erinaomainen HDvideo. eli ostanko sittenkin tämän enkä hf200sta ja nikon d3000.ehkä? onkos jollakin kamerasta jokäyttäkokemuksii?toimiiko valotus kuinka.harmi kun paskakittizoomi aina tuo 18-55IS väkisin tulee mukaan...
eos 550 kokemuksia?
10
1074
Vastaukset
- tuutuu tunari
Minä olen tykännyt kovasti. Kittizoomilla pärjään minä ainakin alkuun vallan mainiosti. Olen jopa yllättynyt, kuinka hyviä kuvia aloittelijakin voi saada, vaikka lasia haukutaan. Minusta aivan kelpo kalu.
- hfg
Kitti on hintaisekseen, mutta ei taida aivan riittää siihen mitä tuossa kenno voi tallentaa.
Joten onko se hyvä, on jos pikseleitä on vähemmän(8Mpix), ei jos haluaa pikselihirmun täyteen kukoistukseensa. - samparaikaa
hfg kirjoitti:
Kitti on hintaisekseen, mutta ei taida aivan riittää siihen mitä tuossa kenno voi tallentaa.
Joten onko se hyvä, on jos pikseleitä on vähemmän(8Mpix), ei jos haluaa pikselihirmun täyteen kukoistukseensa.Taasko tuo "suttujuttu" alkaa.
Eiköhän sovita niin että tuo canonin "kittisuttu" ylittää kevyesti aloittelevien suttukuvaajien kyvyt. Kennon resoluutio ei taida millään muullakaan, ei edes primellä ylittyä... - hfg
samparaikaa kirjoitti:
Taasko tuo "suttujuttu" alkaa.
Eiköhän sovita niin että tuo canonin "kittisuttu" ylittää kevyesti aloittelevien suttukuvaajien kyvyt. Kennon resoluutio ei taida millään muullakaan, ei edes primellä ylittyä...Mutta niin tekee tuo vanha 8Mpix runkokin silloin.
"The resolution capabilities of the Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS is amazing even based on the EOS 50D. The lens resolution may no longer reach the limits of the sensor resolution (as it did on the EOS 350D) but the quality level remains very high throughout the zoom range."
- tuo
kittilinssi väkisin tule mukaan, osta pelkkä runko ja erikseen objektiivi, mutta toisaalta kylkiäisenä tulee aika edullisesti mukaan tuo kittilasi.
- Ftb
Dpreviwissä on juuri tullut ton rungon testiyhteenveto, jossa se sai GOLDAWARDin. Pitäisi siis olla testaajien mukaan huippua verrattuna kilpailijoihin ja parempi kuin EOS 500.
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos550d/
- 550D =D
Mikä olis hyvä zoomi tuohon runkoon tuolle polttovälille?
- canonEOS
EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM.
Muuta et tarvi laajakulmapäähän (mukaan lukien primet), hinta rajalan tarjouksessa 899e. (oli ainakin). - olla>>
aika hyvä, Sigma 18-50mm F2.8 EX DC MACRO, sama lasi on itselläni 450D:n kaverina.
Aika hyvät arvostelut on saanut Objektiivi.infon sivulla
http://www.objektiivi.info/objektiivit_info.php?oid=427
Hinta on varmaan jotain 400€ kahta puolen, ostopaikasta riippuen. - t432t
olla>> kirjoitti:
aika hyvä, Sigma 18-50mm F2.8 EX DC MACRO, sama lasi on itselläni 450D:n kaverina.
Aika hyvät arvostelut on saanut Objektiivi.infon sivulla
http://www.objektiivi.info/objektiivit_info.php?oid=427
Hinta on varmaan jotain 400€ kahta puolen, ostopaikasta riippuen.vinjetointi/vääristymä tuolla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743787On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382393Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä612238Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.332004Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40939