Kristitynfoorumi auttoi minua.
Muistelen ilolla sitä päivää, jolloin ensikerran aukaisin kristitynfoorumi nimisen sivuston.
Siihen tutustuessani huomasin, että kristitynfoorumi sivuston tarkoitus on varoittaa ihmisiä eksytyksistä.
Olen lukenut raamattua ja olen huomannut miten tärkeänä raamatussa pidetään sitä, että ihmiset pysyvät siinä evankeliumissa mitä Jeesus Kristus julisti. Jokainen nettisivusto, joka kehottaa pysymään Jeesuksen Kristuksen evankeliumissa, tekee hyvän palveluksen lukijalleen.
Raamattu itse varoittaa eksytyksistä ja eksyttäjistä, Kristitynfoorumi sivusto varoittaa myös. Se on hyvä asia. Samanlaisia sivustoja on useita, ympäri maailmaa.
Joidenkin ihmisten mielestä ei saisi varoittaa eksyttäjistä. Jotkut ihmiset sanovat, ettei saisi varoittaa Rodney Howard-Brownesta ja torontolaisuudesta. Toiset sanovat ettei saisi varoittaa menestysteologiasta.
Jotkut ovat jopa sitä mieltä, että ei edes ole olemassa mitään eksytyksiä, toiset väittävät suuren innostuksen vallassa, että kaikki pääsevät taivaaseen. Itse ajattelen, että on parempi ja turvallisempaa uskoa siihen mitä raamattu opettaa. Tiedän kyllä että on ihmisiä joilla on omasta mielestään suurempi valo ja joilla on mitä kummallisempia ilmestystietoja. Ompa eräitä joilla on ihan oma evankeliumi, onhan niitäkin, jotka sanovat, ettei pidä uskoa Paavalia, hän kun oli, heidän mukaansa, vanha ahdasmielinen ukko.
Jotkut ihmiset pitävät jumalallisuutta keinona voiton saamiseen. He pyrkivät rikastumaan uskon varjolla. He ovat perustaneet omia seurakuntia, joihin he keräävät väkeä ja opettavat väen uhraamaan omia rahojaan, heidän hyväkseen. Eräs tällainen mies on Benny Hinn ja eräs toinen oli Kenneth Hagin. Suomessakin on monia samanlaisia. Pidän tärkeänä asiana, että tällaisesta toiminnasta keskustellaan yleisesti, sillä evankeliumin julistamisen tarkoituksena kuuluu olla sielun pelastus, niin opettaa raamattu, eikä seurakunnan johtajan rikastuminen.
Jos joku ihminen kieltää keskustelemasta eksytyksistä ja eksyttäjistä, ymmärrän että sellainen kieltäjä on useimmiten itse eksyttäjä, joka pelkää omien liiketoimiensa kärsivän, jos asioista keskustellaan avoimesti.
Ompa niitäkin, jotka luulevat tekevänsä Jumalalle suuren palveluksen, heiluttaessaan nyrkkiä jokaisen sellaisen ihmisen edessä, joka ei tunnusta Benny Hinniä tai Joyce Meyeriä tai Paavo Järvistä suureksi ja merkittäväksi ihmiseksi. Voi näitä ihmisiä!, jotka korottavat tavallisen ihmisen, Jumalan yläpuolelle ja vaativat muita palvomaan ja kunnioittamaan luotuja enemmän kuin Luojaa.
Lahkonuhri.
Kristitynfoorumi auttoi minua
5
570
Vastaukset
- ajatellasaa
Kannatan Kristityn Foorumin kaltaista informaatiolähdettä. Tämä aika on hengellisesti sekavaa ja monisärmäistä. Tarvitaan niitä, jotka suomentavat hyviä arvioivia kirjoituksia. Vielä enemmän kaivattaisiin niitä, jotka osaavat itse kirjoittaa ja analysoida asioita.
Tämä voi kyllä irroittaa jostain vahvasta ihmisestä tai seurakunnasta. Tärkeämpää on kuitenkin kasvaa Kristukseen. Raamattua oppii myös itse tutkimaan ja kysymään jonkun laatiman tekstin kohdalla: "Onko näin?"
Kyseenalaistamisen taidon oppiminen ei tee uhria kenestäkään. Käy juuri päinvastoin.- viluritin
Totuuden puolella kirjoitti:
http://koti.phnet.fi/petripaavola/JDS oppi
http://koti.phnet.fi/petripaavola/kingdom_dominion.html
http://koti.phnet.fi/petripaavola/UusiViini.htmlTuodaan vielä tämäkin linkki nähtäville:
http://www.kristitynfoorumi.fi/
Tuo sivusto on auttanut tuhansia sairaan karismaattisuuden uhreja.
Kiitos siitä Jumalalle. - ZygoLOgi
viluritin kirjoitti:
Tuodaan vielä tämäkin linkki nähtäville:
Kiitos siitä Jumalalle.Jumala sanoi: "Tulkoon valo!" Ja valo tuli. Jumala näki, että valo oli hyvä. Jumala erotti valon pimeydestä, ja hän nimitti valon päiväksi, ja pimeyden hän nimitti yöksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni ensimmäinen päivä. Tarkoittaako "ensimmäinen päivä" kenties puolta vuotta? --->
Mitenkäs jo raamattu olisikin kirjoitettu phjoisnorjassa jossa ei ole säännöllisesti eroteltu päivää yöstä, olisiko moista raapustettu, vai onko tuo muste painettu ainoastaan lähemmäs päiväntasaajaa oleville ihmisille, ottamatta huomioon sitä että sana saattaa levitä myös eskimoille? Pohjoisnavalla Aurinko nousee ensimmäisen kerran puoli vuotta kestäneen yön jälkeen kevätpäiväntasauksen aikaan, jolloin alkaa puoli vuotta kestävä päivä.
Viiiisaita kommennteja odotellessa :) Olen huomannut että jumalalta kun kysyy, niin saattaa kestää tovin, mutta huh, onneksi kun ihmiseltä kysyy, tulee aina vastaus, tai mielipide, miten sen nyt ottaa ;) tätä en tosin ole kristityiltä kysynyt, joten kristittyjen raamatunväännöksetkin tervetulleita. - Jeesus rakastaa
viluritin kirjoitti:
Tuodaan vielä tämäkin linkki nähtäville:
Kiitos siitä Jumalalle.Todella hyvää luettavaa nyky-aikana, kun kaikenmaailman "parantajat" liikkeellä, jotka eivät Jeesusta julistakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760