Vanhuksen lävistykset

Kyllikki^^

Päiviä. On nykyajan nuoriso kyllä fiksua porukkaa! Niin kauniita reikiä plus korut ottavat. Tahtoisin huulilävistyksen, vaikka huuleni on hieman lerppa. Minulla on kulmalävistys, joka on jo melkein painautunut silmän päällä. Kannattaisiko ottaa pois, kun tuulessa paiskoo silmän niin että kipeä sisään tultua.
Nuorison kommentit tänne!!

Kyllikki 70 v

17

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essi_Cum

Haloo! 70 v ja huulikoru? Kulmakoru??!! Mihin tää maailma matkaa -.- Hankkikaa nuoruus

• :->

sitten jos peittää koko silman niin että näkö häiriintyy, kannattaa suunnitella...

• 80 v terttu

Terve! Sama ongelma vähän täälläkin. Minulla on jokin painava huulikoru joka lerputtaa 2 cm ja heiluu ikävästi tuulessa silloin kun käy äs markertissa. Ajattelin ottaa sen pois tänään ennen nukkumaan menoo. Suosittelen sinullekkin ottamaan sen pois. %3Pr

• Kyllikki^^

Onpa kiva kun on muitakin jotka tykkää äs marketista, ja huulikorubsta! Ja sinnulle essi cum! HÄVYTTÖMÄT NUORET !! TE ETTE KUNNIOITA VANHUSTEN SURUJA JA ITKUJA! MINÄ SAANKYLLÄ OTTAA KORUJA ENNEN KUOLEMAANI!

Varasin tänään huulikoruajan jonnekin lävistäjälle, mutta enmuista missäpäin seoli!
        Pääte oli joku tattoo... ja nettisivu loppu comiin!

Iänikuisen vanha napakorune on jumissa napalävessä! Päänäkyy mutta jos yrittää vettäää kipu on suuri

• ASDFHYJUILÖOÄ
        Kyllikki^^ kirjoitti:

Onpa kiva kun on muitakin jotka tykkää äs marketista, ja huulikorubsta! Ja sinnulle essi cum! HÄVYTTÖMÄT NUORET !! TE ETTE KUNNIOITA VANHUSTEN SURUJA JA ITKUJA! MINÄ SAANKYLLÄ OTTAA KORUJA ENNEN KUOLEMAANI!

Varasin tänään huulikoruajan jonnekin lävistäjälle, mutta enmuista missäpäin seoli!
        Pääte oli joku tattoo... ja nettisivu loppu comiin!

Iänikuisen vanha napakorune on jumissa napalävessä! Päänäkyy mutta jos yrittää vettäää kipu on suuri

onks toi totta??? 70.v ja lävistyksii voi lol jos on.!!!!:D:D:D:D:D

• sohva tikkurilasta
        ASDFHYJUILÖOÄ kirjoitti:

onks toi totta??? 70.v ja lävistyksii voi lol jos on.!!!!:D:D:D:D:D

en kyllä usko että toi on totta! toi on varmasti jonkun tekemä pila!! HALLOOOO!!

• Kyllikki^^
        sohva tikkurilasta kirjoitti:

en kyllä usko että toi on totta! toi on varmasti jonkun tekemä pila!! HALLOOOO!!

IIhmetyttää, mitenkä teillä nuorilla noita lävistyksia annetaan, siis vanhemmat antavat laittaa! Ja sitten ivataan, kun me iäkkäämmät jotakin vastaavaa teemme! Kyllä se on ihan nättiä, mutta valituksen jos lopettaisitte. Noi tuollaiset Lol ja nuo ivaavat huomautukset voisi kyllä lopettaa. Olen kokenut nuorena samat kuin tekin, mutta olisi kyllä kiva jos kunnioittaisitte. Olen kuitenkin fiksu ikäisekseni.

Kyllikki

• Pirkkoqii
        Kyllikki^^ kirjoitti:

IIhmetyttää, mitenkä teillä nuorilla noita lävistyksia annetaan, siis vanhemmat antavat laittaa! Ja sitten ivataan, kun me iäkkäämmät jotakin vastaavaa teemme! Kyllä se on ihan nättiä, mutta valituksen jos lopettaisitte. Noi tuollaiset Lol ja nuo ivaavat huomautukset voisi kyllä lopettaa. Olen kokenut nuorena samat kuin tekin, mutta olisi kyllä kiva jos kunnioittaisitte. Olen kuitenkin fiksu ikäisekseni.

Kyllikki

Heippa Kyllikki! En tarkoita tätä nyt millään pahalla.. mutta iho ja muutenkin elämäsi kärsii ehkä ylimääräisistä naamassa roikkuvista metalleista... ? Juu, ja en tarkoita sitä, että vanhana on tyhmä ottaa lävistyksiä, mutta ihan vaan parhaaksesi... ja sitten vielä yksi.. Ulkonäkö tuskin kohenee ryppyjen sekaisista koruista? Jos sitä sillä haetaan...

Ketkä samaa mieltä?
        Kommentoikaa Kyllikille, järkeä pollaan!

Pirkko

• Kyllikki^^
        Pirkkoqii kirjoitti:

Heippa Kyllikki! En tarkoita tätä nyt millään pahalla.. mutta iho ja muutenkin elämäsi kärsii ehkä ylimääräisistä naamassa roikkuvista metalleista... ? Juu, ja en tarkoita sitä, että vanhana on tyhmä ottaa lävistyksiä, mutta ihan vaan parhaaksesi... ja sitten vielä yksi.. Ulkonäkö tuskin kohenee ryppyjen sekaisista koruista? Jos sitä sillä haetaan...

Ketkä samaa mieltä?
        Kommentoikaa Kyllikille, järkeä pollaan!

Pirkko

ehdotusta? Kyllä! Siitä vaan, takokaa minulle järkeä pollaan, aivan kuin en tuota ymmärtäisi!
        Alunperin halusin vain kysyä, että kannattaisiko ottaa pois! En pyytänyt ivaavia kommentteja, kohtelette minua kuin todella vähäjärkistä mummelia.. Olen vasta seitsemänkymmentä ja risat.
        No, selvä se! KYllä minä ne vastaanotan.

OTAN KAIKEN SANOMISENNE VASTAAN, MUTTA KEKSIN KAIKELLE JÄRKEVÄN SYYN!

• rumatmummotkuuseen
        Kyllikki^^ kirjoitti:

ehdotusta? Kyllä! Siitä vaan, takokaa minulle järkeä pollaan, aivan kuin en tuota ymmärtäisi!
        Alunperin halusin vain kysyä, että kannattaisiko ottaa pois! En pyytänyt ivaavia kommentteja, kohtelette minua kuin todella vähäjärkistä mummelia.. Olen vasta seitsemänkymmentä ja risat.
        No, selvä se! KYllä minä ne vastaanotan.

OTAN KAIKEN SANOMISENNE VASTAAN, MUTTA KEKSIN KAIKELLE JÄRKEVÄN SYYN!

XD keksippä tolle järkevä syy, miksoot ruma?

• kyllikki^^
        rumatmummotkuuseen kirjoitti:

XD keksippä tolle järkevä syy, miksoot ruma?

SE ETTÄ TE TALLOITTE MINUT RUMAKSI NUORILLA BOTOKSIJALOILLA!

• Kyllikki^^
        kyllikki^^ kirjoitti:

SE ETTÄ TE TALLOITTE MINUT RUMAKSI NUORILLA BOTOKSIJALOILLA!

Botox häivyttää ilmerypyt ja juonteet

Botuliinia (Botox, Azzalure, Dysport-kauppanimellä parhaiten tunnettuja botuliinitoxiini-A) on hyödynnetty monipuolisesti lääketieteessä jo vuosikymmenien ajan. Sairaala Siluetissa botuliinia käytetään pääasiassa kasvojen ikämuutoksiin, jotka johtuvat ilmelihasten aiheuttamista rypyistä ja kasvolihasten epätasapainosta.

JA KOSKA NUORILLA ON SILEÄ IHO, NEON "BOTOXIJALAT" JOTEN, järkevä syy on siinä.

• ALOTTELIJAT

huoh, aika läpinäkyvä läppä? Kyllikin kirjoitustyyli nimittäin muuttui loppua kohden aika merkittävästi, sillä alussa oli kunnon murre, ja sitten tavallista puhetta...

• samaa mieltä!!! -

TOTTA! Kyllä ton nyt huomaa että pari pikkupenikkaa on innostunut internetistä...

• sonnensystem

ihan samaa mieltäD::D. pakko sanoo et hajosin:D:D: onneks joillaki on selvästi elämä!:D:D

• tröllo

Trollit Trollaa. SIlle ei mahda mitään.

• nohuh-huh--

Onneks jollain on hauskaa:DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2206
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2095
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1989
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1396
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1336
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      812
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      718
    Aihe