Hei tytöt vastatkaapa. Tuossa taas viimeviikonloppuna oli täysin epäonnistunut meiniki. Omaan sellaisen ongelman että olen jo yli kolkyt vuotias ja suurin osa kavereista ei käy ulkona, joita sitten voisin esitellä ja joiden kanssa voisi iltaa istua. On käynyt huono tsäkä siinä suhteessa kun yksinkin tuli erikseen ihmettelemään että missä mun kaverit on, sanoin vaan että mihin se mun kavereita tarvii? Eikö sieltä baarista juuri seuraa haeta? Olen varmaan ihan komea, kääntyy katsee kadulla ym. Itse asiassa tuosta ulkonäöstä tunttuu olevan yössä haittaa, parhaiten on flaksia rumilla jotka jaksaa pitää yllä monolgia tai sitten pitää sellaista showta kavereittensa kanssa. Usein kuitenkin tytöt käy yksinkin tai yleensä vain pareittain ulkona. Se ei haittaa ketään. Mikä neuvoksi? Voitteko selittää mikä siinä kaveriporukassa viehättää verrattuna siihen että sais vaan hienon miehen itselleen seuraksi.
Onko yksinään olevalla miehellä mitään toivoa?
21
1956
Vastaukset
- tjaah..
oisko se,että nainen haluaa varmistaa miehen kavereilta että iskettelijä eli mies ok,kaikin puolin..
- ertret
mies olenkin, niin oletan, että ainakin jotain tekemistä on sillä, että yksin baarissa oleva vaikuttaa jotenkin epäsosiaaliselta. Miksei sillä ole kavereita (mukana)? No siihen sulla oli oma syysi, monella muullakin on sama tilanne. Naisethan tulevat tosi harvoin yksin baariin. Ja mieleen tulee varmaan naisille helposti se kysymys, että mitä baarissa yksin oleva mies on etsimässä? Pipariahan sen oletetaan etsivän, ja niinhän se onkin, mutta sen ei pitäisi olla niin ilmiselvää. Helpompaa on pyöriä yksin esim. jossain keikalla tai messuilla., jossa on selvä syy olla, ja mahdollisesti bändeistä ym. voi vääntää juttua myös.
- voi muruuu......
nyt menee aika pieleen tuo oletuksesi naisista, minä en ainakaan koskaan menisi baariin yksinäni, on tietty eri asia käydä yksin tiskillä / vessassa / odottaa kavereita saapumaan / tupakalla / juttelemassa kiinnostavalle jätkälle / odottaa omia kavereita takaisin istumaan pöytään, mutta väittäisin että et varmasti löydä tyttöä joka on tullut yksin eikä edes aio tavata ketään.. ja tytöthän on aika tiiviisti tässä "bestis-kulttuurissa", tytöille on melkeinpä mukavampi lähteä ulos yhden hyvän kaverin kanssa kuin ison porukan.. yleensä polttava tarve istua isossa porukassa kertoo tytöllä lähinnä itseluottamuksen puutteesta.. tai vaihtoehtoisesti Todella sosiaalisesta luonteesta.. kaksiteräinen miekka ja niin edelleen...
mutta siis... iästä viis, koita nyt saada edes joku kaveri mukaan, vaikka se olisikin varattu tai mitä lienee.. sut leimataan aika auttamatta joko antisosiaaliseksi tai pilluhaukaksi kun liikut yksin. :/ sori sanoa noin rumasti mut niin se vähän on..
ei se useimpia varmaan haittaa että ei yhdessä olla siinä kummankaan kavereiden seurassa mitenkään kovin tiiviisti, vaan jutellaan kahdestaan.. mutta jos toinen vaan joko istuu tyhjänpanttina tai siirtyy iskemään seuraavaa tyttöä, jos tyttö tahtoo hetken rauhassa jutella omien kavereidensa kanssa, niin ei sitä voi mitenkään viehättävänä piirteenä pitää..
ehkä sun kannattaisi alkaa miettiä muita tapoja tavata naisia, aloita joku harrastus, ja anna hymyn olla herkässä muuallakin kuin yökerhossa.. moni nainen varmasti yllättyy iloisesti jos menet vain juttelemaan jossain ihan arkisessa tilanteessa kuten kaupassa tai vaikka bussipysäkillä.. (kunhan et yritä samoin kuin eräs mies joka jokin aika sitten tuli minulle juttelemaan bussipysäkillä.. hän sanoi olevansa menossa yhteen suuntaan ja kysyi sitten minne minä olin menossa, olin menossa aivan eri suuntaan mutta hän kysyi sitten saako tulla mukaan.. kun en suostunut viemään stalkeria suoraan kotiin muutaman lauseen small talkin perusteella, hän pyysi sen sijaan numeroani.. voin kertoa että se ei toimi, joten jos keskustelunavauksesi ovat yhtä loistavia, älä edes vaivaudu. muutoin...) Onnea matkaan! :)- ghm
sitten,vituttaa edes lukea tommosta paskaa!!!!
- Sama pulma, eri kirj
Se on kolmenkympin jälkeen vaan aina vain vaikeampaa saada kavereita mukaan, monella on kersat kotona ja kaikki energia mennyt duunissa painaessa, joten tyytyvät mieluummin muutaman oluen ottamiseen kotona kuin lähtevät kaupungille... tai sitten näitä suhteen huumaa vielä eläviä, joita ei muu kiinnosta kuin oman kullan kanssa muhinointi tai jos siitä vaiheesta on päästy, niin sosiaalinen elämä on sitä toisten pariskuntien kanssa touhuamista. Yleensä saa aloitteisiin, yllytykseen, tsemppaukseen, pyyntöihin, aneluihin vastaukseksi vaan "ei nyt jaksa" tai "jonkun toisen" kerran. Eikä siellä raflassa kovin kivaa yksin tosiaankaan ole, tulee just tuollainen kummajaisfiilis itselle.
- sdfsdfsdf
ainahan voi sanoa että tulin kaverin kanssa mutta sillä on nyt vähän juttua jonkun naisen kanssa tai vaikka sanooa ettei kaverit ole vielä tulleet tms.
"Olen varmaan ihan komea, kääntyy katsee kadulla ym. Itse asiassa tuosta ulkonäöstä tunttuu olevan yössä haittaa, parhaiten on flaksia rumilla jotka jaksaa pitää yllä monolgia tai sitten pitää sellaista showta kavereittensa kanssa. "
roskaa. supliikki auttaa kyllä, mutta ei niistä kavereista kyllä mitään hyötyä ole jos oma kantti ei meinaa kestää.- ghm
valehtelemaan ruveta että on kavereita mukana,no voi vittu sentään, onko tämä maa vai joku vitun saturnus,missä helevetissä minä olen.
- ihan hiton hyvä
ghm kirjoitti:
valehtelemaan ruveta että on kavereita mukana,no voi vittu sentään, onko tämä maa vai joku vitun saturnus,missä helevetissä minä olen.
Kiitos tuosta!
Ja samalta tuntuu. - sdfsdfsdfsdf576
ghm kirjoitti:
"valehtelemaan ruveta että on kavereita mukana,no voi vittu sentään, onko tämä maa vai joku vitun saturnus,missä helevetissä minä olen."
no ole sitten ilman.
- ihmettelijäpohtija
Mua kiinnostais tietää että KÄYKÖ naiset yksinään ulkona? vastailkaa hei joku et mitä ajattelette siitä et jos lähtisitteb joskus yksin ulos naiset? olisko se mahdollista vai olisko se esim noloa? entä onko joku käynyt vaikka leffassa yksin? toi yksin baariin lähteminen tuntuu musta epämukavalta mutta harrastaako ihmiset sitä oikeesti?
- nainen yksin
Susilauman keskellä nainen yksin.
Niin arvaapa miksi me naiset emme mene rav.intolaan yksin.
Täystyis olla aina hullun rohkea nainen. - Itsenäinen nainen
Itse olen ollut useamminkin yksin ulkona esimerkiksi leffassa, teatterissa että myös baarissa. En ole kokenut sitä millään tavalla noloksi tai epämukavaksi, koska mieluummin olen ihmisten joukossa ja koen asioita kuin mököttäisin yksin kotona. Ystäviä ja kavereita minulla on paljon, mutta en odota heidän roikkuvan jatkuvasti perässäni. Baarissa olen myös aina saanut seuraa (miehistä että naisista), jos vain olen itse halunnut... ja yleensä vaikka en olisi halunnutkaan.
- nainen50+
Kyllä käy naiset yksinään,,,miksei kävis !?? Ja on joskus niin ettei ole tosiaan ketään kaveria joka lähtis seuraksi .Kyllä se hiukan ottaa päähän,mutta kun tanssimaan tekee mieli !Ei muuta auta kun menoks !
- Rva 42
Mulle ei oo ollut mikään ongelma käydä yksin ravintolassa, elokuvissa jne. Se on varmaan myös luonnekysymys ja tietysti riippuu siitä, sattuuko oleen kaveria esim. uudella paikkakunnalla. Eihän sitä tarvii yksin pöydässä nököttää, vaan voi olla baaritiskillä, kierrellä, katella ja olla sopivasti hollilla (ei liian selvästi tyrkyllä)tanssilattian lähistöllä, niin tanssittajia riittää... Näin ainakin ennen.
- voi_sen_näinkin_tehd
Täällä on nainen joka käy yksinään baareissa, elokuvissa ja missä vaan. Työkavereilla on oma elämänsä perheineen ja kavereineen ja muita en tältä kylältä tunne. Ja jos en halua mädäntyä kotiini menen ulos.
Mutta tilannehan on edelleen - varsinkin pienillä paikkakunnilla missä itse asun - se, että yksinäinen nainen baarissa on siellä vain yhtä tarkoitusta varten. Ja kun et sen vonkaajan mukaan lähde saat kuulla olevasi huora ja vaikka mitä. Mikä hiton logiikka tuossa on, kysyn vaan? Jos lähtisin satunnaisen vonkaajan matkaan niin sittenhän olisin maineeltani sangen epämääräinen nainen, eikö?
Kuitenkin haluan pitää omat asiat ominani joten olen ratkaissut omat asiani näin: Minulla on yksi kaukosuhde jota tapaan ehkä kerran kk ja yksi samalla kylällä asuva jonka kanssa en kuitenkaan voi näyttäytyä julkisesti. Näiden kanssa sekstaillaan. Ja sitten kun lähden ulos (=baariin) menen yksinkertaisesti vain ottamaan muutaman oluen enkä mitään muuta. Sosiaalisena höpöttäjänä löydän kyllä juttuseuraa helposti kunhan suoriudun tieheni baarista ennen sitä viimeistä jakoa jolloin ne epätoivoiset alkavat parveilla.
- juahini
En kyllä tajua et miksi tullaan kyselemään sun kavereista.Ja vaikka nyt kysytäänkin, niin mitä väliä sillä on vaikka yksin on likenteessä, saispahan nainen ainakin täyden huomion itselleen eikä tartteis katella/kuunnelle kun äijälauma huutaa ja kyylää pillunkiilto silmissä baarin tarjontaa ja arvostelee. Ite en oo kylläkään koskaan lähtenyt yksin liikenteeseen, mutta ei siitä kyllä mitään johtopäätöksiä voi tehdä ihmisestä. Sulla sattu olee kuiva viikonloppu, ei oikeita naisia liikenteessä. Vaihtele baaria missä käyt. Mee juttelee ite (lue.NAISILLE)eikä pikku hienohelmoille joilla on joku tietty suppea käsitys miehistä, että minkälainen sen pitää olla siinä ja siinä tilanteessa. Minäpäs bongasin baarista kerran yksinäiseltänäyttävän miehen. Ja yksinhän se oli liikenteessä, niinkuin melkein aina, mutta eipä se mua haitannut, sainpahan ainakin huo miota...ja se huomio on jatkunut siitä päivästä lähtien kohta jo vuoden (=.Vaikka kyllä sillä kavereitakin on.
- perkeletär
Kyllä minä käyn ainakin useammin yksin ulkona. On mukava tuulettua ihan itsekseen ja helpommin tulee sitten tutustuttua uusiin ihmisiin kun ei ole kaverit ympärillä selittämässä samoja asioita mitä ne selittää joka päivä kuitenkin.
- sandra6869
Hei,
minulle ainakin yks mies kehui, et kun menee yksin niin saa paremmin ...- teeärrä87
Itse menen useinki yksin baariin. Aina siellä tuttuja tapaa ja tutustuupaha uusiinki helpommin
- nollatutkimus
Varmaan saakin, jos mies on jo lähtökohdiltaan tosi haluttu tapaus (komea, taitava naistennaurattaja). Keskivertomiehelle kuitenkin tosi haastava homma.
- not work
teeärrä87 kirjoitti:
Itse menen useinki yksin baariin. Aina siellä tuttuja tapaa ja tutustuupaha uusiinki helpommin
Yleens kun menen yksin baariin, niin ei siellä ole ketään tuttuja ja ainoat sanat tulee vaihdettua baarihenkilökunnan kanssa. Keskenään tutut istuu omissa ryhmissään ja ulkopuolista katsotaan pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231175Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906