Toivottavasti ei mene liian vaikeeks kun en osaa mitenkään hirveän hyvin tätä selittää ja on jo aikaa kun oon viimeks tän kuullut.. Eli biisissä laulaa joku mies välillä ja välillä joku laulaa nainen omaperäisemmällä äänellä hieman venyttäen.. Muutamia pätkiä laulusta muistan, eli: "is this end? is this end?" "in your dream?"(tämä erittäin pitkään venyttäen) ja "darling, darling, darling" tämäkin hieman venyttäen varsinkin viimeinen daaaaaaaaarliiiiiiiiiiiing. Eräs tuttu sanoi että bändin nimi olisi joku honour. eli siis ensin olis joku muu sana ja sitten tuo honour.. mistään en ole kuitenkaan löytänyt.. olisin erittäin kiitoliinen jos löytyisi jostain :)
Kauan miettinyt
9
312
Vastaukset
- hinqu
Joo, toivottavasti en nyt minäkään selitä kovin vaikeaselkoisesti mutta kumminkin muistuu mieleeni kun vaarivainaa kertoi kerran hevosestaan, joka hirn...eiku se olikin lammas joka määki tai emmä ole ihan varma mutta vaarivainaa sen kumminkin kertoi, nimittäin silloin kun se vielä eli. Tai emmä tiiä mutta jotenkin noin se meni, joo.
- lollik
Kylläpä on taas jollakin pennulla mukavat ajanvietto tavat lukea toistean viestejä ja vittuilla niistä.. huhhuh
- MINÄ VAIN
lollik kirjoitti:
Kylläpä on taas jollakin pennulla mukavat ajanvietto tavat lukea toistean viestejä ja vittuilla niistä.. huhhuh
Mun tuli noista sanoista mieleen kappale Stand by me.
Olen varmaan väärässä mutta ehdotinpa kuitenkin.. - tinca
MINÄ VAIN kirjoitti:
Mun tuli noista sanoista mieleen kappale Stand by me.
Olen varmaan väärässä mutta ehdotinpa kuitenkin..Juu ei ollut tuo, mutta ainahan kannattaa kokeilla ehdottaa jos tulee joku mieleen.. kiitos kuitenkin :)
- voisi olla
tinca kirjoitti:
Juu ei ollut tuo, mutta ainahan kannattaa kokeilla ehdottaa jos tulee joku mieleen.. kiitos kuitenkin :)
- tinca.
voisi olla kirjoitti:
ei ollut tuokaan.. tässä kyseisessä kappaleessa mies laulaa hieman "räpähtäen"..
- Tinca.
tinca. kirjoitti:
ei ollut tuokaan.. tässä kyseisessä kappaleessa mies laulaa hieman "räpähtäen"..
Voi että kun ei ole vieläkään löytynyt... Toivottavasti joku viel tuon keksisi :/
- tinca.
Tinca. kirjoitti:
Voi että kun ei ole vieläkään löytynyt... Toivottavasti joku viel tuon keksisi :/
Ei oo ilmeisesti kukaan vielä keksinyt.. Kannattaa ehottaa jos tulee ees joku mieleen.. Voin vaikka palkita hieman sitä joka löytää minulle tuon kyseisen kipaleen.. Niin tärkeä olis se löytää :/
- vili-123456
tinca. kirjoitti:
Ei oo ilmeisesti kukaan vielä keksinyt.. Kannattaa ehottaa jos tulee ees joku mieleen.. Voin vaikka palkita hieman sitä joka löytää minulle tuon kyseisen kipaleen.. Niin tärkeä olis se löytää :/
en ole varma mutta olisko: Sidney Sheldon - Tell Me Your Dreams
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886