Blue Dragonin hygienia

leimasin

Eli millaista on siellä?

3

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -JJ-

Siistiä, erittäin siistiä. Käsitykseni mukaan ko. liike tai ainakin Eppu taitaa olla yksi alan vanhimpia yrittäjiä Helsingissä. Korjatkaa jos olen väärässä.
      Mutta käy ehdottomasti itse paikanpäällä. Muitten sanomisiin en ehkä kuitenkaan ihan täysin luottaisi. Toki suosittelun perusteella minä tatuointipaikakseni Blue Dragonin aikanaan valitsin, ja käytän jatkossakin.

• fthdh

''Muitten sanomisiin en ehkä kuitenkaan ihan täysin luottaisi.'' HAHHAH miks sun sanomisiin pitäis luottaa :)

• -JJ-
        fthdh kirjoitti:

''Muitten sanomisiin en ehkä kuitenkaan ihan täysin luottaisi.'' HAHHAH miks sun sanomisiin pitäis luottaa :)

Mikähän tossa nyt oli noin helvetin hauskaa? Toiset ymmärtää, toiset ei. Halusin korostaa kirjoituksessani sitä, että kannattaa itse käydä paikan päällä eri studioissa. Eikä luottaa liikaa muiden sanomisiin, siis ei minunkaan.
        Minulle ainakin tatuoinnit on sen verran isoja juttuja, etten halua muiden mielipiteiden vaikuttavan tekemisiini kovinkaan paljoa.
        Mielipiteeni mukaisesti en sitten tätkään enää kommentoi tämän enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      82
      1681
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      985
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      874
    Aihe