Tosi typerää!

tyttösavosta

Nimittäin tuo joittenkin nimimerkkien mollaaminen ja meno henkilökohtaisuuksiin.Yhtä tyhmää on myös tarttuminen pikku kirjoitusvirheisiin. Niitähän sattuu kaikille.Eikös tämä palsta ole tarkoitettu matkailuun liittyvien kokemusten ja tietojen kertomiseen ja jakamiseen? Ihan älytönta lukea mokomia jonninjoutavuuksia. Onneksi ei ole pakko.

70

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkihenkseli

      Kiitti infopläjäyksestä. Ei oltas selvitty ilman. Hyvät jatkot.

      • tyttösavosta

        just arvelinkin!!!!


      • Gringo 10

        Taas todistit typeryydesi!


      • Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

        Taas todistit typeryydesi!

        Kuten myös, kretiini.


      • Gringos 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Kuten myös, kretiini.

        Miten vaan lamebrain.


      • Lo siento
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Kuten myös, kretiini.

        älä vedä nieluun, voit hukkua pieruun
        kun hieman päässä kiristää, voit pierun tiristää
        möläytyksesi oivat, monien korvissa soivat.
        olet vain ihmispoloinen luotu päälle maan
        mielenilmaukset tänne kirjoittamaan
        voit varmasti paremmin kun mielestäsi nolata osaat
        sen vain todistaa kornimmin kuinka tänne päästösi kasaat
        Tämä kirjoitus ei ole sinulle mieleen, mutta älä puraise kieleen
        oothan ihana Suomalainen tosi kova jätkä,
        palaa suussasi varmaan kunnon sätkä
        Jatka vain kirjoittamista, sanoja sanojen perään laittamista
        sillä Sinulla on kunnon Ego, joku saattaa sanoa hego hego
        En kirjoittanut tätä sinulle, saatat vastata kuitenkin minulle
        Mucho exito!


      • Arkihenkseli
        Lo siento kirjoitti:

        älä vedä nieluun, voit hukkua pieruun
        kun hieman päässä kiristää, voit pierun tiristää
        möläytyksesi oivat, monien korvissa soivat.
        olet vain ihmispoloinen luotu päälle maan
        mielenilmaukset tänne kirjoittamaan
        voit varmasti paremmin kun mielestäsi nolata osaat
        sen vain todistaa kornimmin kuinka tänne päästösi kasaat
        Tämä kirjoitus ei ole sinulle mieleen, mutta älä puraise kieleen
        oothan ihana Suomalainen tosi kova jätkä,
        palaa suussasi varmaan kunnon sätkä
        Jatka vain kirjoittamista, sanoja sanojen perään laittamista
        sillä Sinulla on kunnon Ego, joku saattaa sanoa hego hego
        En kirjoittanut tätä sinulle, saatat vastata kuitenkin minulle
        Mucho exito!

        Taas yksi neropatti,
        samaa kuin muukin sakki.

        Oot 24n pohjasakkaa,
        sunlaiset ei koskaan lakkaa.
        Mut siit mä paskat nakkaan.

        Etsit sanoja vasten yötä
        kun ei kiirettä nukkumaan
        kun aamulla ei ole työtä
        voit jäädä tänne kukkumaan.

        Ei riimisi mua haittaa,
        ne mappi Ö:hön voin laittaa.

        Käytit pierua peräkkäisessä riimissä
        Taitaa olla gringo sun tiimissä.

        Sätkiä poltin viimeksi intissä,
        sunlaisia sinne ei päästetty,
        kun on pölyä vintissä,
        ja MT-palveluissa säästetty.


    • poikasavo

      olen samaamieltä tyttösavostan kanssa

      • jalbar

        niin kuin sinne huudetaan;) Kannattaisi muistaa se, arkihenkseli, sontis ym. vakkarit.


      • Gringo 10

        Hurraa tämän palstan älykkö, Kanariansaarten keisari kielinero kaikkitietävä ylihminen Arkihenkseli on taas ladellut sanoja peräkkäin todistaen näin moukkamaisuutensa.


      • don luis
        Gringo 10 kirjoitti:

        Hurraa tämän palstan älykkö, Kanariansaarten keisari kielinero kaikkitietävä ylihminen Arkihenkseli on taas ladellut sanoja peräkkäin todistaen näin moukkamaisuutensa.

        näkyä puheista,kuin pihtikintut polvihousuista,kuka sitten lienee moukka.en viitsi ottaa kantaa kun en ole julkista arvostelua antanut andersenin saduistakaan ,jotka sentään ovat asiatekstiä moniin täällä esiin tulleisiin verrattuna.


      • Gringo 10
        don luis kirjoitti:

        näkyä puheista,kuin pihtikintut polvihousuista,kuka sitten lienee moukka.en viitsi ottaa kantaa kun en ole julkista arvostelua antanut andersenin saduistakaan ,jotka sentään ovat asiatekstiä moniin täällä esiin tulleisiin verrattuna.

        Kerroppa mistä pitäis olla kateellinen?


      • Gringo 10 kirjoitti:

        Hurraa tämän palstan älykkö, Kanariansaarten keisari kielinero kaikkitietävä ylihminen Arkihenkseli on taas ladellut sanoja peräkkäin todistaen näin moukkamaisuutensa.

        täällä näkeekään, aikuisia teidän pitäisi olla, mutta ette ole. Ja mistä tiedän? Siitä että ei teinit/lapset pääse moiselle kielelliselle ilmaisutasolle, hehän osaavat vain n. viisi sanaa, joista joka toinen on v....u.

        Minusta on ollut hauska lukea palstaa, olen saanut monia hyviä vinkkejä lauantaina alkavalle Inglesin matkalle (kiitos mm. Pavi ja Vilperi ynnä muut). Mutta pahaa tekee nämä tällaiset provoilut ja sanasaasteet. Ja kyllä provoille pahinta on välinpitämättömyys heidän kirjoituksilleen. Älkäämme siis alentuko heidän tasolleen...

        Olen ymmärtänyt, että palstan lukijoista monet ovat näinä aikoina lähdössä Kanarian matkalle, meille kaikille siis paljon aurinkoa, lämpöä ja mukavia hetkiä, mitä sitten kukin arvostaakaan ja haluaa lomaltaan!


      • Lo siento

        itse uskoo olevansa ukkojumala,
        mutta on vain vaaleastukkainen Dallasin pikku Pamela
        uhoo, käyttää kieltä, joka kertoo ei ole miehesssä mieltä
        Varo , ettei otsasuoni liikaa paineesta pullistu sulla,
        voi jäädä kirjoittamatta julistuksesi viimeinen panderulla,
        Tosiaan,olet hauskan huvittava vaahtosuu,
        ei sulta puutu kuin vauvan puuhaluu,
        et ole näköjään saanut tarpeeksi äidin maitoa,
        koska sinussa on niin paljon vihaa ja raivoa
        Isän neuvot ovat jääneet unholaan,
        taisi soutaa pois hän liian aikaisin venhollaan
        Muista aina, että keltainen väri silmissä ilmoittaa,
        milloin se nousee päähän asti ja on syytä otetta kilvoittaa,
        Maldita sea


      • 2+17

        viestisi jälkeen ei varmaan enää kukaan pidä sinua vakavasti otettavana kirjoittajana. Toivottavasti itse ymmärrät kaivautua takaisin siihen likaojaan josta nousit tätä palstaa pilaamaan. Kirjoitustyylisi on erittäin tuttu eräältä toiselta Suomi 24 palstalta ja nimimerkkisikin on kovin tutun kuuloinen. Olet niin polleaa poikaa kun uskallat kiroilla, haistatella ja haukkua muita kirjoittajia. Se että olet rekisteröinyt nimimerkkisi ei tee sinusta parempaa ihmistä eikä oikeuta sinua puskiksia haukkuman. Toivottavasti pian saat oikein pitkän bannikakun, eli kannattaa arki-idiootin viestit klikata asiattomaksi.


      • Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

        Kerroppa mistä pitäis olla kateellinen?

        Voin antaa sulle sellaisen elämänohjeen, että vittuile vain köyhemmilles ja kuseta vain tyhmempiäsi.

        Mees takaisin mamman helmaan kasvamaan aikuiseksi.


      • Arkihenkseli
        2+17 kirjoitti:

        viestisi jälkeen ei varmaan enää kukaan pidä sinua vakavasti otettavana kirjoittajana. Toivottavasti itse ymmärrät kaivautua takaisin siihen likaojaan josta nousit tätä palstaa pilaamaan. Kirjoitustyylisi on erittäin tuttu eräältä toiselta Suomi 24 palstalta ja nimimerkkisikin on kovin tutun kuuloinen. Olet niin polleaa poikaa kun uskallat kiroilla, haistatella ja haukkua muita kirjoittajia. Se että olet rekisteröinyt nimimerkkisi ei tee sinusta parempaa ihmistä eikä oikeuta sinua puskiksia haukkuman. Toivottavasti pian saat oikein pitkän bannikakun, eli kannattaa arki-idiootin viestit klikata asiattomaksi.

        Ei vittu MIKä NUIJA PERSEENREIKÄ!

        Bannikakku!? Hah!

        Tiedän tasan tarkkaan kuka tämä 2 17 tyyppi on! Uutisissa oli juttua eräästä tieteellisestä kokeesta joka meni mönkään. Nimimerkki 2 17 on tämä "koe".

        Juutalainen seurakunta laittoi irtileikattuja esinahkoja ravinneliuokseen ja yhdestä kasvoi oikein iso kyrpä joka karkasi. Tänä päivänä se nostaa työttömyyskorvauksia ja trollaa Suomi24;n palstoja yhteenlasku-nimimerkkien takaa.


      • tyttösavosta
        2+17 kirjoitti:

        viestisi jälkeen ei varmaan enää kukaan pidä sinua vakavasti otettavana kirjoittajana. Toivottavasti itse ymmärrät kaivautua takaisin siihen likaojaan josta nousit tätä palstaa pilaamaan. Kirjoitustyylisi on erittäin tuttu eräältä toiselta Suomi 24 palstalta ja nimimerkkisikin on kovin tutun kuuloinen. Olet niin polleaa poikaa kun uskallat kiroilla, haistatella ja haukkua muita kirjoittajia. Se että olet rekisteröinyt nimimerkkisi ei tee sinusta parempaa ihmistä eikä oikeuta sinua puskiksia haukkuman. Toivottavasti pian saat oikein pitkän bannikakun, eli kannattaa arki-idiootin viestit klikata asiattomaksi.

        että keskustelu menee noin alatyyliselle tasolle.Eikö ole muuta paikkaa purkaa agressioita?


      • Arkihenkseli
        Lo siento kirjoitti:

        itse uskoo olevansa ukkojumala,
        mutta on vain vaaleastukkainen Dallasin pikku Pamela
        uhoo, käyttää kieltä, joka kertoo ei ole miehesssä mieltä
        Varo , ettei otsasuoni liikaa paineesta pullistu sulla,
        voi jäädä kirjoittamatta julistuksesi viimeinen panderulla,
        Tosiaan,olet hauskan huvittava vaahtosuu,
        ei sulta puutu kuin vauvan puuhaluu,
        et ole näköjään saanut tarpeeksi äidin maitoa,
        koska sinussa on niin paljon vihaa ja raivoa
        Isän neuvot ovat jääneet unholaan,
        taisi soutaa pois hän liian aikaisin venhollaan
        Muista aina, että keltainen väri silmissä ilmoittaa,
        milloin se nousee päähän asti ja on syytä otetta kilvoittaa,
        Maldita sea

        Taas yksi nuija,
        pihalla kuin kartiotuija.

        Puhua nyt runomitalla,
        "älykkäällä" palstalla, vikalla.

        Toivottavasti oli ratkaisu viisas,
        päteminen sulle piisas.

        Mun puolesta voit jo runoilun lopetella,
        ja ihan kirjoittamaan opetella.


      • Sori vaan

        noin pahaksi päässyt?

        "Sääli on sairautta"

        Nyt mokasit!


      • Arkihenkseli
        Sori vaan kirjoitti:

        noin pahaksi päässyt?

        "Sääli on sairautta"

        Nyt mokasit!

        Rupean nyt katsomaan leffaa ja syömään. Jopa tämä "kuusi vastaan yksi"-tappelu on liian helppoa. Vähän niinkuin nyrkkeilisi kehitysvammaisten kanssa tai varastaisi karkin lapselta.

        Jään odottamaan kunnon vastausta tai EDES keskiraskasta vittuilua. En aio jatkossa vastata näiden numeronimimerkkien "nönn nön nöö mun faijalla on isommat kivekset"-tyyppisiin "heittoihin" vaikka ne kuinka kirjoittajiensa mielestä olisivatkin ns. kunnon vastauksia.

        Stadin kundi on tehnyt minusta kuulemma ilmoituksen, kuten vastasin hänelle asiaan liittyvässä ketjussa - jään innolla odottamaan. Epäilen kuitenkin vahvasti, stadin kundi on itse pahempi trollaaja kuin minä ikinä.


      • hg
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Rupean nyt katsomaan leffaa ja syömään. Jopa tämä "kuusi vastaan yksi"-tappelu on liian helppoa. Vähän niinkuin nyrkkeilisi kehitysvammaisten kanssa tai varastaisi karkin lapselta.

        Jään odottamaan kunnon vastausta tai EDES keskiraskasta vittuilua. En aio jatkossa vastata näiden numeronimimerkkien "nönn nön nöö mun faijalla on isommat kivekset"-tyyppisiin "heittoihin" vaikka ne kuinka kirjoittajiensa mielestä olisivatkin ns. kunnon vastauksia.

        Stadin kundi on tehnyt minusta kuulemma ilmoituksen, kuten vastasin hänelle asiaan liittyvässä ketjussa - jään innolla odottamaan. Epäilen kuitenkin vahvasti, stadin kundi on itse pahempi trollaaja kuin minä ikinä.

        vittu jo lopettaa! Vie koirasi lenkille ja rauhoitu.


      • vilperi57
        HanneMar1 kirjoitti:

        täällä näkeekään, aikuisia teidän pitäisi olla, mutta ette ole. Ja mistä tiedän? Siitä että ei teinit/lapset pääse moiselle kielelliselle ilmaisutasolle, hehän osaavat vain n. viisi sanaa, joista joka toinen on v....u.

        Minusta on ollut hauska lukea palstaa, olen saanut monia hyviä vinkkejä lauantaina alkavalle Inglesin matkalle (kiitos mm. Pavi ja Vilperi ynnä muut). Mutta pahaa tekee nämä tällaiset provoilut ja sanasaasteet. Ja kyllä provoille pahinta on välinpitämättömyys heidän kirjoituksilleen. Älkäämme siis alentuko heidän tasolleen...

        Olen ymmärtänyt, että palstan lukijoista monet ovat näinä aikoina lähdössä Kanarian matkalle, meille kaikille siis paljon aurinkoa, lämpöä ja mukavia hetkiä, mitä sitten kukin arvostaakaan ja haluaa lomaltaan!

        Olen yrittänyt pitää linjani suurinpiirtein sillä tasolla kuin miten pitäisi foorumilla käyttäytyä, tosin joillekin provoilijoille tulee toisinaan annettua takaisinkin.
        Vastailen kysymyksiin jotka koen mielekkäiksi vähän siihen tyyliin, että kaikkien ei tarvitse maksaa niitä oppirahoja mitä allekirjoittanut on maksanut. Näihin aivan tyypillisiin jokapäiväisiin tai jatkuvasti esilletuleviin en viitsi vastata, koska haulla löytyy niihin vastaukset. Ja kun mulla on nuo nk. "omat" sivut, niin kerään sinne sitten niitä tärkeimpiä tietoja ja/tai vastaan asiallisiin kysymyksiin siellä.
        http://p2.foorumi.info/suomikerho/index.php
        Viikon päästä mekin emännän kanssa startataan granille ja kun tuo lopullinen treffauspaikka on selvitetty, niin tervetuloa mukaan mikäli pääsiäislauantaina vielä Inglesin maisemissa olette.
        Hyvää lomaa myös allekirjoittaneen taholta!!
        Vilperi


      • don luis
        Gringo 10 kirjoitti:

        Kerroppa mistä pitäis olla kateellinen?

        seikoista,arvostus ja värikäs kielenkäyttö(no joskus turhankin)laaja sanavarasto .suhtautuminen turhan nurisijoihin ja yliyksinkertaisiin kysymyksiin.asialliseen ja perusteltuun asioiden esiintuomiseen.itsensä täysillä likoon panemisesta.siis monipuolisuuteen.onhan tuossa jo jotain.itse taidan olla turhankin diplomaattinen ja tylsä.


      • Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Rupean nyt katsomaan leffaa ja syömään. Jopa tämä "kuusi vastaan yksi"-tappelu on liian helppoa. Vähän niinkuin nyrkkeilisi kehitysvammaisten kanssa tai varastaisi karkin lapselta.

        Jään odottamaan kunnon vastausta tai EDES keskiraskasta vittuilua. En aio jatkossa vastata näiden numeronimimerkkien "nönn nön nöö mun faijalla on isommat kivekset"-tyyppisiin "heittoihin" vaikka ne kuinka kirjoittajiensa mielestä olisivatkin ns. kunnon vastauksia.

        Stadin kundi on tehnyt minusta kuulemma ilmoituksen, kuten vastasin hänelle asiaan liittyvässä ketjussa - jään innolla odottamaan. Epäilen kuitenkin vahvasti, stadin kundi on itse pahempi trollaaja kuin minä ikinä.

        Sinulle tämä on vittuilupalsta ja toisille Kanarianpalsta, tietenkin kaikki muut ovat väärässä?


      • Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Voin antaa sulle sellaisen elämänohjeen, että vittuile vain köyhemmilles ja kuseta vain tyhmempiäsi.

        Mees takaisin mamman helmaan kasvamaan aikuiseksi.

        Jos jonkun tässä pitää kasvaa aikuiseksi niin se on kyllä sinä. Ja sinä et kyllä pysty kenellekään antamaan elämänohjeita se on ihan varma!


      • Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

        Sinulle tämä on vittuilupalsta ja toisille Kanarianpalsta, tietenkin kaikki muut ovat väärässä?

        Tee meille palvelus ja tapa itsesi.


      • Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Tee meille palvelus ja tapa itsesi.

        Tee meille palvelus ja tapa itsesi. Kiitos samoin!


      • Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

        Tee meille palvelus ja tapa itsesi. Kiitos samoin!

        On sulla fiksut jutut.

        Seuraava vastauksesi on "niin sullakin"?


      • 676757585555
        Arkihenkseli kirjoitti:

        On sulla fiksut jutut.

        Seuraava vastauksesi on "niin sullakin"?

        Täälläpä tosi typerät jutut. Mikä on typeryyden aihe?


      • Lo siento
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Tee meille palvelus ja tapa itsesi.

        kirosanat jo nurkkaan laita,
        päällesi pue puhdas paita
        suihkussa käy ja kalsarit vaihda,
        deodoranttia käyttää älä kaihda,
        pese suusi kaksin käsin kunnolla,
        kotimaisella mäntysuovalla saippualla,
        pyydä jalkaasi uudet sukat,
        laita pöydälle kauniit kukat
        ota käteen vaikka helistin,
        taikkapa auttava puhelin.
        jos päätä edelleenkin kiristää
        ota yhteyttä lähimpään:

        Siellä on ystävä

        Me parece muy bien!


      • tyttösavosta
        Lo siento kirjoitti:

        kirosanat jo nurkkaan laita,
        päällesi pue puhdas paita
        suihkussa käy ja kalsarit vaihda,
        deodoranttia käyttää älä kaihda,
        pese suusi kaksin käsin kunnolla,
        kotimaisella mäntysuovalla saippualla,
        pyydä jalkaasi uudet sukat,
        laita pöydälle kauniit kukat
        ota käteen vaikka helistin,
        taikkapa auttava puhelin.
        jos päätä edelleenkin kiristää
        ota yhteyttä lähimpään:

        Siellä on ystävä

        Me parece muy bien!

        olla vaan tiettyjen tyyppien keskinäistä kahinaa.


      • pavi
        tyttösavosta kirjoitti:

        olla vaan tiettyjen tyyppien keskinäistä kahinaa.

        hämmästynyt....miten nää jutut kuuluu.
        kanarian matkailuun ??????????????


      • intelligent
        tyttösavosta kirjoitti:

        olla vaan tiettyjen tyyppien keskinäistä kahinaa.

        Äärimmäisen korkeatasoista Kanarian matkailun keskustelua.
        Heh, onhan se niin hienoa olla kaikkein suurin, paras ja fiksuin herjan heittäjä! Ah ja oh mikä saavutus, todella merkittävä suoritus! Ansaitsi ihan Nobelin palkinnon!
        BUAHAHHAHHAA, jatkot vaan samaan malliin.


      • intelligent kirjoitti:

        Äärimmäisen korkeatasoista Kanarian matkailun keskustelua.
        Heh, onhan se niin hienoa olla kaikkein suurin, paras ja fiksuin herjan heittäjä! Ah ja oh mikä saavutus, todella merkittävä suoritus! Ansaitsi ihan Nobelin palkinnon!
        BUAHAHHAHHAA, jatkot vaan samaan malliin.

        Näin arkihenkseli nimellä kulkevan sällin nopsaan tuossa kun kävin kaljalla helsinkissäpäin, ehdittii parit röökit kiskasta siinä. käski kattomaan jos ehdin mitä kanasaarten foorumilla höpötellään. Ollaan siis tuttuja vuosien takaa.

        Vilkasin nuo toisetkin ketjut ja kyllä nauratti. Voi helv** :D

        täällä on nää pari tyyppiä, hompre vai gringo ja jokumuu jotka yrittävät sille vittuilla. Ei kannata. Se on kössittänyt älypäitä tuolla autopuolella jo pitkään. Ykskin ketju, joka oli siinä "vanhassa" suomi24sä, oli ihan legenda. Toistasataa viestiä pitkä, se haistatti kaikille. Eka kysymys oli transiitin takapyörän paineista, ei siihen montaa asiallista vastausta tullukkaa :D

        Oltii samassa duunissa 1999-2001 ja se vi****lee livenäkin kaikille, pomot ei uskaltaneet antaa sille kenkää kun se oli mestan paras painaa duunia. Se on fiksu jannu vaikka tykkää v****la, ei sitä töissäkää ketään viittiny ärsyttää.

        Sori vaan "henskeli" jos pilasin mojovan riidan :D Mä tarjoon bisset sit ens kerral :D


      • VW Typ2 T2
        RäyhäkkäästiHiacella kirjoitti:

        Näin arkihenkseli nimellä kulkevan sällin nopsaan tuossa kun kävin kaljalla helsinkissäpäin, ehdittii parit röökit kiskasta siinä. käski kattomaan jos ehdin mitä kanasaarten foorumilla höpötellään. Ollaan siis tuttuja vuosien takaa.

        Vilkasin nuo toisetkin ketjut ja kyllä nauratti. Voi helv** :D

        täällä on nää pari tyyppiä, hompre vai gringo ja jokumuu jotka yrittävät sille vittuilla. Ei kannata. Se on kössittänyt älypäitä tuolla autopuolella jo pitkään. Ykskin ketju, joka oli siinä "vanhassa" suomi24sä, oli ihan legenda. Toistasataa viestiä pitkä, se haistatti kaikille. Eka kysymys oli transiitin takapyörän paineista, ei siihen montaa asiallista vastausta tullukkaa :D

        Oltii samassa duunissa 1999-2001 ja se vi****lee livenäkin kaikille, pomot ei uskaltaneet antaa sille kenkää kun se oli mestan paras painaa duunia. Se on fiksu jannu vaikka tykkää v****la, ei sitä töissäkää ketään viittiny ärsyttää.

        Sori vaan "henskeli" jos pilasin mojovan riidan :D Mä tarjoon bisset sit ens kerral :D

        eivät käytä murkkuikäisten pikkukovisten kieltä. Fiksut jannut eivät viitsi v*******a netissä eikä livessä. Fiksut jannut eivät komppaa idiootteja.


      • Gringo 10
        RäyhäkkäästiHiacella kirjoitti:

        Näin arkihenkseli nimellä kulkevan sällin nopsaan tuossa kun kävin kaljalla helsinkissäpäin, ehdittii parit röökit kiskasta siinä. käski kattomaan jos ehdin mitä kanasaarten foorumilla höpötellään. Ollaan siis tuttuja vuosien takaa.

        Vilkasin nuo toisetkin ketjut ja kyllä nauratti. Voi helv** :D

        täällä on nää pari tyyppiä, hompre vai gringo ja jokumuu jotka yrittävät sille vittuilla. Ei kannata. Se on kössittänyt älypäitä tuolla autopuolella jo pitkään. Ykskin ketju, joka oli siinä "vanhassa" suomi24sä, oli ihan legenda. Toistasataa viestiä pitkä, se haistatti kaikille. Eka kysymys oli transiitin takapyörän paineista, ei siihen montaa asiallista vastausta tullukkaa :D

        Oltii samassa duunissa 1999-2001 ja se vi****lee livenäkin kaikille, pomot ei uskaltaneet antaa sille kenkää kun se oli mestan paras painaa duunia. Se on fiksu jannu vaikka tykkää v****la, ei sitä töissäkää ketään viittiny ärsyttää.

        Sori vaan "henskeli" jos pilasin mojovan riidan :D Mä tarjoon bisset sit ens kerral :D

        RäyhäkkäästiHiacella = Arkihenkseli


      • VW Typ2 T2 kirjoitti:

        eivät käytä murkkuikäisten pikkukovisten kieltä. Fiksut jannut eivät viitsi v*******a netissä eikä livessä. Fiksut jannut eivät komppaa idiootteja.

        Noo sitä ärsytetään niin se vastaa. Älkää ärsyttäkö ärtsyä :D eihän karhujakaan herätellä talvi-unilta.


      • Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

        RäyhäkkäästiHiacella = Arkihenkseli

        Katsos vain. Hiacella liikkuva ystäväni. Tosin tänään olit paikallisbussin varassa.

        Gringokybällä on taas päivän arvonta käynnissä ja näköjään tuloksetkin saatiin.

        Voi luoja näitä vatipäitä.


      • Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

        RäyhäkkäästiHiacella = Arkihenkseli

        Jäi yksi gringolon viesti välistä lukematta.

        Ollaan tosiaan sama henkilö, jepulis. Aika kaukonäköisesti keksinkin rekisteröidä tuon nimimerkin pitkälti yli puoli vuotta sitten, kun arvelin että tuollaiset keskenkasvuiset mätäpaiseet alkavat täällä soittamaan suutansa. Toivottavasti kunta (tai vanhempasi) työllistävät sinut pian johonkin arvollesi (ja älyllesi) soveltuvaan paskahommaan, tiedänkin itseasiassa pari jäteastiaa jotka kaipaisivat oikein kunnon kuurausta.

        Menen tästä pian nukkumaan, mutta luen foorumin kuitenkin aamulla läpi. Joten sinulla on koko yö aikaa kopioida kirjain kirjaimelta jokin passeli herja sanakirjasta.


      • Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Jäi yksi gringolon viesti välistä lukematta.

        Ollaan tosiaan sama henkilö, jepulis. Aika kaukonäköisesti keksinkin rekisteröidä tuon nimimerkin pitkälti yli puoli vuotta sitten, kun arvelin että tuollaiset keskenkasvuiset mätäpaiseet alkavat täällä soittamaan suutansa. Toivottavasti kunta (tai vanhempasi) työllistävät sinut pian johonkin arvollesi (ja älyllesi) soveltuvaan paskahommaan, tiedänkin itseasiassa pari jäteastiaa jotka kaipaisivat oikein kunnon kuurausta.

        Menen tästä pian nukkumaan, mutta luen foorumin kuitenkin aamulla läpi. Joten sinulla on koko yö aikaa kopioida kirjain kirjaimelta jokin passeli herja sanakirjasta.

        Huh huh kyllä nyt pelottaa aivan kauheasti. Oletko aina ollut tuollainen vai onko sinun runsas alkoholin käyttö tuhonnut ne vähäiset aivosolut?


      • charco
        Gringo 10 kirjoitti:

        Huh huh kyllä nyt pelottaa aivan kauheasti. Oletko aina ollut tuollainen vai onko sinun runsas alkoholin käyttö tuhonnut ne vähäiset aivosolut?

        uni ei tullut, aloin lukea tätä suomen parasta matkailupalstaa, ja mitä näenkään, tämähän on siirtynyt kulttuuripalstaksi. Toinen luulee olevansa Eino Leino ja toinen liekö Saarikosken kännipäissä junailtu jälkeläinen. Kiroilusanasto ja tuo rasvainen puoli jotenkuten hallussa ehkä, mutta vielä on paljon opittavaa. Sitten kun aika koittaa, niin Arkihenkselistä tulee Pyhähenkseli, ja tämä Gringo siirtyy Tex Willeristä Pecos Billyyn. Ehkä sen jälkeen keskustelutaso hieman nousee, jota tietenkin vanhana skeptikkona epäilen. Huomioikaa velikullat, ei aina tarvitse ryydittää sanomaansa nöösipoikana opitulla sanavarastolla. Ei whisky lasi kourassa ja pikkusikari suupielessä tee miehestä sivistynyttä, no onhan täällä Vilperi ja don luis sekä tyttö savosta, joiden kanssa olisi kiva vaihtaa asiapitoista tekstiä matkailunsaralta, ja Vilperin palstalle jotain laitankin tässä kevään kuluessa. Hyvää matkaa taas jälleen sinne Gran Canarialle eli Granille. Sano kiitokset myös suvilumille kuvista.


      • Arkihenkseli
        charco kirjoitti:

        uni ei tullut, aloin lukea tätä suomen parasta matkailupalstaa, ja mitä näenkään, tämähän on siirtynyt kulttuuripalstaksi. Toinen luulee olevansa Eino Leino ja toinen liekö Saarikosken kännipäissä junailtu jälkeläinen. Kiroilusanasto ja tuo rasvainen puoli jotenkuten hallussa ehkä, mutta vielä on paljon opittavaa. Sitten kun aika koittaa, niin Arkihenkselistä tulee Pyhähenkseli, ja tämä Gringo siirtyy Tex Willeristä Pecos Billyyn. Ehkä sen jälkeen keskustelutaso hieman nousee, jota tietenkin vanhana skeptikkona epäilen. Huomioikaa velikullat, ei aina tarvitse ryydittää sanomaansa nöösipoikana opitulla sanavarastolla. Ei whisky lasi kourassa ja pikkusikari suupielessä tee miehestä sivistynyttä, no onhan täällä Vilperi ja don luis sekä tyttö savosta, joiden kanssa olisi kiva vaihtaa asiapitoista tekstiä matkailunsaralta, ja Vilperin palstalle jotain laitankin tässä kevään kuluessa. Hyvää matkaa taas jälleen sinne Gran Canarialle eli Granille. Sano kiitokset myös suvilumille kuvista.

        Hyvin pyyhkii.

        Pidetään mielessä kaikki ne asialliset, informatiiviset ja KANARIANSAARTEN MATKAILUUN LIITTYVÄT JUTUT JA VINKIT jotka nimimerkit

        tyttösavosta
        Gringo 10
        Lo siento
        poikasavo
        jalbar
        Stadin kundi
        teppo
        2 17
        sori vaan
        hg
        676757585555
        intelligent
        VW Typ2 T2

        ovat kirjoittaneet.

        Käsittääkseni savontyttöä lukuunottamatta nämä kaikki muuta ovat jonkintasoisia vakkarihäiriköitä ja kirjoittavat vain ja ainoastaa ****luviestejä. Mutta tosiaan, ei kannata takertua pikkuseikkoihin, varsinkin kun minä olen ainoa joka on kirjoittanut "vittu" tänne.

        Charcolle sellaiset terveiset, että juomani on rommi ja tupakkani piippu.


      • comments
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Hyvin pyyhkii.

        Pidetään mielessä kaikki ne asialliset, informatiiviset ja KANARIANSAARTEN MATKAILUUN LIITTYVÄT JUTUT JA VINKIT jotka nimimerkit

        tyttösavosta
        Gringo 10
        Lo siento
        poikasavo
        jalbar
        Stadin kundi
        teppo
        2 17
        sori vaan
        hg
        676757585555
        intelligent
        VW Typ2 T2

        ovat kirjoittaneet.

        Käsittääkseni savontyttöä lukuunottamatta nämä kaikki muuta ovat jonkintasoisia vakkarihäiriköitä ja kirjoittavat vain ja ainoastaa ****luviestejä. Mutta tosiaan, ei kannata takertua pikkuseikkoihin, varsinkin kun minä olen ainoa joka on kirjoittanut "vittu" tänne.

        Charcolle sellaiset terveiset, että juomani on rommi ja tupakkani piippu.

        Hän on täällä taas! Mielestään palstan kingi. Uskaltaa käyttäytyä sivistymättömästi,moukkamaisesti ja käyttää rumia sanoja!! Ja kehuu vaatimattomasti itseään koko ajan.


      • tyttösavosta

        Moi! Lähes ainut täyspäinen kommentti!


      • tyttösavosta
        pavi kirjoitti:

        hämmästynyt....miten nää jutut kuuluu.
        kanarian matkailuun ??????????????

        Ihan pimeetä porukkaa!


      • tyttösavosta

        Lähes ainoa täyspäinen kommentti! Antaa hiukan toivoa.Pitäisi kai muistaa vanha sanonta, että viisaampi vaikenee ja olla siis hiljaa.Mutta onhan täällä asiallisia ja hauskojakin kirjoittajia.


      • Arkihenkseli
        tyttösavosta kirjoitti:

        Moi! Lähes ainut täyspäinen kommentti!

        Tämä tyttösavosta taitaakin olla sama henkilö, kuin gringo10, 2 17, ym. Koitin etsiä keskusteluista, mutta en löytänyt nimimerkkiä kanariapalstalta, ennen kuin stadin kundit ja muut saman käyttäjän pseudonyymit ilmestyivät häiriköimään tänne.

        Kehoitan siirtämään häiriköintinne Thaimaa-palstoille, niillä tuntuu keskustelu olevan täysin ala-arvoista jo entuudestaan.


      • vilperi57
        charco kirjoitti:

        uni ei tullut, aloin lukea tätä suomen parasta matkailupalstaa, ja mitä näenkään, tämähän on siirtynyt kulttuuripalstaksi. Toinen luulee olevansa Eino Leino ja toinen liekö Saarikosken kännipäissä junailtu jälkeläinen. Kiroilusanasto ja tuo rasvainen puoli jotenkuten hallussa ehkä, mutta vielä on paljon opittavaa. Sitten kun aika koittaa, niin Arkihenkselistä tulee Pyhähenkseli, ja tämä Gringo siirtyy Tex Willeristä Pecos Billyyn. Ehkä sen jälkeen keskustelutaso hieman nousee, jota tietenkin vanhana skeptikkona epäilen. Huomioikaa velikullat, ei aina tarvitse ryydittää sanomaansa nöösipoikana opitulla sanavarastolla. Ei whisky lasi kourassa ja pikkusikari suupielessä tee miehestä sivistynyttä, no onhan täällä Vilperi ja don luis sekä tyttö savosta, joiden kanssa olisi kiva vaihtaa asiapitoista tekstiä matkailunsaralta, ja Vilperin palstalle jotain laitankin tässä kevään kuluessa. Hyvää matkaa taas jälleen sinne Gran Canarialle eli Granille. Sano kiitokset myös suvilumille kuvista.

        Ei tarvitse pitkälle välittää noita kiitoksia; riittää kun kättelee itseään, sillä suvilum oli ensimmäinen nimimerkki jolla silloin vuosia sitten rekkauduin jollekin foorumille ennenkuin keksin tuon paremmin itseäni kuvaavan nickin.:)
        Sinänsä sääli että nää useimmat foorumit pilaantuvat heti alusta lähtien muutaman vatipään toimesta, mutta näinhän siinä käy kun minkäänlaista moderointia ei ylläpidon taholta tapahdu.


      • charco
        tyttösavosta kirjoitti:

        Lähes ainoa täyspäinen kommentti! Antaa hiukan toivoa.Pitäisi kai muistaa vanha sanonta, että viisaampi vaikenee ja olla siis hiljaa.Mutta onhan täällä asiallisia ja hauskojakin kirjoittajia.

        keskustelu, kun vaan sinnikkäästi yritämme, jossain vaiheessa alkaa sivuamaan matkailua Kanarialle. Paljolti täällä on "Granin" faneja, joka ei tietenkään tahtia haittaa, itse käyn enimmäkseen tuolla naapurisaarella, väliäkö sillä sama kieli ja sama mieli. Olen joskus vuosia takaperin käynyt Las Palmasissa, mutta ei niin lyhyellä käynnillä voi muodostaa varsinaista mielipidettä koko saaresta. Pääasia mielestäni on saarien monipuolisuus ja ainakin erilaiset kansallispuvut, samantyyppisiä näkee myös latinalaisessa amerikassa. Harrastan itse jonkinverran snorklausta, ja toivonkin että suurimmat myrskyt ovat ohi kun lähden saarille. Olen aina laahannut märkäpuvun mukanani muut tykötarpeet, nyt on myös aikomus kokeilla kuvien ottoa veden alla. Se oli noin yleinen heitto Arkihenkseli tuo Whisky ja sikari, ei kehenkään, tai sitten meihin kaikkiin kohdistuva, itse en savuttele, mutta suon sen kyllä muille. Jokainenhan saa tappaa itsensä miten haluaa, hiljaa kiduttamalla tai sitten kerta laakista. Viinasten puolella minulla ei sen kummempia suosikkeja ole, vanhaa kaveriani lainatakseni, kaikki käy kun kännit otetaan, hyvin harvoin kylläkin. Hyvää päivänjatkoa.


      • vilperi57
        charco kirjoitti:

        keskustelu, kun vaan sinnikkäästi yritämme, jossain vaiheessa alkaa sivuamaan matkailua Kanarialle. Paljolti täällä on "Granin" faneja, joka ei tietenkään tahtia haittaa, itse käyn enimmäkseen tuolla naapurisaarella, väliäkö sillä sama kieli ja sama mieli. Olen joskus vuosia takaperin käynyt Las Palmasissa, mutta ei niin lyhyellä käynnillä voi muodostaa varsinaista mielipidettä koko saaresta. Pääasia mielestäni on saarien monipuolisuus ja ainakin erilaiset kansallispuvut, samantyyppisiä näkee myös latinalaisessa amerikassa. Harrastan itse jonkinverran snorklausta, ja toivonkin että suurimmat myrskyt ovat ohi kun lähden saarille. Olen aina laahannut märkäpuvun mukanani muut tykötarpeet, nyt on myös aikomus kokeilla kuvien ottoa veden alla. Se oli noin yleinen heitto Arkihenkseli tuo Whisky ja sikari, ei kehenkään, tai sitten meihin kaikkiin kohdistuva, itse en savuttele, mutta suon sen kyllä muille. Jokainenhan saa tappaa itsensä miten haluaa, hiljaa kiduttamalla tai sitten kerta laakista. Viinasten puolella minulla ei sen kummempia suosikkeja ole, vanhaa kaveriani lainatakseni, kaikki käy kun kännit otetaan, hyvin harvoin kylläkin. Hyvää päivänjatkoa.

        Mielellään näkisin sinut tuolla sivuillani antamassa Teneriffan tietoja ja jos kuvauskeikkasi veden alle onnistuu, niin mielellään myös niitä kuvia tuonne sivustolleni odottelisin.
        Mä olen yrittänyt jotenkin analysoida näitä muutamaa foorumia ja noin mutu-tuntumalla päätynyt siihen tulokseen, että täällä kaiken skeidan ohella eniten puhutaan Granin matkailusta ja taas Plazan puolella enemmän Teneriffasta, mutta siellä lähinnä Puerto de la Cruzista, joka kuitenkin on vain pieni kaupunki kyseisellä saarella. Muut saaret ovat aika lailla paitsiossa kaikkien kirjoittajien suhteen.
        Mä olen yrittänyt noilla mun sivuillani jotenkin saada myös muutkin saarifanit mukaan, mutta aika huonolla menestyksellä. :(
        Jos tämäkin porukka joka täällä pyörii käyttäisi edes puolet siitä energiastaan millä haukkuvat muita kirjoittajia ja keskittyisivät siihen matkailuun saarilla, niin näiden kaikkien sivujen lukijamäärät varmasti nousisivat ja sitä pientäkin nippelitietoa mitä matkailijat saarilla tarvitsevat olisi paljon helpompi löytää.
        Päivänjatkoja vaan täältäkin ja viikon päästä näihin aikoihin allekirjoittaneen pitäisi olla jossain päin Grania vähän lämpöisemmissä olosuhteissa! :)
        T. Vilperi


      • v.p.
        vilperi57 kirjoitti:

        Mielellään näkisin sinut tuolla sivuillani antamassa Teneriffan tietoja ja jos kuvauskeikkasi veden alle onnistuu, niin mielellään myös niitä kuvia tuonne sivustolleni odottelisin.
        Mä olen yrittänyt jotenkin analysoida näitä muutamaa foorumia ja noin mutu-tuntumalla päätynyt siihen tulokseen, että täällä kaiken skeidan ohella eniten puhutaan Granin matkailusta ja taas Plazan puolella enemmän Teneriffasta, mutta siellä lähinnä Puerto de la Cruzista, joka kuitenkin on vain pieni kaupunki kyseisellä saarella. Muut saaret ovat aika lailla paitsiossa kaikkien kirjoittajien suhteen.
        Mä olen yrittänyt noilla mun sivuillani jotenkin saada myös muutkin saarifanit mukaan, mutta aika huonolla menestyksellä. :(
        Jos tämäkin porukka joka täällä pyörii käyttäisi edes puolet siitä energiastaan millä haukkuvat muita kirjoittajia ja keskittyisivät siihen matkailuun saarilla, niin näiden kaikkien sivujen lukijamäärät varmasti nousisivat ja sitä pientäkin nippelitietoa mitä matkailijat saarilla tarvitsevat olisi paljon helpompi löytää.
        Päivänjatkoja vaan täältäkin ja viikon päästä näihin aikoihin allekirjoittaneen pitäisi olla jossain päin Grania vähän lämpöisemmissä olosuhteissa! :)
        T. Vilperi

        Tenskulle tai Granille? Puolesta/vastaan.


      • vilperi57
        v.p. kirjoitti:

        Tenskulle tai Granille? Puolesta/vastaan.

        Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä! :)
        Aikoinaan tuli Tenellä pyörittyä paljonkin, kunnes jonkilainen kyllästyminen tuli siihen saareen.
        Nykyään sitten Granilla pääsääntöisesti; tosin parisen vuotta sitten tuli emännän kanssa käytyä Tenellä muistelemassa menneitä.
        Mä viihdyn Granilla erittäin hyvin, mutta jos budjettipuoli olisi parempi, niin La Palma kutsuisi välittömästi verestämään ensimmäisen tekemäni saarimatkan muistoja.
        Lanza ja Fuerte ei ole kumpikaan saanut mua vielä varaamaan matkaa niille, La Gomeralla on käyty ja sekin on harkintalistalla, mikäli tässä joskus vähän rikastuisi.
        Kun olis paksu lompakko, niin voisi hyvin käyttää pari talvikautta ja kiertää jokainen saari oikein kunnolla läpi, niin voisi hyvin olla että se mielisaarikin vaihtuisi. :)


      • don luis
        v.p. kirjoitti:

        Tenskulle tai Granille? Puolesta/vastaan.

        on kuin kesämökki.


      • Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Tämä tyttösavosta taitaakin olla sama henkilö, kuin gringo10, 2 17, ym. Koitin etsiä keskusteluista, mutta en löytänyt nimimerkkiä kanariapalstalta, ennen kuin stadin kundit ja muut saman käyttäjän pseudonyymit ilmestyivät häiriköimään tänne.

        Kehoitan siirtämään häiriköintinne Thaimaa-palstoille, niillä tuntuu keskustelu olevan täysin ala-arvoista jo entuudestaan.

        Kehoitan siirtämään häiriköintinne Thaimaa-palstoille, niillä tuntuu keskustelu olevan täysin ala-arvoista jo entuudestaan. Eli sinä käyt sielläkin v:tuilemassa?


      • vilperi57
        Gringo 10 kirjoitti:

        Kehoitan siirtämään häiriköintinne Thaimaa-palstoille, niillä tuntuu keskustelu olevan täysin ala-arvoista jo entuudestaan. Eli sinä käyt sielläkin v:tuilemassa?

        kyselen; muistaako kukaan nähneensä Gringo 10:ltä yhtään asiallista viestiä Kanariansaarten ketjussa!??
        Mä en ainakaan pikaisen selauksen perusteella löytänyt ainoatakaan. :(
        Kun on noita puskasta ampujia kaiken lisäksi, niin ei toimi hakukaan, niinkuin meidän rekkautuneiden kirjoittajien välillä.


      • Mentira..
        vilperi57 kirjoitti:

        kyselen; muistaako kukaan nähneensä Gringo 10:ltä yhtään asiallista viestiä Kanariansaarten ketjussa!??
        Mä en ainakaan pikaisen selauksen perusteella löytänyt ainoatakaan. :(
        Kun on noita puskasta ampujia kaiken lisäksi, niin ei toimi hakukaan, niinkuin meidän rekkautuneiden kirjoittajien välillä.

        Jos nyt puhutaan ihan yleisellä tasolla (!!), niin eihän kaikkien tarvitse kirjoittaa aina samalla vakiintuneella nimimerkillä. Vai tartteeko muka?

        Ei kaikki halua personoitua johonkin tiettyyn nimimerkkiin, ja toisaalta.. jos joku on vain suht satunnainen palstalla vierailija joka silloin tällöin jotain kirjoittelee, on mielestäni ihan ymmärrettävää että nimimerkki on silloin joku sillä hetkellä hatusta vetäisty sana, numero, kirjain tai mikä vain!

        En näet jaksa uskoa että kaikki kerran tai pari palstalla näkyvät nimimerkit auttamatta olisivat feikkejä, provoja, trolleja.. niitä "pahoja puskiksia" (onko kilttejäkin?), vaan ihan tavallisia sukankuluttajia jotka seuraavat tätä palstaa joko enemmän tai vähemmän.. ja joskus jopa kirjoittelevatkin jotain jos siltä tuntuu ja sillä nimellä mikä tosiaan mieleen silloin juolahtaa.

        Ja mikä on loppupeleissä puskis? Onko kaikki rekkautumattomat puskiksia? Onko kaikki jotka eivät aina kirjoita samalla nimimerkillä puskiksia.. ja monta kertaa pitää samalla nimellä kirjoittaa jotta saa niskastaan puskiksen leiman? Mutta hei, rekatutkin voivat kirjoitella puskasta.. Hitto, nyt mene vaikeaksi!

        T. ns. vakkari joka ei ole rekkautunut.. eli mikähän mä sit oon?


      • vilperi57
        Mentira.. kirjoitti:

        Jos nyt puhutaan ihan yleisellä tasolla (!!), niin eihän kaikkien tarvitse kirjoittaa aina samalla vakiintuneella nimimerkillä. Vai tartteeko muka?

        Ei kaikki halua personoitua johonkin tiettyyn nimimerkkiin, ja toisaalta.. jos joku on vain suht satunnainen palstalla vierailija joka silloin tällöin jotain kirjoittelee, on mielestäni ihan ymmärrettävää että nimimerkki on silloin joku sillä hetkellä hatusta vetäisty sana, numero, kirjain tai mikä vain!

        En näet jaksa uskoa että kaikki kerran tai pari palstalla näkyvät nimimerkit auttamatta olisivat feikkejä, provoja, trolleja.. niitä "pahoja puskiksia" (onko kilttejäkin?), vaan ihan tavallisia sukankuluttajia jotka seuraavat tätä palstaa joko enemmän tai vähemmän.. ja joskus jopa kirjoittelevatkin jotain jos siltä tuntuu ja sillä nimellä mikä tosiaan mieleen silloin juolahtaa.

        Ja mikä on loppupeleissä puskis? Onko kaikki rekkautumattomat puskiksia? Onko kaikki jotka eivät aina kirjoita samalla nimimerkillä puskiksia.. ja monta kertaa pitää samalla nimellä kirjoittaa jotta saa niskastaan puskiksen leiman? Mutta hei, rekatutkin voivat kirjoitella puskasta.. Hitto, nyt mene vaikeaksi!

        T. ns. vakkari joka ei ole rekkautunut.. eli mikähän mä sit oon?

        Sut luetaan samaan kaartiin rekkautuneiden kanssa, ihan niinkuin donluis, masa11 ja moni muukin todellinen Kanariafani koska vaikka puskiksia oottekin, niin teidän tekstinne kertovat sen olennaisen! :)
        Todelliset puskajussit ovat näitä yhdellä rivillä veetuilijoita jotka eivät koskaan anna mitään foorumille, vaan aiheuttavat viestinnällään ainoastaan epäsopua muiden kirjoittajien kesken.


      • Mentira !
        vilperi57 kirjoitti:

        Sut luetaan samaan kaartiin rekkautuneiden kanssa, ihan niinkuin donluis, masa11 ja moni muukin todellinen Kanariafani koska vaikka puskiksia oottekin, niin teidän tekstinne kertovat sen olennaisen! :)
        Todelliset puskajussit ovat näitä yhdellä rivillä veetuilijoita jotka eivät koskaan anna mitään foorumille, vaan aiheuttavat viestinnällään ainoastaan epäsopua muiden kirjoittajien kesken.

        Identiteettikriisini katosi kuin tuhka taivaaseen ja ihan yhtä nopeasti kuin se ilmenikin. Eli olen siis puskis!
        Olennaisimman kirjoittava Kanarian kaartilaispuskis(-ko)? Onko puskasta kirjoittava rekattu sitten puskarekku? :))

        Ja takas latomaan tiskejä masiinaan..

        P.S. Ilmeisesti olen myös roskapostirobotti (kuinkas sattuikaan..) kun en osaa laskea oikein yhteen! Kuka lainaisi taskulaskinta?


      • Testi!
        Mentira ! kirjoitti:

        Identiteettikriisini katosi kuin tuhka taivaaseen ja ihan yhtä nopeasti kuin se ilmenikin. Eli olen siis puskis!
        Olennaisimman kirjoittava Kanarian kaartilaispuskis(-ko)? Onko puskasta kirjoittava rekattu sitten puskarekku? :))

        Ja takas latomaan tiskejä masiinaan..

        P.S. Ilmeisesti olen myös roskapostirobotti (kuinkas sattuikaan..) kun en osaa laskea oikein yhteen! Kuka lainaisi taskulaskinta?

        Ei ole tullut koskaan vielä tarvetta käyttää muuta kuin rekattua nimimerkkiä, mutta pitäähän kaikkea kokeilla kerran, paitsi siskolikkaa!!
        Eli tää on Vilperi joka testaa kirjoittamista puskajussina!!
        T. Vilperi


      • vilperi57
        Testi! kirjoitti:

        Ei ole tullut koskaan vielä tarvetta käyttää muuta kuin rekattua nimimerkkiä, mutta pitäähän kaikkea kokeilla kerran, paitsi siskolikkaa!!
        Eli tää on Vilperi joka testaa kirjoittamista puskajussina!!
        T. Vilperi

        näyttää toimivan, mutta jääköön kokeiluksi. Mun egoni kestää kirjoittelun ihan vain rekkautuneenakin!! :)


      • tintura
        Testi! kirjoitti:

        Ei ole tullut koskaan vielä tarvetta käyttää muuta kuin rekattua nimimerkkiä, mutta pitäähän kaikkea kokeilla kerran, paitsi siskolikkaa!!
        Eli tää on Vilperi joka testaa kirjoittamista puskajussina!!
        T. Vilperi

        Miksi rekkautuneilla on sinisellä nimimerkki ja ei rekkautuneilla musta. Kuitenkin jos käytän jotain nimimerkkiä, samaa kuin aiemminkin kertaalleen, niin S24 ilmoittaa, että nimimerkki on jo käytössä. Kuinka esim Mentira, don luis ja Gringo 10 voivat käyttää samaa nimimerkkiä joka kerran.


      • don luis
        tintura kirjoitti:

        Miksi rekkautuneilla on sinisellä nimimerkki ja ei rekkautuneilla musta. Kuitenkin jos käytän jotain nimimerkkiä, samaa kuin aiemminkin kertaalleen, niin S24 ilmoittaa, että nimimerkki on jo käytössä. Kuinka esim Mentira, don luis ja Gringo 10 voivat käyttää samaa nimimerkkiä joka kerran.

        mutta näin aion jatkaa,hillityllä linjalla.


      • tintura
        don luis kirjoitti:

        mutta näin aion jatkaa,hillityllä linjalla.

        nyt kokeilen uudelleen tintura nimimerkillä ja katson onnistuuko, jos ei onnistu kirjaudun sisään. Enkä käy tämän probleeman pohdiskelua siitä syystä, että alkaisin puskista ampua. Kunhan vain kokeilen.
        PS don luis
        Hillitty linjasi on miellyttävää luettavaa:)


      • maimun
        tintura kirjoitti:

        nyt kokeilen uudelleen tintura nimimerkillä ja katson onnistuuko, jos ei onnistu kirjaudun sisään. Enkä käy tämän probleeman pohdiskelua siitä syystä, että alkaisin puskista ampua. Kunhan vain kokeilen.
        PS don luis
        Hillitty linjasi on miellyttävää luettavaa:)

        vastaanpa itse itselleni, kas kummaa saman nimimerkin käyttö onnistui kuitenkin.


      • !!!!!
        don luis kirjoitti:

        on kuin kesämökki.

        Kuten huomaamme arkimesoojaa kiinnostaa etupäässä oman itsensä pönkittäminen ja veetuilu.


      • don luis
        !!!!! kirjoitti:

        Kuten huomaamme arkimesoojaa kiinnostaa etupäässä oman itsensä pönkittäminen ja veetuilu.

        mollaamisen halveksunta taisi olla alkuperäinen aihe ja hyvä niin.muutenhan haukkuisin itseni pystyyn.ei surra kohta ollaan inglesissä.tervetuloa mukaan.


      • puerta***
        v.p. kirjoitti:

        Tenskulle tai Granille? Puolesta/vastaan.

        minäkin, vaikken rekannu itseeni olekaan. Tenskulle ehdottomasti, ainakin vielä (vasta 17. kerta) joskus ehkä muillekin saarille. Ja vielä tuohon aloituskeskusteluun liittyen...oon kyllä sitä mieltä henk.koht. että nää vakirekkarit on mun mielestä kaikki asiansa tuntevia ja hyviä kirjoittelijoita. Mukava lukea heidän juttujaan, niin Vilperin, Mentiran, Sotaventon, Arkihenkselin, Maimunin ja muiden. Nää gringot on ihan loco:D Mukavia reissuja teille, mä just Tenskulta tulin ja mahtavaa oli, jopa ihan lämmintä/kuumaa.


      • tyttösavosta
        charco kirjoitti:

        uni ei tullut, aloin lukea tätä suomen parasta matkailupalstaa, ja mitä näenkään, tämähän on siirtynyt kulttuuripalstaksi. Toinen luulee olevansa Eino Leino ja toinen liekö Saarikosken kännipäissä junailtu jälkeläinen. Kiroilusanasto ja tuo rasvainen puoli jotenkuten hallussa ehkä, mutta vielä on paljon opittavaa. Sitten kun aika koittaa, niin Arkihenkselistä tulee Pyhähenkseli, ja tämä Gringo siirtyy Tex Willeristä Pecos Billyyn. Ehkä sen jälkeen keskustelutaso hieman nousee, jota tietenkin vanhana skeptikkona epäilen. Huomioikaa velikullat, ei aina tarvitse ryydittää sanomaansa nöösipoikana opitulla sanavarastolla. Ei whisky lasi kourassa ja pikkusikari suupielessä tee miehestä sivistynyttä, no onhan täällä Vilperi ja don luis sekä tyttö savosta, joiden kanssa olisi kiva vaihtaa asiapitoista tekstiä matkailunsaralta, ja Vilperin palstalle jotain laitankin tässä kevään kuluessa. Hyvää matkaa taas jälleen sinne Gran Canarialle eli Granille. Sano kiitokset myös suvilumille kuvista.

        vaihtaa kokemuksia ja kertomuksia, vaikka aika kattavasti on palstalla juttuja ollutkin, mutta ainahan uutta kokemusta tulee.Esim. musiikki olisi minusta kiva aihe mm. Terv. tyttösav.


      • tyttö savosta
        Arkihenkseli kirjoitti:

        Tämä tyttösavosta taitaakin olla sama henkilö, kuin gringo10, 2 17, ym. Koitin etsiä keskusteluista, mutta en löytänyt nimimerkkiä kanariapalstalta, ennen kuin stadin kundit ja muut saman käyttäjän pseudonyymit ilmestyivät häiriköimään tänne.

        Kehoitan siirtämään häiriköintinne Thaimaa-palstoille, niillä tuntuu keskustelu olevan täysin ala-arvoista jo entuudestaan.

        nyt hupsuttele!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe