Tykkään pelata Ray:n automaattiruletteja. Olen rankasti niihin tappiolla koska panos voi olla maksimissaan aika iso. Joskus männeinä aikoina ruletista saattoi kerran kuussa saadakkin jotain. Nyt kun RAY:n tulos on tippunut on maksimivoitot ollut 90€-120€ mutta monesti se tarkoittaa sitä että olen sijoittanut sinne 60€-100€.
Nyt viime aikoina on tullut pari outoa juttua:
Tapaus 1: automaatti vei 130€ panoksella 2,80 (lukittuina oli numero 4 1,20€ panoksella ja numero 1,60€:n panoksella) Automaatti vei 130€ antamalla yhden voiton numeroon 4; voitto oli 12€.
46 kierrosta meni voitotta. Tapahtui viime viikolla. Kävin kysymässä työntekijältä miten tämä on mahdollista; totesi vain 'että ne on automaatteja' ja toinen työntekijä nauroi perääni...että silleen!
Tapaus 2: Pelasin eilen iltapäivällä automaattirulettia; se vei 370€; antamalla maksimissaan 60€ voiton.
Tiedän pelin riskit ja se on vapaaehtoista, mutta voin kertoa että meikän mittari on nyt täynnä, koska kyseessä ei ole vain nämä kaksi kertaa kun automaatti lypsää ihmisen kuiviin.
Kiitos RAY 'ihanista' pelihetkistä; toivottavasti kun olen itse vanha ja raihnainen niin hyödyn itsekin näistä
menetetyistä euroista tai toivottavasti joku apua tarvitseva hyötyy!!
Ray/Automaattiruletti
6
350
Vastaukset
Suuremmat panokset 90% palauttavaan peliin niin pitkään juoksuun myös sitä suuremmat tappiot. Voitat toki joskus hyvinkin, mutta kaikki pelikerrat laskettuna suurempi panos tuo suuremmat tappiot.
- rulettiKalle
RAY;n Automaattiruletti ohjelmoitu täysin. Lue aikaisemmat viestiketjut, menee aina viereen valitusta numerosta.
- Kalervo K.
Se on ohjelmoitu niin että osuu aina viereen
- vierestä meni
Automaattiruletissa on jokaiselle valitulle numerolle aina noin 4 kpl viereen osuvaa numeroa. Jos esim panostat numerolle 2, niin kiekossa viereiset numerot ovat 9 ja 7. Kentällä taas viereiset numerot ovat numerot 1 ja 3. Joten, jos pelaat numeroa 2, niin viereiset häviävät numerot ovat 1,3,9 ja 7. Jotkut ajattelevat vielä nollan ja vitosenkin viereisiksi numeroiksi...
Kun pelaa, niin mahdollisuus osua viereen on aina huomattavasti isompi kun osua itse pelattuun numeroon. Eivät koneet ole ohjelmoituja moiseen, vaan kyseessä on luonnollinen pelitapahtuma.
Sama tapahtuu yksilinjaisissa hedelmäpeleissäkin. Jokaista pelilinjalla olevaa kuviota kohti on kaksi lähelle osuvaa- yksi yläpuolella ja toinen alapuolella.
Ja, ketjun aloittajalle: nopeasti isohkoa voittoa mahdollistavan pelin kääntöpuoli on aina se, että siihen pystyy myös nopeasti hävitä rahansa.
- PeterBompenberg
UP1
- Joyman2
Tuo automaattiruletti.Olen nähnyt kun monet ulkomaalaiset puhua pulpattavat koneelle ja hierovat sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864