haluaisin ottaa nenäkorun. Oon siis 12 v Sofia. Mun pappa on kuitenkin sitämieltä, että lävistykset ovat turhanpäiväisiä, ja hän suuttuisi siitä, koska hän suuttui myös hieman vanhemmalle siskollenikin, joka otti lävistyksiä. Haluaisin nenäkorun kovasti, mutta en uskalla suututtaa pappaa, vaikka kuitenkin koru olisi haave. En haluaisi että pappa on surullinen, mutta jos en ota, olisin siitä itse surullinen.
- Mitä tehdä? Tietääkö joku jonkin keinon, josta kukaan ei olisi surullinen!!
P.S Ei valittajille.
Kiitos avusta etukäteen : )!!
PAPAN MIELIPIDE
6
299
Vastaukset
- pepidi
Mielestäni pappasi ajattelee hieman vanhanaikaisesti, mutta älä ota tätä pahalla. Nykynuoret ottavat paljon lävistyksiä, ja sinun kasvosi ovat sinun omasi. Mutta tuskin pappasi kauan jaksaisi olla vihainen. =) Mutta vaikea sanoa, kun en oikein tunne pappaasi. Mutta minulla on 4 lävistystä naamassa. Isovanhempani joskus saattavat sanoa että aika turhia, mutta eivät he enää ole jaksaneet. =)
Pirkko- kynttelikkö iisalmi
Vieläkö jollain mielipiteitä?? Olisi kiva saada monta mielipidettä? =)
- paskiiii
kynttelikkö iisalmi kirjoitti:
Vieläkö jollain mielipiteitä?? Olisi kiva saada monta mielipidettä? =)
Papparasi on tottakai tuota mieltä, ja monetkin ovat! mutta saat kai tehdä kasvoillesi mitä haluat??
Yhdyn edelliseen sillä tavoin, että tuskin kauaa on surullinen/vihainen pappara. Mammarasta en tiedä, mutta ota vaan. Jos tilanne pahaksi yltyy ja asiat sekoittuu ni vetäse pois!
Paskilaine
- sassa....
itellä vanhemmat kans lävistyksiä vastaan mutta "tottuneet" jo ja hyväksyneet että ne on mun juttu... ymmärrän niiden näkemyksen kyllä, mutta niiden on myös ymmärrettävä muo, eihän kyse kuitenkaan ole mistään vakavasta :D sen ku otat vaan sen lävistyksen ja vaikka jututat pappaa jos vaikka pääsisitte jonkunlaiseen yhteisymmärrykseen...
- nana___
Nenäkoru on pieni ja huomaamaton, turhahan se tavallaan on, mutta jos itseä miellyttää niin miksei (ja itselläni on nenäkoru :D).
Mutta jos (ja kun?) päätät ottaa lävistyksen, niin pikku ohjeet: Harkitse tarkkaan ja ehdottomasti ota lävistys ammattiliikkeessä, äläkä rupea itse väsäämään lävistystä. Tosin jotkut liikkeet eivät tee ollenkaan alle 15-vuotiaille lävistyksiä edes vanhemman luvalla, niin samahan se on silloin odottaa ja hankkia lävistys rippilahjaksi, jolloin voit sanoa, ettei lävistys ole hetken mielijohteesta hankittu :)
Ja kyllä, sen ottaminen tekee kipeää! :D - ....
ei vanhuksista kannata välittää (ei millään pahalla tietenkään) ittelläni on monia monia lävistyksiä ja isovanhemmat ei tykkää ollenkaan ja aina valittavat ja sanovat että ovat turhia ja näyttää kun olisit ollu vankilassa. Mutta jätän kaiken omaan arvoonsa ja totean vaan että mun naama mun ihon mun juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742527Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732402Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051749Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231215Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59955