Mikähän olisi herkälle(=tosi allerginen ), kuivalle, ja herkästi punoittavalle iholle kuitenkin kohtuuhintainen voide?
En tosiaankaan halua maksaa jostain rasvasta 50ml/n.50€, eikä marketista tosiaankaan löydy voidetta joka maksaisi noin 10€ tai apteekista????
nyt meni hermot!
14
779
Vastaukset
- ESSEXit
miten olis toi essexin lila purkkinen voide tai essex lotion? Ei oo kalliita!
Käyttääkö kukaan muu niitä kasvoille? - paras mulle
Mitenkäs Lushin Celestial-voide? Hinta Suomessa 19,95, eli ei paha. Koska olen allerginen ja herkkäihoinen, voin lämpimästi suositella. Siitä on aika paljon juttua ja kokemuksia plazan sensuellin lush-kokemuksia-ketjussa, jos kiinnostaa.
- yöks
ne haisee kaikki liian voimakkaalle!
- Hyvää iholle
Minä tiedän yhden hyvän luomuvoiteen. 250ml ja maksaa pientä vaille 20 euroa. Erittäin riittoisaa ja miedontuoksuinen voide. Sitte on myös 250ml joka maksaa sen 29 euroa kappale. kätevästi pumppupulloissa ja sertifikaatit löytyy.
- typylilili
niin mikähän toi rasva sitte on?
- Hyvää iholle
typylilili kirjoitti:
sellainen rasva jota ei saa kuin jälleenmyyjiltä. Itse käytän, lapset käyttää,mies käyttää. Loistava Luomuvoide joka sopii kaikille ihotyypeille. Tytöllä kuivuu kädet ja kasvot pakkasella, mutta loppu kuivuminen kun alettiin käyttämään tuota voidetta. Saunan jälkeen kun sivelee iholle, ei tartte pelätä että kuivuu tai kutisee.
- Hyvää iholle
typylilili kirjoitti:
tässä vielä muutama hinta esimerkki. Tällainen paketti:
Kookos shampoo 500ml 9,9
käsi/vartalovoide (pumppupullo) 19,4
Yö- ja päivä voide 125ml 19,85
vartalon kuorintavoide 250ml 15,7
hoitoaine 500ml 10
74,85 euroa
- tarja66
Hei ootko kokeillut käydä kosmetologilla.Tapanilassa on ainakin sika hyvä ja halpa Kampaamo Ninassa.Heljä jotain. käy kattoo kampaamon sivuilta yhteystiedot.Kävin itse stadissa monta vuotta ja maksoin ihan sikana mut löysin tän paikan ja hinta halpa ja laatu tosi hyvä.
- Lumene sensitiveen
Decubal apteekista. Tai sitten Lumenen sensitive sarja. Sinä joka tuota luomuvoidetta käytät voisitko katsoa sen purkin kyljestä aineen nimen kiitos jo etukäteen. Kyllä täällä sen verran saa mainostaa. Mulla hakusessa vartalovoide joka ei tuki ihohuokosia mutta hoitaa myös kuivia kohtia.
- "maalainen"
Kaikki aina olettavat että olet hesasta (tai vantaalta tai espoosta). Myös pääkaupunkiseudun ulkopuolella ON elämää!!!
- MyRanbom
Doven semmonen body milk voide on ihan MAHTAVA!! se sopii niin kasvoille kuin kehollekkin! :) ei aiheuta allergisia reaktioita eikä ole kalliskaan.. (en nyt muista minkä hintainen :S ) kun eka kertaa kokeilin, niin iho oli toooosi sileä :) toivottavasti vinkki auttoi >.
- xyxyxyx
"En tosiaankaan halua maksaa jostain rasvasta 50ml/n.50€, eikä marketista tosiaankaan löydy voidetta joka maksaisi noin 10€ tai apteekista???? ""
Vetää tummelia sitten ellet kehtaa satsata kasvoihisi:/// Ihmekö että naama on kohta rupeillä kun nuukailet omalla kustanniuksella, uuno-turhapuuro! - Hyvää iholle
xyxyxyx kirjoitti:
"En tosiaankaan halua maksaa jostain rasvasta 50ml/n.50€, eikä marketista tosiaankaan löydy voidetta joka maksaisi noin 10€ tai apteekista???? ""
Vetää tummelia sitten ellet kehtaa satsata kasvoihisi:/// Ihmekö että naama on kohta rupeillä kun nuukailet omalla kustanniuksella, uuno-turhapuuro!Edelleen pidän tuosta luomurasvasta. Aivan loistava tuote. Ei tartte miettiä mitä iholle levittää. Saman valmistajan shampooseen jää koukkuun. Ei tartte pestä hiuksia joka päivä. 2 päivää lähti päästä tavaraa, mutta sen jälkeen on ihan erillainen tukka ja päänahka. Irtosi kaiken maailman sontaa ja silikooneja. Tai mitä lie.
- !!??????
Hyvää iholle kirjoitti:
Edelleen pidän tuosta luomurasvasta. Aivan loistava tuote. Ei tartte miettiä mitä iholle levittää. Saman valmistajan shampooseen jää koukkuun. Ei tartte pestä hiuksia joka päivä. 2 päivää lähti päästä tavaraa, mutta sen jälkeen on ihan erillainen tukka ja päänahka. Irtosi kaiken maailman sontaa ja silikooneja. Tai mitä lie.
edelleen mikä nimi tolla rasvalla on? En kohta usko et sitä on olemassakaan kun et kerro!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823