Netti pätkii

sonera++

taas Koivuharjulla, 100/5 megan kaapelissa nopeudet heittelee edestakas. Toimikin yllättävän hyvin pari kuukautta kun kuulemma vaihtoivat kuitupäätteen "uuteen". Lieneekö sama vika taas?

8

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjrsyjsw5r

80 tulee tuutista :)

• PIKKUHAUKKA

Paljonko maksatte tuosta nopeudesta?Itsellä 49.90e eikä ole määräaikainen.

• vittuuntunut!! !!

mun mielestä on idiootti se joka maksaa tietyn summan esim 100 nopeudesta ja saa kotiin vain 10-15..eikö kannattais ottaa 24 nopeus silloin...itse vaihdoin pienempään..nyt saan saman 13-17 mitä sain 100 liittymälläkin.

• pökö6
        vittuuntunut!! !! kirjoitti:

mun mielestä on idiootti se joka maksaa tietyn summan esim 100 nopeudesta ja saa kotiin vain 10-15..eikö kannattais ottaa 24 nopeus silloin...itse vaihdoin pienempään..nyt saan saman 13-17 mitä sain 100 liittymälläkin.

ainakin itsellä 35,90 kk, tiedä sit mitä se 24:n kustantaa.

• tyhjiä lupauksia
        pökö6 kirjoitti:

ainakin itsellä 35,90 kk, tiedä sit mitä se 24:n kustantaa.

mut saatkjo satasta kotiisi? ei taida tulla ku 15 maximissaan? jos saat 100 niin ole onnellinen

• mokkula ja kiinteä
        tyhjiä lupauksia kirjoitti:

mut saatkjo satasta kotiisi? ei taida tulla ku 15 maximissaan? jos saat 100 niin ole onnellinen

10M kaapeli toimii ainaki ja on lähes koko ajan reilu 9Megassa täällä Kemin keskustassa:) Se maksaa 27,90e/kk määräaikaisella sopparilla. Ärsyttää vaa ku joskus pätkii, eikä meinaa yhistää nettiin uuestaa.. varmaan soneralla joku vika? On yritetty yhistää sekä WLANilla että joholla.. Kyllä se päivällä toimii iha hyvi, mut illalla jostain syystä pätkii. Piti muuten hommata 100euron boxiki siihe ku ei saanu soneralta kaupantekijäiseks.. :( kuulin muuten et vanhoille asiakkaille ois ollu myöski tarjous.. 8M adsl 27,90e/kk. Ei vaa soneramyyjä suostunu uudelle asiakkaalle sitä myymään.. Sen sijaan DNA:n mokkula ei oo ikinä pätkiny. Ainoastaan toimunu välillä hitaammin.. Mokkula on siit hyvä ku se on halpa, mut huono siit ettei voi esim. pelata netissä tai katsoa netti-tv:tä, kun se lataa melko hitaasti.

• 10 riittää mulle
        mokkula ja kiinteä kirjoitti:

10M kaapeli toimii ainaki ja on lähes koko ajan reilu 9Megassa täällä Kemin keskustassa:) Se maksaa 27,90e/kk määräaikaisella sopparilla. Ärsyttää vaa ku joskus pätkii, eikä meinaa yhistää nettiin uuestaa.. varmaan soneralla joku vika? On yritetty yhistää sekä WLANilla että joholla.. Kyllä se päivällä toimii iha hyvi, mut illalla jostain syystä pätkii. Piti muuten hommata 100euron boxiki siihe ku ei saanu soneralta kaupantekijäiseks.. :( kuulin muuten et vanhoille asiakkaille ois ollu myöski tarjous.. 8M adsl 27,90e/kk. Ei vaa soneramyyjä suostunu uudelle asiakkaalle sitä myymään.. Sen sijaan DNA:n mokkula ei oo ikinä pätkiny. Ainoastaan toimunu välillä hitaammin.. Mokkula on siit hyvä ku se on halpa, mut huono siit ettei voi esim. pelata netissä tai katsoa netti-tv:tä, kun se lataa melko hitaasti.

minä kans siirryin mokkulaan,mulla toimii hyvin,mut kaverilla ei,ku ei asu keskustassa...esim.youtube rullaa hyvin mut ei mitään verkkopelejä ei voi pelata...tosin mun netti nyt on laskujen maksua ja tätä turhaa pläräilyä varten joten ihan hyvin toimii!

kaveri tilaa samoin kriteerein itelle sitä 100M..mutta saa saman kuin mokkulalla...meinasi heivata pois...jotku kuulema saanu 80-90..kemissä...tiä sitte.

torniossa ovat hoksanneet ku ruottin netithän on ihan eri luokkaa kuin täällä,niin poimia lennosta 500-1000m liittymää...toimi ainaki keskusta,miukki ja pudas alueella.

• pökö6
        10 riittää mulle kirjoitti:

minä kans siirryin mokkulaan,mulla toimii hyvin,mut kaverilla ei,ku ei asu keskustassa...esim.youtube rullaa hyvin mut ei mitään verkkopelejä ei voi pelata...tosin mun netti nyt on laskujen maksua ja tätä turhaa pläräilyä varten joten ihan hyvin toimii!

kaveri tilaa samoin kriteerein itelle sitä 100M..mutta saa saman kuin mokkulalla...meinasi heivata pois...jotku kuulema saanu 80-90..kemissä...tiä sitte.

torniossa ovat hoksanneet ku ruottin netithän on ihan eri luokkaa kuin täällä,niin poimia lennosta 500-1000m liittymää...toimi ainaki keskusta,miukki ja pudas alueella.

http://www.speedtest.net/result/751901976.png

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe