Eli oli edellispäivänä savuteltu kaverin kanssa. Sit tietty seuraavana päivänä olin autolla liikenteessä ja tikkari suuhun. näytti jotain jäämiä ja mulla on 1 vaiheen kortti jonka poliisit otti talteen. 2 viikon päästä tuli päätös ajo oikeudesta. Jossa luki vaan että herra x on syyllistynyt huumausaineen käyttörikokseen ja pyydetään toimittamaan erikoislääkärinlausunto 11/2010 mennessä.
Vähän selvemmin vois poliisit niitä päätöksiä kirjottaa esim että olet ajokiellossa kunnes lääkärinlausonto on toimitettu..
tai sit tää käyttörikos oli vaa erillinen juttu ja toinen juttu tulee oikeudesta.. toisaalta kaava on että jos verikoe on - ja virtsakoe niin tulee käyttörikos
no ota näistä nyt selvää
Huumausaineen käyttörikos / ajokortti
6
3359
Vastaukset
- klöklöklökl
ei selvinny, miten ajokiellon kävi, saitkos kortin käteen.
Heinä näkynee vajaan kuukauden pahimmillaan, päiviä kuitenkin.. Nyt lienee kysymys siitä, oletko nimeomaan ajon aikana ollut aineen VAIKUTUKSEN alainen...miten lie se sitten verikokeesta selviää ?> googleta. Mutta jos tai kun olet "syytetty", niin kannattaa muistaa, että syytettynä voit puhua asiasta mitä haluat, ja eihän sun näin ollen ole itse tarvinnut mitään poltella. Olet käynyt kapakassa edellisenä päivänä ja kaverit samassa pöydässä puhalteli savua naamalle ja naureskeli... tai mitä nyt huvittaa.. Hommaa ihmeessa oikeusavustaja.. rosikseen käyttörikosasiaan...ja sitten vielä annat sen mennä hoviin. Niin tietävät, kannattaako noita käyttö"rikos"asioita jatkaa historian tappiin. Tulee sitten vähän kuluja näistä vi-tun kieltolakitouhuista. Huh. Edellisen päivän pillin heilahdus. Samalla voisit syyttää poliiseja aiheettomasta kortin hyllytyksestä...jäämät eivät liene vaikuttaneet ajokorttiin??? (googleta)...joten jos ajokielto annettu vittuuksissaan, niin ei asianmukaista toimintaa. Voihan alkoakin olla 0.4 eikä matka siihen katkea eikä kortti minnekään lähde...eli matka jatkuu.. Miksi sun kortti vietiin..?? Toihan kuulostaa vittuilupäätökseltä. Vai eikö pillin näytöt poliisille riitä, miksi kortti siis otettiin tai ajo-oikeus?
Jos annat jutun mennä villaisella...systeemi voitti jälleen kerran.. tai sitten et liene alan harrastaja, joten et menetä mitään jos et käryttele loppuelämässäsi. Käyttörikos, voi vittu. Että ne jaksaa.- .........
Kirjoituksestasi näkyy, että olet lusinut monta kertaa näistä huumejutuista, sen verran siinä oli asiaakin ja tietämystä.
Ajokortti vietiin kuitenkin sen vuoksi, että auton kuljettamisessa huumausaineen vaikutuksen alaisena ei ole mitään promillerajaa. Eli kuljettajaa tullaan epäilemään rattijuopumuksesta. Rikostutkinta siitä käynnistyy myöhemmin. Erikoislääkärinlausunnon toimittamispakolla marraskuun loppuun mennessä ei taas ole mitään tekemistä rattijuopumusepäillyn kanssa. Poliisin lupapuolella ei näköjään ole töitä ollut, koska näin pian reagoitiin. Tutkintapuoli sensijaan näyttää hukkuvan juttuihin, jonka vuoksi aikaa kuluu. - tutkitaan päätä--
......... kirjoitti:
Kirjoituksestasi näkyy, että olet lusinut monta kertaa näistä huumejutuista, sen verran siinä oli asiaakin ja tietämystä.
Ajokortti vietiin kuitenkin sen vuoksi, että auton kuljettamisessa huumausaineen vaikutuksen alaisena ei ole mitään promillerajaa. Eli kuljettajaa tullaan epäilemään rattijuopumuksesta. Rikostutkinta siitä käynnistyy myöhemmin. Erikoislääkärinlausunnon toimittamispakolla marraskuun loppuun mennessä ei taas ole mitään tekemistä rattijuopumusepäillyn kanssa. Poliisin lupapuolella ei näköjään ole töitä ollut, koska näin pian reagoitiin. Tutkintapuoli sensijaan näyttää hukkuvan juttuihin, jonka vuoksi aikaa kuluu.>>>"Kirjoituksestasi näkyy, että olet lusinut monta kertaa näistä huumejutuista, sen verran siinä oli asiaakin ja tietämyst"
- constancia
tutkitaan päätä-- kirjoitti:
>>>"Kirjoituksestasi näkyy, että olet lusinut monta kertaa näistä huumejutuista, sen verran siinä oli asiaakin ja tietämyst"
Mulla taas tämmönen ongelma. tuossa pari kuukautta sitten ajeleskelin autolla ja kortti oli mennyt vanhaksi ja minulla on lääkitys tenox ja cipralex ja tikkaritesti antoi positiivisen tuloksen amfetamiinista. En muista käyttäneeni kyseistä ainetta aikoihin. Veivät minut lääkäriin ja ottivat verikokeet ja lääkäri suoritti useita liikerata testejä. tämän jälkeen minut vietiin poliisilaitokselle ja sanoivat että joutuvat minulta kortin ottamaan pois. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut poliisilaitokselta ja nyt olen euroopassa. Kun seuraavan kerran menen lentokoneella suomeen niin
onko mahdollista että siellä on jepet vastassa kentällä tai minulla on jokin maastapoistumiskielto.
En ole ennen tälläisten asioitten kanssa ollut tekemisissä niin en tiedä näistä menettelyistä mitään.
Olen kyllä googlettanut mutta en ole oikein löytänyt mitään suoraa vastausta.
Minulla on aijjempi cannabiksen käyttörikos ja yksi myös kotikasvatuksesta josta löytyi vain yks puska.
Eli miten mun nyt pitäs menetellä tämän asian kanssa ku se mua niin suunnattomasti ressaa ja rassaa.
Ja miten tuo kun olen nyt täällä ja en pääse postiani lukemaan niin jos tulee tuomioita tai jotain niin
olenko kirjaimellisesti kusessa? ensi keväänä ilmeisesti olen menossa käymään suomessa seuraavan kerran. - 151
constancia kirjoitti:
Mulla taas tämmönen ongelma. tuossa pari kuukautta sitten ajeleskelin autolla ja kortti oli mennyt vanhaksi ja minulla on lääkitys tenox ja cipralex ja tikkaritesti antoi positiivisen tuloksen amfetamiinista. En muista käyttäneeni kyseistä ainetta aikoihin. Veivät minut lääkäriin ja ottivat verikokeet ja lääkäri suoritti useita liikerata testejä. tämän jälkeen minut vietiin poliisilaitokselle ja sanoivat että joutuvat minulta kortin ottamaan pois. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut poliisilaitokselta ja nyt olen euroopassa. Kun seuraavan kerran menen lentokoneella suomeen niin
onko mahdollista että siellä on jepet vastassa kentällä tai minulla on jokin maastapoistumiskielto.
En ole ennen tälläisten asioitten kanssa ollut tekemisissä niin en tiedä näistä menettelyistä mitään.
Olen kyllä googlettanut mutta en ole oikein löytänyt mitään suoraa vastausta.
Minulla on aijjempi cannabiksen käyttörikos ja yksi myös kotikasvatuksesta josta löytyi vain yks puska.
Eli miten mun nyt pitäs menetellä tämän asian kanssa ku se mua niin suunnattomasti ressaa ja rassaa.
Ja miten tuo kun olen nyt täällä ja en pääse postiani lukemaan niin jos tulee tuomioita tai jotain niin
olenko kirjaimellisesti kusessa? ensi keväänä ilmeisesti olen menossa käymään suomessa seuraavan kerran.Suomi ei ole enää niin köyhä takapajula, ettei täällä olisi puhelimia. Niitä on lähes jokaisella, myös poliiseilla ja syyttäjillä. Jos itse osaat soittaa, niin miksi et kilauta sille poliisille, joka juttuasi tutkii ja kysy, miten asiat etenee.
Jos et poliisin nimeä muista tai tiedä, niin kait nyt sen tapahtumapaikkakunnan. Numerotiedustelusta ´saattaisivat´ tietää, mikä on sen poliisilaitoksen puhelinnumero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760