Kerro totuus. Totuuden kertominen on ehdottomasti paras tapa suoriutua tilanteesta. Sano, ettet ole sillä tuulella, et ole vielä valmis, tai et vain halua. Selitystäkään ei tarvita, sillä pelkkä "ei" riittää. Asiat on aina paras kertoa suoraan, joten turha nolostelu pois.
Jos et henno kertoa totuutta – kenties tuoreen seuralaisesi ego ei vain kestäisi sitä – on olemassa muutamia sopivia hätävalheita, jotka peittoavat vanhan kunnon päänsäryn mennen tullen,
ruokamyrkytys iski! Ravintolaillallisen jälkeen vatsavaivat ovat uskottava syy päättää ilta lyhyeen. Saatat tarvita hieman näyttelijänlahjoja: pitele vatsaasi ja huokaile tuskaisesti. Vetäydy sitten yöpuulle – yksin.
Syytä kuukautisia. Kerro, että vuotosi ovat hyvin runsaat, ja heitä mukaan muutama kuvaus tuskaisista krampeista. Tätä tekosyytä voi käyttää vain kerran kuussa!
Odota testituloksia. Kerro käyneesi vuosittaisessa sukupuolitautitestissä, ja ilmoita pidättäytyväsi seksistä, kunnes saat tulokset. Mikä vielä parempaa: käy oikeasti testeissä, ja aloita sitten orastava suhde todelliselta puhtaalta pöydältä.
Syytä allergialääkettä. Kerro, että kausittaisen siitepölyallergiasi hoitoon tarkoitettu lääke tekee sinut uniseksi, ja kuhertelua on turha edes yrittää. Lääkitys saattaa tietenkin loppua pian, eritoten, jos haluatkin jatkaa deittiseuralaisenani ! Kenties voisimme tavata uuden illanvieton merkeissä?
Muisquulle kerro totuus:)
34
339
Vastaukset
säkin MuisQuusta? On muuten pikkusen hieno Lady. Niin tietysti vilmaa unohtamatta ;)
- Salainen satikka
Jess! Punertava letti tekee aivan ramppioireita koko kehossa:)
Salainen satikka kirjoitti:
Jess! Punertava letti tekee aivan ramppioireita koko kehossa:)
tiedä MuisQuun letistä, enkä sun ramppioireista.
MuisQuuu on hyvä kirjoittaja tällä tuhrusella palstalla.
Meikäläinen ihailee häntä kaukaa, kuin kuningatarta.- Salainen satikka
michaelone kirjoitti:
tiedä MuisQuun letistä, enkä sun ramppioireista.
MuisQuuu on hyvä kirjoittaja tällä tuhrusella palstalla.
Meikäläinen ihailee häntä kaukaa, kuin kuningatarta.Aivan oikein:) Paras daami naputteleen,somilla sormillaan!
- :-DDD
Aivan oikein:) Paras daami naputteleen,somilla sormillaan!
omaa onnetontasi samalla
- Salainen satikka
:-DDD kirjoitti:
omaa onnetontasi samalla
Ei millään pahalla The nysä:) mutta ota launeen lähdevettä!
- :-DD
Ei millään pahalla The nysä:) mutta ota launeen lähdevettä!
voi voi, ei sitä täällä tartte kuuluttaa. Pidä ihan omana tietonasi.:)
- yööök!
naisen on helppo sanoa, että katso peiliin miksi ei haluta.
- Salainen satikka
Oletko minun peilini takana käynyt:)
- ei kiinnosta.
Oletko minun peilini takana käynyt:)
onko sulla siellä luurankoja vai? Rintaliivejä ja pikkareita, joita käytät?
Ihan kuule sun oma asiasi. - Salainen satikka
ei kiinnosta. kirjoitti:
onko sulla siellä luurankoja vai? Rintaliivejä ja pikkareita, joita käytät?
Ihan kuule sun oma asiasi.Tihrustella yrittää!
- myrkky/aine
jota käytät?
- Salainen satikka
Silmätippoja (Laajennetaan pientä mykiööniä)
- MuisQuu.varmasti
on aina kiusallisen suorasuinen..Huoh..Mutta kiitos ;o)...
- Salainen satikka
Siis suorasuinen:) mulla lipes ajatukseni suoraan suulle!
- MuisQuu.varmasti
Siis suorasuinen:) mulla lipes ajatukseni suoraan suulle!
Taidat olla algugantainen..;o)...
- Salainen satikka
MuisQuu.varmasti kirjoitti:
Taidat olla algugantainen..;o)...
En syntynyt vaatteet päällä:) Aina mielessä;) Joku avonainen uksi!
- MuisQuu.varmasti
En syntynyt vaatteet päällä:) Aina mielessä;) Joku avonainen uksi!
kaikilla...;o)... Minkäs teet...:o/...
- Salainen satikka
kaikilla...;o)... Minkäs teet...:o/...
http://www.youtube.com/watch?v=dh40qPv_LtU&feature=related Hyvää ja rauhallista yötä!
- MuisQuu.varmasti
http://www.youtube.com/watch?v=dh40qPv_LtU&feature=related Hyvää ja rauhallista yötä!
tai jos huijasinkin..niin ihan vähän vain..;o)...
Kauniit unet...:o)... - Salainen satikka
Kauniit unet...:o)... - Salainen satikka
Kauniit unet...:o)...Oletko pieniin päin rakkaani:)
- huijahaita
omaasi, hehkutusta vuosia. Seiska lehti tarvitsee muutakin kuin huuhaa.
Sopan järjestitte tänne aikoinaan ja apua huusitte 40 , miksi bannia kumpikin teistä "rakkaasi valitti" kun elämä täällä on.
Muitakin, nyt piilossa piirin kirjoittelevat.
A-V se hauskin ja monta muuta- Oot outo
Tuosta selvää ota vanha erkkikään ??
- läpi näkyvää
Oot outo kirjoitti:
Tuosta selvää ota vanha erkkikään ??
kumpi olet?
kosketti sua? oletko a-v piilo narkomaani tai muiquu hakemassa taas live nollasta netti kymppiä?
vanha erkki ????????????????????????????
Sattuiko?
ON JOSSAIN JA MIKÄ HÄTÄ ON TÄLLÄ ESIINTYÄ SATIKKANA
EI PALA LAMPUT TÄNÄÄN (0:,.on mun halibuddy ,..,. ja nyt on meikällä viikon halipula ,.,. että menkääs natiaiset syrjään ettette vahinkossa rusennu meidän väliin ,.,., se olisi kivuliasta ,.,
- SATIAINEN70
Olin kainalossasi! Etkö huomannut:)
SATIAINEN70 kirjoitti:
siksikö sitä ei ole tehnyt mieli nousta aamulla ylös
nyt vasta tajuun anteeksi (0:
http://www.youtube.com/watch?v=8yzlfSI_Bb8&NR=1
voi hitsi voi vitsi tätä elämätäSATIAINEN70 kirjoitti:
ei hitsi satikka oli muisQuun kainalossa ja pussaileen sus (0.
nyt tuli avioero ihan saletisti ...
nyt olis hyvä opetella tää taito sinulla
http://www.youtube.com/watch?v=CyiLozpbmZc&feature=related
- valk..kotka
Huuhaata vain!!
- ihmettelee..
Kuka tää satiainen on nainen vai urologi ?
mutta jos satikka on nainen niin oon lepakko ihan varmasti ...))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=mb0pSbi9l3A&feature=related
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864