Miksi kinata täällä tavallisen rahvaan kanssa, miksi tämä Heikki Pälveen rehabilitoima ”lääkäri” ei kirjoita vertaistensa seurassa? Alla olevilta keskustelusivuilta löytyy Suomen paras tieto ja kokemus vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta. Joukossa on myös akateemisen loppututkinnon suorittaneita, tervehoitoalan ammattilaisia, opettajia, tutkijoita, ihmisiä laidasta laitaan. Sivuilla on myös paljon nuoria, myös nuoria miehiä, kaikki VHH:lla olevat eivät ole suinkaan kaltaisiani höperöitä huru-ukkoja. Toki ymmärrän päivittäisen piirileikin - tyhmien joukossa on niin helppoa näytellä viisasta.
http://www.foorumi.info/hiilaritietoiset/
http://karppaus.info/forum/
Doctor Box and Mrs.Hylje
23
313
Vastaukset
- ja miksi?
Miksi ei? Miksi sinä ja Mattila sekä Veijo olette ottaneet hampaisiinne Boxin? Onko hän jokin uhka hiekkalaatikollanne? Miksi sinä olet täällä, etkä noilla mainitsemillasi sivustoilla?
- hoitajatar Ilce
papathan ottaa vaikka vaipat hampaisiinsa ( käytetyt ) jos ne tuntee että uhka leijuu ilmassa !
- YrjöJurri
Ilmeisesti arvon väelle ei avautunut tuo heittoni tarinasta; Tohtori Jekyll ja Mr. Hyde. Näillä vapaansanan sivuilla on enemmän kun tavallista, että joku kirjoittaja on ns. "multipersoona".
Vuosia sitten eräällä portaalilla käytiin kuukaudesta toiseen samankaltaista kinaa kuten täällä. Kirjoitusten aihe ei ollut kovin tärkeä, tärkeintä oli osoittaa toiset kirjoittajat tyhmiksi. Jos joukosta nousi joku kirjoittaja esiin tämä höyhennettiin kun varislaumaan eksynyt pöllö. Kovin riitapukari oli nainen joka oli ajoittain varsinainen raivotar. Hänellä oli tarve tunkea varsinkin miespuolisten kirjoittajien vesirajaan. Ajan myötä selvisi, että tämä ilman nimimerkkiä kirjoittava "multipersoona" oli hyvässä virassa oleva vanhempi naismaisteri.
PS. En käytä Tena-vaippoja, normaali 25mm letkuristin riittää. - 24864
YrjöJurri kirjoitti:
Ilmeisesti arvon väelle ei avautunut tuo heittoni tarinasta; Tohtori Jekyll ja Mr. Hyde. Näillä vapaansanan sivuilla on enemmän kun tavallista, että joku kirjoittaja on ns. "multipersoona".
Vuosia sitten eräällä portaalilla käytiin kuukaudesta toiseen samankaltaista kinaa kuten täällä. Kirjoitusten aihe ei ollut kovin tärkeä, tärkeintä oli osoittaa toiset kirjoittajat tyhmiksi. Jos joukosta nousi joku kirjoittaja esiin tämä höyhennettiin kun varislaumaan eksynyt pöllö. Kovin riitapukari oli nainen joka oli ajoittain varsinainen raivotar. Hänellä oli tarve tunkea varsinkin miespuolisten kirjoittajien vesirajaan. Ajan myötä selvisi, että tämä ilman nimimerkkiä kirjoittava "multipersoona" oli hyvässä virassa oleva vanhempi naismaisteri.
PS. En käytä Tena-vaippoja, normaali 25mm letkuristin riittää.selviää kohta, että tämä tämän palstan multipersoona on Christer Sundqvist. Sano minun sanoneen. Tämä on sellasta huvittavaa hupia, kun käy täällä lukemassa noiten hullujen kinailua. Ratkaisu olisi, yksinkertaisesti se, että Veijo ja Mattila eivät enää vastailisi noille multipersoonille!
- juoksuttaja jussi
24864 kirjoitti:
selviää kohta, että tämä tämän palstan multipersoona on Christer Sundqvist. Sano minun sanoneen. Tämä on sellasta huvittavaa hupia, kun käy täällä lukemassa noiten hullujen kinailua. Ratkaisu olisi, yksinkertaisesti se, että Veijo ja Mattila eivät enää vastailisi noille multipersoonille!
niiden on pakko-- niin tyhmiä ne on ?
kiva juoksuttaa niitä vhh-kilpikonnia ! - löytyy....
YrjöJurri kirjoitti:
PS. En käytä Tena-vaippoja, normaali 25mm letkuristin riittää.löytyy tällä palstalla erään rekatun nimimerkin takaa joka "esiintyy omalla naamallaan" (vaan useimmiten vaihtaa nimimerkkiä). Hänenkin pyrkimyksensä lienee osoittaa muut tyhmiksi mutta on onnistunut pelkästään itse kunnostautumaan totaalisen typeryyden saralla. Todellinen palstapelle jolla ei tunnu olevan minkäänlaista häpyä eikä muiden kunnioitusta. Se kuitenkin tiedetään ettei tämä itse itsensä kanssa keskusteleva kuvotus ole missään hyvässä asemassa vaan on työtön tyhjäntoimittaja-yrittäjä.
Ja etenkin naispuoliset kirjoittajat ovat tämän vainoharhaisen kyvyttömän hampaissa, huorittelu lienee hänen tavallinen tapansa puhutella naisia jotka eivät laput silmillä seuraa hänen mielipiteitään. hoitajatar Ilce kirjoitti:
papathan ottaa vaikka vaipat hampaisiinsa ( käytetyt ) jos ne tuntee että uhka leijuu ilmassa !
Ehkä en ole niin kovin ihana, mutta asiallinen koetan olla. Siinäkin menee joskus metsään.
Minua luullaan ilmeisesti myös Sundqvistiksikin? Hyvänen aika, mehän olemme ihan eri mieltä monesta asiasta! Ei olla edes samaa sukupuolta ja kirjoitetaan ihan eri lailla.
Sinulle terveisiä! Tsemppiä töihin (olet hoitaja?).
- hämmästynyt..
suaki täällä vielä näkee... muistaakseni täällä liikkui juoru vähän aikaa sitten et oot saanu sydärin.
- YrjöJurri
Sukumme on aika tervettä, jopa yläpäästä.
- yläpääalapää
YrjöJurri kirjoitti:
ei siitä niin kauaa oo aikaa kun neuvoit ummetukseen oman ohjeesi: syöt manillaköyttä ja vedät sen perseestä ulos niin kyllä suoli toimii. vai oletko tuon sanonnan jälkeen aloittanut lääkityksen?
- YrjöJurri
yläpääalapää kirjoitti:
ei siitä niin kauaa oo aikaa kun neuvoit ummetukseen oman ohjeesi: syöt manillaköyttä ja vedät sen perseestä ulos niin kyllä suoli toimii. vai oletko tuon sanonnan jälkeen aloittanut lääkityksen?
En jäin vain osa-aikaisesti eläkkeelle. Tuuman (25,4mm) manilla köysi on hyvä kuidun lähde, puoli metriä riittää takaamaan viikon kuitutarpeen. Jos paperikuidut sopivat ruokavalioon perinteinen pääkaupunkisedun puhelinluettelo riittää kuukaudeksi - en tiedä painetaanko niitä nykyisin?
- VHH-horo veijo
YrjöJurri kirjoitti:
tarkoittaa Yrjöllä wc:ssä käyntiä !
- näääiin o
YrjöJurri kirjoitti:
En jäin vain osa-aikaisesti eläkkeelle. Tuuman (25,4mm) manilla köysi on hyvä kuidun lähde, puoli metriä riittää takaamaan viikon kuitutarpeen. Jos paperikuidut sopivat ruokavalioon perinteinen pääkaupunkisedun puhelinluettelo riittää kuukaudeksi - en tiedä painetaanko niitä nykyisin?
täältä vois löytyä apua sullekin: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795
luulen et löydät sieltä varmaan hyvän vertaisryhmän. ainakin sun juttus sopis paremmin sinne. - YrjöJurri
VHH-horo veijo kirjoitti:
tarkoittaa Yrjöllä wc:ssä käyntiä !
Kasteluletku klemmarilla naperoon ja laskiämpäri sängyn alle, hyvin pelittää vaikka kusettaisi 100 kertaa yössä.
- hämmentynytt
YrjöJurri kirjoitti:
tätäkö on VHH??
Tämä on vissiin vähän vaikea ymmärtää: haluan tsättäillä! Minulla on suuri sairaala kaikkinen akateemisine hienouksine ympärilläni, kandeja, tohtoreita, professoreita, vaikeaa tekstiä. Siis koko ajan!!!Tätä piisaa. Siitä saan palkan ja se on myös pakkoni.
Sitäkö minun kahvitauolla vielä pitäisi rääpiä??
Haluan vapaasti tsättäillä, kuulla mielipiteitä, yms. Kenestäkään ei ole haittaa, oli mitä mieltä tahansa, kunhan ei nimittele jatkuvalla- siis jatkuvalla!!- syötöllä. Lisäksi jos joudun ammattiyhdistykseeni ottamaan yhteyttä, se on liikaa. Se on juuri sitä työtä.
Haluan siis tsättäillä. Ei kiinnosta professorit yms. Niitä on muutenkin ympärillä ihan tarpeeksi. Mutta haluan tsättäillä jostain alaani liittyvästä. Tykkään hiilihydraateista ja se on osa työtäni. Siksi näin.- YrjöJurri
Miksi ette mene tänne ---->
http://www.foorumi.info/hiilaritietoiset/
http://karppaus.info/forum/- siitä, että noihin
foorumeihin liittyyneet olivat jo liittyessään vhh-fanatiikkoja.
Kritiikki puuttuu ja kritiikin esittäminen "kielletty". siitä, että noihin kirjoitti:
Kritiikki puuttuu ja kritiikin esittäminen "kielletty".Erittäin tylsiä foorumeita täynnä kaiken maailman fanaatikkoja. Mikä kiinnostaa? En minä ainakaan viitsi kuunnella fanaatikkojen tieteellisiä ja pseudotieteellisiä jankutuksia. Muiden hommia. Olen kerran yrittänyt ja se oli siinä. Boring!
- Veijo
boxi kirjoitti:
Erittäin tylsiä foorumeita täynnä kaiken maailman fanaatikkoja. Mikä kiinnostaa? En minä ainakaan viitsi kuunnella fanaatikkojen tieteellisiä ja pseudotieteellisiä jankutuksia. Muiden hommia. Olen kerran yrittänyt ja se oli siinä. Boring!
"En minä ainakaan viitsi kuunnella fanaatikkojen tieteellisiä ja pseudotieteellisiä jankutuksia."
Erittäin huono selitys lääkärisnaiselta. Milläs se tieto pysyy sillä tasolla mitä lääkäriltä voi olettaa jos kaikki uusi tieto on "boring"? - Lacvilla liberi
siitä, että noihin kirjoitti:
Kritiikki puuttuu ja kritiikin esittäminen "kielletty".niin juuri.
- pitäisi hakea
Veijo kirjoitti:
"En minä ainakaan viitsi kuunnella fanaatikkojen tieteellisiä ja pseudotieteellisiä jankutuksia."
Erittäin huono selitys lääkärisnaiselta. Milläs se tieto pysyy sillä tasolla mitä lääkäriltä voi olettaa jos kaikki uusi tieto on "boring"?tietoa foorumeilta?
No Hyvää Päivää! siitä, että noihin kirjoitti:
Kritiikki puuttuu ja kritiikin esittäminen "kielletty".on saanut kenkää karppaajista kun vain soitti suutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718