SUOLI 24 FI
10.3.2009 22.28 | Juha Laavola | Yleinen
Suomi24.fi:n potkut ja työttömyys palstalla työttömien ei anneta keskustella työttömyyden syistä, eikä ongelmista. Työttömien kirjoitukset poistetaan ylläpidon taholta mielivaltaisesti ja systemaattisesti päivittäin, jopa useita kertoja.
Kyseisellä palstalla on jo pari vuotta häiriköinyt joku tai jotkut tahot, jotka massapostittavat samoja työvoiman palvelukeskuksia ylistäviä tekstejä päivittäin. Samaiset häiriköitsijät ovat käyttäneet ja käyttävät systemaattisesti muiden työttömien nimimerkkejä massapostituksissaan ja herjausviesteissään. Lisäksi palstalla työttömiä herjaavat ja alentavat kirjoitukset saavat olla paikallaan päiväkausia, joiden kirjoittajiksi palstalaiset epäilevät edellä mainittuja tahoja. (Pahimmissa viesteissä on kehotettu tappamaan työttömiä)
Minulla on vahva epäily siitä, että suomi24.fi:n ylläpidossa, joku tai jotkut suosivat työttömien herjaamista ja ovat osallisena työttömien keskustelujen systemaattiseen tuhoamiseen ja viestien poistoon. Suomi24:n ylläpitoon on lähetetty usein kritiikkiä asiasta, mutta mitään muutosta palstalla ei ole tapahtunut.
Pidän suomi24:n toimintaa ala-arvoisena ja huonosti moderoituna. Vastuulliset fooruminpitäjät kyllä tekisivät kaikkensa häiriköinnin ja herjaamisen lopettamiseksi, mutta suomi 24:ssä se ilmeisesti sallitaan ja siihen ilmeisesti myös yllytetään olemattoman huonolla ja mielivaltaisella moderoinnilla.
Eipä, kansan keskuudessa suomi24.fi:ä kutsuta turhaan suoli24.fi:ksi.
Tässä oiva kirjoitus
1
165
Vastaukset
- turha murista
Jotenkin ei kannata tällaisilla kirjoitusforumeilla ottaa pulttia mistään mitä kirjoitetaan ellei nyt rikota lakia suoranaisesti siten, että omalle kohdalle osuu (tai itse kirjoitat) lainvastaista tekstiä ja syntyy rikosasia. Palstoja ei tarvitse lukea, jos asia nyppii. Kaikenkarvaisiahan täällä.
Itse en vain ole enää seurannut sellaisia kirjoituksia ja alapalstoja, joiden tyyli mennyt liian typeräksi. Potkut ja työttömyys -palstakin on vielä ihan hauskaa ja joskus jopa asiallista luettavaa, (päivästä toiseen samaa tosin) ja samat muutamat ilmeisessä jonkinlaisessa mielenhäiriössä olevat käyttävät elämänsä outoihin teksteihin.
Nyt tosin olen hieman vähentänyt senkin lukemista, koska olen jo hiukan kyllästynyt näihin sanoihin:
-Loispummityötön
-Loispummikonsultti
-Loispummi -(ja mitä tahansa muuta tähän jatkoksi)
-Kapitalisti
-Tem
-Kuntouttava työtoiminta (ja sen virheet)
-Ihmisoikeutta rikkovat kurssit
-Orjatyö
.. ja useita muita, mutta nuo nyt jääneet jo mieleen asti
Mutta itse juuri tästä syystä ratkaisen asian lukemalla muita palstoja, jolloin ei tarvitse pinnaa kiristellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886