Olisin kiinnostunut lähtemään oppisopimuksella opiskelemään joko lähihoitajaksi suuntautuen lasten ja nuorten kasvatukseen ja hoitoon. Lisäksi minulla on mielessäni toinenkin vaihtoehto, mutta en ole varma pystyykö tällaista suorittamaan.. Eli luontaistuotekauppaan tahtoisin oppisopimukseen, sillä haluaisin joskus luontaistuotekauppaan töihin. Se on ollut toinen jo pitkään ajatuksissa pyörinyt unelma.. Kuinka tämä onnistuisi? Saakohan oulusta paikkoja kumpaankaan vaihtoehtoon helpolla? Oppisopimus on uusi juttu, joten en kyllä paljoa tästä tiedä.. Olen pian valmistuva opiskelija ja nykyiselle alalle en kykene jäämään, joten uutta tahtoisin lähteä opiskelemaan? Onko oppisopimus ihan kamalan haastavaa?? ja vaikuttaako ala siihen kamalan paljon miten haastavaa opiskelu oppisopimuksella on? Anteeksi jos oli vähän epämääräistä tekstiä, mutta toivottavasti joku osaisi jotain sanoa tähän..
OPPISOPIMUS oulun alueella
1
1967
Vastaukset
- :)
Itse olen myös alkanu miettimään vaihtoehtoa opiskella oppisopimuksella oulussa .. :) http://www.psk.fi/koulutushaku.html ....Linkistä löytyi koulutuksia jotka alkavat oulussa.. nim omaan oppisopimuskoulutuksia.. Lähipiirissäni on eräs henkilö joka on opiskellut lähihoitajaksi mutta suuntautunut vanhuksiin..(oppisopimus) ja ainakin kun on lapsia niin se on hieman rankkaa . Kuulemma tosi paljon tehtäviä kotiin .. mutta onhan siinä omat puolensa kun saa palkkaa ja vain yksi päivä viikossa teoriaa.. itse en ainakaan tykkää istua koulun penkillä pitkiä päiviä !.. Ja itselläni on yksi lapsi, nyt 4kk.
Ei muuta kun ota yhteytta oulun oppisopimuskeskukseen ja sieltä ne neuvovat.. paikka pitää itse etsiä.. soittelet sitten niihin paikkoihin mitkä voisivat kiinnostaa.. Ja ala varmasti vaikuuttaa siihen haastavuuteen!! Mutta kaikki on mahdollista , ei muuta kun oppisopimuksella!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886