Suomi 24 sivussa käytetään liikaa " Maahanmuuttaja" sana , yleensä tämä aihe tulee aina kun puhutaan raiskkauksesta , huijauksesta , sossutuesta , rikoskesta ... jotain rasismia liittyy aina .
Ihmiset ei tajuu että se on loukkaava kun minä itse esimerkkisksi Argentiinasta kotoisin olen myös maahanmuuttaja ja tässä maassa on noin 100 Argentiinalaisia , mutta kun sanotaan "Mamut" on sellaisia rikollisia ...jne se on mun mielessä loukkaava , kunhan mäkin oon "Mamu" .
Argentiinassa asuu noin 300 Suomalaisia , suurin osa tekee töitä niinku minä täällä , tai myös eläkeläsiä tai vaikka businessmiehiä , mutta ei kukaan haukkuu niitä miski tuutte Argentiinaan .
Miksi täällä haukkutaan aina Mamuja ??
"Maahanmuutto " aihe
57
617
Vastaukset
- olet oikeassa
Niin no itse kritisoin maahamuutossa tiettyjä asioita, eli juurikin tuon rikollisuuden lisääntymistä ehkä myös suurta hintaa, en niinkään pakolaisia. En myöskään ajattele että kaikki maahamuuttajat ovat rikollisia. Mielestäni kaikki muut kuin rikolliset tyypit ovat mielestäni enemmän kuin tervetulleita tänne.
- :->
suomalaiset.Suomalaiset menevät tekemään työtä ja elämään omillaan eikä vieraan valtion sosiaalituella niinkuin Suomeen tulleet mamut suurelta osin ovat. Mamu-sana tarkoittaa juuri heitä.
SIINÄ ON ERO ERI MAAHANMUUTTAJIEN VÄLILLÄ. kAIKKI EIVÄT OLE MAMUJA.- 4+7
Eikä suomimamu rupea uudessa maassa vaatimaan erikoiskohtelua vaan osaa olla maassa maan tavalla.
- rajavalvontaa lisää
tulee tänne omalla kustannuksella ,elää ja asuu omalla kustannuksella ja hänellä on työpaikka tiedossa !!! mutta suurin osa on kumminkin sellaisia "maahanmuuttajia" tai pikemminkin MAAHANTULIJOITA jotka tulevat
kepulikonstein ja ilmoittautuvat turvapaikanhakijoiksi ym ym eli tulevat suoraan elämään muiden kustannuksella ja vieläpä yleensä rikolliset aikeet mielessään ,nämä loiset ja rikolliset pitäisi käännyttää jo rajalla pois - Terv.Arg
"Eikä suomimamu rupea uudessa maassa vaatimaan erikoiskohtelua vaan osaa olla maassa maan tavalla. "
Siis , senttiäkään en saanut Suomen sosiaalijärjestelmältä ja taistelin byrokratian vasta vaikka avovaimo on Suomalainen ja olin aina ollut töissä . Mutta ikävä kyllä monet ei ymmärtää että ei saa yleistää , kissa pitää kutsua kissa ja koira pitä kutsua koira . Miksi heti jos joku rikollinen tekee jotain paha pitää heti kertoa "maahanmuuttajat " ? Miksi ei sanotaan esimerkkiksi "raiskkaajat pois Suomesta" eikä " Maahanmuuttajat pois Suomesta" ?- STASI666
Ei kukaan "hauku" argentiinalaisia maahanmuuttajia. Tehän ette ole ns. varsinaisia maahanmuuttajia
http://www.halla-aho.com/scripta/maahanmuuttopolitiikan_hahmottelua_osa1.html
- "realisti
kun kerran tiedät , että argentinassa on noin 300 suomalaista montako heistä elää siellä kyseisen maan sosiaalihuollon turvin , oma arvaukseni on , että ei ainuttakaan. En myöskään ole lukenut ainuttakaan negatiivista kirjoitusta sellaisesta maahanmuuttajasta joka on tullut Suomeen töihin , vastaavasti kyllä olen nähnyt useitakin ylistäviä ,joissa kehutaan Filippiinejä, Thaimaalaisia ja Intialaisia ahkeriksi ja tunnollisiksi työntekijöiksi , asia kun on vain niin , että arvostusta ei saa , se pitää ansaita.
- Terv.Arg
Mun suvussa löytyy vaikka Italialaista , englantilaista ja saksalaista vertaa jos mennään yli 100 vuotta taakse . Argentiinassa se ei ole edes aihe miksi saksalainen , espanjalainen on sekoitmunut Argentiinalaisten kanssa , tai miksi sitä miksi tätä ... Mut täyttyy sanoa ärsyttää kun ihmiset juoruu aina sama aihe "mamut vie meidän työpaikat ... jne "
Itse kyllä uskon "maassa maan tavalla on paras vaihtoehto kaikille , sekä kotimaalaisille ja ulkomaalaiselle mut voi voi jos joku syrjittyy ..eihän meidän vika kun monet yleistää ja syyttää kaikki .- hyvin
kansaivälinen tyyppi!
- Rea Listi
Minä kunnioitan erittäin paljon sellaisia, jotka tulevat töihin!
On aivan eri asia olla pitämättä sellaisista, joiden takia asuinalueet muuttuvat slummeiksi suomalaisten paetessa väkivaltaa ja pelkoa lastensa puolesta.
Tällaisten alueiden maahanmuuttajat eivät useinkaan käy töissä, vaan nauttivat kuka minkäkin suuruisista ilmaisista eduista, joista tavallinen suomalainen saa vain uneksia.
Maassa on 300 000 työtöntä ja moni putoaa joka päivä peruspäivärahalle, 420€, josta pitäisi maksaa kaikki kulut ja samanaikaisesti joillekin asemalla maleksiville maksetaan moninkertaisesti sama määrä elinkustannusten päälle.
Meillä vain ei ole varaa siihen.
Ei täällä pidetä ahtaajistakaan, jotka nyt ovat lakossa vaikka saavat lähes yhtä paljon palkkaa kuin mitä maksaa maahanmuuttajalapsen elättäminen.
Ei meillä ole varaa ahtaajiinkaan, joille maksetaan 50000€ työstä jonka voisi hoitaa kuka tahansa.
Turhaan sinä murehdit omasta puolestasi. Sopuisaa duuninsa hoitavaa ei kukaan moiti.- Rea Listi
Me tarvitsisimme kipeästi jonkun tekemään ahtaajien työt, sillä en jaksa uskoa, että trukkia ei joku ajaisi pikkuisen halvemmallakin.
Paljonko esimerkiksi on oma palkkasi ja työsi vaativuus trukin ajoon verrattuna? Saat olla iso johtaja, jos ansaitset 50000€ vuodessa.
Argentiinasta kun olet, niin kerro paljonko siellä on ahtaajan palkka?
- Terv.Arg
Itse ajan trukkia mut mun palkka on puolet vähemmän kuin ahtaajan palkk mutta kertokaa mulle mikä siinä jos ne vaatii palkkan korutusta ja ne saa sIitä ?
Tämä aihe oli maahanmuuttajista ja jatketaan tätä . En todellakaan mene puolustamaan ihan kaikki koska se on sama asia kuin yleistää ja syyttää kaikki . Maailmassa on erilaisia ihmisiä ja yli 200 maata ja ne on myös erilaisia maasta toiseen vaikka ne on naapureita kuten Venäjä ja Suomi tai Turkki ja Kreikka . Jos teillä jotain vasta Turkkilaisen tai Kiinalaisen politiikan , elämän tapa ...jne käyttäkää nimeä mikä ryhmä , henkilö tai kansa ärsyttää teitä mut mun mielessä se on epäreilua käyttää "Mamu" sana .- myös..
"trukkiakin" Iiron lahjakkuus lähentelee Kim Jong Il;lin tasoa!
- itseasiassa kerron
Että niillä tarkoitetaan lähes ainoastaan afrikan ja lähi-idän mamuja. Sieltä se negatiivinen kokemus tapoineen tulee heidän mukana.
Älkää turhaan ottako itseenne te hyvät mamut. Kaukoidästäkin tulee lähes yksinomaan reippaita mamuja. - Terv.Arg
"Älkää turhaan ottako itseenne te hyvät mamut"
Ymmärrän ihmiset jotka haluaa kritisoidaa ja etsii parannusta , mut se on kyllä outoa jos ei ne osaa kertoa ketä ne tarkoittaa mut vaan käyttävät "maahanmuuttajat" , kertokaa mulle jos oon väärässä .- 7+12=19
Kun on tehty rikokseksi käyttää muita sanoja kuvaamaan niitä maahanmuuttajia, joiden maahantuloa suurin osa Suomalaisista vastustaa. Thors yms. ovat saaneet sen aikaan, ja tällä yleistyksellä on myös tarkoituksensa, eli leimata tietynlaisen maahanmuuton vastustajat kaikenlaisen maahanmuuton vastustajiksi ja natsirassisteiksi.
- Tri.Sorbus-Nappo
Rikollinen maahanmuuttaja.
- Tosi on
Otetaan käyttöön.
- LoMallaSi
Mites LoMa eli LoisMaahanmuuttaja ?
- Terv.Arg
Eiks fiksumpi kutsua Ruotsalainen Ruotsalaisiksi , Somali Somaliksi ja Thaimaalainen Thaimaalaisiksi ? Kuka tiedä loisen elämäntapa jotka haluatte kritisoidaa tai tarkoittaako loiselätte myös Suomalainen sossupummi ?
- Tosi on
Mukaan se on reilua ja ei jää mitään epäselvää asiaan: Suomalainen Loiselätti, Somalialainen Loiselätti jne. Hyvin selventää asiaa vai ?
- .............
Afrikan prinssit voisi hiukan miettiä kannattaako niitä lapsia tehdä,jos ei pysty niistä huolehtimaan kyllä siellä rikkauksia on,jos työ vaan maittaa.
- Tosi on
............. kirjoitti:
Afrikan prinssit voisi hiukan miettiä kannattaako niitä lapsia tehdä,jos ei pysty niistä huolehtimaan kyllä siellä rikkauksia on,jos työ vaan maittaa.
Ei lapsia lisää, jos ei ole töitä. Ei ole tarkoitus vain lisääntyä, että saa lisää lapsiliä Suomessa. Jarrua porukalle.
- Homma on näin
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lähes 60 prosenttia ei ottaisi lisää maahanmuuttajia/1135254407014
Kun puhutaan mamuista tarkoitetaan yleensä ongelmatapauksia. Niitä ongelmatapauksia ei haluta tänne lisää, mutta kyseessä on joku muu maa kuin Argentiina. On kuitenkin turha käydä nimittelemään sen tarkemmin mistä niitä ongelmatapauksia tulee, koska sellaiset viestiketjut katoavat nopeasti asiattomina... - Terv.Arg
Mun mielessä saa kritisoidaa mutta pitää olla myös asiallinen , rasistinen aihe pitää välittömästi poistaa nimenomaan . Tässäkin on sama "epäihminen" joka ei osaa muuta kuin "mene takaisin mistä...bla bla " ja elää ilmeisesti mun ennakonpidätyksen avulla mitä mä maksan joka kuukausi . Suomessa kaikki tiedä että Somali nainen esimerkkiksi saa tukea vaikka ei tekee mitään autamaan oma kunta , tai vaikka oma kansaryhmänsä . Turhaa kirjoittaa tähän hänelle raisistia viestejä kun ei edes osaa lukea tai ei osaa käyttää nettiä . Suurin osa joka käy täällä on varmasti Suomalaisia jotka haluaa keskustella elämästä yleensä , ja myös maahanmuuttajat ehkä jotka ovat sopeutuneet tähän maahan . Mikä hyötyy toistaa samat asiat niinku papukaija jos viesti ei menee perille ? tai jos menee , sitten menee väärälle ihmiselle ?
- Lahtari Ari
Otan palan lopun kirjoituksestasi; " 'tai jos menee väärille ihmisille' . Siis ketkä ovat niitä vääriä ihmisiä? Me suomalaisetko jotka aivan syystä kritisoimme maamme hyyssäripolitiikan järjettömyyttä ? -Minä en ainakaan tarvitse ketään argentiinalaista sanomaan mitä pidän oikeana omassa maassani !!!
Ja onko se 'asiallisuutta' jos ja kun vain myötäilee väärää pakolaispolitiikkaa ? Et myöskään sallisi muita mielipiteitä, koska toteat näin; 'rasistinen aihe pitää välittömästi poistaa nimenomaan'. Huomaatko kuinka rasistinen oletkaan! Vain sinun oamasi-, ja vallitsevien ja hallitevien nk. totuus on mielestäsi sallittua ja julkaisukelpoisia. -Mietihän ...
- 27
Voisikkohan Suomessa ruveta kuhtumaan mutijaiseksi, sehän ei viellä ole rasistinen sana.
- setukainen
Mutijainen on maailman pienin eläin, se elää satiaisen munissa.
- Terv.Arg.
lahtari ari
" Otan palan lopun kirjoituksestasi; " 'tai jos menee väärille ihmisille' . Siis ketkä ovat niitä vääriä ihmisiä? Me suomalaisetko jotka aivan syystä kritisoimme maamme hyyssäripolitiikan järjettömyyttä ? -Minä en ainakaan tarvitse ketään argentiinalaista sanomaan mitä pidän oikeana omassa maassani !!! "
Siis rasistien ongelma on se että he luulevat ne puolustaa oma maa , ja se on sama asia joka puolella maailmassa ja myös Argentiinassa rasisteja . He eivät pystyy muuttamaan yksi pieni iota maan politikkasta .Paras esimerkki on Tanskan Rasmussen joka ihmiset luuli rasistiksi ja lopettaa maahanmuutto jos voitaisi vaalit , mutta lopussa kaikki tiedä Tanskaan on muuttanut enemmän ihmisiä kuin Suomeen vaikka täällä ei oo äärioikeisto hallitus . Myös Tanskassa kestää vähemmän aikaa saada päätöksen Tanskan kansalaisuudesta kun ihminen jättää hakemuksensa maahanmuuttovirastoon . Eli ei paljon muutoksia vaikka kuinka paljon rasisti kuvittelee tulee muutoksia .
Ei kukaan voi palauttaa maahanmuuttajia omaan kotimaahan ja pahin äärioikeisto ei pystyy siihen , vaikka Hitler kuulemma pakeni ensin Espanjaan ja sieltä Argentiinaan eli sekin pahin rasisti oli "maahanmuuttaja" .. (Eräs Argentiinalainen on kertonut saaneensa osuudestaan tästä Hitlerin siirto asiassa palkkioksi) .
Jos mä sanoin viesti ei menee perille tai jos menee sitten menee väärälle ihmiselle , tarkoitin nämä rasistiset viestit ne eivät mene sossupummille maahanmuuttajille , mutta niille jotka ovat sopeutuneet tähän maahan ja osa lukea niinku minä . Somali tai Kurdi sossupommi ei ikinä käynyt suomi24 sivussa , eli turhaa haukkua täällä kaikki maahanmuuttajat kun vain hyvä maahanmuuttaja tai tavallinen Suomalainen lukee tässä .
Tässähän meni mun ensimmäinen talvilomapäivä . Hyvää yötää !- Tästä pikaperehdytys
Mikäli aihe sinua todella kiinnostaa, asiaan saat perehdyttyä näissä linkeissä:
http://hommaforum.org/index.php?action=forum
http://www.halla-aho.com/scripta/index.html - "tarkkuutta
alat vertaamaan Suomen ja Tansakan maahanmuuttopolitiikkaa lueppa tämän päivän (tiistai) hesarista sivilta B1 , artikkeli tanskan ulkomaalaispolitiikasta , äläkä kirjoittele tänne valheita , me emme tarvitse Suomeen yhtään valehtelijoita ja asioiden vääristelijoitä ulkomailta , luulen niitä olevan riittämiin omassakin joukossa.
- Terv.Arg
"tarkkuutta kirjoitti:
alat vertaamaan Suomen ja Tansakan maahanmuuttopolitiikkaa lueppa tämän päivän (tiistai) hesarista sivilta B1 , artikkeli tanskan ulkomaalaispolitiikasta , äläkä kirjoittele tänne valheita , me emme tarvitse Suomeen yhtään valehtelijoita ja asioiden vääristelijoitä ulkomailta , luulen niitä olevan riittämiin omassakin joukossa.
Katso nämä linkkit ja tarkista kuka on valehtelija ;)
http://74.125.77.132/search?q=cache:Nx93CiQntk4J:www.nyidanmark.dk/en-us/news/news/danish_immigration_service/2008/februar/recor...
http://www.migri.fi/netcomm/content.asp?article=3124
Tanskaan on muuttunut jatkuvasti ihmisiä enemmän kuin muualle !
- Terv.Arg.
Rehellisesti Halla-Aho on yksi tyhmä Suomalainen joka antaa huono maine Suomelle yhtä sama kuin joku rikollinen joka ei osaa käyttäytyä .
Halla Aho yleensä käyttää " Suomalainen vs Ulkomaalainen" lausunto joka on kaikkista tyhmin mitä mä en kuullu elämäni aikana . Jätkä kuuntelee mitä ihmiset puhuu kadulla , mikä abdullahin aihe metro asemalla (tai netissä) ja tuo sen nettiin keskustelemään ja kritisoimaan sitä . Onks teidän mielessä fiksu temppu ?
Itse tykkään kritisoidaa ihmiset jotka eivät sopeutuu tässä maassa mutta asiallisesti ja ei tarve mennä rajojen yli , on elämän tapoja mitä mä inhoon verisesti mutta tarveko oikeesti olla niin loukkaava ja kusettaa ihmisiä niinkö Halla Aho tekee ?- kake20852
Perkele kyllä maahanmuuttaja (mamu) on maahanmuuttaja! Saatana se ei siitä muutu vaikka tekisit perkele mitä trukkihommaa täällä. Tajusitko? Mamu=Maahanmuuttaja. Painu jumalauta helvetin äkkiä takasin sinne argentiinaan jos ei täällä vittu maahanmuuttajalla pää kestä kuulla asioita miten ne saatana on! perkele! Ja turha perkele uikuttaa saatana jos joku sanoo vittu mamu tai muita sopivia nimityksiä maahanmuuttajista.
- Alistuva luonne
No asiallisesti joo, mutta onko sitten kamalan asiallista tai järkevää sanoa että " Halla-Aho on yksi tyhmä Suomalainen joka antaa huono maine Suomelle " ?
- Terv.Arg
Tarkkuutta sanoi
" alat vertaamaan Suomen ja Tansakan maahanmuuttopolitiikkaa lueppa tämän päivän (tiistai) hesarista sivilta B1 , artikkeli tanskan ulkomaalaispolitiikasta , äläkä kirjoittele tänne valheita , me emme tarvitse Suomeen yhtään valehtelijoita ja asioiden vääristelijoitä ulkomailta , luulen niitä olevan riittämiin omassakin joukossa. "
Mä en kuuntele tai uskoo mitä populistit kertoo mulle mutta katson faktoja . Vuonna 2007 Tanskaan on muuttanut 37000 maahanmuuttajia ja Suomeen on muuttanut 19000 maahanmuuttajia , eli kumpi politiikka on tiukempaa ? Ainakin mun mielessä Suomen politiikka on tiukempaa kuin Tanskan , eli turhaa sä yrittät selitellä nkuka valehtelija ;)- "#¤
suomen johtavaa sanomalehteä Helsingin sanomaa valehtelijaksi , nyt kannattaisi hiemen valita sanojaan , sillä saatta olla oleskelulupasi katkolla ja saat palata puhumaan paskaa sinne mistä olet tullutkin.
- Terv.Arg
"#¤ kirjoitti:
suomen johtavaa sanomalehteä Helsingin sanomaa valehtelijaksi , nyt kannattaisi hiemen valita sanojaan , sillä saatta olla oleskelulupasi katkolla ja saat palata puhumaan paskaa sinne mistä olet tullutkin.
Siis häh ?? Itsekin oon Suomalainen , ja kunnon kansalainen vaikka Argentiinasta kotoisin . Kolmas osa mun palkkasta lähtee pois joka kuukausi että saat sinä " laiska loiselätti " leipää ;)
- 1 2 3
asian tanska on maksanut osan ei-tarpeellisesta aineksesta maasta ulos.13 000 oli hinta ja halvalla lähti.
- ¤%&/()
ote hesarin artikkelista , koska sossu ei todennäköisesti osta sinulle lehteä etkä näinollen pääse lukemaan sitä ennenkuin löydät sen jätepaperilaatikosta.
"Päivän hesari kertoo kuinka Tansakan hallitus kiristää tuntuvasti ulkomaalaispolitiikkaansa , esimerkiksi oleskeluluvan saa nopeammin jos on oppinut Tanskan kielen ja on saanut TYÖPAIKAN.
Perheenyhdistämistapauksissa ehtona on, ettei Tansakassa asuva perheenjäsen ole saanut SOSIAALIAPUA kolmeen vuoteen , nykyisinkin Tanskassa ehtona on että henkilö on selvinnyt ilman sossua vähintään vuoden ajan".
- Terv.Arg
Onko tämä kiristäminen
" Tanskassa ehtona on että henkilö on selvinnyt ilman sossua vähintään vuoden ajan". ??????
Itse olen ollut tässä maassa reilu 7 vuotta , paitsi ensimmäinen eka kuukausi , en saanut Kelalta senttikään sen jälkeen mutta jos mä lasken mitä minä olen maksanut (siis kaikki vähennykset) tähän asti mun työstä pitää laskettaa vähintään 7 x 12 x ´600e .
En oo katellinen muille laskoille jotka eivät tekee töitä vaikka mulle jää vähän kuukaudessa ja mun pitää pärjää sillä rahalla , kyllä jos valtio tekee jotain ja yrittää saada niitä töihin se on aina hyvää asiaa mutta en stressa itelleni muiden tyhmyyden takia . Pitä löydä ratkaisua , vaikka puhua niille ja ei vaan haukkua turhaa täällä .
Itse juttelen ihmisten kanssa (kuka tahansa Suomalainen tai Ulkomaalainen) ja suosittelen heille hakemaan töitä meille esimerkkiksi , usko että Suomen valtio yrittää löydää ratkaisua ja mun puolesta yrittän auttaa vaikka pienillä sanalla ja yritän antaa motivaatiota jos joku kuuntelee mua . Mutta mitä te teette täällä ei ole asiallista , haukkua niitä on turhaa kun ne on jossain kahvilassa nauttimassa kun minä ja sinä käyttämme aikamme selittämässä asioita .- revi siitä
väität kirjoituksessasi kuinka Tansaka on maahanmuuttajamyönteisempi kun siellä saa kansalaisuuspäätöksen nopeammin kuin suomessa , mutta et ota ollenkaan huomioon sitä , kuinka Tanskassa et saa edes oleskelulupaa ellet ole oppinut kieltä tai olet joutunut elämään sosiaaliavun turvin, täällä Suomessa voit maleksia kieltä osaamattomana ja työtä tekemättömänä sosiaaliavun turvin vuosikausia , kaiken lisäksi avustukset jotka Suomi mamuille maksaa ovat tutkitusti euroopan anteliaimmat, ja perheenyhdistämisestä johtuvat matkakulujen korvaukset ainutkertaiset maailmassa.
- Terv.Arg
Siis , mä oon sitä mieltä että se on hyvä asia jos yritetään " pakottaa " maahanmuuttajia oppimaan kieltä ja tekemään töitä . Hyväksyn myös enemmän ihmiset jotka sopeutuu tässä maassa kuin muita .
Mutta aihe nyt tässä on sitä miksi haukutaan kaikki maahanmuuttajat jos jotain tapahtuu , rikos on henkilökohtainen ja mun mielessä ei ole asiallinen se joka kirjoittelee tähän "kaikki maahanmuuttjat ovat samanlaisia " rikollisia ....jne . Se raiskkaaja ehkä ei tiedä edes että hänestä puhutaan lehdessä, ja sitten kaikki joka on ulkomaalainen pitää kuunella ja jaksaa sitä " Hei te ulkomaalaiset , miski te raiskkatte meidän naisia " . Ratkaisua pitää etsiä eikä haukua ja loukkata kaikki .
Olen sitä mieltä esimerkkiksi jokaisesta uusi turvapaikkanhakijasta pitää ottaa näytteen DNA-testiä varten , helpottaa löydää niitä rikostapauksesta .- näinkö !
Dna näyte jo siinä vaiheessa kun rajan ylittävät , mitä mieltä olet siitä ,jos silloin paljastuu myös kyseisen henkilön todellinen ikä ja selviää ,että on valehdellut ikänsä saadakseen oikeudettomia etuja , potku perseeseen rajalla , vai mikä on ehdotuksesi.
- Terv.Arg.
En nyt sanonut tämä on oikein ratkaisu , vaan yksi vaihtoehto jos yritetään löydä ratkaisua ja se on mun mielipite tämä DNA näyte . Jos paljastuu voi voi , se on sen vika ja takaisin mistä tuli , tai yrittä jossain muualla kuin täällä , kerran kun pettänyt ja valehteli pitää maksaa .
Itseasiassa en usko että pakolainen on vasta antamaan DNA näyten kun hän tulee tänne eka kerta , monet eivät tiedä edes mikä se on , mutta ärsyttävä on ihmiset joka pelkää että DNA näyte tulee viralliseksi Suomessa ja paljon tapauksia paljastuu siinä , sentakin nostetaan aina "ihmisoikeus" tarinaoita pöydälle aina .
Uskon että Suomi pitää tehdä kuin Kanada esimerkkiksi , jos tarvetaan tänne 1000 sairahoitaaja esimerkkiksi sitten pitää niitä hakea ensin jostain etelä Amerikkasta , tai jostain ryhmästä joka sopeutuu helposti tähän maahaan .
Pakolaisten politiikka on kyllä käytetty hyväksi monessa tapauksessa , monet hakee turvapaikkaa ja seuraavana kesänä menevät kesälomalle oma kotimaahan , ne on kyllä pettureitä mut ei sille voi mitään kun joku tulee tänne ilman papereita ja ei voi edes voida arvioida mitä kautta se on tullu tänne , eli ei voi palauttaa . Lopun lopussa se vaan jää tänne muutaman kuukauden jälkeen vankilassa . Ratkaisu tähän on ainakin allekirjoittaa hänelle sopimuksen että sopeutuu tähän maahan ja pistä jonnekin hommiin missä työvoima puuttuu .
Mutta oikeesti turhaa haukua niitä täällä kun he eivät edes käy suomi24:ssä lukemaan , se vaan jää paha mieli kun toinen ihminen joka ei ansaitsee kaikki nää viestit lukee tässä kun yleistetään kaikki maahanmuuttajat rikolliseksi .- 22+7
kaikkia maahanmuuttajia rikollisiksi , en ole vielä ainuttakaan sellaista kirjoitusta löytänyt , mutta kun selaat tätäkin viestiketjua ylöspäin huomaat kuinka siellä saavat jopa kiitosta monet maahanmuuttajat , mutta ikävä kyllä ovat yleensäkin aasian suunnalta tulleita , johtunee varmaankin siitä kun ovat ahkeria ja yleensä hyvin sopeutuvia ihmisiä.
- 42+3
22+7 kirjoitti:
kaikkia maahanmuuttajia rikollisiksi , en ole vielä ainuttakaan sellaista kirjoitusta löytänyt , mutta kun selaat tätäkin viestiketjua ylöspäin huomaat kuinka siellä saavat jopa kiitosta monet maahanmuuttajat , mutta ikävä kyllä ovat yleensäkin aasian suunnalta tulleita , johtunee varmaankin siitä kun ovat ahkeria ja yleensä hyvin sopeutuvia ihmisiä.
ei vain näy menevän Arg , Jussuf , Iromikes ym tyhmään kaaliin.
- toisen perseellä ist
42+3 kirjoitti:
ei vain näy menevän Arg , Jussuf , Iromikes ym tyhmään kaaliin.
No nyt on sitten kokoomuspuolueen ministeri Stuppi rientäny RKP:n Thorsin tueksi , ja päästänyt älämölön, että lisää vaan mamuja niin paljon kuin veronmaksajain rahkeet kestää. Saisivat itse kustantaa mamuille elinikäisen täysihoidon, kokoomuspuolue ja RKP, jotka innokkaimmin ovat mamuja tänne haalimassa. Koko ajan toitoteaan, ettei ole rahaa lasten koulutukseen, terveydenhoitoon, vanhustenhuoltoon eikä eläkkeisiin, mutta mamuihin näyttää olevan. RKP/KOKOOMUSPUOLUE aseveliakselin tavoitteena on kurjistaa tavallinen työtätekevä kansa, että kansa olisi köyhänä nöyrää ja jotta miljardeja saataisiin kerättyä lisää heidän suojateilleen Herlineille , Wahlrooseille Liliuksille jne. RKP/KOKOOMUSPUOLUE aseveliakselin ideologia on aina ollut: köyhät kyykkyyn ja superrikkaille tolkuttomasti lisää. EDES VAALEISSA TÄMÄ ASIA ON MUISTETTAVA !
- Jussuf
22+7 kirjoitti:
Kuinkas hauskasti se kirjoittikaan tässä viestiketjussa se "kake20852":
"Perkele kyllä maahanmuuttaja (mamu) on maahanmuuttaja! Saatana se ei siitä muutu vaikka tekisit perkele mitä trukkihommaa täällä. Tajusitko? Mamu=Maahanmuuttaja. Painu jumalauta helvetin äkkiä takasin sinne argentiinaan jos ei täällä vittu maahanmuuttajalla pää kestä kuulla asioita miten ne saatana on! perkele! Ja turha perkele uikuttaa saatana jos joku sanoo vittu mamu tai muita sopivia nimityksiä maahanmuuttajista. "
... ja tämähän siis tarkoittaa vain sitä että argentiinalaista kirjoittajaamme kohdellaan täysin suvaitsevasti ja hellien. Ja oikeasti myös että nimimerkki "22 7" on sokea jos väittää että täällä ei yleistetä kaikkia maahanmuuttajia rikollisiksi.
Teidän rasistien mielestä JOKAINEN maahanmuuttaja on rikollinen, mukaanlukien karjalaiset ja Ruotsista tulleet paluummuuttajat. Näin on ja on ollut aina, ja tulee aina olemaan. - 5+3
toisen perseellä ist kirjoitti:
No nyt on sitten kokoomuspuolueen ministeri Stuppi rientäny RKP:n Thorsin tueksi , ja päästänyt älämölön, että lisää vaan mamuja niin paljon kuin veronmaksajain rahkeet kestää. Saisivat itse kustantaa mamuille elinikäisen täysihoidon, kokoomuspuolue ja RKP, jotka innokkaimmin ovat mamuja tänne haalimassa. Koko ajan toitoteaan, ettei ole rahaa lasten koulutukseen, terveydenhoitoon, vanhustenhuoltoon eikä eläkkeisiin, mutta mamuihin näyttää olevan. RKP/KOKOOMUSPUOLUE aseveliakselin tavoitteena on kurjistaa tavallinen työtätekevä kansa, että kansa olisi köyhänä nöyrää ja jotta miljardeja saataisiin kerättyä lisää heidän suojateilleen Herlineille , Wahlrooseille Liliuksille jne. RKP/KOKOOMUSPUOLUE aseveliakselin ideologia on aina ollut: köyhät kyykkyyn ja superrikkaille tolkuttomasti lisää. EDES VAALEISSA TÄMÄ ASIA ON MUISTETTAVA !
sillä tällaiset kommentit "satavat" suoraan persujen ja muutospuolueen laariin.
- --*/-*/-
Jussuf kirjoitti:
Kuinkas hauskasti se kirjoittikaan tässä viestiketjussa se "kake20852":
"Perkele kyllä maahanmuuttaja (mamu) on maahanmuuttaja! Saatana se ei siitä muutu vaikka tekisit perkele mitä trukkihommaa täällä. Tajusitko? Mamu=Maahanmuuttaja. Painu jumalauta helvetin äkkiä takasin sinne argentiinaan jos ei täällä vittu maahanmuuttajalla pää kestä kuulla asioita miten ne saatana on! perkele! Ja turha perkele uikuttaa saatana jos joku sanoo vittu mamu tai muita sopivia nimityksiä maahanmuuttajista. "
... ja tämähän siis tarkoittaa vain sitä että argentiinalaista kirjoittajaamme kohdellaan täysin suvaitsevasti ja hellien. Ja oikeasti myös että nimimerkki "22 7" on sokea jos väittää että täällä ei yleistetä kaikkia maahanmuuttajia rikollisiksi.
Teidän rasistien mielestä JOKAINEN maahanmuuttaja on rikollinen, mukaanlukien karjalaiset ja Ruotsista tulleet paluummuuttajat. Näin on ja on ollut aina, ja tulee aina olemaan.helposti jonkun sekopäisen viestin jossa ei muuta ole kuin kirosanoja , mutta et löydä viestejä joissa maahanmuuttajista puhutaan positiiviseen sävyyn, vaikka näistä viesteistä on sinulle mainittu useasti , johtunee varmasti siitä , kun niissä on kehuttu kansallisuuksia joista et itse pidä.
Arvaappa jussuf kuka nyt syyllistyi yleistämiseen kun kirjoitit ."Teidän rasistien mielestä JOKAINEN maahanmuuttaja on rikollinen".
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1083895On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402415Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722383Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732292Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.402048Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma781620- 761517
Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl101245Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711087Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581081