olen yrittänyt toppuutella. Olen ajatellut kutsua pari thairouvaa/tyttöä kuukaudeksi suomeen lomalle. Mutta vasta kesällä. Käyvät jo kuitenkin niin kuumana että tulisivat heti... Tietysti olisi itselle mukavaa katsoa kun tarpoisivat varpulitossuillaan puolimetrisessä hangessa, eivät ymmärrä suomen talvesta mitään; en tosin minäkään enää. Pattiksella on nyt n. 35 celciusta keskim; ja pitäisivät hieman viileämmästä ilmastosta. Luulen kuitenkin että nykyinen ilmastomme olisi heille shokki.
Uskon että että jätän heille kutsun vasta kevät- kesän taitteeseen. Toinen heistä on päätyökseen ping- pong-baarissa ja toinen aivan tavallisessa kalja-baarissa. Aivan ihania naisia!!!!Eivät ryyppää eivätkä tupakoi,
mitä nyt vähän riisiä syövät ja toinen vähän pössäyttelee....
Tyttösillä on nyt kuuma ja haluavat suomeen...
55
1788
Vastaukset
- se siitä
Painu nyt jo helvettiin koko perheen matkailusivuilta.
- Amalia hei!
Kerro Amalia hakiko ex-suominakkisi sulle sen taudin täältä Suomesta, hieromalaitoksesta? Oliko pettämistä jatkunut pitkäänkin ennen kuin mailmasi romahti?
- Niin ja
miksi muuten roikut vuodesta toiseen joka päivä täällä THAIMAAN matkailusivuilla jos et "enää" ikinä aio Thaimaahan matkustaa? Onkohan sulla kaikki muumit laaksossa?
- keväthangille!!
Thait rakastavat Suomen talvea, raijaat vaan tyttäret Saariselälle, Leville ja Ylläkselle, kyllä tykkäävät.
Viisumi-Kaikkonen kirjotuspuuhiin ja VOT, Suomi-Pattis-seuran kautta lennot niin tytöt kylpee hangessa. Make tai Finland Travel järkkää käytännön järjestelyt.
Suosittelen Huminan paljussa kylpyjä hiihtolenkin (4 km lompolon jäällä vie 2 tuntia), poro ja kelkka-ajelua, lumikenkäilyä, Huminassa kaaraoookkea, kyllä viihtyvät, omani ainakin viihtyivät.
Helsingissä ne näyttää säikähtyneiltä ja kyselevät onko atomipommi räjähtänyt, kun ketään ei ole kaduilla.- pankaa joka reikään
Helsingissä tai Levillä, joka paikassa ja paikkakunnalla alkaa olla seksiä äijille myyviä thaihieromalaitoksia.
Ala-arvoista touhua kouluja käymättömiltä ja sivistymättömiltä ämmiltä. - kyllä tykkäävät
pankaa joka reikään kirjoitti:
Helsingissä tai Levillä, joka paikassa ja paikkakunnalla alkaa olla seksiä äijille myyviä thaihieromalaitoksia.
Ala-arvoista touhua kouluja käymättömiltä ja sivistymättömiltä ämmiltä.höpö höpö näitä Sika-Amalian juttuja.
Vie tytöt myös pilkkimään (ice fishing), thait tykkäävät jäällä liikkumisesta, evästä mukaan aurinkoisena päivänä. Ne ei voi ymmärtää, että järvellä voi todellakin kävellä ja reijästä nousee ahventa. - kauas rannasta
kyllä tykkäävät kirjoitti:
höpö höpö näitä Sika-Amalian juttuja.
Vie tytöt myös pilkkimään (ice fishing), thait tykkäävät jäällä liikkumisesta, evästä mukaan aurinkoisena päivänä. Ne ei voi ymmärtää, että järvellä voi todellakin kävellä ja reijästä nousee ahventa.Niin minä tekisin. Ah sitä nautintoa !
- ilo elää heidän kans
kauas rannasta kirjoitti:
Niin minä tekisin. Ah sitä nautintoa !
Mätälihainen Häirikkö-Amalia pitäisi upottaa paskaämpäriin.
Upeat thaitytöt nauttivat suomenvierailustaan varmasti. - ihmeessä
ilo elää heidän kans kirjoitti:
Mätälihainen Häirikkö-Amalia pitäisi upottaa paskaämpäriin.
Upeat thaitytöt nauttivat suomenvierailustaan varmasti.Heille tosiaan mahtava kokemus päästä tänne. Itse saat normaalin täyshoidon, sisältäen niin kokkauksen ja siivouksen kuin miehiset tarpeesi. Yleensä oikein kysytään, että mikä vikana jos et jonain päivänä halua (vrt. suomiämmät, joita ei miehen tyytyväisyys paljoa kiinnosta!).
- .............
pankaa joka reikään kirjoitti:
Ala-arvoista touhua kouluja käymättömiltä ja sivistymättömiltä ämmiltä.jopa suomalaiset rakastaa rahaa.Haluaahan suomi"naiset" myös rikkaisiin naimisiin.Eli huoriahan siis suomi"naisetkin" ovat rahasta naimisiin, ja erotaan ja mies maksaa 50 % erorahaa asunto ym. naiselle, vaikka miehen tuloilla maksettu.Onneksi mulla oli avioehto kun lemppäsin suomi"naisen" pihalle, ja kyllä"naista nyt V... tuttaa.
- selventäisitkö äkkiä
ihmeessä kirjoitti:
Heille tosiaan mahtava kokemus päästä tänne. Itse saat normaalin täyshoidon, sisältäen niin kokkauksen ja siivouksen kuin miehiset tarpeesi. Yleensä oikein kysytään, että mikä vikana jos et jonain päivänä halua (vrt. suomiämmät, joita ei miehen tyytyväisyys paljoa kiinnosta!).
Tekstrisi puhuu nyt vahvasti puolestaan.
- tuontimuijinenne
............. kirjoitti:
jopa suomalaiset rakastaa rahaa.Haluaahan suomi"naiset" myös rikkaisiin naimisiin.Eli huoriahan siis suomi"naisetkin" ovat rahasta naimisiin, ja erotaan ja mies maksaa 50 % erorahaa asunto ym. naiselle, vaikka miehen tuloilla maksettu.Onneksi mulla oli avioehto kun lemppäsin suomi"naisen" pihalle, ja kyllä"naista nyt V... tuttaa.
Moni kehitysmaan elätti on tippaa vääntänyt alttarilla kun aletaan vaatia avioehtoa.Niinkuin muussakin pakolaisavussa, täsmäapua paikan päälle. Suomeen ei kannata enempää elättejä raahata veronmaksajien riesaksi.
- Amalia-analyysi
selventäisitkö äkkiä kirjoitti:
Pakkomielteet ovat usein seurasta huonosta itsetunnosta, mutta ne voivat liittyä myös erilaisiin psykooseihin ja muihin mielenterveyden häiriöihin. Pakkomielle voi periaatteessa syntyä mistä tahansa asiasta, esimerkiksi tilanteesta, jossa äijä jättää mätisäkin mäkättävän seinähullun ämmän.
- oletko sokea ?
tuontimuijinenne kirjoitti:
Moni kehitysmaan elätti on tippaa vääntänyt alttarilla kun aletaan vaatia avioehtoa.Niinkuin muussakin pakolaisavussa, täsmäapua paikan päälle. Suomeen ei kannata enempää elättejä raahata veronmaksajien riesaksi.
tänne suomeen enemmän näitä yhteiskunnan elättejä tuo.Sen kertoo jo tilastotkin.ja ei tarvitse kulkea kuin silmät auki niin sen itsekin toteaa.
- käsitteet sekaisin
oletko sokea ? kirjoitti:
tänne suomeen enemmän näitä yhteiskunnan elättejä tuo.Sen kertoo jo tilastotkin.ja ei tarvitse kulkea kuin silmät auki niin sen itsekin toteaa.
hm, hm , turisti ei ole yhteiskunnan elätti, päinvastoin, kulutustahan se vain lisää, kun tänne turisteja tuo.
- viisumianomuksien
käsitteet sekaisin kirjoitti:
hm, hm , turisti ei ole yhteiskunnan elätti, päinvastoin, kulutustahan se vain lisää, kun tänne turisteja tuo.
tekoon rouville. jos matkan tarkoitus on vaan vilvoittelemaan thaimaan lämmöstä.hmmm? joutuu kyllä keksiin jotain muita syitä,jos meinaa viisumit molemmille saada.
- EI KOSKE KÖYHÄÄ!!
viisumianomuksien kirjoitti:
tekoon rouville. jos matkan tarkoitus on vaan vilvoittelemaan thaimaan lämmöstä.hmmm? joutuu kyllä keksiin jotain muita syitä,jos meinaa viisumit molemmille saada.
Osittain noin, osittain ei, eli turistina pääsevät kyllä Shengeniin ilman kutsuviisumia, joka vaatii nöyristelyt lähetystössä.
Rahalla pääsee ja sitähän 28X:llä RIIITTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!! - kuvottavaaa
Amalia-analyysi kirjoitti:
Pakkomielteet ovat usein seurasta huonosta itsetunnosta, mutta ne voivat liittyä myös erilaisiin psykooseihin ja muihin mielenterveyden häiriöihin. Pakkomielle voi periaatteessa syntyä mistä tahansa asiasta, esimerkiksi tilanteesta, jossa äijä jättää mätisäkin mäkättävän seinähullun ämmän.
Sovitaanko, että käytät paikan päällä horojasi etkä raahaa niitä tänne veronmaksajien siivelle.
- ; DDDDDDDDDDDDD
EI KOSKE KÖYHÄÄ!! kirjoitti:
Osittain noin, osittain ei, eli turistina pääsevät kyllä Shengeniin ilman kutsuviisumia, joka vaatii nöyristelyt lähetystössä.
Rahalla pääsee ja sitähän 28X:llä RIIITTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!Just just.
- hei jei
tuoko suomeen ämmät MUSLIMI-RASISTEJA tekemään rikoksia!!ehdottomasti sellasista rikoksentekijöistä on päästävä.
- satoja laillisia bor
; DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
Just just.
vaihdas Sika-Amalia Ranskan palstalle
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Enemmistö ranskalaisista laillistaisi bordellit/1135254806021 - ?????????????
satoja laillisia bor kirjoitti:
vaihdas Sika-Amalia Ranskan palstalle
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Enemmistö ranskalaisista laillistaisi bordellit/1135254806021Tinatähti, vaihda palstalle nimeä seksiturismin kohteet. Myös kokonaan oma osionsa
aiheesta käy hyvin. Saadaan nämä sivut siistiksi. - hyi Amalian hävyttöm
kuvottavaaa kirjoitti:
Sovitaanko, että käytät paikan päällä horojasi etkä raahaa niitä tänne veronmaksajien siivelle.
Lapissa tehdään SUKSI-kauppaa
- TOTUUS ON:
????????????? kirjoitti:
Tinatähti, vaihda palstalle nimeä seksiturismin kohteet. Myös kokonaan oma osionsa
aiheesta käy hyvin. Saadaan nämä sivut siistiksi.Sinun SIKA-AMALIA viesteistä yksikään ei liity matkailuun vaan matkailijoiden pilkkaamiseen.
- seksiturismi julki
????????????? kirjoitti:
Tinatähti, vaihda palstalle nimeä seksiturismin kohteet. Myös kokonaan oma osionsa
aiheesta käy hyvin. Saadaan nämä sivut siistiksi.Silloin jokainen turisti voi ottaa kantaa jo lomakohteen valinnallaan ja vaikkei seksituristit HALUAKAAN tätä uskoa, se tulee aikanaa helpottamaan paikallistenkin
elämää. tuontimuijinenne kirjoitti:
Näin on
- pikkupojat itkevät
hei jei kirjoitti:
tuoko suomeen ämmät MUSLIMI-RASISTEJA tekemään rikoksia!!ehdottomasti sellasista rikoksentekijöistä on päästävä.
Suomen todellisia ämmiä ovat kaljaa lipittävät urkkafanit, jotka eivät saa naisiaan kuriin ja katsovat vierestä miten vaimot ja tyttäret myöntyvät mutakuonoille. Suomipoika se vaan painaa töitä ja maksaa veroja jotta saadaan kurdeille discorahaa millä ostella tyttärien suosio.
Kasvaisit aikuiseksi ja laittaisit kansasi naiset komentoon.
On miesten tehtävä asettaa kansan suunta. Nykytilanne on täysin saamattomien suomivässyköiden hyväksymä.
Tässä on suomalaisten miesten tyttärillensä maksama esikuva:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010020411054493_vi.shtml
Niin, että eipä taida ainakaan vähentyä seuraavan sukupolven mutiaisten spermarätit, vai mitä luulet?
ja nyt formuloita kattoon!! - Thaitanai
Vielä pääsee pälvelle etelä-suomessakin!
- Huh huh..
ja kyllä onkin todella häiriintynyt tapaus tämä Amalia.
- Heh heh..
seksiturismi julki kirjoitti:
Silloin jokainen turisti voi ottaa kantaa jo lomakohteen valinnallaan ja vaikkei seksituristit HALUAKAAN tätä uskoa, se tulee aikanaa helpottamaan paikallistenkin
elämää.Luuletko Hörhö-Amalia ihan oikeasti, ettei kukaan huomaa sinun vastailevan itsellesi ja olevan itse itsesi kanssa samaa mieltä?
- meinasit hämätä
Heh heh.. kirjoitti:
Luuletko Hörhö-Amalia ihan oikeasti, ettei kukaan huomaa sinun vastailevan itsellesi ja olevan itse itsesi kanssa samaa mieltä?
Sinähän se oletkin se sika-amalia, lortto-amalia ja mitä näitä sun sivupersoonia nyt onkaan.Vastaa vaan itselles edelleen. Taikkulan reservaatio ei siitä muutu vaikka se jäikin kelaamaan samaa vietnaminsota nauhaansa.
- sika-amalia ei
Huh huh.. kirjoitti:
ja kyllä onkin todella häiriintynyt tapaus tämä Amalia.
Ikävä kyllä aina seuraa kokonainen piraattien sarja.
- jo oman
meinasit hämätä kirjoitti:
Sinähän se oletkin se sika-amalia, lortto-amalia ja mitä näitä sun sivupersoonia nyt onkaan.Vastaa vaan itselles edelleen. Taikkulan reservaatio ei siitä muutu vaikka se jäikin kelaamaan samaa vietnaminsota nauhaansa.
identiteettisikin sika-Amalia? Älä huoli, kyllä sut jutuistasi tuntee, ei noin mielenvikaita paskaa täällä kukaan muu jauha.
- jonka yksi
sika-amalia ei kirjoitti:
Ikävä kyllä aina seuraa kokonainen piraattien sarja.
muoto on sika-Amalia, toinen psykiatri kolmas lääkäri neljäs amalianpenikka viides..
- BLOKISTA:
Meillä onkin viime päivinä mietitty keinoja saada kaikki pattayalaiset baaritytöt sisäistämään semmoinen asia, että kun miehellä on ensimmäiseksi ostatettu ne kultasormukset ja ketjut ynnä uusi matkapuhelin, niin sen jälkeen pitäisi saada se mies ostamaan vielä sanakirja keskinäisen kommunikoinnin helpottamiseksi.
Juu tuo tänne vaan. sieltä kyllä olisi tulossa vaikka 5 miljoonaa naista tänne.
Ja sitä enemmän ne sua rakastaa mitä enemmän sul on rahaa.
Ja mitä isompi maha, niin sitä varakkaampi...ainakin Thai-naisten mielestä.
Lue nyt hyvä mies ainakin kirja "Rahasta lähimmäistäsi"
Se aukaisee silmät, myös sinun.
Saat sen ainakin Thai-elintarvikeliikkeistä Suomessa.
Tiedätkös: Ilmaista rakkautta ei Thaimaassa tunneta.
Valitettava tosiasia.
Nimim. Töissä Thaimaassa v. 1999 sekä toistakymmentä kertaa Pattayalla.
จะ รู้สึก มือ ของ คุณ = Ota nyt hyvä mies järki käteen.
Poraa siellä, mutta älä tuo tänne. Säästyt paljolta harmilta. Oikeasti- 28 x...
työni hoidon takia en voi lomaa ottaa kevät- kesästä. En katso mitään syytä ettenkö voisi kutsua yhtä/kahta
naikkosta Pattikselta suomeen. Työt hoituvat, raha juoksee ja tyttöset käsikynkässä kävelemme Lidliin
ostamaan tarpeellisia riisejä yms. Mausteet ja muut hoidamme hakaniemestä. Sieltä likat saavat kaikki
tarvittavat mausteet keittoihinsa. Kyllä ne thaisopatminullekin maistuvat...Sen jälkeen lipittelen Heinekeniä sieltä.....miedontaa kivasti soppien polttavaa jälkimakua.
Olen myös lukenut kirjat joista mainitsit. Tottakai tiedän että raha on tärkeää kaikille. Varsinkin baaritytöille
jotka lähettävät rahat kotiinsa. Aivan toisin kuin täällä suomessa jossa lapset eivät käy edes katsomassa kuolevia vanhempiaan...
Mistä luulet että olen vatsakas? Enpähän olekaan, vaan mieskuntoni on rautaa, laukesiko kateuspykälä?
Rahaa on pariin thailikkaan tuoda suomeen enkä usko sen tuovan mitään ongelmia vaikka niin toivotkin...
Ilmaista rakkautta ei ole koko maapallolla; edullisimpia ovat aasian likat.....
Ystävällisin terveisin... 28 x... kirjoitti:
työni hoidon takia en voi lomaa ottaa kevät- kesästä. En katso mitään syytä ettenkö voisi kutsua yhtä/kahta
naikkosta Pattikselta suomeen. Työt hoituvat, raha juoksee ja tyttöset käsikynkässä kävelemme Lidliin
ostamaan tarpeellisia riisejä yms. Mausteet ja muut hoidamme hakaniemestä. Sieltä likat saavat kaikki
tarvittavat mausteet keittoihinsa. Kyllä ne thaisopatminullekin maistuvat...Sen jälkeen lipittelen Heinekeniä sieltä.....miedontaa kivasti soppien polttavaa jälkimakua.
Olen myös lukenut kirjat joista mainitsit. Tottakai tiedän että raha on tärkeää kaikille. Varsinkin baaritytöille
jotka lähettävät rahat kotiinsa. Aivan toisin kuin täällä suomessa jossa lapset eivät käy edes katsomassa kuolevia vanhempiaan...
Mistä luulet että olen vatsakas? Enpähän olekaan, vaan mieskuntoni on rautaa, laukesiko kateuspykälä?
Rahaa on pariin thailikkaan tuoda suomeen enkä usko sen tuovan mitään ongelmia vaikka niin toivotkin...
Ilmaista rakkautta ei ole koko maapallolla; edullisimpia ovat aasian likat.....
Ystävällisin terveisin...Hei...Lidlistä et saa muutakuin halvinta saksalaista paskakaljaa. Jos haluat niille naikkosille riisin ostaa, mikä pitää sit olla Jasminia, niin vie ne Thai / Aasialaiseen elintarvikeliikkeeseen. niistä löytyy thaimaalaiset peruselintarvikkeet mitä ne käyttävät. Tottakai he lähettävät rahaa kotiinsa, että siellä asuvat naisten oikeat aviomiehet pääsevät pelaamaan korttia ja ryyppäämään. Sinunkin tulevilla naikkosilla tod. näköisesti on omat miehet kotikylissään. Noh, ehkä sit muistat nämä neuvot kun ne ovat ensin putsanneet sut. On se kumma juttu että 10 cm kusista suolenpätkää voi mennä noin pahasti päähän, että toiselta puolelta maailmaa pitää akat tänne raahata. Huh Huh. Noh...sä taidatkin olla niitä miehiä, jotka ei saa suomesta naista...edes rahalla
- seik-amaalia00
seikkailija45 kirjoitti:
Hei...Lidlistä et saa muutakuin halvinta saksalaista paskakaljaa. Jos haluat niille naikkosille riisin ostaa, mikä pitää sit olla Jasminia, niin vie ne Thai / Aasialaiseen elintarvikeliikkeeseen. niistä löytyy thaimaalaiset peruselintarvikkeet mitä ne käyttävät. Tottakai he lähettävät rahaa kotiinsa, että siellä asuvat naisten oikeat aviomiehet pääsevät pelaamaan korttia ja ryyppäämään. Sinunkin tulevilla naikkosilla tod. näköisesti on omat miehet kotikylissään. Noh, ehkä sit muistat nämä neuvot kun ne ovat ensin putsanneet sut. On se kumma juttu että 10 cm kusista suolenpätkää voi mennä noin pahasti päähän, että toiselta puolelta maailmaa pitää akat tänne raahata. Huh Huh. Noh...sä taidatkin olla niitä miehiä, jotka ei saa suomesta naista...edes rahalla
Eipä mennyt kauan, kun ensimmäinen kateellinen ilmestyi linjalle. Sinänsä, totta puhut siinä, että ei Suomesta meinaa laatunaisseuraa saada, vain naama norsunvitulla olevaa Sika-Amalia seuraa ainoastaan.
Ettei sun nimimerkkis pitäisi sittenkin olla seik-amalia, nuo mielipiteet on senverran norsunvitusta!
ps1
Lidlistä saa laatuoluita, sekä saksalaisia että muita mannereuroopan maistuvia merkkejä. Käy edes Lidlistä, jos et Thaimaahan pääse. Ja jasmiiniriisiäkin löytyy, sinänsä kannattaa ostaa Thaikkulan päästä.
ps2 pidä huolta 10 cm kusisesta suolenpätkästäsi - KL
seik-amaalia00 kirjoitti:
Eipä mennyt kauan, kun ensimmäinen kateellinen ilmestyi linjalle. Sinänsä, totta puhut siinä, että ei Suomesta meinaa laatunaisseuraa saada, vain naama norsunvitulla olevaa Sika-Amalia seuraa ainoastaan.
Ettei sun nimimerkkis pitäisi sittenkin olla seik-amalia, nuo mielipiteet on senverran norsunvitusta!
ps1
Lidlistä saa laatuoluita, sekä saksalaisia että muita mannereuroopan maistuvia merkkejä. Käy edes Lidlistä, jos et Thaimaahan pääse. Ja jasmiiniriisiäkin löytyy, sinänsä kannattaa ostaa Thaikkulan päästä.
ps2 pidä huolta 10 cm kusisesta suolenpätkästäsiNo kerropa mitä saksalaista laatuolutta sitten Lidlistä saat.
Saksalaiset itse eivät edes kutsu olueksi merkkejä joita Lidlissä myydään.
Olen kyllä Pattiksella käynyt 12 kertaa ja olen jopa ollut Thaimaassa töissä suomalaisen työnantajani leivissä.
Älä sinä pelle tule minua neuvomaan Thai-kulttuuria koskevissa asioissa.
เพศ สัมพันธ์ คุณ
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa, sina herra kaikkitietävä, joka tuskin on käynyt takapihaansa pitemmällä - leu leu !!
KL kirjoitti:
No kerropa mitä saksalaista laatuolutta sitten Lidlistä saat.
Olen kyllä Pattiksella käynyt 12 kertaa ja olen jopa ollut Thaimaassa töissä suomalaisen työnantajani leivissä.
เพศ สัมพันธ์ คุณ
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa, sina herra kaikkitietävä, joka tuskin on käynyt takapihaansa pitemmälläก็มีแต่ใจให้ไป ไม่คิดอะไร
แค่อยากให้เธอเข้าใจ และลองรักดู
และฉันจะทำให้รู้ ว่ารักเธอมากเท่าไหร่
ให้เธอหมดเลยทั้งใจ ไม่หวังอะไร
เพราะรู้ว่าเธอคือคน ที่รอมานาน - Karikot
KL kirjoitti:
No kerropa mitä saksalaista laatuolutta sitten Lidlistä saat.
เพศ สัมพันธ์ คุณ
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa, sina herra kaikkitietävä, joka tuskin on käynyt takapihaansa pitemmälläSuomalaiseen kuraan verrattuna mikä tahansa saksalainen olut on laatutuote. Niin Lidlinkin oluet. Vihje: laatuoluessa ei valmistusaineluettelossa lue tärkkelys tai E-kirjaimia kolminumeroisen luvun kanssa.
- sikamikäsika
Karikot kirjoitti:
Suomalaiseen kuraan verrattuna mikä tahansa saksalainen olut on laatutuote. Niin Lidlinkin oluet. Vihje: laatuoluessa ei valmistusaineluettelossa lue tärkkelys tai E-kirjaimia kolminumeroisen luvun kanssa.
AAH! Kesällä Lidlin Bratwurstit yms. grillissä, Rosvopaisti montussa, thaitytöt saunottamassa ja reilusti keskieurooppalaisia lager- ja pils- tyyppisiä oluita kylmässä (ei mitn paskaa vaan sitä ehtaa) ... Unohtamatta sitä Pohjois-Italialaista Grappaa kyytipojaksi... Kuis sulla??? Otatko yksin Suomiviinaa?
- Sika-Amalia
sikamikäsika kirjoitti:
AAH! Kesällä Lidlin Bratwurstit yms. grillissä, Rosvopaisti montussa, thaitytöt saunottamassa ja reilusti keskieurooppalaisia lager- ja pils- tyyppisiä oluita kylmässä (ei mitn paskaa vaan sitä ehtaa) ... Unohtamatta sitä Pohjois-Italialaista Grappaa kyytipojaksi... Kuis sulla??? Otatko yksin Suomiviinaa?
JA SITTEN HERÄSIT toteamukseen, ETTÄ ALUHOUSUT OVAT MÄRÄT !!
- Hottentotti:
Tervetuloa vaan 28x:n vieraille.
Toivottavasti kaikki Suomeen tulijat olisivatkin thaityttösiä eikä, no joo, Stubb ton eilen lausui...- niggereiden sijasta
Jos Aasiasta jotain saa tulle tänne elintasoon, muutama milli ,vaikkapa yksikin milli, kiinalaista herrasmiestä.Ihan suomalaisen naisen yksityiskäyttöön.
- ton elintason kanssa
niggereiden sijasta kirjoitti:
Jos Aasiasta jotain saa tulle tänne elintasoon, muutama milli ,vaikkapa yksikin milli, kiinalaista herrasmiestä.Ihan suomalaisen naisen yksityiskäyttöön.
vaikkapa 3 tai viimeistään 5 vuoden kuluttua. kiinassa ja aasian maissa on meinaan semmonen talousbuumi menossa tällä hetkellä,että pois alta. eurooppa taas painii yhä kasvavien talousongelmien kanssa suomi mukaan lukien.
- roistoja kaikki
niggereiden sijasta kirjoitti:
johan niitä kouvolan china-centerissä, tuhat, väärin paperein, eivät antaudu Amalialle.
- Suomettunut.
Muuttaa tyttöjesi lukse ja pysyä siellä? Veromme ovat jo siksi korkeat että toimeentuloon ei paljoa jää.Kohottaisit elintasoamme osaltasi jääden Thaimaaseen lopun iäksesi heidän ilokseen.
- 28 x...
Sattuipa viestisi silmiini plaraillessani vanhoja viestejä.
Hieman loukkaannuin siitä kun kehoitit minua muuttamaan muualle jotta "teidänlaistenne"
elintaso kohoaisi.
Tarkennan että tuloveroja yritykseni maksoi -09 n. 55.000 €, LEL- työttömyys- tapaturma yms.
maksuja n. 20.000 €, osinkoveroa n. 30.000 €, eli yhteensä tilikaudella -09 n. 100.000 euroa.
Korostan ettei tilinpäätöstä ole tässä nyt nenäni alla vaan ovat arvioita hatusta vedettyinä.
Olet ensimmäinen ihminen joka kutsuu minua sosiaalipummiksi josta hieman loukkannuin.
Mutta lepyin jo, aurinkokin paistaa, kevät tulee ja pilkettä riittää hieman vielä silmäkulmissa.
Kaikille Pattisfaneille ja muillekin
Hyvää kevättä toivotellen...
- hiprakassa
Siis ihan _pakko_ sanoa: olen Suomalainen ainen ja olen aikaisemmin ystävystynyt Thaimaalaisen naisen kanssa. Hänessä ei ollut _mitään_ vikaa. Ihana tyyppi. Tunsin miehenkin kihlattuni kautta, en ymmärrä kateutta kanssasisarieni puolelta. Jos kerta mies haluaa naisen joka laittaa ruoan (ja hyvää on!) ja siivoaa mukisematta, kun te ette kerran muutenkaan sellaista miestä halua niin menköön thaikulle! Mitkä vika siä nyt on?
Sama homma kanssa miehille: älkää valittako, jos nainen sattuu valitsemaan jonkun muun kun suomalaisen, ette te kai olisi häntä "kelpuuttaneet" kuitenkaan. Asian pointti on just tässä: ei tarvii toisen ihmisen valintaa haukkua jos ei kuitenkaan ois itelleen kelvannu. Antakaa olla.
Kuin vaan. Jatkakaa.- Siis Dimpe
Hyvin sanottu. Thai tyttöjen kanssa on mukava olla ja jutella kun seksi ei ole kynnyskysymys niinkuin suomessa. Thai tytöillä on lämmin sydän ja hymy herkässä taloudellisesta tilanteesta riippumatta. Täällä suomessa kun menee jutteleen gimman kanssa niin näyttävät hapanta naamaa, en tiedä miksi ? Oletan että pelkäävät jotain. Thaikkulassa tulevat itse jutteleen ja voidaan mennä shoppaileen ja katseleen nähtävyyksiä sekä temppeleitä. Kertaakaan ei ole tyttö pyytänyt multa rahaa kun on tullut yöksi luokseni ja usein jää vielä pariksi päiväksi lisää. Suomessa tällaista ei saa rahallakaan, ainakaan pienellä rahalla. Eli vihdoinkin nyt viiskymppisenä saan sitä mitä olisin halunnut suomessa jo nuorenakin, ystävyyttä ja kumppanuutta. Ihan siellä muuttuu luonteeltaan paremmaksi kun unohtuu tämä länsimaalainen sydämetön kireys ja pää punaisena ajattelu. Voi vaan olla oma mukava itsensä.
Eipä tämä Suomalainen kireys kuitenkaan johdu useinkaan suominaisista, jotka ovat joskus tosi ihaniakin, vaan niistä häiriintyneistä jätkistä jotka ei osaa hakea kun sitä pimppaa ja mielenterveytensä kustannuksella narisevat milloin mistäkin. Opetelkaa huomioimaan toisiakin ja suhtautumaan arvostavasti itseenne niin opitte arvostamaan muitakin. - siksei mangu rahaa
Siis Dimpe kirjoitti:
Hyvin sanottu. Thai tyttöjen kanssa on mukava olla ja jutella kun seksi ei ole kynnyskysymys niinkuin suomessa. Thai tytöillä on lämmin sydän ja hymy herkässä taloudellisesta tilanteesta riippumatta. Täällä suomessa kun menee jutteleen gimman kanssa niin näyttävät hapanta naamaa, en tiedä miksi ? Oletan että pelkäävät jotain. Thaikkulassa tulevat itse jutteleen ja voidaan mennä shoppaileen ja katseleen nähtävyyksiä sekä temppeleitä. Kertaakaan ei ole tyttö pyytänyt multa rahaa kun on tullut yöksi luokseni ja usein jää vielä pariksi päiväksi lisää. Suomessa tällaista ei saa rahallakaan, ainakaan pienellä rahalla. Eli vihdoinkin nyt viiskymppisenä saan sitä mitä olisin halunnut suomessa jo nuorenakin, ystävyyttä ja kumppanuutta. Ihan siellä muuttuu luonteeltaan paremmaksi kun unohtuu tämä länsimaalainen sydämetön kireys ja pää punaisena ajattelu. Voi vaan olla oma mukava itsensä.
Eipä tämä Suomalainen kireys kuitenkaan johdu useinkaan suominaisista, jotka ovat joskus tosi ihaniakin, vaan niistä häiriintyneistä jätkistä jotka ei osaa hakea kun sitä pimppaa ja mielenterveytensä kustannuksella narisevat milloin mistäkin. Opetelkaa huomioimaan toisiakin ja suhtautumaan arvostavasti itseenne niin opitte arvostamaan muitakin.Rahaa mangutaan yhden yön keikalta, mutta kun päämääränä häämöttääkin kokonainen pääsylippu Eurooppaan hyvinvointiin, eiköhän taikku perheineen ostele sulle murkinat, kortsut ja dödöt.
- SYDÄMELLISESTI
siksei mangu rahaa kirjoitti:
Rahaa mangutaan yhden yön keikalta, mutta kun päämääränä häämöttääkin kokonainen pääsylippu Eurooppaan hyvinvointiin, eiköhän taikku perheineen ostele sulle murkinat, kortsut ja dödöt.
Saadaan äänestäjiä, että kaikki ryhävalaat uitetaan välimerelle, vain menomatkalla saatetaan!
- tälle palstalle
AMALIALLA RIITTÄÄ LÄMPÖÄ PÄÄSTÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734