Nämä ihanan Tarjan fanit ovat ottaneet Anetten sylkykupikseen heti keväästä 2007. Ei voi ihmetellä noita kaunaisia viestejä joita tänne kirjoitellaan harvase päivä vuodesta toiseen, eikö tuo viha ja kauna koskaan lopu vai onko päänupissa jotain vikaa? On aivan sama mitä Anette tekee tai jättää tekemättä se on aina väärin, mikään ei ole hyvää joka liittyy tähän naiseen. Eikö olisi parempi, että unohtaisitte tämän inhoamanne naisen ja jättäisitte tuon loanheiton. Kenelle nuo viestit on tarkoitettu ja mitä te luulette niillä voittavanne?
Mistä viha ja katkeruus?
21
558
Vastaukset
- Mitä sinäkin
itket toistuvasti eikö se vielä ole mennyt jakeluun että nämä ovat mielipidekanavia, joissa jokainen kirjoittelee silti miltä tuntuu. Tuollainen viha ja keteus syyttely on täysin naurettavaa, tuskinpa sitä kukaan erityisemmin vihaa, mutta ei hänestä tai hänen tekemisistä ole pakko pitääkään.
Tarja-faneja, mistä sinäkin tiedät ketkä täällä kirjoittelee, osa voi olla Tarja-faneja osa taas ei. Ei Tarjasta pitäminen ole mitenkään syy-yhteydessä siihen ettei pidä Anettesta. Tiedän Tarja-faneja jotka pitävät Anettesta ja myös sellaisia jotka eivät välitä hänestä tuon taivaallista ja myös niitä jotka eivät pidä, kaikkia löytyy.
2007 vuosi nyt vaan on se vuosi jolloin Anette astui julkisuuteen ja siksi hänestä myös alettiin kirjoitella, sitä aikaisemin hän ei ole vaan ollut mitenkään erityisen kiinnostava. - YrjöJurri
Fanien kanssa jotka kirjoittelevat pääosin bändin virallisella sivulla. Heidän mielestään juuri tämä Suomi24/Nightwish on pahin foorumi missä bändistä kirjoitellaan. Joka ei ole tottunut tällaiseen paskomiseen, tulee vain pahalle mielelle näitä juttuja lukiessaan. Sen jokainen tietää, että koko Suoli24 on kun kusiränni johon ohikulkijat tekevät tarpeensa.
Eihän Anette ole ainut jota järjestelmällisesti joidenkin valopäiden taholta haukutaan. Olen aina ihmetellyt saako jotkut helvetillisiä fiboja haukkuessa ja solvatessaan jotain julkisuudessa näkyvää ihmistä. Kimi Räikkönen on kaikkien näppynaamojen kateuden ja herjojen kohde No.1. Musiikki maailmassa Anna Abreut ja Lauri Tähkät ovat saaneet osansa, muutaman mainitakseni. Tässä haukkumisessa on jotain sukua koulukiusaamiseen. Kiihkeimmät häiriköt muistavat myös sivaltaa niitä jotka puolustavat objektia - hiekkalaatikkosyndrooma. Leikitään minun ehdoillani tai särjen hiekkakakut ja viskon lapiot lepikkoon - kun en tykkää muutkaan eivät saa tykätä.
Jos ei pidä josta kusta bändistä tai julkisuuden henkilöstä, miksi pitää käydä toistuvasti jauhamassa paskaa. Kuten Nightwishin kohdalla olen monesti sanonut, jos ei tykätä, olisi parempi unohtaa koko bändi - miksi se on niin vaikeaa? On helvetin paljon bändejä ja taiteilijoita joista en erityisemmin välitä, mutta en käy heidän sivuillaan huutelemassa herjoja.- helvatti..
numero 1 nimeltä YJ
- YrjöJurri
helvatti.. kirjoitti:
numero 1 nimeltä YJ
Juu osuit naulan kantaan. Sinulla ja minulla on vain se ero, että minä vastaan kirjoituksistani, sinä huutelet puskista. Jos ei löydy munaa kirjoittaa kirjautuneena, silloin olet vain pelkkä looseri.
- Kas ygägi
ilmestyny vaihteeksi kitisemään taas noita samoja tylsiä saarnoja. Kuka se muka määrää että Nightwishistä ei saa kirjoitella muuta kuin maasta taivaaseen kehumista ja kilpailla siitä kuka palvoo sitä ihmeellistä karjalan poikaa eniten tai heidän uutta ruotsalaista oopperalaulajaa, niinkuin joskus olen nähnyt yberanitafanien sitä kutsuvan. Ja mitä haukkumiseeen tulee niin siinä voi ygä katella peiliin ensin ennenkuin alkaa muita arvostelemaan.
- YrjöJurri
Kas ygägi kirjoitti:
ilmestyny vaihteeksi kitisemään taas noita samoja tylsiä saarnoja. Kuka se muka määrää että Nightwishistä ei saa kirjoitella muuta kuin maasta taivaaseen kehumista ja kilpailla siitä kuka palvoo sitä ihmeellistä karjalan poikaa eniten tai heidän uutta ruotsalaista oopperalaulajaa, niinkuin joskus olen nähnyt yberanitafanien sitä kutsuvan. Ja mitä haukkumiseeen tulee niin siinä voi ygä katella peiliin ensin ennenkuin alkaa muita arvostelemaan.
Olet ohellani yksi tämä osaston pahimmista häiriköistä, mutta meidät erottaa se, että sinä kirjoitat pelkkää paskaa, edes tajuamatta sitä. Vaikka olen vittumainen mies, olen kuitenkin pitänyt siitä kiinni, että en lyö, naisia, lapsia, eläimiä enkä itseäni pienempiä. Näillä tämän sivun paskanheitoilla ei ole mitään merkitystä bändin tulevaisuuteen ja suosioon eikä minun yöuniini.
- OHOO0
YrjöJurri kirjoitti:
Olet ohellani yksi tämä osaston pahimmista häiriköistä, mutta meidät erottaa se, että sinä kirjoitat pelkkää paskaa, edes tajuamatta sitä. Vaikka olen vittumainen mies, olen kuitenkin pitänyt siitä kiinni, että en lyö, naisia, lapsia, eläimiä enkä itseäni pienempiä. Näillä tämän sivun paskanheitoilla ei ole mitään merkitystä bändin tulevaisuuteen ja suosioon eikä minun yöuniini.
pappa täällä huonolla tuulella selvästi:) Ota diapamia se auttaa.
Hyvä muuten tietää ettei paskanheitolla ole vaikutusta, sittenhän sitä voi rauhassa jatkaa:DDD - fdj8ujeheu
YrjöJurri kirjoitti:
Jokainen järkevä ihminen on jo jonkin aikaa tiennyt että yöwissy ei tule enää koskaan keikkailemaan saati julkaisemaan levyä. Marcokin tuossa pari viikkoa sitten aamutv:ssä tokaisi että saattavat keikkailla loppuvuonna 2011 tai sitten ei. Ei kai kukaan halua enään nähdä motivaationsa menettänyttä väsynyttä ja riitaisaa poppoota höystettynä vanhalla mummolla. Uskokaa jo.
- YrjöJurri
fdj8ujeheu kirjoitti:
Jokainen järkevä ihminen on jo jonkin aikaa tiennyt että yöwissy ei tule enää koskaan keikkailemaan saati julkaisemaan levyä. Marcokin tuossa pari viikkoa sitten aamutv:ssä tokaisi että saattavat keikkailla loppuvuonna 2011 tai sitten ei. Ei kai kukaan halua enään nähdä motivaationsa menettänyttä väsynyttä ja riitaisaa poppoota höystettynä vanhalla mummolla. Uskokaa jo.
Eiköhän sovita, että kirjoitat vain oman mielipiteesi, etkä tyrkytä sitä yleisenä faktana.
Siis, tuo on vain sinun mielipiteesi, ei muiden. - samavirsijokaviikko
YrjöJurri kirjoitti:
Eiköhän sovita, että kirjoitat vain oman mielipiteesi, etkä tyrkytä sitä yleisenä faktana.
Siis, tuo on vain sinun mielipiteesi, ei muiden.rauhanpalkinto Ygälle vuodelle 2010 ja vaikka jälkijunassa vuodelle 2009! Tosin koskee Nightwishiä Anetella; Tarjan aikanahan Nightwish ei ollut mitään, ainakaan Jurrikan mielestä...
- YrjöJurri
samavirsijokaviikko kirjoitti:
rauhanpalkinto Ygälle vuodelle 2010 ja vaikka jälkijunassa vuodelle 2009! Tosin koskee Nightwishiä Anetella; Tarjan aikanahan Nightwish ei ollut mitään, ainakaan Jurrikan mielestä...
Voit vähätellä mielipiteitäni, mutta se ei muuta totuutta Nightwishista bändinä puoleen tai toiseen. Jos selviä asioita väännellään ja vähätellään bändin saavutuksia. Sen lisäksi haukutaan naissolistia, se on ristiriidassa todellisen faktan kanssa. Bändille ennustettiin synkkää loppua, mutta toisin kävi, se menestyi niin suosion suhteen kun myös taloudellisesti.
Jos taas arvostellaan musiikkimakuani siinä valossa, että minä en ymmärrä kuinka hyvä bändi oli ennen Tarjan potkuja - onhan minulla korvat päässäni. Pidin jo silloin bändin soundista, mutta sopraano ei oikein kolissut eikä kolise vieläkään..... - Totuuden torvi
YrjöJurri kirjoitti:
Voit vähätellä mielipiteitäni, mutta se ei muuta totuutta Nightwishista bändinä puoleen tai toiseen. Jos selviä asioita väännellään ja vähätellään bändin saavutuksia. Sen lisäksi haukutaan naissolistia, se on ristiriidassa todellisen faktan kanssa. Bändille ennustettiin synkkää loppua, mutta toisin kävi, se menestyi niin suosion suhteen kun myös taloudellisesti.
Jos taas arvostellaan musiikkimakuani siinä valossa, että minä en ymmärrä kuinka hyvä bändi oli ennen Tarjan potkuja - onhan minulla korvat päässäni. Pidin jo silloin bändin soundista, mutta sopraano ei oikein kolissut eikä kolise vieläkään.....ygä. Kyllähän se Nightwishin suosio luotiin jo paljon ennen uutta solistia, nyt korjataan vain sen työn hedelmiä. Ilman sitä sopraanoa ei Nightwish olisi sitä mitä se nyt on ja se on fakta. Eihän se olisi edes mikään metallibändi vaan jokin leirinuotio-orkesteri jossain Kiteeellä ja sillä ei maailmaa valloiteta. Kun noita eri foorumeiden ja tuubivideoiden kommentteja katsoo niin kummasti siellä on edelleen valtava Tarja takas buumi menossa 5 vuoden jälkeen, ihmeellistä tai ehkä heillä ei ole niin hyviä korvia kuin ygällä:P
Ja se todellinen suosio mitataan vasta seuraavan levyn jälkeen, mikäli sitä nyt yleensä saavat valmiiksi. - YrjöJurri
Totuuden torvi kirjoitti:
ygä. Kyllähän se Nightwishin suosio luotiin jo paljon ennen uutta solistia, nyt korjataan vain sen työn hedelmiä. Ilman sitä sopraanoa ei Nightwish olisi sitä mitä se nyt on ja se on fakta. Eihän se olisi edes mikään metallibändi vaan jokin leirinuotio-orkesteri jossain Kiteeellä ja sillä ei maailmaa valloiteta. Kun noita eri foorumeiden ja tuubivideoiden kommentteja katsoo niin kummasti siellä on edelleen valtava Tarja takas buumi menossa 5 vuoden jälkeen, ihmeellistä tai ehkä heillä ei ole niin hyviä korvia kuin ygällä:P
Ja se todellinen suosio mitataan vasta seuraavan levyn jälkeen, mikäli sitä nyt yleensä saavat valmiiksi.Kiitos, viimeisessä lauseessa toit esiin todellisen minäsi. Sopraano metalli kuuluu menneeseen maailman, sen huomaa hyvin kun katsoo nykyisiä bändejä. Nightwishista tuli huomattavasti monipuolisempi kun se ei ollut sidottu yhteen sopraanoon.
Aesma Daeva on bändi jossa on aina laulanut todella hyvät sopraanot, Melissa Ferlaak ja nyt Lori Lewis. Huolimatta hyvistä sopraanoista ja omaehtoisesta sinfonisen metallin musiikista Aesma Daeva pysyy pienen friikkiryhmän bändinä. Aivan samoin on suurielkeisesti esiintyvä Therion, jossa lavalla on laulajaa kun helluntaiseuroissa. Therion ei ole vain yhden sopraanon varassa niitä löytyy vähintään kaksi jopa neljä samalla kertaa stagelta. Therion ei ole mikään suuren yleisön bändi, sen musiikki on liian vaikeaa monelle tavalliselle kuluttajalle, sama koskee Aesma Daevaa.
Pojat tekivät järkivalinnan valitessaan toisen tien, he saivat sopraanosta tarpeekseen. En lakkaa ihmettelemästä näitä paikalleen juuttuneita faneja, jotka huutavat Tarjaa takaisin, mutta heille ei kelpaa Tarjan oma musiikki? Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että Tuomaksen sävellykset ja Nightwishin soundi on se mikä vetää, ei Tarja Turunen. - =jaakkoteppo=
YrjöJurri kirjoitti:
Kiitos, viimeisessä lauseessa toit esiin todellisen minäsi. Sopraano metalli kuuluu menneeseen maailman, sen huomaa hyvin kun katsoo nykyisiä bändejä. Nightwishista tuli huomattavasti monipuolisempi kun se ei ollut sidottu yhteen sopraanoon.
Aesma Daeva on bändi jossa on aina laulanut todella hyvät sopraanot, Melissa Ferlaak ja nyt Lori Lewis. Huolimatta hyvistä sopraanoista ja omaehtoisesta sinfonisen metallin musiikista Aesma Daeva pysyy pienen friikkiryhmän bändinä. Aivan samoin on suurielkeisesti esiintyvä Therion, jossa lavalla on laulajaa kun helluntaiseuroissa. Therion ei ole vain yhden sopraanon varassa niitä löytyy vähintään kaksi jopa neljä samalla kertaa stagelta. Therion ei ole mikään suuren yleisön bändi, sen musiikki on liian vaikeaa monelle tavalliselle kuluttajalle, sama koskee Aesma Daevaa.
Pojat tekivät järkivalinnan valitessaan toisen tien, he saivat sopraanosta tarpeekseen. En lakkaa ihmettelemästä näitä paikalleen juuttuneita faneja, jotka huutavat Tarjaa takaisin, mutta heille ei kelpaa Tarjan oma musiikki? Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että Tuomaksen sävellykset ja Nightwishin soundi on se mikä vetää, ei Tarja Turunen."Sopraano metalli kuuluu menneeseen maailman, sen huomaa hyvin kun katsoo nykyisiä bändejä."
Ehei se mistään sopraanosta ole kiinni vaan siitä millaista musiikkia ne sopraanot esittävät.
"Nightwishista tuli huomattavasti monipuolisempi kun se ei ollut sidottu yhteen sopraanoon."
Nightwishistä tuli huomattavasti tylsempi (ainakin DPP), mutta muutos ei johdu pelkästään Tarjan lähdöstä vaan myös musiikista.
Tarjahan osoitti että kyllä hän pystyy tarvittaessa laulamaan myös valtavirran kuulijoille kun kikkailee vaan sen vibraaton pois. Niinkuin kahdella vikalla levyllä huomaa joissa hän oli vielä mukana.
Sleeping Sun
Vibraatolla
http://www.youtube.com/watch?v=gmDWvGKLzBE
Sama ilman vibraattoa
http://www.youtube.com/watch?v=xoDzlUPjhdI
Miksi Aesma Daevan ja Therionin sitten pitäisi olla suuren yleisön bändejä. Heille on varmaan tärkeämpää että tekevät sellaista musiikkia mitä rakastavat ja jossa on laatua sen sijaan että yrittäisivät kosiskella suurta yleisöä jollain samalla pullomössämusalla mitä suoltaa kaikki radioasemat ja musiikkikanavat. Toivottavasti se ei ole tulevaisuuden Nightwishin kohtalona myös, hukkua siihen suureen massaan jos sitä lähdetään liikaa miellyttämään valtavirran yleisöä.
"Pojat tekivät järkivalinnan valitessaan toisen tien, he saivat sopraanosta tarpeekseen."
Öh se ei mennyt ihan noin vaan sopraano sai tarpeekseen heistä. Tarja se ensin ilmoitti että on lähdössä eikä toisinpäin. Saivathan jätkät nyt sen näyttämään silti niinkuin he tässä olisivat antaneet kenkää vaikka totuus on hieman toisenlainen. Sehän olisi näyttänyt aika nololta jätkien kannalta jos Tarja olisi vaan häippäissyt ja jättänyt jätkät kuin nallin kalliolle.
"En lakkaa ihmettelemästä näitä paikalleen juuttuneita faneja, jotka huutavat Tarjaa takaisin, mutta heille ei kelpaa Tarjan oma musiikki? Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että Tuomaksen sävellykset ja Nightwishin soundi on se mikä vetää, ei Tarja Turunen."
Koska he ovat vanhan Nightwishin faneja eivätkä Tarjan faneja. Kyllä Tarjan fanit ostavat Tarjan musiikkia.
Mutta nythän tuon vuoden 2005 eron jälkeen kävi niin että Nightwishin fanipohja hajosi ja osa jäi fanittamaan uutta Nightwishiä, osa molempia sekä Tarjaa että uutta NW:tä ja sitten jäi paljon myös niitä jotka eivät enää tykkää kummastakaan ja he ova yleensät niitä joita näkee esim. kommentoimassa tuubivideoilla Tarjaa takaisin. Ja onhan vielä ne jotka eivät vaan pidä Anettesta mutta eivät välttämättä Tarjastakaan. - samavirsijokaviikko
=jaakkoteppo= kirjoitti:
"Sopraano metalli kuuluu menneeseen maailman, sen huomaa hyvin kun katsoo nykyisiä bändejä."
Ehei se mistään sopraanosta ole kiinni vaan siitä millaista musiikkia ne sopraanot esittävät.
"Nightwishista tuli huomattavasti monipuolisempi kun se ei ollut sidottu yhteen sopraanoon."
Nightwishistä tuli huomattavasti tylsempi (ainakin DPP), mutta muutos ei johdu pelkästään Tarjan lähdöstä vaan myös musiikista.
Tarjahan osoitti että kyllä hän pystyy tarvittaessa laulamaan myös valtavirran kuulijoille kun kikkailee vaan sen vibraaton pois. Niinkuin kahdella vikalla levyllä huomaa joissa hän oli vielä mukana.
Sleeping Sun
Vibraatolla
http://www.youtube.com/watch?v=gmDWvGKLzBE
Sama ilman vibraattoa
http://www.youtube.com/watch?v=xoDzlUPjhdI
Miksi Aesma Daevan ja Therionin sitten pitäisi olla suuren yleisön bändejä. Heille on varmaan tärkeämpää että tekevät sellaista musiikkia mitä rakastavat ja jossa on laatua sen sijaan että yrittäisivät kosiskella suurta yleisöä jollain samalla pullomössämusalla mitä suoltaa kaikki radioasemat ja musiikkikanavat. Toivottavasti se ei ole tulevaisuuden Nightwishin kohtalona myös, hukkua siihen suureen massaan jos sitä lähdetään liikaa miellyttämään valtavirran yleisöä.
"Pojat tekivät järkivalinnan valitessaan toisen tien, he saivat sopraanosta tarpeekseen."
Öh se ei mennyt ihan noin vaan sopraano sai tarpeekseen heistä. Tarja se ensin ilmoitti että on lähdössä eikä toisinpäin. Saivathan jätkät nyt sen näyttämään silti niinkuin he tässä olisivat antaneet kenkää vaikka totuus on hieman toisenlainen. Sehän olisi näyttänyt aika nololta jätkien kannalta jos Tarja olisi vaan häippäissyt ja jättänyt jätkät kuin nallin kalliolle.
"En lakkaa ihmettelemästä näitä paikalleen juuttuneita faneja, jotka huutavat Tarjaa takaisin, mutta heille ei kelpaa Tarjan oma musiikki? Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että Tuomaksen sävellykset ja Nightwishin soundi on se mikä vetää, ei Tarja Turunen."
Koska he ovat vanhan Nightwishin faneja eivätkä Tarjan faneja. Kyllä Tarjan fanit ostavat Tarjan musiikkia.
Mutta nythän tuon vuoden 2005 eron jälkeen kävi niin että Nightwishin fanipohja hajosi ja osa jäi fanittamaan uutta Nightwishiä, osa molempia sekä Tarjaa että uutta NW:tä ja sitten jäi paljon myös niitä jotka eivät enää tykkää kummastakaan ja he ova yleensät niitä joita näkee esim. kommentoimassa tuubivideoilla Tarjaa takaisin. Ja onhan vielä ne jotka eivät vaan pidä Anettesta mutta eivät välttämättä Tarjastakaan.Edellinen kirjoitus oli hyvä ja asiallinen! Ygälle kysymys; jos et pidä Nightwishistä Tarjalla, niin miksi minä en saisi olla pitämättä Nightwishistä Anetella???
- YrjöJurri
samavirsijokaviikko kirjoitti:
Edellinen kirjoitus oli hyvä ja asiallinen! Ygälle kysymys; jos et pidä Nightwishistä Tarjalla, niin miksi minä en saisi olla pitämättä Nightwishistä Anetella???
Miksi minä en saisi olla pitämättä Nightwishistä Anetella??? ...rouva on hyvä vaan, eihän tuo ole minun ongelmani.
Noin kirjaimellisesti en kirjoita; "ette saa", olen korostanut AINA mielipiteen vapautta. Eihän minun mielipiteeni eroa muista, samaa soopaa, mutta vähän niin kun bändin puolelta katsottuna ja kirjoitan ne vielä omalla nimimerkilläni. - Niin ygä ygä
YrjöJurri kirjoitti:
Miksi minä en saisi olla pitämättä Nightwishistä Anetella??? ...rouva on hyvä vaan, eihän tuo ole minun ongelmani.
Noin kirjaimellisesti en kirjoita; "ette saa", olen korostanut AINA mielipiteen vapautta. Eihän minun mielipiteeni eroa muista, samaa soopaa, mutta vähän niin kun bändin puolelta katsottuna ja kirjoitan ne vielä omalla nimimerkilläni.se on rohkea kaveri kun kirjoittaa oikein NIMIMERKILLÄ ja siten anonyymina lisää:P
Eli menet nimerkin taa piiloon mikset kirjoita omalla nimelläs?????????????????? - kukas vittu
Niin ygä ygä kirjoitti:
se on rohkea kaveri kun kirjoittaa oikein NIMIMERKILLÄ ja siten anonyymina lisää:P
Eli menet nimerkin taa piiloon mikset kirjoita omalla nimelläs??????????????????jostain ygästä jaksaa välitää umpihullu ukko
- 1+1=2
En ole oikea ihminen vastaamaan tähän, koska en itse tunne mitään vihaa ja katkeruutta enkä ole ikinä mollannut kumpaakaan NW:n solistia missään. Minulle NW kelpaa kyllä Anetten kanssakin, varsinkin kun laulajan "livekunnolla" ei ole minulle mitään merkistystä, kun kuuntelen NW:tä vain levylautaselta. Olosuhteisiin nähden Anette on pärjännyt ihan ok.
Perussyy NW:n jäsenten niskaansa saaman kuran syystä on silti ilmiselvä: se täydellisen raukkamainen ja halpamainen tapa, jolla Tarja erotettiin. Se oli sen luokan kardinaalimunaus, etteivät NW:n jätkät pääse siitä ikinä.
Voin uskoa, että jäppiset ovat voineet olla täysin kypsähtäneitä Tarjan asenteeseen ja käytökseen heitä kohtaan, ja Tuomas vielä omista yksityisistä syistään katkera Tarjalle, mutta silti se avoin kirje oli täysi pohjanoteeraus. Vahinko, etteivät miekkoset aikoinaan tajunneet, että haukkumalla Tarjaa mm. diivaksi ja rahanahneeksi, he altistivat itsensä kahta suuremmalle arvostelulle. Jäljet johtavat siis sylttytehtaalle. Julkinen loanheitto kun on alhaista, teki sitä kuka tahansa.
Menneet ovat menneitä ja kyseistä tapausta turha jauhaa. Mutta kun kerran kysyit, niin siinä se perussyy on. Ja siitä saa Anettekin kärsiä. Ja vielä lisää kun sattuu onneton olemaan pahaksi onneksi vielä Ruotsista, johon suomalaisilla on outo viha-rakkaussuhde.
Tsemppiä Anettelle. Ja NW:n jätkille voisin sanoa, että raitistukaa ja aikuistukaa nyt hyvän sään aikana, ettei teistäkin tule ronwoodeja ja keithrichardseja.- Musta suurin
vaikuttava tekijä yövissyn vastaisuudessa on tähtien väärä asento joka saa ihmiset vihaamaan pohjoiskarjalaisia bändejä niiseo
- OiTarjaOi
Olen Tarja-fani ! Vihaan kaikkea maailmassa...paitsi ihanaa Tarjaa...jos maailmassa olisi vain Tarja ja minä...se olisi ihana paikka...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823