kivaa.nyt tämä juttu jää tähän eikä tästä tarvi puhua sen enempää.
      että turpa rullalle vaan!"

• alkuperä

alkup. kyselijä täällä taas....sieltähän tuli vastaus "tartu mikkiin-keskustelupalstalta" ihan artistilta itseltään. Ihan on vakavasti otettava laulaja. Itsekin näköjään on samaa mieltä

Huhu huh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2206
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2100
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1989
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1396
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1336
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      812
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      718
    Aihe