ettei ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa, eikä aio kuulemma käydäkään? Meinasi mennä pulla väärään kurkkuun. Tosin, jos hän olisi siinä kevyesti kertonut käyttäneensä moisia palveluja, olisin varmaan liuennut samoin tein. En vaan oikein ymmärrä, miksi asia piti mainita.
Muutenkin, miksi miehet juttelee asioita, jotka mun mielestäni kannattaisi ehdottomasti pitää omana tietonaan. Esimerkiksi tietyt jutut entisistä naisystävistä tai yksityiskohdat omista eroottisista unistaan ja niin pois päin. Tai sitten vika on vaan minussa. Ei ehkä pitäisi välittää miesten jutteluista, sanat on vaan sanoja, teot ratkaisee? Ja vikaan menen ehkä siinä kohtaa, kun alan niissä sanomisissa näkemään merkityksiä...
Muikeaa maanantaita kaikille!
Miksi mies kertoo
29
628
Vastaukset
- .
.
- Noona
juttele, vain sun mies juttelee. Ehkä se ei tajua, ettet halua kuulla tuollaisia, siitä kannattaa miehelle kertoa.
- ap
joiden kanssa olen yhteen päätynyt, ovat muuten olleet hyvinkin puheliaita. Otanta on kovin niukka, mutta itse asiassa nyt ihan hämmästyin, kun asiaa ajattelin. Minä kun olen enemmän hiljaisempaa sorttia. Tai ehkä juuri siksi olen sellaiseen seuraan hakeutunutkin...
Ajattelen niin, että mies on sellainen kuin on, puhuu niin kuin haluaa, on oma itsensä ja se käy minulle. Tai jos ei käy, niin sitten en ole oikeassa paikassa.
hän oletti saavansa lisää luottamusta sinuun.
Jätti kuitenkin mainitsematta, ettei ikinä ole käynyt vieraissa.
Exästä usein puhuminen kertoo yleensä, ettei ole päässyt irti menneestä.
Eroottinen uni kertoo kaipuusta ystävään.- ap
muistanut mainita, että ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, vaan aina ainakin vähän vakavampaa ja on kuulemma yhden naisen mies. (Ja minä tietenkin jään miettimään, että miksi tuollaistakin pitää korostaa, eikö sen pitäisi olla ihan itsestään selvää, että yhden naisen kanssa vaan...)
Niin, mä kuuntelen juttuja exstä. Aika hurjaa ja kurjaakin elämää... Jos hän haluaa kertoa, niin kertokoon. Menneisyyttähän ne on. Sinulla on kyllä romanttinen unitulkinta eroottisesta unesta. :) Kiitos. ap kirjoitti:
muistanut mainita, että ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, vaan aina ainakin vähän vakavampaa ja on kuulemma yhden naisen mies. (Ja minä tietenkin jään miettimään, että miksi tuollaistakin pitää korostaa, eikö sen pitäisi olla ihan itsestään selvää, että yhden naisen kanssa vaan...)
Niin, mä kuuntelen juttuja exstä. Aika hurjaa ja kurjaakin elämää... Jos hän haluaa kertoa, niin kertokoon. Menneisyyttähän ne on. Sinulla on kyllä romanttinen unitulkinta eroottisesta unesta. :) Kiitos.unikirjasta.
- fewq
sille, ettet halua puhuvaa miestä tai ainakin anna selkeät ohjeet siitä, mistä se saa puhua.
- ?
Haluavatko miehet kuulla naisen ex-panoista tms?
- ap
saan sen hiljaiseksi. Tai no, sanotaanko, että melkein...
- dayum
lie tullut kirjoitettua kun taisi tulla painettua peruuta:ta.
Riippuen kertomisen tilannesidonnaisuudesta, onhan sillä eroa kertooko asiasta kätevästi tietynlaisessa asiayhteydessä vaiko hääyönä siveysvöitä tiirikoidessa, niin voi olla että kertoi ainoistaan itselleen päivänselvän asian ja osin tätä kautta, pienessä määrin, haki luottamusta tai jotain. Tai sitten haki avoimuuden kautta luottamusta. Oliko se totta, sitähän ei voi tietää.
Vähästäpä on sinun romanssi kiinni jos maksulliSEEN/maksullisiin kaatuisi. Oletko miettinyt miksi noin on? Iljettää se että mies voi vaan ostaa panon ja alentaa naista? Jokainen kuitenkin tyylillään.
Miksi juttelee, niin näkisin tuolle pari pääsyytä, mitkä ei välttämättä liity juuri sinuun. Avoimuuden kautta kertoo itsestään tai sitten kertoo samoista syistä kuin naiset kaakattavat liian yksityiskohtaisia intiimejä asioita eteenpäin. Miksi sinulle käy noin, niin oletkohan maininnut miehille mitä haluat kuulla ja mitä et? Ja niin, ehkä olet "liian" estynyt/arka noiden asioiden suhteen, tai sitten voihan käydä niinkin, että toista näpäyttääkseen kertoo arveluttavia asioita. Tai kertojalla on tunneälyssä vajausta. Jos oikein paljon tökkii, niin kyse taitaa yksinkertaisesti sanottuna olla luonne-eroista.- ap
sitä luottamusta sitten olisi edustanut. Jutuissaan kyllä useinkin on kavereilla ollut maksullisia naisia, että ehkä tuollainen tarkennus oli ihan paikallaankin. olen toki miettinyt, miksi asia minua vaivasi niinkin paljon, että jopa tänne asiasta kirjoitin. Maailmamme ja elämänkokemuksemme ovat jossain määrin erilaisia. Niin tietenkin kaikilla, mutta ajatus siitä, että miesystäväni olisi tuollaisia palveluja käyttänyt, sai mut tosiaankin ajattelemaan, että en voisi sellaisen miehen kanssa... Se oli ensireaktio. Ehkä mä teen itsestäni muka jotain hyvyyden perikuvaa, siveyden sipulia, mutta näin sitä laajentaa ajattelutapaansa. Ehkä siinä samalla vähän hellittäisi estyneisyyteni ja arkuutenikin, sillä sitä kyllä löytyy, olet oikeassa.
- dayum
ap kirjoitti:
sitä luottamusta sitten olisi edustanut. Jutuissaan kyllä useinkin on kavereilla ollut maksullisia naisia, että ehkä tuollainen tarkennus oli ihan paikallaankin. olen toki miettinyt, miksi asia minua vaivasi niinkin paljon, että jopa tänne asiasta kirjoitin. Maailmamme ja elämänkokemuksemme ovat jossain määrin erilaisia. Niin tietenkin kaikilla, mutta ajatus siitä, että miesystäväni olisi tuollaisia palveluja käyttänyt, sai mut tosiaankin ajattelemaan, että en voisi sellaisen miehen kanssa... Se oli ensireaktio. Ehkä mä teen itsestäni muka jotain hyvyyden perikuvaa, siveyden sipulia, mutta näin sitä laajentaa ajattelutapaansa. Ehkä siinä samalla vähän hellittäisi estyneisyyteni ja arkuutenikin, sillä sitä kyllä löytyy, olet oikeassa.
hiertää joitakuita kun aina silloin tällöin huomaa sen olevan punainen vaate. En ole ikinä ollut tilanteessa missä nainen sanoisi ostaneensa seksiä, mutta luulen ettei asia minua haittaisi. Se voisi haitata tilanteesta ja taustoista riippuen, mutta tuskin kovinkaan kaksisesti jos lainkaan. Mutta naisten kohdalla asia tuntuu monesti olevan päinvastoin. Mikä siinä sitten lie taustalla.
Ja siitä "liiallisesta" arkuudesta, niin kyllähän varmasti monia meistä voi alkaa hiertämään tietynlaiset asiat toisen osapuolen menneisyydessä. Minua ainakin. Monethan kätevästi kiertävät tuota ilmoittamalla tomerasti etteivät halua tietää yhtään mitään eikä se heille kuulu eikä heitä haittaa, mutta noinkohan aina kuitenkaan.
Mutta niin, useimmilla meistä lie niitä suht tärkeäksi kokemiaan arvoja ja luonteenpiirteitä joita mielellään kumppanissaan näkisi tai ettei se kumppani niitä vastaan kovin pahasti sotisi. Eikä niissä kai sinänsä mitään, etenkään jos ei kohtuuttomia odottele. Jonkinlaista perusturvallisuuden ja luottamuksen hakemista kai tuollainen osaksi on, etenkin niillä jotka eivät osaa olla välinpitämättömiä tiettyjen asioiden suhteen. - trust me
ap kirjoitti:
En luottaisi mieheen! Olen törmännyt aika moneen, joka kuvittelee ensin musta ulkonäön/olemuksen perusteella että olen vähän yksinkertainen tai helppo (ellei sitten ole kyse siitä että mies on itse vähän yksinkertainen). Nämä miehet yrittävät puhua silmät ja korvat täyteen omasta itsestään täysin hypoteettisia juttuja - joita en tietenkään usko vaan näen sen läpi että mikä syy siihen on.
Esimerkiksi se voi olla:
-Mies haluaa arvostukseni -->päästä pöksyihini
-Mies haluaa sanoa ääneen asioita itsestään koska etsii vielä tosiasiassa itseään. Jos tollainen arvo olisi jo kiteytynyt elämänohjeeksi tuskin sitä tarvitsee mainita..?
-Mies on niin narsistinen että tykkää puhua vain itsestään huono tilannetaju..kertoo tunne-elämän häiriöstä enempi kuin "hyvyydestä".
Yleensä onkin parempi vain kuunnella mitä mies puhuu eikä rynnätä sänkyyn ja näin jäädä emotionaaliseen "cappiin" :) - ap
dayum kirjoitti:
hiertää joitakuita kun aina silloin tällöin huomaa sen olevan punainen vaate. En ole ikinä ollut tilanteessa missä nainen sanoisi ostaneensa seksiä, mutta luulen ettei asia minua haittaisi. Se voisi haitata tilanteesta ja taustoista riippuen, mutta tuskin kovinkaan kaksisesti jos lainkaan. Mutta naisten kohdalla asia tuntuu monesti olevan päinvastoin. Mikä siinä sitten lie taustalla.
Ja siitä "liiallisesta" arkuudesta, niin kyllähän varmasti monia meistä voi alkaa hiertämään tietynlaiset asiat toisen osapuolen menneisyydessä. Minua ainakin. Monethan kätevästi kiertävät tuota ilmoittamalla tomerasti etteivät halua tietää yhtään mitään eikä se heille kuulu eikä heitä haittaa, mutta noinkohan aina kuitenkaan.
Mutta niin, useimmilla meistä lie niitä suht tärkeäksi kokemiaan arvoja ja luonteenpiirteitä joita mielellään kumppanissaan näkisi tai ettei se kumppani niitä vastaan kovin pahasti sotisi. Eikä niissä kai sinänsä mitään, etenkään jos ei kohtuuttomia odottele. Jonkinlaista perusturvallisuuden ja luottamuksen hakemista kai tuollainen osaksi on, etenkin niillä jotka eivät osaa olla välinpitämättömiä tiettyjen asioiden suhteen.jos vaikka Sting tulis mua vokottelemaan, niin ei auttaisi muu kuin antaa lemput heti... Jaa, ehkä mun kannattaa hieman miettiä tätäkin asiaa.
Se vaan on mies, joka on saanut tunteeni vähän sekaisin (siis ei Sting). Tosin nyt ei herrasta ole kuulunut mitään 18 tuntiin, että eiköhän se tarkoita sitä, että tämä romanssi on nyt ohi... ei hän minusta välitä, vaikka kuinka puhui maksullisista naisista. Semmosia ne miehet on! Ei voi luottaa...
snif! - ap
trust me kirjoitti:
En luottaisi mieheen! Olen törmännyt aika moneen, joka kuvittelee ensin musta ulkonäön/olemuksen perusteella että olen vähän yksinkertainen tai helppo (ellei sitten ole kyse siitä että mies on itse vähän yksinkertainen). Nämä miehet yrittävät puhua silmät ja korvat täyteen omasta itsestään täysin hypoteettisia juttuja - joita en tietenkään usko vaan näen sen läpi että mikä syy siihen on.
Esimerkiksi se voi olla:
-Mies haluaa arvostukseni -->päästä pöksyihini
-Mies haluaa sanoa ääneen asioita itsestään koska etsii vielä tosiasiassa itseään. Jos tollainen arvo olisi jo kiteytynyt elämänohjeeksi tuskin sitä tarvitsee mainita..?
-Mies on niin narsistinen että tykkää puhua vain itsestään huono tilannetaju..kertoo tunne-elämän häiriöstä enempi kuin "hyvyydestä".
Yleensä onkin parempi vain kuunnella mitä mies puhuu eikä rynnätä sänkyyn ja näin jäädä emotionaaliseen "cappiin" :):(
- dayum
ap kirjoitti:
jos vaikka Sting tulis mua vokottelemaan, niin ei auttaisi muu kuin antaa lemput heti... Jaa, ehkä mun kannattaa hieman miettiä tätäkin asiaa.
Se vaan on mies, joka on saanut tunteeni vähän sekaisin (siis ei Sting). Tosin nyt ei herrasta ole kuulunut mitään 18 tuntiin, että eiköhän se tarkoita sitä, että tämä romanssi on nyt ohi... ei hän minusta välitä, vaikka kuinka puhui maksullisista naisista. Semmosia ne miehet on! Ei voi luottaa...
snif!Ai sinulla on raja 18 tuntia? Minä olen pitänyt ehdottomana takarajana 12h. Jos akasta ei mitään kuulu 12 tuntiin, niin ei se enää välitä - jos on ikinä edes välittänyt!
- BlueNightSatin
mitäs sitten, jos mies tykkää kertoa menneisyydestäänkin? Eiks se ole hyvä, että uskaltaa jutella myös menneistä? Minusta ainakin on hyvä, jos mies luottaa muhun nii paljon että uskaltaa puhua mulle menneistäänkin.
- alright
jotkut puhuu mitä sylki suuhun tuo, ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. tuo ensimmäinen vastaus tässä ketjussa on muuten osuva
- BlueNightSatin
sitte kaikki miehet..noh ei onneks pidä paikkaansa eka väittämä muutenkaan. :)
- alright
BlueNightSatin kirjoitti:
sitte kaikki miehet..noh ei onneks pidä paikkaansa eka väittämä muutenkaan. :)
tais kalahtaa suhun tuo kalikka, noh, ei se mitään.
- alright
kiva selitys :D
- alright
hyvyys riippuu näkökulmasta, joten jossain määrin tuo on kai tottakin
- Hoitsuksi konoei
..arvelisin että kyseessä oli korkeamman tason rakkauden tunnustus. Varsin jalomielistä ilmoittaa ettei maksullisiin sortuisi :) Sen mitä tiedän miehistä, niin ainakin suurinta osaa asia mietityttää kovasti (no aika lievä ilamaisu) . Arvelisin että n. 75% tutustuu edes jollakin tasolla kyseisiin palveluihin ennen kuin henkensä menettävät - muutenhan suuri secretti jää selvittämättä :D. Toisaalta, enpä minä ole ihan lähietäisyydeltä tapahtumia todistanut. Voinhan olla vaikka väärässä.
....heti alusta alkaen selväksi, että rahaa on sitten turha pyytää.
- ap
Selvisipä tämäkin mysteeri! Näin sen on oltava, täydellisen loogista.
- mkjl
ap kirjoitti:
Selvisipä tämäkin mysteeri! Näin sen on oltava, täydellisen loogista.
Minkä ikäisestä miehestä kyse ? Onko lapsia ?Missä olette tutustuneet ?.. Kiva olisi vaan siksi tietää, kun kohtasain samanlaisen miehen, joka juttelin samanlaisia asioita..
- ap
mkjl kirjoitti:
Minkä ikäisestä miehestä kyse ? Onko lapsia ?Missä olette tutustuneet ?.. Kiva olisi vaan siksi tietää, kun kohtasain samanlaisen miehen, joka juttelin samanlaisia asioita..
Nettituttu, 40 , lapseton, luullakseni.
- Kuivempaa Kiitos?
Tuskin kukaan pengo tulevaa naissystäväänsä kuin hieman ulalla oleva riisiryynejä joka riisi erikseen,ennenkuin tekee päätöksen ostaa kilon pussin? Näin näyttää tiedustelulomakkeen täyttäjä kuitenkin toimivan hakien naissystävää.Vaikka esittely vastauksia olisi vieel kymmenenkertaa enemmänkin,kuka takaa niiden paikkansapitävyyden?Varmaan sama kaljuuntunut herra jolla sisäkumi on jo ryppyyntymässä liiasta stressistä?
- JXS-383
Mies haluaa kertoa tuolla tavalla sen, että on hirveessä puutteessa ja haluaa sulta seksipalveluja ilmaiseksi. Tosiasiassa ei ole miestä, joka vaarantaisi hyvinvointinsa / terveytensä kärsimällä seksin puutteesta.
Luulisi naistenkin arvostavan sitä, että mies pitää itsestään hyvää huolta käyttämällä tarvitessaan intiimipalveluja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823