Voimme itse todistaa itsellemme meidän olevan ikuista energiaa eli luojaa joka itse loimme tämänkin kertaisen maailmankaikkeuden, niin että nyt on tullut aika löytää itse itsemme. Loimme maailmankaikkeuden ikuisesta energiastamme niin että unohdimme samalla ikuisen itsemme.
Ymmärtänette ettei alkuräjähdysteorian kannattajat kykene selittämään miten vetävä voima syntyy, toimii ja välittyy. Sen takia he tarvitsivat uuden Jumalan selittämään havaintoja ja tälle uudelle Jumalalle he antoivat nimeksi laajeneva tila joka sai mukaansa kaareutuvan Jumalan jne. Ennestään he uskoivat vetävän jumalan olemassa oloon.
Jos ei kykene kertomaan miten ikuisesta energiasta saadaan aikaiseksi energiatihentymiä ilman vetävää voimaa, joutuu uskomaan vetävän Jumalan olemassa oloon, laajenevan Jumalan olemassa oloon ja kaareutuvan Jumalan olemassa oloon.
Lapsikin kuitenkin ymmärtää että saman tiheyden ja tilavuuden energiakeskittymien energiasta saadaan osa kohti samaa aluetta ilman vetävää voimaa, jos osa energiakeskittymien energiasta uhrautuu ja muuttuu voimakkaasti vähemmän tiheäksi eli suoristuu eli laajenee eli räjähtää ja näin loput energiakeskittymän energiasta saadaan työnnettyä kohti tiettyä aluetta ikuisessan tilassa joka ei muutu millään tavalla!
Tämä väite voidaan todistaa tieteellisen kokeen avulla näinkin yksinkertaisesti. ajatellaan avaruuteen ihmisiä kahden hengen ryhminä tasaisin välimatkoin. Miten nämä ihmiset jotka ovat kaukana toisistaan kahden hengen ryhminä, saavat jollekin alueelle paljon ihmisiä samaan kasaan?
Yksinkertaisesti työntävän voiman avulla eli ei siis vetävän voiman.
Sovitaan joku alue jonne toinen tönäistään, niin että työntäjä itse lähtee työntymään pois päin tuolta alueelta, niin silloin puolet ihmisistä saadaan liikkumaan kohti samaa aluetta ilman vetävää voimaa. Näin syntyy energiatihentymä joka ulkopuolella energiaa on vähemmän tiheämmin jne.
Kyseessä siis on varmasti oikea voima joka on työntävä voima, ei vetävä voima.
Jos joku haluaa yrittää kertoa miten saadaan aikaiseksi energiatihentymä vetävän voima avulla, niin nyt olisi hyvä aika se kertoa, muuten on korkea aika kyseenalaistaa vetävän voiman olemassa olo!
Todiste Luojasta
6
220
Vastaukset
- +-0
Alkuräjähdys on itseasiassa todistettavissa matematiikalla,kun hiukan opiskelee tähtitieteen perusteita.
- 33
Kerro matemaattisesti miten tila ja enrgia ilmestyivät ei mistään ei mihinkään hokkus pokkus?
En ymmärrä miten aikuiset ihmiset jotka ymmärtävät ettei energia koskaan häviä, uskovat energian ilemstyneen ei mistään ei mihinkään tilan kanssa joka muka laajenee, mutta ei ulospäin jo olemassa olevaan?
.
- Tarkkis
>>> Jos joku haluaa yrittää kertoa miten saadaan aikaiseksi energiatihentymä vetävän voima avulla, niin nyt olisi hyvä aika se kertoa, muuten on korkea aika kyseenalaistaa vetävän voiman olemassa olo!
- 33
"Miinusmerkkinen hiukkanen vetää puoleensa toista miinusmerkkistä hiukkasta."
Todella kattavasti selitetty vetävän voiman tapa syntyä, toimia ja välittyä?
vetää puoleensa?
Mutta miten?
Miten se hokkus pokkus vetävä voima muka syntyy, toimii ja välittyy?
Sillä tavallako että gravitonit törmäävät kohteeseen ja saavat sen liikkumaan siihen suuntaan josta itse tulevat? Mitä?
. - arjuuna
33 kirjoitti:
"Miinusmerkkinen hiukkanen vetää puoleensa toista miinusmerkkistä hiukkasta."
Todella kattavasti selitetty vetävän voiman tapa syntyä, toimia ja välittyä?
vetää puoleensa?
Mutta miten?
Miten se hokkus pokkus vetävä voima muka syntyy, toimii ja välittyy?
Sillä tavallako että gravitonit törmäävät kohteeseen ja saavat sen liikkumaan siihen suuntaan josta itse tulevat? Mitä?
.Kävin vierailemassa tuolla tiede palstalla, ja luin siltä Syksy Råsäsen arvion kvanttimaailman viimeisistä tutkimustuloksista, jotka osoittavat oikeaksi tälläkin paltalla esittämäni väitteen, että tyhjyys on kaiken energian summa.
Viimeaikaiset hiukkastutkimukset viittaavat siihen, että tyhjyys vaikuttaa maailmankaikkeuteen ratkaisevalla tavalla, mutta ei tiedetä miten.
Olen mieltänyt tuon tyhjyyden,äärettömyyden, ajattomaksi elämäksi joka on aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä se ole mikään jumala.
Tuosta tyhjyydestä syntyneestä ajasta ja aineesta maailmankaikkeus saasut alkunsa, ja tuo räjähdys jatkuu,niin kauan kunse on saavuttanut syyn ja seurauksen lain mukaisen täydellisyydensä, ja palaa takaisin alkutilaansa, syntyäkseen taas uudelleen
Ihmisen elämä on myös perustaltaan tuota ikuista elämää, mutta ihmisen itsensä synnyttämä mielen sisältö,
ajattelija,ego, sielu on aikaa ja ainetta joten sillä ei ole ikuisuutta, vaikka ihminen uskontojen ja aatteiden avulla, yrittää hankkia sille ikuisuutta
KAikki elämä kaikkialla maailmankaikkeudessa on yhtä elämää, siinä suhteessa ei sinää eikä minää, ne on vain ihmisen synnyttämiä erllisyyden harhoja - jetsulleen..
arjuuna kirjoitti:
Kävin vierailemassa tuolla tiede palstalla, ja luin siltä Syksy Råsäsen arvion kvanttimaailman viimeisistä tutkimustuloksista, jotka osoittavat oikeaksi tälläkin paltalla esittämäni väitteen, että tyhjyys on kaiken energian summa.
Viimeaikaiset hiukkastutkimukset viittaavat siihen, että tyhjyys vaikuttaa maailmankaikkeuteen ratkaisevalla tavalla, mutta ei tiedetä miten.
Olen mieltänyt tuon tyhjyyden,äärettömyyden, ajattomaksi elämäksi joka on aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä se ole mikään jumala.
Tuosta tyhjyydestä syntyneestä ajasta ja aineesta maailmankaikkeus saasut alkunsa, ja tuo räjähdys jatkuu,niin kauan kunse on saavuttanut syyn ja seurauksen lain mukaisen täydellisyydensä, ja palaa takaisin alkutilaansa, syntyäkseen taas uudelleen
Ihmisen elämä on myös perustaltaan tuota ikuista elämää, mutta ihmisen itsensä synnyttämä mielen sisältö,
ajattelija,ego, sielu on aikaa ja ainetta joten sillä ei ole ikuisuutta, vaikka ihminen uskontojen ja aatteiden avulla, yrittää hankkia sille ikuisuutta
KAikki elämä kaikkialla maailmankaikkeudessa on yhtä elämää, siinä suhteessa ei sinää eikä minää, ne on vain ihmisen synnyttämiä erllisyyden harhojavain todeta lainaten viisaan äitini sanontaa, että lapsen mieli kampea viiltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383555On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452121Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.211548Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561494- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?49956Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823