onko hp surkea

dsadasdasadda

onko hp dv6-2116EO m520 ihan paska tusinakone..??? se olis hyvän hintanen ja aika tehokas mutta onko se paska..?? jos on niin miksiiii

12

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintaluokassa

Tuossa hintaluokassa ihan hyvä kone. Ei sen huonompi tai parempi kuin muutkaan samanhintaiset.

Ystävämme M-Kar on tietysti toista mieltä, mutta hänhän on ottanutkin elämäntehtäväkseen HP läppärien haukkumisen.

Eli osta pois, jos ominaisuudet ovat kohdallaan omiin tarpeisiisi.

• saddasdasdas

joo mä oon kattellu sen pellen viestejä kaikissa samanlailla haukkunu varmaan käyttäny copy pastee... no mä olen kahden vaiheille joko toi hp tai yks acer mutta siinä acerissa ei ole led valaistua näyttöä

• 1stMacFinn
        saddasdasdas kirjoitti:

joo mä oon kattellu sen pellen viestejä kaikissa samanlailla haukkunu varmaan käyttäny copy pastee... no mä olen kahden vaiheille joko toi hp tai yks acer mutta siinä acerissa ei ole led valaistua näyttöä

Jos Acerissa ei ole LED-valaistua näyttöä ja HP:ssä on, ota se HP.

• hoopeestä
        1stMacFinn kirjoitti:

Jos Acerissa ei ole LED-valaistua näyttöä ja HP:ssä on, ota se HP.

en kyllä suosittelis hoopeetä. huonoja kokemuksia, erittäin huonoja..

• olet oikeassa

M-karin kanssa saa vaikka kunnon tappelun aikaiseksi jos aiheena on esim. HP Pavilion.

Kyllä niitä susikappaleita varmasti on Pavilioneissa, samoin Aspireissa joita M-kar mieluusti niitäkin haukkuu, mutta pitää ottaa huomioon se, että kumpiakin koneita tehdään niin jumalattoman suuret määrät että olisi ihme jos ei myös susikappaleita joskus mukaan eksyisi. Ja paljon on myös omasta käytöstä kiinni se koneen kestävyys, koneita ei ole tarkoitettu heittokiviksi, eikä nykyisiä koneita sylissä pidettäviksikään. Sylissä pitäminen tukkii tehokkaasti tuuletusaukot jos niitä sattuu koneen pohjassa olemaan. Suositellaankin pitämään koneita tasaisella alustalla, erittäin hyvä juttu on sellainen läppärialusta jossa on koneen pohjaa vasten järjestetty tuulettimet jolloin ilmavirta kulkee aika tehokkaasti parantaen koneen tuuletusta.

• kerro kerro
        hoopeestä kirjoitti:

en kyllä suosittelis hoopeetä. huonoja kokemuksia, erittäin huonoja..

tarkemmin, kuka tahansa voi laittaa noita "huonoja kokemuksia" juttuja mut perusteet jää puuttumaan.

• muuten ok

mut vaiha toi malli johonkin sellaseen Pavilioniin missä on Intelin prossu. Ilmeisesti M-kar haukkuu räksyttää Pavilioneja sen takia kun joissain malleissa on AMD-"uuni"-prosessori. tai grilliksiköhän sitä pitäis sanoa.

dv6-sarjasta löytyy esim. dv6-1400 jossa on Intelin prossu, sit löytyy dv7-3197eo ja dv3-2300 joissa on Intelin prossut.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF04a/321957-321957-3329744-64354-64354.html

• Suureen osaan DV6-sarjan koneita on joutunut vaihtamaan emolevyn takuuaikana. Ja se vaihdettu emo kyrvähtää vähän takuuajan jälkeen.

• *Ansku*

Siksi ostin Mustastapörssistä tuplaturvalla (2v). Maksoi jotain vähän yli satasen. Nyt juuri tulee 1v täyteen. Toistaiseksi mennyt ongelmitta. Kyseessä 17" Pavilionin AMD-prossulla. En ole rääkännyt raskailla peleillä, vain wordia ja nettiä.

• avolouhos
        *Ansku* kirjoitti:

Siksi ostin Mustastapörssistä tuplaturvalla (2v). Maksoi jotain vähän yli satasen. Nyt juuri tulee 1v täyteen. Toistaiseksi mennyt ongelmitta. Kyseessä 17" Pavilionin AMD-prossulla. En ole rääkännyt raskailla peleillä, vain wordia ja nettiä.

HP:n viallisista laitteista on sivukaupalla juttua esim. http://hplies.com/ ikävä että valmistaja ei kanna vastuuta virheistään.

• pwkki
        *Ansku* kirjoitti:

hölmöä mun mielestä maksaa jostain lisäturvasta. käytännössä valmistajan vastuu ei lopu 1 vuoteen. vaan pitää odottaa että kyseisellä laitteella on tietty elinkaari. ei voida olettaa että kuluttaja joutuu esim kerran vuodessa ostamaan uuden tietokoneen. Itsellä oli dvd-soitin, jossa takuu 1v. Kone lakkasi toimimasta n. 2v. ikäisenä. Dvd soittimessa oli rikkoutunut joku laser lukupää tai joku vastaava. valmistaja joutui sen vaihtamaan, koska ei voida olettaa että laite kestää vain vuoden. Itse en maksa kyllä jeniäkään jostain lisävakuudesta.

• fdsfdsdsdfsfd
        pwkki kirjoitti:

hölmöä mun mielestä maksaa jostain lisäturvasta. käytännössä valmistajan vastuu ei lopu 1 vuoteen. vaan pitää odottaa että kyseisellä laitteella on tietty elinkaari. ei voida olettaa että kuluttaja joutuu esim kerran vuodessa ostamaan uuden tietokoneen. Itsellä oli dvd-soitin, jossa takuu 1v. Kone lakkasi toimimasta n. 2v. ikäisenä. Dvd soittimessa oli rikkoutunut joku laser lukupää tai joku vastaava. valmistaja joutui sen vaihtamaan, koska ei voida olettaa että laite kestää vain vuoden. Itse en maksa kyllä jeniäkään jostain lisävakuudesta.

en ostanu hp vaan ostin sitten asuskseb ja olen kyllä todella tyytyväinen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      67
      3745
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2338
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      30
      1667
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1574
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1477
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      57
      1047
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1002
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      909
    Aihe