Minulla on ollut vasen olkavarsi jo kauan aikaa kipeä. Niin arka, ettei kunnolla pystynyt edes kahvikuppia nostamaan. Ja vaikka minä yritin hoitaa kipua lääkkeillä ei se paljon auttanut..
Mutta eilen illalla, kun menin vuoteeseen, niin minä kerroin Herralleni Jeesukselle Kristukselle asian tällä tavalla: "Herra, Sinä tiedät, että minulla on ollut olkavarsi jo kauan aikaa kipeä ja kipu ei kun vaan pahenee, eikä pilleritkään auta. Kiitos Jeesus, että Sinä lähetät Pyhän Henkesi parantamaan olkapääni. Että kun Sinä, Herra, sanot vain sanan, niin se paranee". Ja sitten minä nukahdin..
Kun nyt aamulla heräsin kahdeksan aikaan ja nousin aamukahvin keittoon, niin huomasin, ettei olkavarsi enää ollut laisinkaan kipeä. Veden kaatelu keittimeen onnistui hyvin eikä kahvijauhon mittaaminenkaan tuottanut ongelmia. Käytän askareisiin molempia käsiäni..
Kun me huudamme hädän päivänä avuksi Herraamme Jeesusta, niin asia on uskonasia; sillä joka Isä Jumalan Pojan, Jeesuksen luokse tulee, sen täytyy uskoa, että Jeesus elää, ja että hän auttaa asiassa, lupauksensa mukaisesti, niinkuin kirjoitettu on: Psalmit 50:14-15.
Ilouutinen sunnuntaiaamuksi..
9
76
Vastaukset
"Niin arka, ettei kunnolla pystynyt edes kahvikuppia nostamaan."
Amen, heleluja! Ja vaikka erehtyisimme kahvikuppiin tarttumaan, silti
Herra on luvannut meitä auttaa kaikin tavoin, hengen, sielun ja ruumiin
parhaaksi.
Matt. 7:11
Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!kahvin juonnista johtunut, koska sama jutska oli myös vesilasin yms. nostamisen kanssa vasemmalla kädellä, että olkaan sattui niin maamperusteellisesti..
- kuokkavieras
stefanus kirjoitti:
kahvin juonnista johtunut, koska sama jutska oli myös vesilasin yms. nostamisen kanssa vasemmalla kädellä, että olkaan sattui niin maamperusteellisesti..
Näin ohimennen vaan. Oletko vasenkätinen?
- Vapauteen loppumatto
yhteyksiä: Koeta rukoilla Jumaliasi, että he voisivat päättää minun päivänitapaturmaisesti,koska oman hengen otto ei ole sallittua. Näet Suomessa ei ole vielä sallittu tuota armomurhaa, joka olisi minun kaltaiselleni loppumattoman kivun kärsijälle paras tapa päästä pois elävien kirjoista.
- Miksi (Apt.2:38)
Vapauteen loppumatto kirjoitti:
yhteyksiä: Koeta rukoilla Jumaliasi, että he voisivat päättää minun päivänitapaturmaisesti,koska oman hengen otto ei ole sallittua. Näet Suomessa ei ole vielä sallittu tuota armomurhaa, joka olisi minun kaltaiselleni loppumattoman kivun kärsijälle paras tapa päästä pois elävien kirjoista.
Miksi et nöyrry ja huuda Herraa Vapahtajaa avuksi?
kuokkavieras kirjoitti:
Näin ohimennen vaan. Oletko vasenkätinen?
Elämänkurveissa oppii käyttämään molempia käsiä, kun on halua oppia siihen..
Kirjoituskone on oivallinen opetusväline siihen..Vapauteen loppumatto kirjoitti:
paras kasvattajasi nöyryyteen..
Nöyrry edes kerran elämässäsi Herramme Jeesuksen kasvojen eteen ja ota uskossa vastaan hänet sydämeesi asumaan, niin hän sinut korottaa sieltä kadotuksen kuopasta, jossa olet kaulaasi myöten..stefanus kirjoitti:
paras kasvattajasi nöyryyteen..
Nöyrry edes kerran elämässäsi Herramme Jeesuksen kasvojen eteen ja ota uskossa vastaan hänet sydämeesi asumaan, niin hän sinut korottaa sieltä kadotuksen kuopasta, jossa olet kaulaasi myöten..Joka aamu stefanus varmaankin nöyrtyy armon ottamaan vastaan ja
armoon tyytymään. Niin teen minäkin. Armosta voi kiittää, on se niin
kova juttu.
Luuk. 9:23
Ja hän sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.
Luuk. 10:37
Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".- kuokkavieras
stefanus kirjoitti:
Elämänkurveissa oppii käyttämään molempia käsiä, kun on halua oppia siihen..
Kirjoituskone on oivallinen opetusväline siihen..Ei, ajattelin vaan, kun minä liikuttelen hiirtä oikealla kädellä, niin pitemmän käytön jälkeen saan olkapääni juuri tuollaiseksi. Osasit kääntyä oikean lääkärin puoleen niin ei tarvinnut kortisoonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869