Mistä etitte seuraa?

Aadaaliina

noin niinku seurustelumielessä..

28

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En etsi aktiivisesti. En usko, että voisin löytää seurustelukumppania tietoisesti etsimällä naista jostain iskubaarista - se onnistuu vain tietynlaisilta miehiltä. Pikemminkin toivon, että sattuisin löytämään hänet jostain tavallisen elämän muusta yhteydestä, kuten vaikka harrastuksista tai vastaavasta.

Joskus olen kyllä kokeillut nettitreffejä, mutta käytännössä ne eivät tunnu toimivan. Siellä naiset vaativat jonkinlaista ihmemiestä, ja jos sitten sattuukin käymään niin, että joku suostuu tapaamiseen, niin se on silti sellainen muodollinen iskutilanne, jonka häviän automaattisesti. (Kerran kyllä tapailin muutaman kerran nettitreffeiltä löytämääni naista, mutta hän "testaili" samaan aikaan useampaa miestä ja valitsi sitten toisen seurustelukokeiluun).

• nöff,nöff

Mä käyn paljon lavatansseissa, sieltä Se Oikea löytyy, jos on löytyäkseen.

• ;-)

;-)

• ex-raitis

Suomalaiseen kulttuuriin on aina kuulunut, että kumppania etsitään siihen erikseen tarkoitetuista paikoista eikä arkielämän keskeltä. Entisaikaan tämä paikka oli lavatanssit, nyttemmin se on ravintola- ja baarimaailma. Discoissa juovuspäissään on lupa tehdä tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen toisella tavalla kuin arkielämässä.

Monella tuntuu olevan sellaisia harhakuvitelmia että kumppanin voisi löytää jotenkin muutenkin kuin menemällä mukaan näihin tilanteisiin. Vähän kuten metso joka ei haluakaan osallistua soitimelle, mutta silti pääsisi parittelemaan. Ehkä tälläinen mielikuva on tullut ulkomaisista elokuvista- ja tv-sarjoista joissa ihmiset tapaavat ihan arkielämän ympärillä, mutta tälläinen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin eikä toimi täällä.

• nöff,nöff

Kyllä jopa kaupassakin voi törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. Ja minä olen sitämieltä, että viina on vain haitaksi Sitä Oikeaa etsiessä!!!!

• mies olen

ja osuvasti sanailtu :-D

• ex-raitis
        nöff,nöff kirjoitti:

Kyllä jopa kaupassakin voi törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. Ja minä olen sitämieltä, että viina on vain haitaksi Sitä Oikeaa etsiessä!!!!

Kaikissa paikoissa voi törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. Kyse onkin siitä, että seksuaalisessa- ja parisuhdemielessä kulttuurissamme näissä paikoissa ei ole soveliasta tehdä lähempää tuttavuutta. Sitä varten on sitten erilaiset paikat kuten discot, joissa tutustumisyrityksiä voi tehdä. Näissä paikoissa lisäksi humalatila tekee vielä selvemmän eron arkielämään, ja alkoholi antaakin tietynlaisen luvan tehdä näitä tuttavuuksia.

• Ei minulla mitään harhoja ole, vaikka myönnänkin, että Suomessa tilanne tosiaan vaikuttaa kuvailemaltasi - lähes kaikki tietämäni parisuhteet ovat alkaneet jostain baarista tai juhlista, loput nettitreffien kautta.

Tiedän kuitenkin itse, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia baaripariutumiseen, joten joudun luottamaan siihen, että rakkaus on löytyäkseen "arjesta", jos ylipäätään on löytyäkseen. Nettitreffit kyllä saattaisivat toimia paremmin, mutta nekin ovat vähän vaikeita, kun toisen pitäisi selvitä varsinaisen tapaamisen aiheuttamasta pettymyksestä.

Asiassa ei kuitenkaan ole ongelmaa, sillä olen valmistautunut kulkemaan yksin vaikka hautaan saakka, vaikka toisinaan se ajatus kirpaiseekin.

• Houellebecq
        LordBoredom kirjoitti:

Ei minulla mitään harhoja ole, vaikka myönnänkin, että Suomessa tilanne tosiaan vaikuttaa kuvailemaltasi - lähes kaikki tietämäni parisuhteet ovat alkaneet jostain baarista tai juhlista, loput nettitreffien kautta.

Tiedän kuitenkin itse, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia baaripariutumiseen, joten joudun luottamaan siihen, että rakkaus on löytyäkseen "arjesta", jos ylipäätään on löytyäkseen. Nettitreffit kyllä saattaisivat toimia paremmin, mutta nekin ovat vähän vaikeita, kun toisen pitäisi selvitä varsinaisen tapaamisen aiheuttamasta pettymyksestä.

Asiassa ei kuitenkaan ole ongelmaa, sillä olen valmistautunut kulkemaan yksin vaikka hautaan saakka, vaikka toisinaan se ajatus kirpaiseekin.

Oletko Lordi lukenut Michel Houellebecq:n teoksia? Erityisesti kannattaa lukea Halujen taistelukenttä. Kirjasta on tehty myös erinomainen ranskalainen elokuva Extencion du domaine de la lutte.

• Houellebecq kirjoitti:

Oletko Lordi lukenut Michel Houellebecq:n teoksia? Erityisesti kannattaa lukea Halujen taistelukenttä. Kirjasta on tehty myös erinomainen ranskalainen elokuva Extencion du domaine de la lutte.

Olen lukenut kyllä, mutta elokuvaa en ole nähnyt, paitsi sen Alkeishiukkaset. Täytyy kyllä sanoa, etten muista Halujen taistelukentästä muuta, kuin että tykkäsin siitä.

• syvältä

voi%%% vai että näin on asiat no tämä kyllä selittää paljon hyvä kun kerroit, Kai sitä täytyy sitten jonnekkin lähteä

• deft

Mistä tahansa, paitsi:
      - Lähikaupan kassalta
      - Naapurista
      - Kirjastosta (siellä ei saa puhua, hyss!)
      - Sosiaalitoimesta (siellähän näyttää ihan luuserilta jo valmiiksi)

Ei mutta aikuisten oikeasti...
      Arki on aivan yhtä hyvä kuin se viikonloppujen riikinkukkoilu. Arjessa voi sentään saada jatkumon flirtille tai tutustumiselle. Kun taas baarissa tilanne on niin sanotusti kahlittu.

Elävästä elämästä vielä yksi asia tähän loppuun:
      Sunnuntaisin on hyvä käydä baareissa. Silloin liikenteessä ovat todelliset ihmiset, jotka ovat useimmiten avoimia tuntemattomalle seuralle.

• sampsa 123

Vanha ketju mutta aina validi aihe.

Kai sitä voi juttua lähteä iskemään missä vain luontevassa tilanteessa. Juuri tällä viikolla aloitin keskustelun naisen kanssa ruokakaupassa. Olen nähnyt hänet siellä usein - varmaan yli vuosi sitten ensimmäisen kerran. En ole nähnyt häntä asioimassa miehen kanssa, joten tohdin vihdoin tervehtimään. Sattumoisin oli eläinruokahyllyllä, joten siitä sai helposti jutunjuurta aikaiseksi - itselläkin on kissa. Huomenna olis sitten kahvitreffit tiedossa.
      Olen myös aloittanut keskusteluja naisten kanssa salilla, juna-asemalla odotellessa, kirjakaupassa... Yllättävän tehokas paikka on leffateatterien yhteydessä olevat kahvilat. Parikin kertaa elokuvan alkua odotellessa huomannut yksinään istuskelevia naisia jotka suurella todennäköisyydellä ovat myös kiinnostuneita leffoista. Helppo keksiä jotain sanottavaa siis.

En varsinaisesti ole etsiskellyt näistä paikoista seuraa, mutta ovat luontevia paikkoja avata keskusteluyhteys kun on joku yhteinen tekijä - oli se sitten VR:n myöhästely, joku uutuuskirja tai -leffa tai se että on näköjään juuri se oman kissan lemppari purkkiruoka päässyt tästä lähikaupasta loppumaan.
      Huomattavasti mielenkiintoisempia keskusteluja näistä lähtökohdista on syntynyt kuin esim sieltä perinteisestä baariympäristöstä löydettyjen leidien kanssa. Mitään ei menetä jos yrittää!

• aito sinkku

En etsi seuraa enkä keskustele tuntemattomien kanssa. Sen takia en käy missään.

• Teinisetä42

Lukioiden pihoilta, kauppakeskuksista. Missä nyt teininaiset liikuskelevatkaan.

• Bob Tylan

AS kyllä pelaa seuran saannissa kunhan olet isorintainen vapaamielinen nainen tai tatuoitu hunksimainen jyystärimies.

S24 treffeiltä löytää miesten pyörittäjät sekä supermiehen etsijä naiset. No jaa, onhan siellä niitä venäläisiä nykyään vähän jeesaamassa.

• Olet väärässä as suhteen olen kyseisen sivuston kautta löytänyt monista miehistä seuraa eikä minulla ole isot rinnat. :)

• lilja.remmelg kirjoitti:

Olet väärässä as suhteen olen kyseisen sivuston kautta löytänyt monista miehistä seuraa eikä minulla ole isot rinnat. :)

Ja monikos on ollut kovin vakava ja pitkä suhde?

• hahmotelma kirjoitti:

Ja monikos on ollut kovin vakava ja pitkä suhde?

Meinaan vaan, että joo... kyllähän sieltä seuraa saa. Välillä ihan suoria kutsuja naimaan... Jopa naisilta.

• been there

MT-vastaanoton käytävältä.

• kohta saan...

Lähinnä baaristas mut nyt salilla yks nainen on alkanut juttelee mulle. Kyselee vaan kaikkee ja hymyilee salaperäisesti ja moikkaa aina. Käydään päivin samaan aikoihin salilla. Ehkä tästä viel tulee jotain...

• No netti ihan ok... Ja mitä sattuu vastaan missäkin tulemaan kait... Kun ei sitä tiedä. Jälkimmäinen sellainen passiivinen tapa, eli en tuolla numeroita metsästä en.

Nyt vaan päätäni vaivaa yksi nainen, joka on seuranhakutoimintaa vakavassa mielessä jäädyttänyt, kun en voi vakavasti nyt varmaan edes kiinnostua kenestäkään muusta, ennen kuin tuon saan päästäni pois. On tunne, että pian se ei enää vaivaa...

• jossu781

voi voi kun löytäis oikean tai edes pikkasen vähemmän oikean mutta sellasen tavallisen suomalaisen ihanan miehen haluan KIITOS :D

• tough guy

Other people just complicate my life.

• Snake_solid

Ja siksi sinä pelaat yksin kotonas videopelejä..

• dj rapu

en mistään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      47
      2498
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2487
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2145
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1695
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1153
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe