24h vitutus

ääägggrrrrr

Mua on tässä viime aikoina alkanut vituttaa ihan suunnattomasti. JOka päivä vituttaa ja ei tarvi kuin jonkun pikku asian kusta niin tulee ihan hirveä kiukku. Mua vituttaa kaikki, niin koulu, kaverit, rahattomuus, tehdyt ja tekemättömät asiat, kadulla vastaan tuleva mummo siis ihan kaikki. Vitutusta lisää vielä mun ikuinen uniongelma jonka takia olen myös harvase päivä väsynyt. Mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut tämmöistä jatkuvaa vittumaista olotilaa. Enkä edes tiedä mistä tämä kaikki suuttumus kumpuaa. Tämän takia motivaatio laskee huimasti kun on koko ajan vittumainen olo. Tekisi mieli vetää kaikki läskiksi ja jäädä kotiin makaamaan. Mä vielä joku päivä teen tässä suuttumuksissani jotain ikävää. Mistä tämä mun ylenpalttinen vitutus mahtaa johtua??

132

28035

    Vastaukset

    • fffffffffff544

      uniongelma ja se jo yksin selittää tuo. Nukut huonosti ja se aiheuttaa ärtymystä. Kun olet ärtynyt, nukut taas huonosti jne. Se on kierre joka on katkaistava. Aivot tarvitsevat unta. Pitkäaikainen unihäiriö on kaikin tavoin haitallinen.

    • wizard of oz

      Jos vituttaa koulu ja kaverit niin vaihda ne. Kuulostaa siltä että tarvitset jonkun tavoitteen
      elämääsi. Sillä sitä motivaatiota tulee lisää.

      Mitä sä haluat elämältäsi?

      • onistuuko?

        ent jos ei onnistu siinä mitä haluaa?


      • 1719
        onistuuko? kirjoitti:

        ent jos ei onnistu siinä mitä haluaa?

        Hyvä kysymys.
        Itse olen krooninen epäonnistuja ja koska olen jo iäkäs, en usko enää asioiden muuttuvan miksikään minun elämässäni.
        Omia asioitani miettiessäni olen tullut siihen tulokseen, että varman päälle eläminen, siis haasteiden ja vaikeuksien pelko ja vältteleminen saavat ihmisen tylsistymään ja turtumaan. Ihmisellä pitää olla kovia tavoitteita ja ihmisen pitää pyrkiä niihin vaivojaan ja tuskaa säästämättä, koska vain ja ainoastaan vaikeiden tavoitteiden saavuttaminen tai vaikka vain osittainen saavuttaminen saa sinut näkemään sen, mikä sinussa on hyvää.
        Mutta pitää osata myös epäonnistua ja ennen kaikkea pitää oppia ymmärtämään, että epäonnistuminen on aina kertaluonteista eikä koskaan määrittele mitään tulevaisuutta koskevaa. Tätä minä en koskaan oppinut ja siksi epäonnistuminen aina lannisti minut ja sai minut luopumaan tavoitteesta. Niin ei saisi olla.


      • NedFlanders

        Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        1719 kirjoitti:

        Hyvä kysymys.
        Itse olen krooninen epäonnistuja ja koska olen jo iäkäs, en usko enää asioiden muuttuvan miksikään minun elämässäni.
        Omia asioitani miettiessäni olen tullut siihen tulokseen, että varman päälle eläminen, siis haasteiden ja vaikeuksien pelko ja vältteleminen saavat ihmisen tylsistymään ja turtumaan. Ihmisellä pitää olla kovia tavoitteita ja ihmisen pitää pyrkiä niihin vaivojaan ja tuskaa säästämättä, koska vain ja ainoastaan vaikeiden tavoitteiden saavuttaminen tai vaikka vain osittainen saavuttaminen saa sinut näkemään sen, mikä sinussa on hyvää.
        Mutta pitää osata myös epäonnistua ja ennen kaikkea pitää oppia ymmärtämään, että epäonnistuminen on aina kertaluonteista eikä koskaan määrittele mitään tulevaisuutta koskevaa. Tätä minä en koskaan oppinut ja siksi epäonnistuminen aina lannisti minut ja sai minut luopumaan tavoitteesta. Niin ei saisi olla.

        Kiitoksia rohkaisevista sanoista!


      • Anonyymi
        1719 kirjoitti:

        Hyvä kysymys.
        Itse olen krooninen epäonnistuja ja koska olen jo iäkäs, en usko enää asioiden muuttuvan miksikään minun elämässäni.
        Omia asioitani miettiessäni olen tullut siihen tulokseen, että varman päälle eläminen, siis haasteiden ja vaikeuksien pelko ja vältteleminen saavat ihmisen tylsistymään ja turtumaan. Ihmisellä pitää olla kovia tavoitteita ja ihmisen pitää pyrkiä niihin vaivojaan ja tuskaa säästämättä, koska vain ja ainoastaan vaikeiden tavoitteiden saavuttaminen tai vaikka vain osittainen saavuttaminen saa sinut näkemään sen, mikä sinussa on hyvää.
        Mutta pitää osata myös epäonnistua ja ennen kaikkea pitää oppia ymmärtämään, että epäonnistuminen on aina kertaluonteista eikä koskaan määrittele mitään tulevaisuutta koskevaa. Tätä minä en koskaan oppinut ja siksi epäonnistuminen aina lannisti minut ja sai minut luopumaan tavoitteesta. Niin ei saisi olla.

        Olen täysin eri mieltä epämukavuusalueelle menemisestä. Ajatellaan, että luonnostaa ujo ja arka ihminen pakotetaan koko ajan tsemppaamaan yrittäessään yltää tavoitteisiin ja mittoihin, jotka hänelle ulkopuolelta asetetaan. Hän ei voi muuttaa perusluonnettaan, kukaan ei voi. Hänestä ei siis tule puheliasta pa*kanjauhajaa, joka suhtautuu kevyesti kaikkeen ja joka siksi pärjää työelämässä sekä ihmissuhdemarkkinoilla. Todellisuudessa suupaltti ei ole yhtään parempi, eikä huonompi, mutta häntä ny vaan arvostetaan enemmän kuin hiljaista tyyppiä.

        Eri asia on, jos tarve huimiin tavoitteisiin tulee omasta sisimmästä. Silloin itseään kannattaa haastaa, vaikka se onkin kuluttavaa.


    • KUMMA KUN VITUTTAA?

      Lähes jokapäiväinen vitutus, mikä ei ota loppuakseen. Olen koekillut television ja varsinkin uutisten välttelemistä ja huomannut sen todellakin auttavan. Kyseinen paskalaatikko yhdistettynä muihin medioihin jankkaa samaa sontaa päivästä toiseen: "rahat on kaikilta loppu, työpaikat loppuu, koulut loppuu ja kaikki maksaa koko ajan vitusti enemmän. Kaikilla on ylisuuret velat ja pitää säästää, saneerata ja etsiä kustannustehokkuutta.
      Työntekijät on perseestä, koska ne haluaa palkkaa, vanhukset saisi kuolla, koska ne vie kaikki verorahat ja mahanmuuttajia pitäisi tulla 30 miljoonaa päivässä Suomeen, jotta valtion kassa ei kaatuisi ja kalliit suomalaiset duunarit ajaisi köyhiä pörssiyhtiöitä Kiinaan valmistamaan liimatossuja ilman TESejä.
      LOPPUJEN LOPUKSI MEDIA YHDESSÄ KOKOOMUKSEN TOIVOLINTUJEN KERA PAUKUTTAA JENGILLE KAIKEN OLEVAN OMAA SYYTÄ JA VÄSYMYS JOHTUU VAIN MASENNUKSESTA. SYÖKÄÄ LÄÄKKEITÄ, NIIN EI TUNNU MIKÄÄN MILTÄÄN JA PAINAKAA KELLON YMPÄRI DUUNIA NÄLKÄPALKALLA JOSSAIN PÄTKÄDUUNIPOTEROSSA HYMY KORVISSA.

      MIKÄ ON KUN VITUTTAA?

      OLE TEHOKAS, AIKAANSAAVA, NOPEA, HYVÄNNÄKÖINEN, POSITIIVINEN, NOKKELA JA VIISAS TAI KUOLE POIS TAI KATOA JONNEKIN.

      • perrrkele

        koko ajan vituttaa. loppua ei näy.


      • 10+7

        Ai että kun tällainen musta huumori tuntuu hyvältä varsinki silloin ku itelläkin on asiat vähä miten sattuu :DDDDDDDDDDDDDDD


      • 4+4
        10+7 kirjoitti:

        Ai että kun tällainen musta huumori tuntuu hyvältä varsinki silloin ku itelläkin on asiat vähä miten sattuu :DDDDDDDDDDDDDDD

        Huomasin jo aikoinani intissä et kyl parhaat naurut saa silloin ku asiat on aivan päin persettä ja kaikkia vituttaa niin paljon ettei voi muuta ku nauraa :D


      • Vuodenbecemölli
        4+4 kirjoitti:

        Huomasin jo aikoinani intissä et kyl parhaat naurut saa silloin ku asiat on aivan päin persettä ja kaikkia vituttaa niin paljon ettei voi muuta ku nauraa :D

        Pakko kyllä kommentoida vaikka vanha juttu onkin. Täs ku intinarmeijan punkal makaa ja vituttaa huominen leiri aiva vitusti. Nii vituti et aiva naurattaa. Nii tajuat että ehkä se 288 yötä huonoilla yöunilla alkaa oikeesti painamaa ja se täs vaa vituttaa


      • Anonyymi

        Totta joka sana. Tuossa on ajankuva kiteytettynä muutamaan lauseeseen.


      • Anonyymi

        no tämä selittää erään tosenkin ärtymyksen.
        taidan laittaa toosat kiinni paitsi tätä
        helpottaa kun heräsin painajaisuneen
        olen yksin lähes aina.


    • DeadOrAlive

      Mulla on ihan sama fiilis. Nimen omaan tuo, että teen sitten jotain tai jätän tekemättä, sekin vituttaa. Sekä ihan käsittämättömän pienetkin asiat voi vituttaa tosi sairaan rankasti.

      Elämä on vaan mahtavaa, kuten oot huomannut... NOT!

      Mut paskaakos tässä, päivä kerrallaan tarvotaan. Loppu kuitenkin tulee... varmasti...

      • NauranIloissani

        Mua vituttaa luuserilehdet jotka kirjoittaa paskaa vain , jotta ihmiset suuttuisivat tyhjästä.

        Kivuliasta huomenta heille.


    • 24 stressi

      Mullakin on huono olo ollut jo pidemmän aikaa, milloin stressiä, millon mitäkin. Pitää muistaa liikaa asioita ja tulee paineita. Tekis mieli vaan unohtaa kaikki, mutta ei voi, tai muuten kysellään perään koulusta, ja virastoista. JA liikuntaa pitäis ehtiä harrastamaan. Nyt on paha olo ja suututtaa.... VITTU......


      EI HELVETTI, SOIS VISSIIN RYYPYN PAIKKA.

      • SanooJeesus

        Ei saa juoda alkoholia se on väärin.


      • TTIUU

        Minua Vituttaa kun auton paska ei menny katsastuksesta se Vituttaa niin maan kovaa


    • JK

      EN OSAASANOA

    • Ex-uneton

      Jo vitutus loppuu, kun saat unilääkkeitä. Tieks miks? Kun olet levännyt, niin jaksat ajatella enemmän miks sua vituttaa kaikki. Kun on unettomuuskierteessä ja huonot lääkkeet siihen tai täysin ilman lääkkeeitä, se aiheuttaa jus ton olon. Kun pääset nukkumaan, pari kolme viikkoa mene, ehkä kauemminkin, sen jälkeen alat voida paremmin. Ota aikaa itelle, ihan sama mitä muut susta ajattelee. Otat stressiloman. Rahallisesti voit hävitä ja ehkä muitakin ongelmia tulee, mutta se on sen arvoista, jos kuuppas on kunnossa. Stressilomalla et tee muuta ku nuku ja teet niitä asioita joista pidät tai vaan oot. Yhteiskunta pakottaa sun olemaan tehokas jne, kuten KUMMA KUN VITUTTAA? kirjoitti ja stressiloma ei ole hyväksyttyä. SO? Ei ole itsekkyyttä huolehtia itsestään. Ei maailmasi kaadu siihen, jos pysäytät itsesi pariksi viikoksi. Päinvastoin! Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mene lääkäriin.

      • Anonyymi

        S. O ei ole kirjoittaja, vaan tuo kiusaaja ja mustamaalaa ja, psykiatrista hoitoa varmaan tarvis,pelottava ihminen, ei edes suomalainen juuriltaan.


    • ahimsa3

      Teillä vittuuntujat on huonot ajatusmallit, toimintatavat ja yleinen kyyninen negatiivisuus päällä 24/7. No tästäkin kommentista vittuunnutte, ihan vapaasti.

      Ei ole pakko vähentää alkoholin ja tupakan kulutusta, ei ole pakko syödä terveellisesti, ei ole pakko lähteä ihanaan kevätilmaan lenkille vain kuunnellakseen lintujen laulua. Saa toki nuokkua päivä- ja yökaudet netissä, TV:llä, kadehtia toisia niin että pakahdut, syytellä naapureita, kavereita, kadulla vastaantulevaa mummoa. Oma elämänne, omat valintanne.
      Itse olen saanut hyvin paljon itämaisista filosofioista, eikä entistä hapannaamaa nykyään vituta mikään, ette edes te ylellisyyden keskellä narisijat.
      Milloin tiedän toipuneeni? Kun päällimmäinen tunne on rakkaus ja ilo.

      • wether, nuorukainen

        vituttaa toi ylimielisyys ja besserwissiys.


      • vvvvii

        Ei voi kaikkeen itse vaikuttaa. Se tässä vituttaa joutuu toisten kämmien takia kärsiin. .
        Liekö köyttä tarjouksessa,
        Jo vain rupee olee aika poikki.


      • Hölömölä

        Juu vituttaa jo ajatus huomisesta. Taas saa kuulla vikinää ja jankutusta. Kaverin syytä helvetti tämä ainainen masennus
        Vituttaa pelkkä ajatus et pitää herätä huomenna. Ärsyttää noi tekopyhät irvistelijät mediassa. Vittu onko niillä muka kaikki niin Vitun hienosti. Ja paskat. On mökkiä vittu siellä täällä ja ties vaikka mitä paskaa ympärillä. Mut todellisuus vittu on yhtä kaaosta
        Siis, missä mennään haloo Suomi. Jos olis rahaa lähtisin heti vittuun täältä. SIIS VAIKKA HAVAIJILLE.


      • luuserituskoojuttujamme

        nyyh nyyh. meillä iltasanomissa kaikki on täydellistä. Hmmm.... mistähän sitä tänään provosoisi ihmisiä raivon partaalle.


    • JK

      EN OSAA SANOA

      • katoa !

        ikävä kyllä kirjotus näyttää sujuvan vielä :(


    • mentaldisease

      Terveet elämäntavat: liikunta, terveellinen ruoka, riittävästi unta, ei päihteitä, ei tupakkaa - kantaa yleensä aika pitkälle.

      • tuotantoeläimet teurastetaan

        Vitun lammas!


      • masentunut nuori

        Vitutusta lisää se että ihmisruumiissa paikat paskana, jota ei pystytä korjaamaan, koska ei ole rahaa. Liikuntaa tuolloin ei pysty harrastamaan, eikä siihenkään rahaa olisi. Ei voi syödä kunnolla/terveellisesti, koska ei ole sitä vitun rahaa. Eikä eläään silloin tietenkään kuulu päihteitä, ei vaikka rahaa olisikin.


      • hoitaja1

        Ammatiltani olen lähihoitaja ja teen epäsäännöllistä 3-vuorotyötä. Tässä mun tämän viikon työvuorot; maanantaina vapaapäivä, tiistaina iltavuoro 13-21, keskiviikko aamuvuoro 7-15, torstai iltavuoro 13-21, perjantai aamuvuo 7-15 ja tämän vkl vapaa. Ensi viikko ma iltavuoro 13-21, tiistaina iltavuoro 13-21, keskiviikko aamuvuoro 7-15, torstai vapaapäivä, perjantai iltavuoro 13-21, lauantai aamuvuoro -15 ja sunnuntai aamuvuoro 7-14. Ma 25.11 vapaapäivä, tiistai aamuvuoro 7-15, ke-pe yövuoro 21-7 (lopetan siis perjantaina yövuorot),la vapaapäivä ja sunnuntai iltavuoro 13-21.

        Ilta-aamun jälkeisen aamuvuoron jälkeen ihan väsynyt ja herkästi päiväunet venyvät turhan pitkiksi (kello herättämässä), ja joskus en ole kuullut herätyskellon soittoa,vaan olen ottanut 3 tunnin päikkärit ja sitten ilalla vaikea saada ajoissa unta. Tietysti olen iltavuoro päivinä nukkunut hieman pisempään.

        Lisäksi oman lisänsä tuo kun työstä tulee jatkuvasti negatiivista palautetta, epäoleellista asioista, vaikka suuret linjat ovat ihan hyvin tehty, esim. keittoruoalla erehdyin laittamaan yhelle asukkaalle ruokalapun ja se oli lähiesmiehen mielestä alentavaa... Sekä jatkuva kyttääminen negatiivisessa mielessä. Juurikaan ei kuule positiivisia asioita tehdystä työstä. Tänä vuonna positiivisen palautteen määrän voi laskea yhden käden sormilla. Jatkuva negativiinen palaute syö,vaikka yritän tehdä työni hyvin.


      • PositiivinenMies54

        "esim. keittoruoalla erehdyin laittamaan yhelle asukkaalle ruokalapun ja se oli lähiesmiehen mielestä alentavaa..."

        Tällaista pilkunnussintaa ei pidä sietää! Sano ensi kerralla, että keskittyy oleellisiin asioihin eikä jauha tuollaisista tyhjänpäiväisistä asioista. Huoh!

        Teet hyvää työtä, älä anna negojen masentaa:)


      • Juuu69

        Oisit voinu vaivautua kouluttaa ittees vähä enemmä jos ei aikataulut kelpaa. Oma vikas mitäs ei pänttääminen koulus kiinnostanu. Varmasti tiesit epäsäännöllisistä työajoista kun ammattiin hait..


      • Anonyymi
        hoitaja1 kirjoitti:

        Ammatiltani olen lähihoitaja ja teen epäsäännöllistä 3-vuorotyötä. Tässä mun tämän viikon työvuorot; maanantaina vapaapäivä, tiistaina iltavuoro 13-21, keskiviikko aamuvuoro 7-15, torstai iltavuoro 13-21, perjantai aamuvuo 7-15 ja tämän vkl vapaa. Ensi viikko ma iltavuoro 13-21, tiistaina iltavuoro 13-21, keskiviikko aamuvuoro 7-15, torstai vapaapäivä, perjantai iltavuoro 13-21, lauantai aamuvuoro -15 ja sunnuntai aamuvuoro 7-14. Ma 25.11 vapaapäivä, tiistai aamuvuoro 7-15, ke-pe yövuoro 21-7 (lopetan siis perjantaina yövuorot),la vapaapäivä ja sunnuntai iltavuoro 13-21.

        Ilta-aamun jälkeisen aamuvuoron jälkeen ihan väsynyt ja herkästi päiväunet venyvät turhan pitkiksi (kello herättämässä), ja joskus en ole kuullut herätyskellon soittoa,vaan olen ottanut 3 tunnin päikkärit ja sitten ilalla vaikea saada ajoissa unta. Tietysti olen iltavuoro päivinä nukkunut hieman pisempään.

        Lisäksi oman lisänsä tuo kun työstä tulee jatkuvasti negatiivista palautetta, epäoleellista asioista, vaikka suuret linjat ovat ihan hyvin tehty, esim. keittoruoalla erehdyin laittamaan yhelle asukkaalle ruokalapun ja se oli lähiesmiehen mielestä alentavaa... Sekä jatkuva kyttääminen negatiivisessa mielessä. Juurikaan ei kuule positiivisia asioita tehdystä työstä. Tänä vuonna positiivisen palautteen määrän voi laskea yhden käden sormilla. Jatkuva negativiinen palaute syö,vaikka yritän tehdä työni hyvin.

        älä vittu valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä vittu valita

        upsii väärä


    • tuttu_homma

      No näin se on nyky-yhteiskunnassa asian laita, pakko on koko ajan olla käyttävissä ja toiminnassa täydellä teholla. Koko ajan vaaditaan jotain, niin töissä kun koulussakin (itsellä lukio...)
      Jos haluat pysyä mukana tässä yhteiskunnan menossa niin pitää kestää se kaikki vitutus tai putoat pois... ikävä kyllä se on vähän näin. Muakin stressaa jatkuvasti jotkut tekemättömät työt ja niitä seuraavat toiset tekemättömät työt. Vaan minkäs teet...

    • ----

      Nytkin vituttaa.

    • sama täs itellä

      Äijien pitäis mittauttaa testosteronitasonsa. Sen alhaiset arvot kuulemma aiheuttavat pitkäkestoista masennusta ja henkistä lamaa.

    • älämölötys no: 6

      Kokeile tätä wanhaa halpaa kikkaa nim. ääägggrrrr. Minulla auttaa heti; kannu näitä urheilujuomia. Pitää olla alkoholitonta kuten nämä ovat.

      V- käyrähän alkaa putoomaan nopeasti. Jotkut asiantuntijat osaavat sanoa, miksi, mutta; kyllä lähtee.

      • vitutusmaximus

        12tunnin työt paska palkalla auto paskana tyttökaverin takia en saa peliaikaa juokkueessani ja rahat ei riitä mihinkään en oo pitkään aikaan nauttinu elämästä koko ajan on olo että haluun vaan jättää kaikeen taakse ja kiertää maailmaa


    • viduttaminenviduttaa

      itelläni auttaa vitutukseen kun kuuntelen jotain agressiivista musaa missä on hyvät sanat, esim tappoheviä, muttei mitään örinää kuitenkaan. Sitten auttaa myös jos saa esim hakattua jotain joten joku nyrkkeily säkki olisi hyvä. Ja kans joo telkkariki vituttaa välillä kun se on täynä niin vittumaisia mainoksia ja iniseviä tyhmiä horoja ja idiiootti jätkiä. Nii siks sitä ei kannata pitää päällä jos sieltä ei tuu mitään mitä erityisemmin kiinostais kattoo, ja ei kannata pitää telkkaria taustalla auki muutenkaan, se tekee kodista levottoman. Sitten kans vihreen teen juominen on ihan rentouttavaa, ja muutenkin rentoutuminen. Uni. Ja tietty jos on huonoja ihmissuhteita esim paskoja kavereita mitkä ei oikeesti mitään kavereita ees oo niin suosittelen sanoo semmosille hyvästit, samoin jos koulu on semmonen ettei oo yhtään oma juttu ja katuu sinne menoaankin niin.... Mut kannattaa harkita. Tehä sitä vaan mitä itse haluu ja tuntuu hyvältä. Syödä ravinteikkaasti jne. Nii ja ennen kuukautisia taitaa vituttaa viel enemmän ku on pms...
      Mut nyt ei vituta onneks nii paljoo... paitsi vähä mut tiiänki miks.

      • ThanksSulle54

        Hyviä neuvoja, kiitos. Tuo telkkarin auki pitäminen muodon vuoksi on itsellä paha tapa, josta yirtän päästä eroon.


    • kestovitutus

      muakin on vituttanut jo pidemmän aikaa. Enemmän kuin sillo ku oli paniikkikohtaus 24/7, unettomuutta burnoutia jne. Nyt on lääkitys ns kohdallaan koska nukun aika jees. Mutta vituttaa ja vittuilen kaiken maailman tyypeille ja vältän kivoja ihmisiä koska en halua loukata heitä, mutta joku kestovitututs on nyt päällä. Se on kuulkaa tähdistä johtuvaa uskokaa pois! Hae astrologista apua niin saat tietää koska vitutus loppuu.

      Mun vitutukseen ei auta absolutismi, terve ruokavalio, ulkoilu, koira, mielekäs työ, harrastukset, en vedä estrogeenia tms. Mutta luotan siihen että tämä on ohimenevää.

    • Vitusti vituttaa!

      Minua vituttaa! Olen raivohulluuden partaalla naimisissa miehen kanssa, joka onnistui ensin laihtumaan hurmaavaksi ja kuorsausta ei ollut ennen häitämme, hetkellisesti olin onnellisempi ja juteltiin ja oli läheisyyttäkin. TAAS se on alkanu lihoa ja haisee ja kuorsaa, en halua enää mitään siltä. Ajattelin jo avioeroa hakea. Mässyttää ja pelaa päivät ja lihoo, minulla taas on alipainoa, jos syön murusenkin se laukaiseen tuossa possussa lihomiskierteen! Joka raskauden aikana ukko vaan turpos, vaikka minä odotin lasta, eikä hän, ja on monta kymmentä kiloa ylipainoinen ja tuo läski tuli koko parisuhteen tielle, inhoan sitä! Se on pahinta kun kaikki korjaantu kun se laihtu välillä keväällä normaalipainoseks ja nyt on alkanu ihan kuin uhallaan kun sai papilta aamenen, ja meillä lapsikin niin ahtamaan kaikkea läskiä ja turpoomaan takas!!! Asunkin korvessa tuon kanssa ja ystäviä vähän. MINUA VITUTTAA Sekin että MINUA VITUTTAA. Koko seksielämäkin on lopahtanut 1 kertaan kuussa, ei vaan haluta ei häntäkään! Mitä tälle vitun vitutukselle voi tehdä!!!! MURRR!

    • hen menehtysi

      Mun ex tyttöystäväni sanoi, ettei naisen sovi käyttää sanaa v..... Sen sijaaan se sanoi, nyt mulkuttaa.

    • mutsis on

      Elämä on.

      • IhmeDillejä

        Vittu noiden psyykit on perseestä:D


      • 2k17

        Hyvä et joku muuki sentään lukee näitä vielä 2k17, ni ei tuu ihan tyhmä olo! :D


    • pännii

      Ei se pänniminen syyttä tule. Usein sen taustalla on joku luonnollinen ja inhimillenen tarve. Kannattaa miettiä mikä se tarve on? Kiukku ajaa sitten sitä kohti mitä oikeasti haluaa, eikä kovin hevillä helpota ennen kuin saa.

      • sairastaa

        Juu, v......taa, kun äijä kontrolloi koko ajan. Lopetin mielialalääkkeet, kun psykiatrin mielestä mun äijän sois kokeilevan niitä. Mut se on niin ahkera ja kunnollinen, että vika on vain mussa...Jos olen tietsikalla, ni vali vali....vois tehä hyödyllistä....en ripustanu tänään pyykkejä, eilen kyl....Äijä odotti kai taputuksia, kun ripusti pyykit...(ois äidiltään saanu mitalin). Mä oon saikulla just, pitäs ottaa käden takia iisisti, mut äijä valittaa. Sit ku oon laittanu pihaa, ni voi v...että olen tehny sen epäsuomalaisittain (eihä kukaan....jne)Ite ei kyl yleensä paljon pihahommiin puutu....No, pesin pyykkii,astiat, kävin kaupas ja muuta "pientä"....nukun liikaa, vaikka teen kolmivuoroo....ihmiset sanoo, etten hermostu helposti....mut kyl mä hermostun, kun jatkuvasti ärsytetään,,,,tänään ostin kasvin, oiski pitäny ostaa kaksi, vaik äijä ite sano, et kokeillaan ensin yhtä....vähäks myyjä katto hitaasti, nolotti...


      • sairastaa
        sairastaa kirjoitti:

        Juu, v......taa, kun äijä kontrolloi koko ajan. Lopetin mielialalääkkeet, kun psykiatrin mielestä mun äijän sois kokeilevan niitä. Mut se on niin ahkera ja kunnollinen, että vika on vain mussa...Jos olen tietsikalla, ni vali vali....vois tehä hyödyllistä....en ripustanu tänään pyykkejä, eilen kyl....Äijä odotti kai taputuksia, kun ripusti pyykit...(ois äidiltään saanu mitalin). Mä oon saikulla just, pitäs ottaa käden takia iisisti, mut äijä valittaa. Sit ku oon laittanu pihaa, ni voi v...että olen tehny sen epäsuomalaisittain (eihä kukaan....jne)Ite ei kyl yleensä paljon pihahommiin puutu....No, pesin pyykkii,astiat, kävin kaupas ja muuta "pientä"....nukun liikaa, vaikka teen kolmivuoroo....ihmiset sanoo, etten hermostu helposti....mut kyl mä hermostun, kun jatkuvasti ärsytetään,,,,tänään ostin kasvin, oiski pitäny ostaa kaksi, vaik äijä ite sano, et kokeillaan ensin yhtä....vähäks myyjä katto hitaasti, nolotti...

        Ja taas se oli selän takana....vai oot taas koneella. Äsken piti käydä tarkistamassa oonko puhelimessa, kun joku oli ja valitt, oli kuullu ulkonai....paskat olin, siivosin ....otin siiderin, ja tuli jo nuuskimaan, et haisee....mut kyl se silti tykkää musta, vaikka oon nii vaikee....vaik ite on edesauttanut masistani....ja mun kaveri sano sille, et enhä mä oo ikuna ollu vaikee ihminen....Voi helkkari, jos jotakuta häiritsee puolison paino....ettei vaan itte aiheuttas esim. mielialanapaostelua....Ymmärtäsin kyl hyvin. Mulle ihmisyys on tärkeintä, ja v....taa pikkusielut, joille puolison ulkonäkö on se tärkein....ja puolisot, jotka eivät tajuu mitä tekevät toiselle.....eikö v....vikaa voi olla koskaan siinä toisessa....hän on niin ihana, et sietää tällästä....voi v....Että on itte saanu naapureita ja millon ketäkin suuttumaan.....mutta ovat niin vaikeita....mä oon iha hyvis väleis naapurien kans muute....


    • hörhö2012

      Vitutuksen raja nousee vielä ihan toisiin sfääreihin jatkuvan perusvitutuksen jälkeen, kun lukee esim. kirjan: Aarresaaret - Nicholas Shaxson. Kun joku näin hyvin rautalangasta vääntää, missä jättikusetuksessa maailmassa oikeesti eletään. Ihme, kun kansat hyväksyvät tällasen?

      • VitunModet

        Minä olen vähän vammainen. Imen munaa minkä kerkiän. Vittu nyt loppuu toi nauraminen saatanan paskaaivot.

        Tappara on terästä.


    • täys kahjo

      Voi ihmiset rakkaat menkää luontoon. Se on kaiken alku, siitä saatte voimaa. Tämä nykyajan kiireinen elämäntyyli on perseestä ja pakostakin alkaa vituttaa, ei ihmistä tällaiseen paskaan ole luotu. Toinen neuvo: olkaa hulluja. Ihan helvetin hulluja, tehkää jotain niin repäisevää että kaikki muu unohtuu. Leikkikää vaikka jotain vitun idioottia, ihan sama. Hulluilla on aina hauskempaa kun ei tarvitse paskaakaan välittää mistään. Tosin tämän jälkeen ette jaksa sitäkään vähää tätä normaalia elämää ja joudutte laitokseen ja teille pakkosyötetään pillereitä.

      • HulluMökkinainen

        Hyvä neuvo. Yritän sekoilla taas kahta kauheammin:)


      • Iltiksentoimittaja

        lutkuta munaas


    • aiheesta lisää
    • Erilainen nuori

      Mua itteeni vituttaa se, et kaverit hylkää mut koska oon ernu. (Erilainen nuori)..

    • P=NP

      Instituutiot ovat kuin liukuhihnoja. Aloitetaan sillä että aivan pienet lapset vierotetaan (kilpailu)harrastuksilla ja rakkaudenkaipuu vaimennetaan -- tilalle toosa suoltaa sairasta ihmisihannetta, ihmistä joka kilpaile kuluttaa kilpailee kuluttaa... Kouluun kunhan on nämä alkuvalmistelut tehty, jossa narsistit (=tulevat normien sanelijat) pääsevät vauhtiin ja aloittavat alistamisen. Ihmisistä tehdään massaa ja päntätetään hauki on kala, kyseenalaistamista ja oman järjenkäyttöä vähätellään, siitä voidaan halutessa rangaista. Sen sijaan saat olalle taputusta kun opit toistamaan valmiiksi pureskeltua virallista totuutta. Liikuntatunneilla kilpailutetaan ja testataan kuin koiria. Heikoin aines haukutaan ulos tuotantoerästä ja päälle löydään leima "SOPEUTUMATON", jos näin käy pääset tukemaan lääkefirmoja.

      Jos tästä seulasta selviää "vioittumattomana" niin olet valmis opiskelemaan. Pänttää sitä ja pänttää tätä. Älä tee muuta, vaikka haluaisitkin, aika ei riitä, rahat ei riitä. Ja muutenkin "tehottomuudesta" tulee huono omatunto, muutkin paahtaa täysillä mikset siis sinäkin?. Kela antaa piiskaa jos et ole tarpeeksi tehokas. Tuotantoerä oppii nyt toistamaan ja suoltamaan lisää "totuuksia" oravanpyörän pyöritykseen.

      Jos kestät tämän "stressitestin" on vuorossa työtä työtä ja työtä. Työ vapauttaa. Oikea kansalainen ei ajattele, toimii vain niin kuin ylhäältä propaganda käskee. Uhraa terveytensä ja aikansa "isänmaallisessa talkoo hengessä" ja kiikuttaa tuhkatkin pesästä valtiolle joka antaa ne sitä kiristäville pankkiireille, joilta on rahat päässeet loppumaan kun uhkapelejä ovat pelanneet.. Anekauppaa: maksa aina vaan korkeampaa veroa tai joudut h e l v e t t i i n. Televisio syyllistää kuinka huonoa ainesta sitä ollaan että.. nostetaanpa rangaistuksia ja lyödään veroja kylkeen. Kiristetään ruuvia, jotta kukkahattutäti voi mennä nukkumaan rauhallisin mielin. Ohella pistät kortesi kekoon tuottamalla uusia yksilöitä uusiin entistä tehokkaammin hyödynnettäviin tuotantoeriin. Opetat lapsista kusipäitä, jotta he voivat menestyä omassa elämässään ja pääsevät narsistina nauttimaan muiden kyykyttämisestä.

      Kun olet työsi tehnyt tai "vioittunut" yrittäessäsi on aika painua unholaan muun epäkelvon massan mukana. Tajuntasi sumennetaan pumppaamalla aivot täyteen kemikaaleja ja näin pikku hiljaa ajaudut yksinäisenä, näkiintyneenä, likaisena ja unohdettuna "sankarina" tuonpuoleiseen.

      • Naulan kantaan!

        Tämä oli täyttä asiaa!


      • JareHenrikJumala

        Cheek on paras!


    • 3vuottameni

      No mitä aloittajalle nykyisin kuuluu.Vieläkö vituttaa ?

    • armon alle

      Jo on melkopitkä vitutuskuoro tässä ketjussa. Jos on päivittäistä ja pitkäkestoista niin olisko aika tehdä remontti. Se tehdään niin että heitetään se vanha hatutushenki ulos ja parempi sisään.

      Tämähän ilmoitetaan jo Raamatussa. Itseasiassa , se on sen pääsanoma , ilosanoma.

      Raamatun mukaan me elämme syntiinlankeemuksen jälkeen saatananvaltakunnassa. Älä siis ihmettele jos elo ei oikein luista . Nyt ulospääsy tästä on mahdollinen vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen ristin juurelta , kun menet sinne sen ikioman syntisäkin kanssa , ja vastaanotat Jeesuksen sydämeesi , ja elämäsi Herraksi. Jätä kaikki , elämäsi rauniot Hänelle .

      Tämä on paluu siihen tilaan , jossa ihminen oli ennen syntiinlankeemusta eli Jumalan yhteyteen. Pyhä Henki tulee ja muuttaa sinut sisältäpäin. Voit tämän jälkeen tankata Pyhää Henkeä lukemalla Raamattua , rukoilemalla , käymällä seurakunnassa ja pitämällä pyhien yhteys . Ja HÄN pistää uusiksi koko sisäisen maailmasi. Saat uudet arvot , jossa vältetään kaikkea synnillistä ja vahingollista .

      Uskossa eläminen on vanhurskautta , iloa ja rauhaa Pyhässä Hengessä , seurakunnan yhteydessä.

      Mahtasko kelvata sullekin ?

      Rahatta , hinnatta , sillä kaikki on jo maksettu Golgatalla , sinun edestäsi. Anteeksianto on täydellinen. Kaikki anteeksi .

      Saat alkaa puhtaalta pöydältä , Jeesusta , meidän Herraamme seuraten.
      HÄN puhuu sinulle Sanassaan , Raamatussa.

      Jos näin toimit ja elämäsi muuttuu , se merkitsee iankaikkisen elämän osallisuutta. Sinun nimesi kirjoitetaan taivaan kirjaan , elämän kirjaan.

      Tervemenoa seurakuntaan !

    • rändom-suomalainen

      no vittu yläasteen puolivälistä asti on vituttanut, enemmän (ja vähemmän). ja teini-ikä on jo takana päin. vitutuksen kanssa pitää osata elää. kovettua henkisesti kestämään vaikka mitä paskaa (kokemusta kyllä on), mutta omien ongelmien projisoiminen viattomiin, vitutuksen ulkopuolisiin ihmisiin ei ole hyväksyttävää. avautua saa läheisille.
      jos on vittuuntunut, niin pitää purkaa energiaa terveellä tavalla, esim. lenkkeilemällä ja ottamalla kuppia kerran, kaksi kuussa. vittumainen ei kannata olla muille, koska silloin tulee lisää sosiaalisia ongelmia ja vitutus vain syvenee. elämä ei saa olla liian rutinoitunutta. riskejä ja diippejä "toilailuja" kannattaa silloin tällöin harrastaa.

      • NainLujaa

        No vittu saatana perkele jumalauta,


    • 19+13=32

      xgfcxdfh

    • NeadlesAndPins

      Kysykää nyt vielä, että miksiköhän koko Suomen kansaa vit.uttaa?

      Koko talous kustu sekä sotaa odotellessa tässä vielä, sokeasti kusetetaan ihmisiä että joo: '' Ei tässä mitään tule, jatka vaan päivääs ku ei olis mtn. '' Ja kuitenkin jonakin päivänä istut keittiössä ja mitä tapahtuu?!! : Pommi tippuu ja tosiaan, he puhuivat totta.. ''Ei olis mtn..''

      Siis vit.tu mitä paskaa oikeesti, itsekin kuulun näihin ketä vituttaa tasan se 24h vrk:ssa ja olen 19-vuotias nainen.

      Sitku ne on sillain: '' Jeesus pelastaa. ''

      Joo, no voisin kääntyä tässäkohtaa jo Luciferiin.. Siltä sentäs saa pimeitä voimia. ;) 666

      • SadButTrue

        Nyt nähdään Suomessa mitä se on kun talous on kustu.
        Köyhyyttä, sairautta, yksinäisyyttä ja alituista saatanallista vitutusta.

        Hyvinvointiyhteiskunnalla on pyyhitty persettä jo kauan.
        Katsotaan putousta yms.roskaa, äänestetään veroparatiiseja ja rosvopankkiireja tukevia ihmisiä valtaan ja menetetään omat yritykset ja luonnonvarat (myydään ne muille). Suomi on nauranut köyhille veänäläisille, mutta nyt ovat omat ahneet suomalaiset kusseet Suomen köyhäksi Romanian tasoiseksi kerjäläisten sontakasaksi. Taloutta pitäisi pitää pyhänä. Ei Jeesuskaan auta köyhää vaan sanoo, että köyhät teillä on aina keskuudessanne.
        Raha on oikeasti nykymaailman Jumala. Jos sitä ei ole niin elää helvetissä.
        Suomesta se on viety veroparatiiseihin, ulkomaisten kansainvälisten "sijoittajien" yms.riistokapitalistien taskuun.

        Ei pahuutta aiheuta henkivallat niin kuin hihhulit väittää, ei ihminen ole syntyjään ahne ja paha. Pahuuden aiheuttaa tämä sairas systeemi, säännöstelemätön riistokapitalismi, jossa ihmiset oikeastaan tapetaan köyhyyteen ja toivottomuuteen.

        "Lack of money is the root of all evil."
        George Bernard Shaw


      • kggggggggggg
        SadButTrue kirjoitti:

        Nyt nähdään Suomessa mitä se on kun talous on kustu.
        Köyhyyttä, sairautta, yksinäisyyttä ja alituista saatanallista vitutusta.

        Hyvinvointiyhteiskunnalla on pyyhitty persettä jo kauan.
        Katsotaan putousta yms.roskaa, äänestetään veroparatiiseja ja rosvopankkiireja tukevia ihmisiä valtaan ja menetetään omat yritykset ja luonnonvarat (myydään ne muille). Suomi on nauranut köyhille veänäläisille, mutta nyt ovat omat ahneet suomalaiset kusseet Suomen köyhäksi Romanian tasoiseksi kerjäläisten sontakasaksi. Taloutta pitäisi pitää pyhänä. Ei Jeesuskaan auta köyhää vaan sanoo, että köyhät teillä on aina keskuudessanne.
        Raha on oikeasti nykymaailman Jumala. Jos sitä ei ole niin elää helvetissä.
        Suomesta se on viety veroparatiiseihin, ulkomaisten kansainvälisten "sijoittajien" yms.riistokapitalistien taskuun.

        Ei pahuutta aiheuta henkivallat niin kuin hihhulit väittää, ei ihminen ole syntyjään ahne ja paha. Pahuuden aiheuttaa tämä sairas systeemi, säännöstelemätön riistokapitalismi, jossa ihmiset oikeastaan tapetaan köyhyyteen ja toivottomuuteen.

        "Lack of money is the root of all evil."
        George Bernard Shaw

        Kyllä systeemin tekijät ovat ihmisiä ja Heidän ahneet valinnat todistaa juurikin synnin vaikutuksen ja ihmisen pahuuden. Ei lasta tarvi opettaa ottaan omansa ja oleen itsekäs, enemmänkin opetetaan toisten huomioonottamista, anteeksipyyntöä kun on loukattu . Jumalan tahto on vallata ihminen Kristuksen Jeesuksen luonteenlaadulla ja Pyhän Hengen voimalla jotta tuo rakkaus saa vaikuttaa. Jumalan tahto on oikeudenmukaisuus, jo vanhan testamentin aikaan Jumalan hylkääminen ja riisto toi tuomion kansoille jotka ei kääntyneet. Edelleen Jumala vihaa hylkäämistä (= avioerot, ystävn pettäminen) ja itsekkyyttä ( jossa ei kurjaa ja köyhää auteta /oteta kädestä) ja kaikkea syntiä joka rikkoo ihmistä ja erottaa Jumalasta joka haluaa siunata. Uuden testamentin opetus Jeesuksen suusta laittoi ihmiset vielä tiukemmalle :)esim" jolla on kaksi ihokasta antakoon sille jolla ei ole = jakaa vaatetta ym apua sille jolla ei ole. Jos jollakin on nälkä, ruoki häntä jne.. kehoitukset. Viimeinen tuomio tulee siltä pohjalta mitä ollaan tehty tai oltu tekemättä toisille Matteus 25. Sinne mennään yksilöinä, joten pidä huoli että sun syntisi on pyydetty anteeksi Jeesukselta ja olet hylännyt ne. jeesus tunnustaa vaan ne joiden nimet on kirjoitettu HÄnen Elämän kirjaansa. taivaan tiedostot on paljon enemmän ajantasalla ku meidän hänen luotujensa päivitykset fases ja misä milloinki. Kun on uskos ja elää yliluonnollisessa ulottuvuudessa Jumalan huolenpidon ihmeet kuuluu pakettiin. Luotan Jumalaan ja laitan evankeliumin asian ekaksi ja hän hoita kaiken muun, simppeliä ja kyllä olen kiitollinen. Näin hän on uskollisesti tehnyt jo 20v ja voin taata että SAna ei petä ja vastaa lupauksistaa kun täytät ehdot = Jeesus on elämäsi Herra.Jos et palvele Herraa , palvelet mammonaa ja joudut murehtimaan sen saannista.Ei ole muuta pelastusta synnistä kuin Jeesuksen tekemä työ ja Jeesuksen ottaminen vastaan omana pelastajana. " tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi, jotta siunauksen ajat tulisi". Nyt kun sulla on tieto niin olet vastuussa valinnastasi. Jeesus kutsuu sua ja Jumalan hyvyys vetää ihmisen parannukseen. Rukoile ,lue raamattua rukillen ja hän ilmestyy sulle. Siunausta ja turvallista tulevaisuutta Jeesuksen, Voittajan puolella.


    • kyyyg

      Aina eka kannattaa pysähtyä vituksen äärelle ja rehellisesti katsoa onko päihteillä vaikutusta asiaan. Runsas tai pitkäaikainen pikku tissuttelukin saa kaiken tuntumaan tylsältä jne. Varsinkin kannabiksen kanssa tämä tapahtuu ja aikaansaamisen kyky laskee. Elämän tarkoituksen löytyminen on avain. Silloin asiat asettuu oikeisiin mittasuhteisiin. Kun on yhteys Jumalaan Jeesuksen sovitustyön kautta ja on antanut elämän hänelle, siinä on tarkoitus ja mieli. Elämä ei ole vain tämän ajan asioiden pyörittelyä ja vaik ne olisi hyvinkin, ei ihmisen sisin iitä tyydyty vaan kaipaa Luojansa yhteyteen. se on se asia joka loksahtaa paikalleen kun ottaa Jesuksen vastaan ja tulee elävään uskoon. Vaikeita asioita kohtaa niin uskovaiset ku ei uskovatkin mutta Jumalan todellisuus, Pyhän Hengen voima ja lohdutus on niissä tilanteis apuna. Samon on ihana huomata ja KIITTÄÄ vaikeuksien keskell ,koska uskoville kuuluu Raamatun lupaus "kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotk Jumalaa rakastavat " roomalaiskirjees ja jos Jumala on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan" "..mikä voi erottaa meidät Jumalan rakkaudesta joka on Kristuksessa Jeesuksess, tuskako vai ahdistus, henkivallat..mikään ei voi erottaa " Jeesus on voittanut synnin,kuoleman ja pimeyden vallat jotta voisit ottaa vastaan siunatun elämän ja iankaikkisen elämän: Hän rakastaa sua ja hänellä on hyvä suunnitelma sulle. Jumalalle kaikki on mahdollista, siksi hn voi kääntää kohtaloita ja antaa uuden elämän. Älä jää synnin, vitukse ja toivottomuuden alle. Elä Hänelle joka sanoo "Minä olen Tie, Totuus ja Elämä" eli Jeesus. Hän vakuuttaa sut koska uskoontullessa saat Pyhän Hengen todistaan sisällesi että olet Jumalan lapsi. Se on kokemus ei pään tietoa vaan uudesti syntymän ihme Jumalan SAnan ja Hengen kautta.

      • sinä ja sinun

        Haista vittu!


      • HymypoikaVantaalta
        sinä ja sinun kirjoitti:

        Haista vittu!

        Jumala auttaa sinuakin. Tule uskoon ja pelastut.


      • Hyväettäkuolivat

        Tunge muna perseesees.


    • en kestä enää

      Sama homma myös minulla. 24 h viduthus vähintään joka toinen päivä. Syynä oma vaimo ja traumatisoi joka ikistä asiaa. Milloin on onneton lapsuus, milloin mitäkin. Heti kun jostain päästää yli, niin toinen ongelma on taas edessä. Sitten tarvii rampata terapiassa maksamassa joka kerrasta kymppejä. Siis OIKEESTI KYMPPEJÄ MUUTAMA KERTA KUUSSA. Voi jeeeeeessusuuuussss tätä elämien pullamössöyttä.

      • Brrghjs

        Mua vituttaa tollaset pullamössöäijjät, joita äiti on paaponut joka vitun asiassa. Elämä on ollut ruusuilla tanssimista. On halattu ja pusittu ja äiti lellinyt. Sitten jos vaimolla on ollut tosi paska lapsuus niin muuta ei jaksa äidin pikkupentti ymmärtää paitsi että paisti on max 10 minsaa myöhässä illallispöydässä. Muuten alkaa vaimolle vittuilu. Tollasia äijiä vittuluulla päähän.


      • vitun vittu
        Brrghjs kirjoitti:

        Mua vituttaa tollaset pullamössöäijjät, joita äiti on paaponut joka vitun asiassa. Elämä on ollut ruusuilla tanssimista. On halattu ja pusittu ja äiti lellinyt. Sitten jos vaimolla on ollut tosi paska lapsuus niin muuta ei jaksa äidin pikkupentti ymmärtää paitsi että paisti on max 10 minsaa myöhässä illallispöydässä. Muuten alkaa vaimolle vittuilu. Tollasia äijiä vittuluulla päähän.

        Sinä saatana turpa kiinni


      • Tuumasi
        Brrghjs kirjoitti:

        Mua vituttaa tollaset pullamössöäijjät, joita äiti on paaponut joka vitun asiassa. Elämä on ollut ruusuilla tanssimista. On halattu ja pusittu ja äiti lellinyt. Sitten jos vaimolla on ollut tosi paska lapsuus niin muuta ei jaksa äidin pikkupentti ymmärtää paitsi että paisti on max 10 minsaa myöhässä illallispöydässä. Muuten alkaa vaimolle vittuilu. Tollasia äijiä vittuluulla päähän.

        Taidat itse olla se yli- hemmoilteltu.. ja pullamössö


      • DaijutJuoKaljaa

        ime kyrpääs


    • suuria viisauksia

      Voiko vitutukseen kuolla?
      Eniten vituttaa kaikki.

      Ainakin minua nauratti tämän ketjun vastaukset.

      • JuonKusta

        Vitun vitun vittu.


    • vittujenkevät

      Vituttaa taas ihan vitusti. Meetwurstiviipaleet otti toisiinsa kiinni ja repeili, heitin loppupaketin altaaseen niin että soi. Roskislaatikot tiskipöydän alapuolen kaapissa on niin pieniä, että parissa päivässä menee täyteen. No pitihän se meetwurstipaketin kuori sitte sinne saada ja tokihan se oli täys. Melkein sain suutuspäässäni väännettyä niitä lootia siirtävät kiskot pilalle ihan vaan tunkiessani sitä meetwurstipakettia roskikseen. Vittu sentään. Viime aikoina on taas alkanut sekin, että kadulla vastaankävelevät ihmisetkin vituttavat.

      Lauantaina join kaljaa ja sitä ennen tiistaina. Sitä ennen edellisviikon torstaina. Huomenna tekis taas mieli naukata. Harkitsen jopa kirkasta, sillä vois saada sellaset nollaukset, että ylihuomenna jo elimistökin toteaa, et nyt ei alkoholi hetkeen maitakaan. Kunnon ryyppäämisellä tuntuu olevan jotenkin puhdistava olo. Kylhän siitä vähän darraa ja heikkoa oloa saattaa seuraavana päivänä seurata, mutta toisaalta olo on kevyempi ja jotenkin avoimempi.

      Opiskelu ja itse asiassa kaikki "pakolliset" hommat (pyykkien pesu, pestyjen laitto kaappiin, tiskaaminen) vituttaa. Mutta kun ei voi kotonakaan kuukautta maata, kun johan on Kela sormella osottamassa vuoden päästä, että "yks opintopiste puuttuu, lällällää". Vittu saatana. Rahaakin on niin vähän, että oikeen vituttaa. Ja vittu kun kerrostalossa ei saa rokata koskaan yötämyöden!

      • JumalaAuttaaIhmistä

        Ei saa juoda kaljaa. Katekismus kieltää sen:)


      • OlenNähnytValon

        Miksi käyttäydyt kuin pahainen kakara? Tutustu Raamattuun ja pelastut.


    • Vituttaa niin että..

      Työpaikka vituttaa. Palkka paska suhteessa vastuuseen. Teini vituttaa suunnattomasti... Tai on vituttanut suunnattomasti jo 5 vuotta, kun on hankkiutunut kaikenlaisiin ongelmiin ja loppua ei näy. 5v. pojan tilanne vituttaa ja huolestuttaa suunnattomasti ja pahalta näyttää. Viranomaiset vituttaa kun kukaan ei ota tosissaan ja kierrät 20 eri paikassa puhumassa samoista asioista ilman, että mikään asia etenisi mihinkään suuntaan. Olen koko ajan kiukkuinen. Tiuskin töissä, tiuskin kotona, tiuskin somessa (sen vähän mitä sitäkin paskaa jaksan käyttää). Poliitikot vituttavat. Muslimit vituttavat. Naapuri vituttaa. Televisio vituttaa. MIKÄÄN EI KOSKAAN TOIMI KUNNOLLA! Vaimo vituttaa koko ajan ja syyt vitutukseen junotavat muista vitutuksen lähteistä. Koira vituttaa, kissa vituttaa (molemmat paskovat ja kuseskelevat joka paikkaan). ELÄMÄ VITUTTAA IHAN OIKEASTI JA RANKASTI. Josku on käynyt mielessä se, että mitä jos joku päivä päässä naksahtaa kunnolla? Geenit siihen on olemassa ja välillä ajatukset ovat niin synkkiä, että ajatuspoliisi väijyy jo oven takana.

      • Anonyymi

        Anna mennä vaan.

        Lööpit odottavat jo.


    • iloinen nappi

      ...ettei sanotuksi saa.
      Kannattaisiko edellisen kirjoittajaherran kipaista vaikkapa työterveyslääkärin luona ja jutella tilanteesta. Jonkinlaiset ilonapit saattaisivat auttaa, tai sitten kunnon hermoloma yksin jossain auringon ja meren äärellä?

    • ja eteenpäin

      EI MUUTAKUN LEUKA PYSTYYN

    • Äääährgh

      Se et sua vituttaa on nii rasittavaa.muaki just nyt vituttaa 23joulukuuta ja pitää tehä vie niin paljon kaikkee.miks?hiukset ei pysy kurissa,äiti pesi pyykkiä ja puolet mun vaateista on pienet varsinkin ne lampi vaateet.ja olin just vähä aika sitte ostamassa uusia vaateita mut nyt neki on pienet.

      • JumalautaIltis

        Perkele, nyt loppu toi saatanan kyrpäpaska saatana


      • IltalehdestäPäivää

        perkele helvetti saatana


    • NimimerkkiSeis

      Mua vituttaa, kun vittu perkele mä oon niin vammainen vittu.

      • KuinkaIhanaa

        miksi olet vittu


    • Jeesusauttaa777

      Kuule hyvä mies.. sinun omatuntosi alkaa painaa..eikö ärsytäkkin kaikki. Yleensä se johtuu ihmisen itsekkyydestä ja siitä että ihminen ei ole sielussaan saanut kokea läheisyyttä ja rakkautta ja sen takia on niin paha olla. Minä tiedän maailman parhaimman ratkaisun minkä on myös Kari KK Korhonen ja muut sellaiset tehneet. Käänny hyvä ihminen Jeesuksen Kristuksen puoleen että paha olosi lähtisi pois. Sinun tulee vain katua syntejäsi ja tietää että olet rikkonut Jumalaa ja hänen lakiansa vastaan synneilläsi. Siksi Jumala lähetti Jeesuksen kärsimään ristille myös sinun syntiesi vuoksi. Jeesus kärsi sinun vuoksesi hyvä ihminen. Jumala herätti Hänet kuolleista kolantena päivänä ja odottaa sinun ratkaisuasi Isän oikealla puolella että ottaisit vastaan ilmaisen pelastuksen ja anteeksiantamuksen Kristuksessa Jeesuksessa. Jeesuksen veri riittää pahimmallekkin syntiselle. Tee ratkaisusi jo tänään niin saat kokea sellaisen Jumalan armon elämässäsi mistä tästä maailmasta ei löydä.

      Raamattu sanoo että joka uskoo ja kastetaan se pelastuu, mutta joka ei usko se tuomitaan kadotukseen. Raamatussa sanotaan myös että sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaa ja että joka uskoo Jeesukseen saa rauhan Jumalan kanssa.

      Ensin täytyy tietää että on rikkonut Jumalaa vastaan. Raamattu sanoo että jokainen on syntiä tehnyt ja on Jumalan kirkautta vailla, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa.

      Kääntykää synneistänne ja tehkää parannus. Jeesus haluaa pelastaa teidät.

      • Sterrssattu

        Oletko noin varma ajatuksistasistu. Itse olen kokenut muuta ns: tosiuskovaiseten aholta;

        Kyttäämistä

        Vastin totuuden puhumista

        Suoranaista valehtelua

        Ei vääryyksien tunnustamista

        Vainoharhaisuutta

        Näinkin voi olla, mutta miksi uskon varjolla, jota löytyy maailmassa tuhansia,

        Minä olen okeassa, ja minulla on vain yksi Jumala, ja sen kautta tuomitsen kaikki epäuskovaiset.

        Tähänkö ;Maailma menee?

        NM, Painostuksesta kärsinyt


      • Mielisairaspotilas

        Jumala auttaa kaikkia, jotka Häneen uskovat. Sinäkin pelastut knu vain lopetat paskan jauhaamisen.


    • ISToimittaja

      Haistakaa nyt vittu ja ryhdistäytykää.

    • IteVäsynKoneella

      Kun roikut koneella ja netissä , univaje kasvaa. Pistä kone kii, lähde ulos, mee vaikka pelaamaan jääkiekkoo tms. ulkoileen. Aivot tarttee happea myös. Silmät lepoa screeneistä. Sitte tee siitä tapa. Lopeta ajoissa ja jos vielläkään ei uni oikein tuu tai on epätasasta kokeile melatoniinia. Kyl ne murheet siitä kun nukkuu kunnolla yönyli, aamulla on taas viisaampi.

    • SuklaapupuNamNam

      Kannattaa nuolla tikkaria. Nam nam.

    • VitunKullimuna

      Haistakaa vittu paskatoimittajat. Karma tappaa kaikki kusipäät, jotka on paskaa.

      • Anonyymi

        J. Kanervan hakkaaminen paskaksi on oiken.´´in.


    • Vituttaaaa

      Samaistun.. #eiyhtäänmyöhäs

    • Ierika

      Perusasiat elämässä kuntoon niin valtaosa henkisen hyvinvoinnin ongelmista korjaantuu samalla:
      -Riittävä lepo, 7-8 tunnin hyvä uni
      -Liikunta, min 2700m coopperkunto
      -Asiallinen ravinto, sokeri ja pullamässy hyvin vähiin
      Ei kun toteuttamaan. Saa lainata vapaasti

      • ISToimittajaNuolee

        Ihan kuin ei tota tiedettäisi. Älä lue myöskään iltiksiä. Ne tuhoavat aivot.


    • 0100100

      0100100, sieltä löytyy kaikki!

    • kolpak

      mä ainakin ryyppään vitutukseen.tefoaa yllättävän hyvin kun vetää niin paljon ettei pysty kuin makaan vaan kamalissa tuskissa

      • Eiviinaa

        Minun elämänohje on nimenomaan ollut jotta vitutukseen ei kannatte juoda kun aamulla vituttaa kahta kauheammin. Tämän on elämä minulle opettanut. Keväällä 2014 olin todella stressaantunut työstä ja parisuhteesta johtuvista ongelmista. Viinaa en ongelmiini ottanut vasta kuin kesäkuulla kerran perjantaina ja silloin päässäni pimeni. Tuli tehtyä jotain sellaista että löysin itseni aamulla sairaalasta. Viina on väärä masennuslääke ja jos on ongelmia niin pitää pystyä hakemaan apua muualta. Itse pääsin tuolloin tilanteeni herraksi syksyyn mennessä ja alkoholia olen nauttinut sen jälkeen hyvin harvakseltaan. Vain silloin kun on ollut juhlimisen aihetta eikä missään nimessä vitutukseen. On meinannut lähteä mökki avioeron myötä mutta en ole lannistunut. Hammasta purren piti lähteä leivän perään ja sillä tiellä on pysytty ja apua on nimenomaan haettu kun on pahalle tuntunut... ei mulla muuta...


    • redwedsed

      Mua pänni armeijassa kun piti olla kuin vankilassa.Sit mä pääsin pois,jihaa.

      Sitten rahoitin opiskeluja ja pikku busineksiä velalla,pänni olla pankin orja.1,5 v maksoin velkoja sitten pääsin vapaaksi.

      Sitten mua pännii ihmiset jotka ei oo opiskellut eikä ymmärrä esim taloudesta mitään. No se ei oo mun vika.pännii verotus, siksi mä säästän.

      Sitten mä rupesin kotiasketiksi 2015 ja opiskelin ort.teologiaa. luovuin turhanpäiväisestä elämästä .
      Sen jälkeen mua ei oo pänninyt mikään.

      Elän nk.kilvoittelun alimilla portailla.

      Kaikille toivon samaa.vapautta!

    • Vitutusmaxsimus

      Vituttaa niin vitun vitusti se, että valkohäntäpeura juoksi vittuun eilen mun kiväärin piipun edestä. Vittu.

    • samaistuin koska kaikki vaan vituttaa , joskus lähden vaan helvettiin porukoilta ja tuun parin tunnin jälkee takas ni se vähän auttaa

    • DreamFeathers

      Tajusin vasta paljon myöhemmin jälkikäteen, kun olin ollut 5v samalla alalla töissä ja 5v masennusta, kesto vitutusta ja aamun ensimmäinen ajatus kun heräs oli "mä en haluu mennä töihi" ja miltee itketti, että mä olin aivan täysin mulle sopimattomissa hommissa. Mutta laskut oli pakko maksaa ja jotenki hengissä pysyä. Olin jonki aikaa työttömänä ja opettelin uuden ammatin joka on paljon parempi suunta minulle. Witutus väheni vaikka stressi kertoimia aina välillä on. Kaikkein tärkeintä mitä opin on kuunnella itteäni ja hälytyskellot alkaa soida kun jokin ei ole hyvin - useinmiten työ. Jolloin on hyvä hetki miettiä vakavasti joko alan tai firma vaihtoa.

      Kaikkein tärkeintä on, että oppii tuntemaan itsensä, ja millaiset asiat ja ammatit toimii sinulle.

    • täältä_vain

      vitutus ei ota hellitääkseen saatana

      • Anonyymi

        ja edelleen vituttaa :(


    • Erkinpoika

      Mulla on todella hyvä työ ja tulot, mutta arvatkaa mikä on vituttanut koko saatanan vuoden? Vaimollani on ollut 3 vuotta kestänyt salasuhde toiseen mieheen jonka sain vasta tietää ( hän kertoi minulle sen( itsehän en olesi saanut koskaan selville koska olen sinisilmäinen pieni paska vaikka onkin vihreät silmät)). Nyt olen antanut hänelle anteeksi mutta vitutus ei vaan lopu ja tulee koko ajan mieleen ne vuodet ja lomat jotka vietimme yhdessä aina kun hän sanoi rakastan sinua niin se oli vahetta. VİTTU.

    • Manuli

      Aikuisena oleminen on enimmäkseen (niiden hyvien hetkien ympärillä) sitä että jokin vituttaa/ärsyttää/ei mee niin kuin toivoisit. Löydä balanssi vitutuksen ja hyvän elämän välillä.. siinä kai on normaalin arjen keston avain :D

    • Kukamuumukaonparas

      Mulla on kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      vitutusta ja vitutusta.........
      olenmme katkaisseet kahteeen epämiellyttävään sukulaisiin yhteyden (joku puhhuu siskokset)
      mulle he ovat ilmaaa
      he huijasivat meiltä talokaupassa kiristämallä äitini kautta rahaaa ja äitini hyväntahtoisuudella
      olemme hoitaneet äitiäni jo 07 lähtien......asumme paritalossa jonka puolikkaan rakensimme hänelle ja kustansimme.
      nyt sitten toinen näistä vitutuksista tuli eilen äitiäni höösssäämään ja siitähän vanha ihminen hermostui eikä jaksanut mennä kotiavun turvin suihkuun.
      ETTÄ VITUTATTAAAKO KYLLÄ MENEEE ÄITINI JA MEIDÄN ELÄMÄ PILALLE.

      KYLLÄ PERKELE !!!

    • Anonyymi

      Kaikki rakkaani ovat kuolleet,kaikki joita rakastin,niin ihmiset kuin eläimenikin.
      Tuo neuvo seurakunnasta,että mene sinne on huono.Olin vapiksessa muutaman vuoden kouvolan ahdinkadulla olevassa,ja se oli elämäni huonointa aikaa.Niin paljon vihaa ja juoruilua siellä.Tilanne parani kun erosin pahojen seurasta.
      Elelen nyt yksin,ja liki erakkona,sillä välttelen ihmisiä.Olen saanut elämästä kyllikseni,pelkkää vastoinkäymistä pikkulapsesta alkaen .Naapurini ovat onnekseni kunnollista väkeä,ja saan elellä rauhassa kuten hekin.Minun kuuluisi olla kiitollinen,nykytilanne on hyvä,ja asuinpaikkakin on hyvä.
      Olisi kuitenkin parempi kuolla kuin elää,sillä pian olemme islamistinen valtio,ja en voi hyväksyä sitä,enkä elää semmoisessa suomessa,mutta missä on sitten pakopaikka kun rajat tullaan laittamaan kiinni,täältä ei pakoon pääse ja marttyyrikuolema odottaa,sillä allahia en aio kumartaa.Lähtisin toiseen maahan asumaan,muutto ei ole helppo köyhälle,ja minne menisin,jossa islam ei vaikuttaisi jo?

      • Anonyymi

        Ihanaa et löysin tämän vitutuskanavan!

        Mua vituttaa ihan vitusti ja eroan ryhmästä niin että mulla on kaikki hyvin. Ei ole suurta ongelmaa mut vituttaa vaan ihan kaikki;

        Paskat työkaverit,
        Esimies,
        Exä
        Omat vittuilevat Lapset joille on pakko saada järkee päähän ja on pakko jaksaa vittuiluu
        Vaikka ihan hallitus ja Antti rinne
        Ja muslimit ja niitten tyhmät vaimot ja Suomen telkkari joka syynää ilmastonmuutos paskaa, hallituksen linjaamaan tietty. Eli propaganda vituttaa ja ihmisten tyhmyys vituttaa ja vaikka oma tyhmyys ja vittumaisuus ja asiakkaat ja mitä nyt muistan. Sisko ja vanhemmat ja saamattomuus vituttaa ja yhteiskunta ja kankeat toimintamallit ja kaikki vitun tosiaan hyssyttelyyn ja haluun vaan huutaa ja vittuilla kaikille ja kaikesta ja siitä että kaikki on niin vitun aivopestyjä ettei osata omalla päällä miettii ja toimii ja päättää.. kaikki on vitun paskaa ..


    • Anonyymi

      Vituttaa kanssa niin että päähän sattuu. Töissä tekee kaiken mallikkaasti niin aina joku idiootti mestari tulee ja lyttää kaiken tehdyn jos ei muuta keksi niin aina tulee syyttään muiden virheistä

    • Anonyymi

      vittu saatana täällä 8 vuotta myöhemmin kirjoitan kuinka saatanasti minua vituttaa... jokapäivä vitutus ei vaan lopu sama täälläkin että mikä tahansa pieni asia menee pieleen käy vituttaa.. koulu menee perseelleen ja vapaa ajalla vituttaa tylsyys, kylmyys kaverit ja oikeastaan kaikki mahdollinen. vaikka pieni asia onkin tänään kaadoin öljypurkin joka levisi aivan kaikkialle ja saatana että vituttaa tommoset asiat kun sitäkin joutuu katsoa seuraavan 10 kuukautta ja jokapäivä vituttaa

    • Anonyymi

      Muaki. Hauskinta oli ku rakastuin joskus ja olin valmiksi antamaan vitutuksen anteeksi ihmiskunnalle mutta kaikki kusi enemmän tai vähemmän joitakin vuosia sitten enkä osaa enää antaa anteeksi samalla tavalla kuin silloin olisin pystynyt.

      • Anonyymi

        Jatkaahan tätä keskustelua


    • Anonyymi

      Sama

    • Anonyymi

      Vitun vittu ja BMW X5, saatanan talviloma ja perkeleen pankkitilillä olevat hillot. Vituttaa toi hyväperseinen muijakin tuossa vieressä, kun se on hiljaa, ja jos sanoo jotain, niin käy miehen järkeen. Saiskohan jostain mitalin, niin ei vituttaisi enää. Vituttaa ajella tuolla saatanan vesijetilläkin, kun kastuu niin saatanasti välillä ja vie bensaa enemmän, kun toi X5. Voe vittulan väki, kun ottaa pannuun ja huomenna saa taas nukkua niin, että hatuttaa jo ajatellakin asiaa, siis sitä heräämistä ja sama ralli jatkuu, eikä loppua näy. Helevetin helevetti....

      Onkohan Alko vielä auki?

    • Anonyymi

      Kun jää juntan pyörittämäksi ja yritetään saada ihmisen ammattitaito mitätöityä huomaa mm. koulutuksen , jossa haastetaan paskaa, mutta tehdään merkintä ohjaamisesta, yms muut sotkemistoimet, niin hankala iloita. Ihmettelen vain miten laajalle juntalla on lonkeronsa, kun se pyrkii turvaamaan valtansa.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe