Älkää vastatko tai kysykö tuolta pelleltä enää mitään.
Rautalapio boikottiin!
16
153
Vastaukset
- 163
Nettifenno on joutunut tosi ahtaalle...
- ei ole normaali
Miksi vaistailette ja väittelette höpsön Tapion kanssa. Hän saa siitä valtavan nautinnon joka kerran kun saa vastauksen. Tapion ilkeä Talan solvaaminen on nähtävästi hänen elämäntehtävänsä.
Itse en koskaan ota osaa Lapion viesteihin. - 4+16
ei ole normaali kirjoitti:
Miksi vaistailette ja väittelette höpsön Tapion kanssa. Hän saa siitä valtavan nautinnon joka kerran kun saa vastauksen. Tapion ilkeä Talan solvaaminen on nähtävästi hänen elämäntehtävänsä.
Itse en koskaan ota osaa Lapion viesteihin.suomenkielinen, niin ei tuollaiset inhoittavat ja virheelliset "kuolemasta" ilmoitetut viestit säilyisi sivulla tuntikausia, mutta tämä onkin Rkp:n (raaka) sivu, jossa Tapio pystyy kieroilemaan.
- muuan fenno
Eikö kantti kestä?
- vuoden kokemus
kuten Tapio Lapio käyttävät niin suomenkielisiä nimiä ja ovat usein harhauttaneet näille sivuille tulleita uusia tulokkaita jotka eivät heti ymmärrä tätä nettisvekojen petollisuutta.
- Suomenkielinen...
Sille vajaaälyiselle vastaaminen on ajan haaskausta.
- muuan fenno
vuoden kokemus kirjoitti:
kuten Tapio Lapio käyttävät niin suomenkielisiä nimiä ja ovat usein harhauttaneet näille sivuille tulleita uusia tulokkaita jotka eivät heti ymmärrä tätä nettisvekojen petollisuutta.
Mutta kyllä totuus pian viesteistä ja vastaviesteistä paljastuu. Osasin minäkin alusta alkaen sijoittaa hänet suunnilleen oikeaan lokeroon eli nettimilitantiksi svekoksi. Meniköhän aivan oikein?
- Tapio.Rautalapio
Turha yritys, ei onnistu.
- ilkeä tyyppi Lapio
Lapion viestien määrä nykyään?
Silloin Aamulehdessä meni kai tuhansiin. Mies/naisparka on nyt jo aivan tolaltaan, ei keksi enää mitään uutta vaan etsii koneistosta vuosia vanhoja viestejä.
Selailee varmaan kaikkia eri foorumeita ja jättää merkkinsä kaikkialle.
En todellakaan vastaa Lapion viesteihin. - Tapio.Rautalapio
ilkeä tyyppi Lapio kirjoitti:
Lapion viestien määrä nykyään?
Silloin Aamulehdessä meni kai tuhansiin. Mies/naisparka on nyt jo aivan tolaltaan, ei keksi enää mitään uutta vaan etsii koneistosta vuosia vanhoja viestejä.
Selailee varmaan kaikkia eri foorumeita ja jättää merkkinsä kaikkialle.
En todellakaan vastaa Lapion viesteihin."En todellakaan vastaa Lapion viesteihin. "
Sanoi netti fenno vastattuaan viestiini :D
Valehteleeko netti fenno tosiaan ihan aina? - roskalapio
Tapio.Rautalapio kirjoitti:
"En todellakaan vastaa Lapion viesteihin. "
Sanoi netti fenno vastattuaan viestiini :D
Valehteleeko netti fenno tosiaan ihan aina?samaa mieltä. Boikottiin vain. Lapio saa jutella itsekseen. Eikös hän ole ekspertti vastaamaan omiin viesteihinsä.
- muuan fenno
roskalapio kirjoitti:
samaa mieltä. Boikottiin vain. Lapio saa jutella itsekseen. Eikös hän ole ekspertti vastaamaan omiin viesteihinsä.
Taas epäillään mm. minua Tapion ilmentymäksi.
- sorto jatkuu
muuan fenno kirjoitti:
Taas epäillään mm. minua Tapion ilmentymäksi.
täällä puuhailee? Olen ollut matkoilla 8 kk. eikä ole ollut aikaa seurata kielikeskustelua.
Ruotsin kieltä en ole kuullut enkä tarvinnut kertaakaan. Espanjan kielen puute oli harmi.
Kotimaahan palattua ei voi muuta kuin hävetä tätä kaksikielisyyttä. Olemme luultavasti se viimeinen apartheid maa jossa vähemmistö pystyy pitämään yllä enemmistön sortoa. - 9´2
sorto jatkuu kirjoitti:
täällä puuhailee? Olen ollut matkoilla 8 kk. eikä ole ollut aikaa seurata kielikeskustelua.
Ruotsin kieltä en ole kuullut enkä tarvinnut kertaakaan. Espanjan kielen puute oli harmi.
Kotimaahan palattua ei voi muuta kuin hävetä tätä kaksikielisyyttä. Olemme luultavasti se viimeinen apartheid maa jossa vähemmistö pystyy pitämään yllä enemmistön sortoa.aikamoinen pakkoruotsittaja täällä, yötäpäivää kirjoittelemassa eri nimimerkeillä vuosikaisia.
Olisi varmasti shokissa jos pakkoruotsi ja kaksikielisyys lopetettaisiin.
Ylläoleva kirjoittaja on oikeassa siinä että Suomessa harjoitetaan apartheid`iä
- Tapio.Rautalapio
Eipä tullut tästäkään netti fennojen hankkeesta sen kummemmin lasta ku paskaakaan. Tyhjää sakkia.
- 26
Ei onnistu keskusteluboikotti lapion kanssa.
Miksi? Koska lapio keskustelee silloin itsensä kanssa.
Näin on lapiopolonen. Lapiopolo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698