Saako netissä oikean kuvan miehistä?

hassu juttu

Mä en nyt tarkoita niinkään noita "kunnon miehiä", luuserit kyllä tunnistan livenäkin, mutta entä te ns. normaalit miehet? Saako teistä realistisen kuvan netissä? Mä olen seuraillut näitä palstoja muutaman vuoden ja sillä on ollut ihan valtava vaikutus mun elämääni sikäli, että en ihan oikeasti tiennyt miesten ajatusmaailmasta mitään ennen. Luulin tietäväni, mutta tehän olettekin ihan eri lajia. :) Musta tuntuu silti ihan hullulta, että mun elämä on muuttunut niin paljon netin perusteella, olen esimerkiksi kaverustunut muutaman miehen kanssa, lakkasin myös käymästä treffeillä, olen tehnyt suuria muutoksia elämääni, koska en halua enää parisuhdetta miehen kanssa ja töissäkin on ollut helpompi toimia miesten kanssa, kun on oppinut tajuamaan, miten valtavan erilaisia miehet on kuin naiset. Mutta; jos teistä saa realistisen kuvan netissä, joka kuitenkin ihan erilainen verrattuna oikeaan elämään, niin miksi teistä ei saa realistista kuvaa oikeassa elämässä? Tuntuuko miehistä, että naisille pitää aina valehdella ja esittää? Jos, niin miksi?

25

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToIjake

?

• hassu juttu

Mitä täh? Mitä halusit tarkennattavan?

• ei edes puhelimessa.

Ihmisen ilmaisusta suurin osa on kehon kieltä ja puhe kertoo alle 50 % totuudesta.

Mikäli haluaa harhauttaa keskustelua kun puhuu totta, kannatta aina vilkuilla vasemmalle mikä tulkitasan ihmisen puhuvan höpöjä.
      Mikäli tietoisesti haluaa valehdella, kannattaa etsiä vastausta oikealta. Sillä oikealta katseltu vastaus tulkitaan todenperäiseksi.
      Livessä siis.

• muistaa muu kehon eleet, ettei anna ristiriitaisia kehonkielivinkkejä.

• Crocuta

Minusta valitettavasti saa. Olen ehkä hieman kärkkäämpi netissä välillä, mutta valitettavan realistisen kuvan musta voi muodostaa.

Ei varmaan haittaisi, jos osaisin pitää jonkin sortin julkisivuja ihan PR mielessä.

• hkhihä'

Mä en ole mies, mutta vastaan silti, kun sulla toi paskansyöttö näkyy olevan aivan überia. Mä olen lähes kauhuissani: _ei tosiaankaan_(!) saa oikeaa kuvaa "miehistä" tällaisen palstan perusteella, kuten väität (ihan vain aikuisen naisen lohdutus ja vinkki niille nuorille viattomille tytöille, jotka opettelevat asioita miesluonteesta esim. tän kammottavan keskustelupalstan kautta!)...

Esim.: tällä keskustelupalstalla varmastikin käy tosi marginaalinen sakki, ts. otos miehistä. Joukkoon voi ja mahtuu aina fiksujakin ihmisiä, mutta tän Miehen Logiikka- palstan "miehistä" pääosin mulle syntynyt kuva olisi (anteeksi) lähinnä jotakin sellaista, että käteensä ovat saaneet monet elämässään tyytyä.:D Sitten aivan varmastikin riittää näitä tyyliin Subbarin Sali- ohjelman kaltaista paskaa ihannoivia BB- sukupolvisia, plus ehkä kenties joitakin pallomahoja(?) harrikoidensa tai legopalikoidensa kanssa. Sovinismin kukka näyttäisi olevan tämän keskustelupalstan miesten yleisin kukka, ja ( ne typerämmät) naisista vikisee kompaten niiden kyseisten palstapossujen perässä (tylsiömielisen naissukupuolen edustajan voinee muuten varmaan tunnistaa esim. pullareseptien viljelystä palstalla nimeltä "Miehen Logiikka" *reps*, vinkki!) Kävijäkunnan yleinen koulutustaso todennäköisesti melko alhainen.

Että silleen... Vähän outo oli aloituksesi, mutta outouteenhan tällä keskustelupalstalla on tottunut (kun ei muuta edes ole)! > :(

• Onko näin?

Mä olisin kyllä (myös aikuisena naisena) eri mieltä. Musta täällä on aika tyypillinen otos suomalaisia miehiä ja ne muunlaiset nimenomaan on marginaalitapauksia.

• hkhihä'
        Onko näin? kirjoitti:

Mä olisin kyllä (myös aikuisena naisena) eri mieltä. Musta täällä on aika tyypillinen otos suomalaisia miehiä ja ne muunlaiset nimenomaan on marginaalitapauksia.

Vai "tyypillinen otos" sinun mielestäsi? Mjaah. Edustus ei - ei mun mielestäni, oikein 'kattava' Miehen Logiikka- palstalla varmaan ehkäpä ole, kun esimerkiksi akateemiset lähes loistavat poissaolollaan. Olen siis kanssasi aivan eri mieltä.

Mä esimerkiksi en tunne yhtäkään huorittelevaa tai naissukupuolta yleistävästi puheissaan akattelevaa miestä. Tällä palstalla sellaiset möröt sen sijaan ovat vähes vallitsevina...Enkä mä tunne yhtäkään naista, joka hyväksyisi miehiltä omaa sukupuoltaan kohtaan alentavaa yleistyspuhetta tai joka jopa ns. (palstatermein) "kompparoisi" sellaista - ainakin välillisesti myös itseensä - kohdistuvaa alentamista kaiken maailman porsailta: tällä keskustelupalstalla sellaisia naiskirjoittajia näemmä kuitenkin käy.

Ja hei: ihan kaikilla miehillä ei ole tarvetta keskustella koko ajan jostakin rikollisuudesta, huumausaineista, tissitytöistä, seksuaalisesta puutteenalaisuudestaan, runkkailemisistaan _tai_ vetää jotakin saastaideologiapuhetta, mikä on niin v*tusti marginaalia, että taviksella otsasuoni jo pelkästä tekstien lukemisesta suurinpiirtein naukuu...

Sä saat toki olla sitä mieltä mitä sä olet, mutta mä en noita juttujasi allekirjoita. Kato hei vähän ympärilles ja ota silmä käteen, että millaista sakkia!

• ewewewewew
        hkhihä' kirjoitti:

Vai "tyypillinen otos" sinun mielestäsi? Mjaah. Edustus ei - ei mun mielestäni, oikein 'kattava' Miehen Logiikka- palstalla varmaan ehkäpä ole, kun esimerkiksi akateemiset lähes loistavat poissaolollaan. Olen siis kanssasi aivan eri mieltä.

Mä esimerkiksi en tunne yhtäkään huorittelevaa tai naissukupuolta yleistävästi puheissaan akattelevaa miestä. Tällä palstalla sellaiset möröt sen sijaan ovat vähes vallitsevina...Enkä mä tunne yhtäkään naista, joka hyväksyisi miehiltä omaa sukupuoltaan kohtaan alentavaa yleistyspuhetta tai joka jopa ns. (palstatermein) "kompparoisi" sellaista - ainakin välillisesti myös itseensä - kohdistuvaa alentamista kaiken maailman porsailta: tällä keskustelupalstalla sellaisia naiskirjoittajia näemmä kuitenkin käy.

Ja hei: ihan kaikilla miehillä ei ole tarvetta keskustella koko ajan jostakin rikollisuudesta, huumausaineista, tissitytöistä, seksuaalisesta puutteenalaisuudestaan, runkkailemisistaan _tai_ vetää jotakin saastaideologiapuhetta, mikä on niin v*tusti marginaalia, että taviksella otsasuoni jo pelkästä tekstien lukemisesta suurinpiirtein naukuu...

Sä saat toki olla sitä mieltä mitä sä olet, mutta mä en noita juttujasi allekirjoita. Kato hei vähän ympärilles ja ota silmä käteen, että millaista sakkia!

EW ja pidot paranee, tämän narinan tunnistaa jo ensimmäisellä rivillä.

• fsljvs'jgv
        ewewewewew kirjoitti:

EW ja pidot paranee, tämän narinan tunnistaa jo ensimmäisellä rivillä.

Lopeta toi tunnisteiden jättäminen vastineissa mun viesteihini. Et halua keskustella kanssani asiallisesti, eikä kukaan teistä pääsairaista sitä halua, mutta ilmeisimminkin tahdot, että sekopäille palsta- ahdistelijoille ja sanotun vääristelijöille & lukihäiriöisille jää niinsanottua dokkaria mun jokaikisestä kirjoittamastani: sen vuoksi sinäkin vamma varmasti roikut puhuttelemassa minua milloin miksikin, vaikkei mulla ole edes nimimerkkiä ja vaikkei edes tarkoituksesi ole keskustella kanssani. Ainoastaan, jos olisit päästäsi terve, tajuaisit että miten ahdistavaa se on, kun kimpussani roikutaan noin, kuten sinä.

Enkä mä teidän sairaiden vääristelyistä tykkää muutenkaan: koomista, että ihan epätoivoisesti yritätte, että saisitte minut vaikuttamaan jotenkin hullulta. Piereskelette kirjoituksiin ja mitä muuta lie tyhjäpäiden juttua ja sitten syyttelette, että hei nyt yks keskustelupalstalla käyvä olis muka niinqu jokelluspuklut syynä omaan sairaaseen käytökseesi(käytökseenne). Ja korkeintaan lehmät uskoo ( jollei jo lennä, paksunaamat!).

Mä en ole teidän persoonistanne kiinnostunut, mulla on kaiiiiiiiiikkki ihanat ystäväni ja upea lähipiirini LIVESSÄ, elämä sentään melko tyydyttävää (vajavaisuuksistansakin huolimatta) ja mitään nettirunkkariseuranhakijoita ei tuttaviini kuulu tai ole koskaan kuulunut EI SITTEN YHTÄKÄÄN, EIKÄ ENSIMMÄISTÄKÄÄN: en ole perehtynyt, enkä tunne sitä 'ihmistyyppiä' yhtään, enkä oikeastaan tajua edes sellaisia, jotka hankkii jonkun v*tun nimimerkin kirjoittaakseen jossakin epämääräisessä inttörinöörtössä, joten VOISITKO ANTAA minun käydä keskustelemassa esimerkiksi tällä julkisella keskustelupalstalla, kun tämä nyt kuitenkin on ihan laillista toimintaa, että myös kaltaiseni ei - S24:n jäsen saa käydä kirjoittamassa näillä S24:n julkisilla keskustelupalstoilla? Ps. Tuttaviini ei sitten kuulu myöskään ketään yhdenkään vammaisen pikkukaupungin sadistisikoja edes minusta puhumaan oikeuttavalla tavalla, jonkakaltaisia juntteja tällaisillakin palstoilla kenties korkeintaan (ehkä ja ainakin, jos vittumainen tsägä olisi käynyt:/) saattaisi käydä... Riittävän älykkäät kyllä kanssani osaa keskustella, sekopäät ei.

• ...
        fsljvs'jgv kirjoitti:

Lopeta toi tunnisteiden jättäminen vastineissa mun viesteihini. Et halua keskustella kanssani asiallisesti, eikä kukaan teistä pääsairaista sitä halua, mutta ilmeisimminkin tahdot, että sekopäille palsta- ahdistelijoille ja sanotun vääristelijöille & lukihäiriöisille jää niinsanottua dokkaria mun jokaikisestä kirjoittamastani: sen vuoksi sinäkin vamma varmasti roikut puhuttelemassa minua milloin miksikin, vaikkei mulla ole edes nimimerkkiä ja vaikkei edes tarkoituksesi ole keskustella kanssani. Ainoastaan, jos olisit päästäsi terve, tajuaisit että miten ahdistavaa se on, kun kimpussani roikutaan noin, kuten sinä.

Enkä mä teidän sairaiden vääristelyistä tykkää muutenkaan: koomista, että ihan epätoivoisesti yritätte, että saisitte minut vaikuttamaan jotenkin hullulta. Piereskelette kirjoituksiin ja mitä muuta lie tyhjäpäiden juttua ja sitten syyttelette, että hei nyt yks keskustelupalstalla käyvä olis muka niinqu jokelluspuklut syynä omaan sairaaseen käytökseesi(käytökseenne). Ja korkeintaan lehmät uskoo ( jollei jo lennä, paksunaamat!).

Mä en ole teidän persoonistanne kiinnostunut, mulla on kaiiiiiiiiikkki ihanat ystäväni ja upea lähipiirini LIVESSÄ, elämä sentään melko tyydyttävää (vajavaisuuksistansakin huolimatta) ja mitään nettirunkkariseuranhakijoita ei tuttaviini kuulu tai ole koskaan kuulunut EI SITTEN YHTÄKÄÄN, EIKÄ ENSIMMÄISTÄKÄÄN: en ole perehtynyt, enkä tunne sitä 'ihmistyyppiä' yhtään, enkä oikeastaan tajua edes sellaisia, jotka hankkii jonkun v*tun nimimerkin kirjoittaakseen jossakin epämääräisessä inttörinöörtössä, joten VOISITKO ANTAA minun käydä keskustelemassa esimerkiksi tällä julkisella keskustelupalstalla, kun tämä nyt kuitenkin on ihan laillista toimintaa, että myös kaltaiseni ei - S24:n jäsen saa käydä kirjoittamassa näillä S24:n julkisilla keskustelupalstoilla? Ps. Tuttaviini ei sitten kuulu myöskään ketään yhdenkään vammaisen pikkukaupungin sadistisikoja edes minusta puhumaan oikeuttavalla tavalla, jonkakaltaisia juntteja tällaisillakin palstoilla kenties korkeintaan (ehkä ja ainakin, jos vittumainen tsägä olisi käynyt:/) saattaisi käydä... Riittävän älykkäät kyllä kanssani osaa keskustella, sekopäät ei.

Nettideittailu on nykyään niin yleistä, että kaikki tuntevat jonkun, joka on löytänyt kumppaninsa netistä. Siis jos ylipäätään tuntee ketään, tunnut varmasti myös nettideittailijoita, vaikka he eivät siitä puhukaan.

• äslfksj
        ... kirjoitti:

Nettideittailu on nykyään niin yleistä, että kaikki tuntevat jonkun, joka on löytänyt kumppaninsa netistä. Siis jos ylipäätään tuntee ketään, tunnut varmasti myös nettideittailijoita, vaikka he eivät siitä puhukaan.

Joo mut _mä_ en ole tutustunut nettideittailijoihin. Nää profiili- ja söklökönsölkkää- tyypit puhuu mun maailmanakuvassani ihan hepreoottista kieltä: en mä niitä tajua.

Koska: en aidosti ja ikinä ole itse ollut kiinnostunut kyseisestä toiminnasta. En elämässäni JA IKINÄ ole tutustunut yhteenkään ihmiseen netin kautta. Ja tiedän, että tätä voi sun olla vaikeaa uskoa ja kuulostaa varmaan tosi korpifilosofiselta ottaen huomioon, että MÄ NIMIMERKKIÄ OMAAMATON olen vastoin tahtoani esimerkiksi tän torspon keskustelupalstan ilmeisestikin keskustelluin(?) 'tyyppi' (btw: p*kele mä ole edes mikään "persoonana" profiloitunut missään ja ikinä koskaan!), mutta asia on myös siten, että MÄ en ikinä(!) kirjoittaisi millekään internetin palstalle, kuin joko näin tyystin anonyymisti tai vaihtoehtoisesti koko nimelläni, JOS (jälkimmäisesti mainitusti) joskus maailmassa haluaisin henkilönä julkisuudessa profiloitua ( ja sitä ei vielä ole tapahtunut: kaikki tieto musta netissä on esim. töiden kautta julkisuuteen annettua tietoa tai tietoa harrastustoiminnastani).

En mä tajua, että miks joku esim. tunkis naamansa kaiken kansan pällisteltäväksi, mutta että ei sitten kehtaa nimellään kirjoittaa, jos vaikka henkilökohtaista huomiota kaipaisi... Mä en p*skaakaan luota siihen, että millaista sakkia esim. tällä keskustelupalstalla käy. Ihan outoja, juntteja tai muuten epämiellyttävän oloisia melkein kaikki, ainakin noista vakkarirekatuista. Netti tavoittaa ihmiset valon nopeudella: Miten joku rekattu idiootti kuvittelee, että mukamas voi suoltaa mitä vain sontaa ja ettei sillä olisi mitään vaikutusta? Melkein äidillinen tunne herää ( melkein)...

• ...
        äslfksj kirjoitti:

Joo mut _mä_ en ole tutustunut nettideittailijoihin. Nää profiili- ja söklökönsölkkää- tyypit puhuu mun maailmanakuvassani ihan hepreoottista kieltä: en mä niitä tajua.

Koska: en aidosti ja ikinä ole itse ollut kiinnostunut kyseisestä toiminnasta. En elämässäni JA IKINÄ ole tutustunut yhteenkään ihmiseen netin kautta. Ja tiedän, että tätä voi sun olla vaikeaa uskoa ja kuulostaa varmaan tosi korpifilosofiselta ottaen huomioon, että MÄ NIMIMERKKIÄ OMAAMATON olen vastoin tahtoani esimerkiksi tän torspon keskustelupalstan ilmeisestikin keskustelluin(?) 'tyyppi' (btw: p*kele mä ole edes mikään "persoonana" profiloitunut missään ja ikinä koskaan!), mutta asia on myös siten, että MÄ en ikinä(!) kirjoittaisi millekään internetin palstalle, kuin joko näin tyystin anonyymisti tai vaihtoehtoisesti koko nimelläni, JOS (jälkimmäisesti mainitusti) joskus maailmassa haluaisin henkilönä julkisuudessa profiloitua ( ja sitä ei vielä ole tapahtunut: kaikki tieto musta netissä on esim. töiden kautta julkisuuteen annettua tietoa tai tietoa harrastustoiminnastani).

En mä tajua, että miks joku esim. tunkis naamansa kaiken kansan pällisteltäväksi, mutta että ei sitten kehtaa nimellään kirjoittaa, jos vaikka henkilökohtaista huomiota kaipaisi... Mä en p*skaakaan luota siihen, että millaista sakkia esim. tällä keskustelupalstalla käy. Ihan outoja, juntteja tai muuten epämiellyttävän oloisia melkein kaikki, ainakin noista vakkarirekatuista. Netti tavoittaa ihmiset valon nopeudella: Miten joku rekattu idiootti kuvittelee, että mukamas voi suoltaa mitä vain sontaa ja ettei sillä olisi mitään vaikutusta? Melkein äidillinen tunne herää ( melkein)...

kyllä myös sun tuttaviin kuuluu varmasti monia nettirunkkariseuranhakijoita :)

Niin yleistä se tänä päivänä on, ja mikäs siinä. Miellyttävämpiä ihmisiähän netistä löytää kuin baarista.

• jljplj
        ... kirjoitti:

kyllä myös sun tuttaviin kuuluu varmasti monia nettirunkkariseuranhakijoita :)

Niin yleistä se tänä päivänä on, ja mikäs siinä. Miellyttävämpiä ihmisiähän netistä löytää kuin baarista.

No kun _ei_ kuulu. Tuttaviini EI KUULU nettiseuranhakijoita. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää selkeää suomen kieltä?

Ja kuule *reps*: jopa baareistakin löytäisinevät _ne_ ( huom: _ne_, eli = ei minun elämänpiiriini kuuluvia *sylkäisee*) nettiseuranhakijatkin tasan tarkkaan varmasti fiksumpaa seuraa, kuin ainakaan tällaisilta(!!) palstoilta. Mä ainakaan en pidä mistään molopäistä, jotka jumittuu jollekin nettipalstalle häiritsemään mielipiteenvaihtoa ja sitten vaihtelee niitä perseen nimimerkkejään ja kyselee uteliaina, keskusteludominantteina ja yleisesti kyttäillen, että olisko kulloinenkin netti-ihastuksensa keskustelupalstalla waekoo ee, tai jotka yrittää päteä sitä aukomalla turpahaitariaaan hiirimäisesti aina vain AINOASTAAN mun kaltaisilleni, jotka katsovat ilmeisemminkin vaarattomiksi vittuilunsa ( moraalittomat pellet!) kannalta, kun en mä ommoo nimmarimerkköö... Ne pellet ei punastumatta omia kommenttejaan tasan tarkkaan nimellänsä kirjoittaisi (looooooseeeeers!), toisin kuin meikäläinen, joka voisi pää pystyssä olla jokaikisestä kannanotostani jopa nimeni kanssa tarvittaessa, jonka olen sanonut, vaikka vain anonyymisti aina kirjoittanut olenkin.

Joo kyllä mä sen uskon, että netistä löytynee aivan varmasti fiksujakin - jopa niitä seuranhakijoita, mutta epäilenpä, että ne fiksut on jossakin aivan muilla foorumeilla. Luultavastikin maksuttomuutensa vuoksi tällaisilla palstoilla mitä ilmeisimminkin notkuu ainoastaan jotakin marginaali- tai paksasakkeja ja sitten sellaisia, joilla ei mitään päätä vuorovaikutukseen ole.

Anteeks mitä miellyttävää on keskustelupalstakävijöissä, jotka ei osaa keskustella? Herra jumbe jonkun kauhugallerian melkein vois laittaa pystyyn *sarcasm*, jos samaiset molot muka vielä(?) ovat joitakin seuranhakijoitakin:D KUKA niihin haluaa tutustua?:O

• ...
        jljplj kirjoitti:

No kun _ei_ kuulu. Tuttaviini EI KUULU nettiseuranhakijoita. Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää selkeää suomen kieltä?

Ja kuule *reps*: jopa baareistakin löytäisinevät _ne_ ( huom: _ne_, eli = ei minun elämänpiiriini kuuluvia *sylkäisee*) nettiseuranhakijatkin tasan tarkkaan varmasti fiksumpaa seuraa, kuin ainakaan tällaisilta(!!) palstoilta. Mä ainakaan en pidä mistään molopäistä, jotka jumittuu jollekin nettipalstalle häiritsemään mielipiteenvaihtoa ja sitten vaihtelee niitä perseen nimimerkkejään ja kyselee uteliaina, keskusteludominantteina ja yleisesti kyttäillen, että olisko kulloinenkin netti-ihastuksensa keskustelupalstalla waekoo ee, tai jotka yrittää päteä sitä aukomalla turpahaitariaaan hiirimäisesti aina vain AINOASTAAN mun kaltaisilleni, jotka katsovat ilmeisemminkin vaarattomiksi vittuilunsa ( moraalittomat pellet!) kannalta, kun en mä ommoo nimmarimerkköö... Ne pellet ei punastumatta omia kommenttejaan tasan tarkkaan nimellänsä kirjoittaisi (looooooseeeeers!), toisin kuin meikäläinen, joka voisi pää pystyssä olla jokaikisestä kannanotostani jopa nimeni kanssa tarvittaessa, jonka olen sanonut, vaikka vain anonyymisti aina kirjoittanut olenkin.

Joo kyllä mä sen uskon, että netistä löytynee aivan varmasti fiksujakin - jopa niitä seuranhakijoita, mutta epäilenpä, että ne fiksut on jossakin aivan muilla foorumeilla. Luultavastikin maksuttomuutensa vuoksi tällaisilla palstoilla mitä ilmeisimminkin notkuu ainoastaan jotakin marginaali- tai paksasakkeja ja sitten sellaisia, joilla ei mitään päätä vuorovaikutukseen ole.

Anteeks mitä miellyttävää on keskustelupalstakävijöissä, jotka ei osaa keskustella? Herra jumbe jonkun kauhugallerian melkein vois laittaa pystyyn *sarcasm*, jos samaiset molot muka vielä(?) ovat joitakin seuranhakijoitakin:D KUKA niihin haluaa tutustua?:O

Tuttavapiiriisi kuuluu aivan varmasti nettideittailijoita, koska nykyään joka toinen ihminen hakee seuraa netistä. Jos ylipäätään tunnet ihmisiä, tunnet varmasti myös nettideittailijoita.

• ldbg'dbkj
        ... kirjoitti:

Tuttavapiiriisi kuuluu aivan varmasti nettideittailijoita, koska nykyään joka toinen ihminen hakee seuraa netistä. Jos ylipäätään tunnet ihmisiä, tunnet varmasti myös nettideittailijoita.

No mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, kun sanon, että ei kuulu nettideittailijoita tuttaviini? Mun ainakin jokaikinen ihmiskontakti, mitä mulla elämässäni on ollut, on syntynyt liven perusteella. Toi on ihan täyttä paskaa toi puheesi, että mukamas "joka toinen ihminen" hakisi nykyään seuraa netistä. Tiedätkö sä, että se on aika marginaalinen porukka, joilla edes himassaan on internet- yhteys? Ja hyvin moni ihminen on sellainen, että käyttää nettiä vain pakolliseen asiointiin tai sitten mun kaltainen ihminen, joka kyllä keskustelee julkisilla keskustelupalstoilla väliin, mutta joka ei kaipaa tai halua ihmiskontakteja minkään inttörinötin kautta. Edes jotkut facebookit eivät ole kuin määrällisesti marginaalisen porukan harrastus.

Mä ainakin olen päättänyt, että mä en itseäni miksikään nettipersoonaksi tee. Ei sellainen ole pakollista ja ihminen voi aivan hyvin elää mielekkäästi näinkin. Jos mä joskus julkaisen vaikka kirjan tai jos mulla joskus olisi henkilönä sanottavaa julkisuudessa, niin tosiaan ihan omalla nimelläni minä sen sanoisin. En kaipaa mitään huomiota. On todella vaarallista, että jotkut ovat noin nettiaddiktoituneita, kuin sinä: Et taida ymmärtää muunlaisista ihmisistä pätkääkään, kuin itsesi kaltaisista.

Ja miksi häiriintyneet puhuttelevat minua joksikin "eikaksi" tai miksi ikinä (kuten tässäkin ketjussa)? Ei mun tollasta tarttisi joutua sietämään.

• mielenterveysongelmistasi. Tosiasiassa miehet ovat aivan samanlaisia, kuin naisetkin ja joka muuta väittää, on dazun todistuksen mukaan mielisairas valehtelija. :)

• dayum

Saako netissä oikean kuvan ihmisistä etenkin kun puhutaan tämänkaltaisista palstoista? Tavallaan saa, tavallaan ei. Ihminen tuo julki tasan sitä, mitä haluaakin, ja se on sitten siinä. Kuten sinäkin juuri teit. Toisen tekevät sen aidommin, toisissa ei ole muuta aitoa kuin se tämänkaltaisille foorumeille suoltamansa tavara mikä ei kerro itse kirjoitetusta asiasta vaan siitä, mitä kyseinen kirjoittaja todellisuudessa on.

Arkea on helppo paeta näihin karkeloihin, ja siinä sivussa voikin antaa itsestään kovin erilaisen kuvan tai korostaa enemmän negatiivisia puoliaan tai näkemyksiään tai "ylipositiivisia" vastaavia. Tekee mitä tekee, kirjoittaja on kuitenkin pohjimmiltaan aito itsensä vaikka antaisikin itsestään millaisen kuvan tahansa, näin ollen onkin siten, että vastuu on kokonaan lukijalla. Mitäs ottaa liian vakavissaan joidenkin näkemykset.

Mikä minusta on edelleenkin surullista on se, että ihmiset eivät uskalla edes anonymiteetin takaa tuoda aitoja mielipiteitään esiin. En tarkoita idioottimaisia haukkumisia, vaan mielipiteiden vaihtoa. Mutta niinhän se on, netti tai live, monilla ihmisillä on "normaalia suurempi" tarve selitellä asioita parhain päin ja näin olleen kenties selitellä itselleenkin - jopa sen anonymiteetin takaa. Sellaisia ihmiset on, niin netissä kuin livessä, kuka enempi, kuka vähempi.

• 2 kirjoitusvirhettä!

• dayum
        LaRito kirjoitti:

2 kirjoitusvirhettä!

ja yksinkeskustelija!

Yhden kyllä huomasin lähetyksen jälkeen, mutta piti vähän tikistää että löysin toisenkin.

• ...

Täällä voi anonyymisti ilmaista todellisia mielipiteitään, oikeassa elämässä pitää konflikteja välttääkseen jättää suurin osa mielipiteistään sanomatta. Jos jatkuvasti kertoisin ihmisille, mitä mieltä olen asioista, elämäni olisi pelkkää konfliktia päivästä toiseen.

Tietysti pitää muistaa, että netissä ihmiset kärjistävät ja provosoivat enemmän.

• Stiletta

Mun omakuvani kirkastuu hetki hetkeltä.

• To4D

naisille pitää toisinaan vähän valehdella ja esittää. Normaaleista miehistä en ikävä kyllä tiedä mitään, mutta meistä kunnon mieheistä saa todellisen kuvan. Todellisemman kuin irlissä vai mikä sen nyt on, missä jotkut joskus käy.

• alright

nyt mä rupesin miettimään, että mikäköhän sussa on vialla. jos sä voisit kertoo sen itse, nii mä säästyisin miettimiseltä?

• "Mä olen seuraillut näitä palstoja muutaman vuoden ja sillä on ollut ihan valtava vaikutus mun elämääni sikäli, että en ihan oikeasti tiennyt miesten ajatusmaailmasta mitään ennen. Luulin tietäväni, mutta tehän olettekin ihan eri lajia. :)"

No kato `me` ollaan niitä luuserimiehiä, jotka sua ei kiinnosta livessä. Ne ns. normaalit on niitä, jotka jo tunnet. Tästä ihmettelysi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2470
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1098
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      959
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe