oli hiihdellä ja haaveilla :)
Kiva ilma
12
322
Vastaukset
- %%##%%
hiihdit, oliko luistoa suksissa?
- M
Haaveissani kun olet ....
- kloi
mä hiihtäessä haaveilin myös susta.Miksi ei yhdessä hiihdetty ?
- ..
kloi kirjoitti:
mä hiihtäessä haaveilin myös susta.Miksi ei yhdessä hiihdetty ?
minun puolesta ?? ja tuskin edes oikea vastasi, koska hän tuskin täällä oleilee.
- ..
sinä et edes osaa hiihtää :))) ÄLÄ VASTAILE MINULLE !
- Kiiwukka
tänne ja tuu haaveileen mun kanssa.. ^^
- Hiihtäjä myös
Tule huomennakin, eipähän tarvitse sitten enää haaveilla ;)
- ..
kyllä mielelläni hiihtelemään kanssasi ;) Täällä on ilkeilijöitä paljon ja se on ärsyttävää.
Olisitpa oikea kirjain, mutta täällä voi olla monia samojakin ;)
- tunteistasekaisin
...mutten melkein pysynyt edes ladulla!
- 12
täällä paljon hiihtäjiä. Jos nyt sattuisit olemaan hän, niin oisin kyllä pidellyt kiinni.
- M
minustakin varsinkin haaveilu, mutta nyt täytyy heittää haaveilut sikseen, muutoin voin punastella sinut nähdessäni.
- 12
vaan..saatan ottaa hiasta kiinni ja kysyä jotain :)) Silloinhan nään katseestasi ajatuksesi. Minulla on tarkka vainu kun kerran katson silmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701