muuta sopivaa palstaa, joten kirjoitan tänne. V...u, että olen väsynyt - ja pitäisi olla elämänsä parasta aikaa. Pennut on lähteneet maailmalle, käyvät viikonloppuisin lähinnä riitelemässä ja ruikuttamassa rahaa, sekä paikallisessa ravintolassa viettämässä perjantai ja lauantaillat. Muutoin makaavat puolille päivin, ja häviävät sunnuntaina kun ovat saaneet mahansa täyteen ruokaa. Mies on suurimnman osan aikaa töissä; käy vain kääntymässä kotona, ja sekin aika riidellään niin, että ikkunalasit helisee. Ja kaiken kruunaa oma sairastuminen (ja vielä per...e vakava sellainen, mihin ei ole löytynyt syytä). Välillä on hirveä huoli omasta työpaikasta / laskuista / ym. taloudellisista seikoista, ja siitä, että selviääkö tästä. Kuolemanpelko on iskenyt ajoittain tosi voimakkaasti, ja silloin on niin pirun yksin. Juuri nyt tuntuu, että se taitaisi olla kaikkein armeliainta minulle - on vain niin helvetin väsynyt olo tähän paskaan. No mitä tänne tulla ruikuttamaan - eikös joka palstalla ole kuitenkin aina joku, joka heittää vielä lisää lokaa niskaan. Että antaa vaan tulla! Ei minua varmaan kuitenkaan mitkään lohduttavat sanat auta, enkä kallonkutistajalle meno. Suomalaisella sisulla vaikka kalliota päin, eikös se meidän luonne sellainen ole.
Ei löytynyt...
2
187
Vastaukset
- nuuh
jotain henkistä sisältöä elämään. Tääläkin hetkellä maailmassa elää pyhimyksiä, joita ajattelemalla saattaa alkaa tapahtua hyviä asioita, ajattelemalla Jeesusta, Krishnaa, Buddhaa, Ammaa, Dalai Lamaa jne. Myöskin heidän seuraajiensa ajatteleminen on hyväksi.Laitoin kerran itse nimeni sellaiseen lappuun, jossa annoin itseni vai elämäni Jeesukselle. Voi olla että se oli merkityksetöntä, mutta olen saanut ainakin varmuuden siitä, että olemme ikuisia. Mistä riidat johtuvat?
- jepjepjippii
Must näyttää siltä ett teidän perheessä on nyt muutosten aika eikä elo mene enää lasten parissa niinku ennen (ne ei tarvii jatkuvaa huolehtimista samalla tavoin enää).
Jotain pientä toisistaan eri suuntaan kasvua alkaa olla myös ja tossa vaiheessa jos missä olis syytä ottaa kahdenkeskinen lomareissu jonnekin. Jos ei muuhun o varaa niin menkää edes Viroon johki kylpylään. Siel ku saatte rentouttavia hoitoja niin kenties illalispöydässänne on jo tilaa romantiikalle.
Mukava reissu kahdenkesken korvaa usein sen tarpeen poiketa kallonkutistajalle.
Älä päästä tilannetta karkaan käsistä äläkä ala etsiä syyllistä nykytilanteeseen. Syyllisiä te ette tarvii selvittää vaan koota suhteenne uuteen kukkeuteen. Syyllisten ja syiden hakeminen aiheuttaa vanhojen riitojen esiintuomista.
Tää olis mun neuvo, miesnäkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101