Tuon yhden keskustelun myötä tuli kysymys että vieläkö se riittää tekemään intelligentin että pukeutuu huonosti ja on jonkin sortin puolisosialisti? Että osaa ranskaa ja pystyy tekemään yksisilmäistä viiden pennin globalisaatiokritiikkiä?
En nyt tietysti tarkoita että pitäisi orkkuja saada siitäkään jos sen älykköministerin manttelinperijä on joku maratoneja vetävä narsistinen mikkihiiri ja entinen koulukiusaaja.
Älykkö punertaa?
39
521
Vastaukset
- MMies
JEESUS OLI SOSIALISTI!
- Serpico
En äänestä. Kokoomus kuvottaa mua.
- au-liskot
tahallinen huonosti pukeutuminen eikä ranska !11!!!
kuvitella korkeasti koulutettua henkilöä, jolla on laaja yleissivistys koulutuksensa lisäksi ja joka kertakaikkiaan on omaksunut sosiaali-darwinismin ja taloudellisen liberalismin eettisiksi ja yhteiskunnallisiksi arvoikseen.
Kuvittelu onnistuu mainiosti :-(vaikka asian esitys olikin angen epäselvä. Tänään tuli itseasiassa mieleeni tehdä samasta aiheesta aloitus, kun on alkanut vituttaa se, että Suomessa opiskelija luulee olevansa syvällinen ajattelija ja filosofi, kun hän pitää lierihattua ja polttaa ruohoa. Esimerkkinä tällaisista, vaikkapa Esa Saarinen. Totuus on kuitenkin se, että filosofiksi ei tulla pelkästään tyyliä muuttamalla.
- Serpico
no mä nyt en kuitenkaan pyytänyt arviota esityksen selvyydestä. En mäkään arvioi sun aloituksia.
Serpico kirjoitti:
no mä nyt en kuitenkaan pyytänyt arviota esityksen selvyydestä. En mäkään arvioi sun aloituksia.
siihen, että kommentoin ajatelleeni samaa aihetta samana päivänä, mutta en heti käsittänyt aloitusta... Olen pahoillani, jos "arvioni" aiheutti henkistä kärsimystä.
vaan sitä, että punertavuus ei tee älykköä, mutta älykkö punertaa helpommin... ;)
Vähän niin kuin kasvissyöjät ja älykkyys. Kasvissyönti ei tee kenestäkään älykkäämpää, mutta älykkäämmät ovat useammin kasvissyöjiä."älykkäämmät ovat useammin kasvissyöjiä."
Kohta kalluppi varmaan tulee toteamaan, että älykkäät ajavat usein Opelilla.- alright
dazu kirjoitti:
"älykkäämmät ovat useammin kasvissyöjiä."
Kohta kalluppi varmaan tulee toteamaan, että älykkäät ajavat usein Opelilla.minä olen älykäs ja ajan Opelilla
- kirpela
dazu kirjoitti:
Kohta kalluppi varmaan tulee toteamaan, että älykkäät ajavat usein Opelilla.Onnellisen pojan ensimmäinen lelu :)
dazu kirjoitti:
Kohta kalluppi varmaan tulee toteamaan, että älykkäät ajavat usein Opelilla.juttu. Googlaa jollet usko. Mua vain huvitti se, että moni teki sen johtopäätöksen, että kasvisruokavalio parantaisi älyä, vaikka äly se paransi ruokavaliota. Mikä ei ole mielestäni ollenkaan omituista.
- kirpela
alright kirjoitti:
minä olen älykäs ja ajan Opelilla
*ei enää koskaan tontilleni*
- alright
kirpela kirjoitti:
*ei enää koskaan tontilleni*
miten niin otat osaa? Opel on hyvä auto
************ kirjoitti:
juttu. Googlaa jollet usko. Mua vain huvitti se, että moni teki sen johtopäätöksen, että kasvisruokavalio parantaisi älyä, vaikka äly se paransi ruokavaliota. Mikä ei ole mielestäni ollenkaan omituista.
kun ihmiset kyselivät aina hänen elämäntavoistaan ja ruuastaan ja koittivat niistä löytyy syyt' hänen erinomaisuudelleen. Kasparov oli paljastanut syövänsä Kaspianmeren lohta aina ennen peliä, jolloin tietenkin lohi oli suurin syyllinen hänen shakkitaidoilleen.
- kirpela
alright kirjoitti:
miten niin otat osaa? Opel on hyvä auto
jos rakastaa seisottaa pirssiä korjaamolla joka välissä. Never ever.
- öaksdhtaiu
dazu kirjoitti:
Kohta kalluppi varmaan tulee toteamaan, että älykkäät ajavat usein Opelilla. - alright
kirpela kirjoitti:
jos rakastaa seisottaa pirssiä korjaamolla joka välissä. Never ever.
no sulla on ollu joku Opeliksi naamioitu Lada kuiteski
- kirpela
alright kirjoitti:
no sulla on ollu joku Opeliksi naamioitu Lada kuiteski
kieltämättä ajo-ominaisuuksiltaan *purskahtaa nauruun terminologisesta sarkasmista* muistuttaa kokemuksena k.o kulkuneuvoa.
- alright
kirpela kirjoitti:
kieltämättä ajo-ominaisuuksiltaan *purskahtaa nauruun terminologisesta sarkasmista* muistuttaa kokemuksena k.o kulkuneuvoa.
niin sä luulet, koska sä et oo päässy oikean Opelin kyytiin.
- kirpela
alright kirjoitti:
niin sä luulet, koska sä et oo päässy oikean Opelin kyytiin.
mutta jos saa kyydin,miten ajotuntuma selviää :0
- <<<<<<
on erittäin tärkeä aivotoiminalle. En ole missään kuullutkaan, että kasvissyönti olisi älykästä edes kokeilla.
Pierettää enemmän ja vieläpä aivopieruja, kuten edellisellä. - ....................
<<<<<< kirjoitti:
on erittäin tärkeä aivotoiminalle. En ole missään kuullutkaan, että kasvissyönti olisi älykästä edes kokeilla.
Pierettää enemmän ja vieläpä aivopieruja, kuten edellisellä. - heinänsyöjä
.................... kirjoitti:
- Aarno Kasvi
- guru.
?????
http://hikipedia.info/index.php?title=Toiminnot:Haku&search=rautalanka
- ....................
guru. kirjoitti:
http://hikipedia.info/index.php?title=Toiminnot:Haku&search=rautalanka
Valitettavasti en. Mutta ei se ole mikään ihme, sillä olen sekasyöjä.
- Serpico
up!
- kirpela
komennellaan nii mikäs se alaviite oisi?
- sartori
Niin. Missä tämä intelligentti jämä yhteiskuntaa puuhaa? Intelligentsia on tullut alas sfääreistään ja löytyy helposti meedioista, kun aikansa pöytää heiluttelee.
- Se 1
entinen enstein? Sama tyyli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698