Katteleeko niitä mun videoita

zisel

yleensä kukaan ikinä? Siis mulle on ihan sama katsotaanko vai ei koska laitan videot nettiin siksi jos mun kone sekoaa että saan ne sitten takas koneelleni. Tuli vaan mieleeni kysyä kun olen täällä niitä julistanut ja osote on julkinen että jaksaako niitä joku katsella :D

http://www.vimeo.com/user3138420/videos hähä xD

72

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin tunnustaa kattoneeni useimmat niistä mitä oot täällä maininnu.

Kylä näi o! :)

• zisel

Sä oot ihana :)

• paitsi ne palstalaisten kootut lausahdukset oli metkaa luettavaa eli oli pakko katsoa. :)

• muutes siitä puheenollen täysin oikeessa siinä ku sano jotain siitä pienellä paikkakunnalla asuvasta sinkkunaisesta.. en muista miten meni mutta kuitenki että on joku sitoutumiskyvytön ukkomiehiä vamppaava.

• zisel

on siellä mun "roskavideo"- osotteessa eli youtubessa :) Ei muuten mitään mutta tuubi ei suostu julkasee mun videoita niin laitan ne "vimeoon" suosiolla.

• BlueNightSatin
    • almasty

niitä katottua rekatuille joita asia kiinnostaa niin profiilissani on linkki zisen youtube ja vimeo tallenteisiin.

• mau mau

kiinnostaako dazun videot?

zisel = dazu

• zisel

sanoinkin jo niin sinne youtubeen laitan mieluummin sellaset "vähemmän tärkeet" videot tai sellaset jotka ei kosketa mua. Vimeoon laitan ne jotka koskettaa mua tavalla tai toisella.

• ...joskus sen ML-rekattujen sanontoja viideon.... =) Juu....

• Mun on tunnustettava että olen katsonut kokonaan vaan sen Edgar Allan Poen systeemin. Muuten vaan niistä hetki alkua mitä olet linkittänyt ja todennut että ei mun juttu.

Tosin nyt peukku ylös siitä että olet tehnyt videon Nick Caven biisistä. Siinä on kova jätkä ja nimenomaan sillä oikealla tavalla pimeä tyyppi.

Olen joskus harkinnut että tekisin sellaisia pikaversioita suosituista elokuvista, joissa koko leffan juoni puristetaan 2-3 minuuttiin. Joskus aloin väsäämään Pulp Fictionista pikaversiota mutta projekti jäi kesken kun aloin hifistelemään ja sitten meni hermo kun se ohjelma oli niin hidas millä nysväsin sitä kasaan.

• almasty
    • LÖsdvk

mitä sinulta tulee, katson.

Olen ihailijasi ja pidän sinua lähes nerona!

• Berg man

Kaikki katson moneen kertaan ja tallennan ne omalle koneelle.

On hyvä että teet niitä meidän iloksemme!

• Vielä mitä! Musta tuntuu, että sulla on oikea ihailijajoukko täällä josta minä alan olemaan hyvin, hyvin, hyvinhyvinhyvin vihainen :)

• qEFÄÖbk

suloinen, niin sanomattoman suloinen ihminen, zisel. Ehkä olen ihastunutkin sinuun!

• Crocuta

En kyllä itseasiassa ole katsonut, mutta mä en ehkä olekkaan kohdeyleisöä.

• en kato aina, kun linkität, mutta sillain, kun en puuhaa muuta muuta samalla, ni vilkasen noita, mitä oot linkittäny.

• alright

sä oot pakoltaki nähny ne videot, jos oot kerta tehny ne

• alright

kyllä mä yleensä katon saadakseni haukkua sua entistä enemmän

• almasty

moukkahan sä ootkin.

• alright
        almasty kirjoitti:

moukkahan sä ootkin.

ihan niinku sä :D

• viIi

Hähä! :D

• almasty

niin

Hähä.D

• ...Youtube videoita oon katsonut, mutta noi sun vimeo-viteot ei jostain syystä toimi mun koneessa.

• ...yhtäkkiä lähti tuolla taustalla pyörimään. En oo aikasemmin ilmeisesti malttanut oottaa tarpeeks pitkään.

• vastaus näköjään poistettu... tai poistin itse.

Nyt siis on katsottu kolme puoli ja puoli*, siis neljä.

*katsottu osittain.

• zisel

vastauksista :) Siellä on taas uusia.

• Samalta Vimeo sivelta, missä video, löytyy käyntilaskuri.
      Korppi-vimeon on klikannut 42.

• zisel

mutta ne voi olla muitakin kun näitä palstalaisia :)

• zisel

noi mun tekemät videot on suurimmillaan kokoa 50,0 Mb, niin yhden videon kooksi tuli n. 650Mb vaikka se on paljon vaatimattomampikin kuin jotkut muut videot! Ei suostunut wimeo lataa sitä siksi kun se oli liian iso niin laitoin sen tonne. Kas kun tuubi suostuu soittaa tätäkään :D http://www.youtube.com/watch?v=muoh2z8aRrU

Suurimmaks osaks ne mun videot on n. 10Mb, ja sitten tollanen yhden kuvan video yhtäkkiä 650Mb, huh huh...

• alright

se tallennettu eri tiedostotyyppinä?

• zisel
        alright kirjoitti:

se tallennettu eri tiedostotyyppinä?

kun ihan samallailla kuin muutkin... No kai mä sitten huomaamattani tein jotain erilailla :)

• UJUTTAUTUNUT:::???
        zisel kirjoitti:

kun ihan samallailla kuin muutkin... No kai mä sitten huomaamattani tein jotain erilailla :)

.

joku bill gates sisään

Yksi bill gates tekee kaikesta bloatwarea mihin koskee

.

• avata, kun mulla ei oo toi virustorjunta taas ihan ajan tasalla. Viimeks oli yli 700 virusta ja haittaohjelmaa kun tää nykyinen ohjelma asennettiin. Mä oon niin it-asiantuntija etten osaa päivittää sitä. Muuten kyllä katsoisin.

• zisel

sulla ei sitten vissiin toiminu siinä koneessa yhtään mikään! Mä kun sain tän koneeni puhtaaks kun tää vähänaikaa sitten jumitti niin tässä oli jotain 50 pöpöä :-/

• zisel kirjoitti:

sulla ei sitten vissiin toiminu siinä koneessa yhtään mikään! Mä kun sain tän koneeni puhtaaks kun tää vähänaikaa sitten jumitti niin tässä oli jotain 50 pöpöä :-/

ett noi youtube linkit pätki ja samaten nettiyhteys kaatu halposti, mut YLLÄTTÄVÄN HYVIN toimi kuitenkin kun luulis ett koko kone laulais jo hautajaisvirttä. Täs on varmaan jo nyt noi sun 50 pöpöö :( Pitäis tehä jotain.

• alright
        timanttia kirjoitti:

ett noi youtube linkit pätki ja samaten nettiyhteys kaatu halposti, mut YLLÄTTÄVÄN HYVIN toimi kuitenkin kun luulis ett koko kone laulais jo hautajaisvirttä. Täs on varmaan jo nyt noi sun 50 pöpöö :( Pitäis tehä jotain.

avast! antivirus -ohjelma

• alright kirjoitti:

annoit mulle tämän luotettavan tiedon ?:) On mulla joku ohjelma, muutaman kuukauden vanha, minkä pystyy päivittämään mutta pitäis kai tutustua tähän koneeseen että edes löytäisin sen. Ei oikeen kiinnosta nää tietokoneet niin sitte ei tiedä mitään.

• alright
        timanttia kirjoitti:

annoit mulle tämän luotettavan tiedon ?:) On mulla joku ohjelma, muutaman kuukauden vanha, minkä pystyy päivittämään mutta pitäis kai tutustua tähän koneeseen että edes löytäisin sen. Ei oikeen kiinnosta nää tietokoneet niin sitte ei tiedä mitään.

vaan naapurin pertti anto sulle ton luotettavan tiedon. no mitäs luulet? minä tietysti. ei sentään tyhmiä tarvitse kysellä

• alright kirjoitti:

vaan naapurin pertti anto sulle ton luotettavan tiedon. no mitäs luulet? minä tietysti. ei sentään tyhmiä tarvitse kysellä

haluut yleens vaan pahaa. Epäilys heräsi tiedosta kun sen antaja on tiedossa.

• alright
        timanttia kirjoitti:

haluut yleens vaan pahaa. Epäilys heräsi tiedosta kun sen antaja on tiedossa.

kato siinä se juju just onkin, joskus mä oon kohtelias, ja joskus taas vittuilen

mulla itellä on avast, mutta se on ihan sun päätettävissä mitä teet

• alright kirjoitti:

kato siinä se juju just onkin, joskus mä oon kohtelias, ja joskus taas vittuilen

mulla itellä on avast, mutta se on ihan sun päätettävissä mitä teet

Avirakin on ok, AVG menettelee, kuulemma Malwarebytes toimii myös. Onhan noita.

• alright
        Toljake kirjoitti:

avg antispyware on hyvä, mä käytin sitä edellisessä koneessa ja hienosti pelas avastin rinnalla. avg:llä saa myös nimensä mukaisesti poistettua vakoojaohjelmat, joten ei tarvii niitäkään sitte koneella sietää.

• BlueNightSatin
        alright kirjoitti:

jos käyttää hengityssuojaimia ja pistää läppärin kondoomin sisään toimiiko se? Ettei siis tartu viruksia? :)

• Toljake kirjoitti:

katottua että uusin on se avira. Nortinista taitaa olla sopimus lopussa, jotain sellasta tää itki syksyllä.

• zisel
        timanttia kirjoitti:

jos nettivideoista voi tulla pöpöjä koneelle... Siis tietenkin jos niitä lataa niin voi hyvinkin tulla mutta ihme jos pelkästä kattelustakin tulee. Tosin en mäkään mikään it- asiantuntija ole joten en tiedä kyllä yhtään noista miten ne menee.

• alright kirjoitti:

avg antispyware on hyvä, mä käytin sitä edellisessä koneessa ja hienosti pelas avastin rinnalla. avg:llä saa myös nimensä mukaisesti poistettua vakoojaohjelmat, joten ei tarvii niitäkään sitte koneella sietää.

huono puoli on se ettei siinä oo reaaliaikaista kyttäystä, kuten esim. Avirassa. Tosin Avastissa taitaa olla palomuuri lisäks, mutta Winukan omakin toimii riittävän hyvin jos päivitykset on ajan tasalla. Asiakkaat käyttää yllättävän paljon AVG:ta kun se on ihan ok ja edullinen.

• alright
        zisel kirjoitti:

jos nettivideoista voi tulla pöpöjä koneelle... Siis tietenkin jos niitä lataa niin voi hyvinkin tulla mutta ihme jos pelkästä kattelustakin tulee. Tosin en mäkään mikään it- asiantuntija ole joten en tiedä kyllä yhtään noista miten ne menee.

kopioituu koneelle ku tiedosto avataan, joten kyllä ihan pelkästä kattelustaki voi tulla viruksia

• BlueNightSatin kirjoitti:

jos käyttää hengityssuojaimia ja pistää läppärin kondoomin sisään toimiiko se? Ettei siis tartu viruksia? :)

inhonnu sekä hengityssuojaimia että kondomeja. Ilmankos noit tartuntoi sit tulee :)

• zisel
        alright kirjoitti:

kopioituu koneelle ku tiedosto avataan, joten kyllä ihan pelkästä kattelustaki voi tulla viruksia

oli uutta toikin...

tarttee vetää läppärin lisäks oma pääs ja kädet kortsuihin, sit se toimii. Kokeile vaiks :)

• alright
        Toljake kirjoitti:

huono puoli on se ettei siinä oo reaaliaikaista kyttäystä, kuten esim. Avirassa. Tosin Avastissa taitaa olla palomuuri lisäks, mutta Winukan omakin toimii riittävän hyvin jos päivitykset on ajan tasalla. Asiakkaat käyttää yllättävän paljon AVG:ta kun se on ihan ok ja edullinen.

sen takia mä käytän avg:tä avastin rinnalla, koska avast suojaa koko ajan, ja sen mikä menee läpi saa pois avg:llä

• timanttia kirjoitti:

katottua että uusin on se avira. Nortinista taitaa olla sopimus lopussa, jotain sellasta tää itki syksyllä.

sä sit melko varmasti oot ihan hyvässä turvassa. Et välttämättä, mutta luultavasti. Avira yleensä päivittää virustietokannat itteksiin, mutta ite ohjelmiston päivitykset se jättää käyttäjälle.

• alright kirjoitti:

sen takia mä käytän avg:tä avastin rinnalla, koska avast suojaa koko ajan, ja sen mikä menee läpi saa pois avg:llä

setti, pysyy skeida poissa koneelta. Ittellä Avira ja Spybot, winukan oma palomuuri. Siistiä on ollut.

• alright
        Toljake kirjoitti:

setti, pysyy skeida poissa koneelta. Ittellä Avira ja Spybot, winukan oma palomuuri. Siistiä on ollut.

cool

• Toljake kirjoitti:

sä sit melko varmasti oot ihan hyvässä turvassa. Et välttämättä, mutta luultavasti. Avira yleensä päivittää virustietokannat itteksiin, mutta ite ohjelmiston päivitykset se jättää käyttäjälle.

et välttämättä. Ihan savolainen vakuutus. mä pyydän jonkun kattoon sitä.

• timanttia kirjoitti:

et välttämättä. Ihan savolainen vakuutus. mä pyydän jonkun kattoon sitä.

Ei voi tälleen vehkeitä (?) näkemättä tietää mitä ne on syäny :)

Jep, pyyä joku tarkastamaan, ni sit tietää mikä on tilanne.

• Toljake kirjoitti:

Ei voi tälleen vehkeitä (?) näkemättä tietää mitä ne on syäny :)

Jep, pyyä joku tarkastamaan, ni sit tietää mikä on tilanne.

kerron sit miten kävi.

• BlueNightSatin
        timanttia kirjoitti:

inhonnu sekä hengityssuojaimia että kondomeja. Ilmankos noit tartuntoi sit tulee :)

syy selvis näin helposti ahhaa. Mä olen aina tienny handlaavani nää virus hommat. x'D

• BlueNightSatin
        Toljake kirjoitti:

tarttee vetää läppärin lisäks oma pääs ja kädet kortsuihin, sit se toimii. Kokeile vaiks :)

onks pakko, kärsin viellä hapen puutteesta? :)

• alright
        BlueNightSatin kirjoitti:

pakko, muuten se ei suojaa

pilli leukaa pitkin, helpompi hengittää. Mut joudut kyllä laittaan siihen pilliin filtterin ettei pääse livahtaan sieltä :)

syy selvis näin helposti ahhaa. Mä olen aina tienny handlaavani nää virus hommat. x'D

"kaikki maailman kortsut ja suojaimet roviolle"-liikkeen jäsen.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2136
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      35
      2016
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1899
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1347
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1277
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      853
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      51
      721
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      711
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      49
      661
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      658
    Aihe