kaikille :) Uskaltaako ilmiintyä, vai onko tänään tilanne päällä? Sinänsä tietty tyhmä kysymys, koska ilmiinnyin ja tilanteesta ei tietoa. Kauniisti on tänään vanhan kumen turmaa sadellut, ja kevättä odotellaan. Se pienten tassusten rapina ( harhakuulo) siirtyi meillä joulusta kevääseen, mutta ei paha....
Hyvää iltaa
147
728
Vastaukset
- 4+6
Mitä mieltä Hinski olet siitä jos aikuinen koiran omistaja usuttaa koiransa puremaan lasta?
- LOL LOL
davalyan kirjoitti:
Mä syötän sut kohta koirille ;)
Ahaa, vahingossa vastasit väärällä nickilläsi!
tuon kyssärin noin periaatteessa pitäisi kuulua, mitä ajattelen siitä, että joku ylipäätänsä usuttaa koiraansa puremaan ihmisiä? Ja vastaus on, etten ymmärrä. Ymmärrän kyllä suojeluskokeet ja paimenkoirien tavan paimentaa hampaillaan...
- ex-rekattu
davalyan kirjoitti:
kullisella on taas jäänyt levy päälle
ja jatkavat tässä ketjussa sitä jankkaamistaan...
kohta on virtuaali täsä aukomasa päätään ..... ko edelliset poistettiinn davalyan kirjoitti:
normaali tilanne ;) Kiva, kun ei tarvinnut pähkiä pidempään :)
- 7+4
hinski kirjoitti:
tuon kyssärin noin periaatteessa pitäisi kuulua, mitä ajattelen siitä, että joku ylipäätänsä usuttaa koiraansa puremaan ihmisiä? Ja vastaus on, etten ymmärrä. Ymmärrän kyllä suojeluskokeet ja paimenkoirien tavan paimentaa hampaillaan...
Päivänpolttava aihe on lapsen päälle tahalteen usutettu koira.Koiran omistaja houkutteli vieraan lapsen paikkaan mistä uhri ei päässyt pakoon ja usutti koiran puremaan.
7+4 kirjoitti:
Päivänpolttava aihe on lapsen päälle tahalteen usutettu koira.Koiran omistaja houkutteli vieraan lapsen paikkaan mistä uhri ei päässyt pakoon ja usutti koiran puremaan.
maailmaa tuollaista on tapahtunut? Eiköhän jokainen tuosta sun tekstistä ymmärrä, että koira on ihan väärällä omistajalla. Ei kai kukaan normaali koiranomistaja usuta koiraansa lapsen kimppuun? Ja vieläpä vierasta lasta puremaan.
- tiutau tulkku
davalyan kirjoitti:
heitettiinkö sinut ulos siitä iloisesta ja mukavasta paikasta, kun pulinoihin päätit palata ja oikein nimimerkin kera tällä kertaa ?? :-))
Sun säälittävät selitykset ettet muka koskaan puskista porinaasi pidä, ei mene kenellekkään läpi :-))
Jos olet noin tyhmä, älä oleta kaikkien olevan tyhmiä!
Sinunhan piti mennä ja pysyä poissa??? No nuo sinun takinkääntösi ovat jo tuttua kauraa!
*nauraa hersyvästi davan tyhmyyrelle* :-))))))))))))))))))))))) - tiutau tulkku
hinski kirjoitti:
maailmaa tuollaista on tapahtunut? Eiköhän jokainen tuosta sun tekstistä ymmärrä, että koira on ihan väärällä omistajalla. Ei kai kukaan normaali koiranomistaja usuta koiraansa lapsen kimppuun? Ja vieläpä vierasta lasta puremaan.
umalehtinen ihan itse kertoi tarinan ja nauroi "hersyvästi" tapahtuneelle!
Millaisia sinun live elämäsi ystävät mahtavatkaan olla kun netistäkin bongaat suurisuiset valehtelijat ja lasten peloittelijat oikein facebookiin asti ??
Pudota ihminen ne ruusunpunaiset lasisi jo silmiltäsi, ja näe totuus !! tiutau tulkku kirjoitti:
umalehtinen ihan itse kertoi tarinan ja nauroi "hersyvästi" tapahtuneelle!
Millaisia sinun live elämäsi ystävät mahtavatkaan olla kun netistäkin bongaat suurisuiset valehtelijat ja lasten peloittelijat oikein facebookiin asti ??
Pudota ihminen ne ruusunpunaiset lasisi jo silmiltäsi, ja näe totuus !!vielä vahongoniloon tikahdu :) Ja miten niin "netissäkin bongaan suurisuiset velehtelijat" ? Varsinkin livenä olen pyrkinyt pääsemään niistä eroon
- tiutau tulkku
hinski kirjoitti:
vielä vahongoniloon tikahdu :) Ja miten niin "netissäkin bongaan suurisuiset velehtelijat" ? Varsinkin livenä olen pyrkinyt pääsemään niistä eroon
älä keräile niitä sitten netistäkään völjyysi... :-))) (vaikka näinhän olet jo tehnytkin kiitettävästi)
tiutau tulkku kirjoitti:
älä keräile niitä sitten netistäkään völjyysi... :-))) (vaikka näinhän olet jo tehnytkin kiitettävästi)
ihan mun oma moka, ja sen ei pitäisi kuulua sulle pätkääkään :)
- tiutau tulkku
hinski kirjoitti:
ihan mun oma moka, ja sen ei pitäisi kuulua sulle pätkääkään :)
mutta et positiivisella tasolla suinkaan hauska, vaan enenpi silmään kustava typerys joka ei edes aidosti osaa mokaansa hävetä!
Ensin kerrot ettei "tietynlaisilla vieraan lapsen päälle koiraansa usuttavilla pitäisi koiria olla" ja seuraavaan hengenvetoon puolustat viimeiseen korinaasi asti ihmistä, joka niin on tehnyt ja avoimesti sillä täällä kehuskellut.. Noo pidä sinä paskakaivonkantesi & kumpp. oma on todellakin mokasi, muistat tämän kun teet sen "kohtalokkaan virheen" ja saat paskakaivosta paskat silmillesi! :-))) tiutau tulkku kirjoitti:
mutta et positiivisella tasolla suinkaan hauska, vaan enenpi silmään kustava typerys joka ei edes aidosti osaa mokaansa hävetä!
Ensin kerrot ettei "tietynlaisilla vieraan lapsen päälle koiraansa usuttavilla pitäisi koiria olla" ja seuraavaan hengenvetoon puolustat viimeiseen korinaasi asti ihmistä, joka niin on tehnyt ja avoimesti sillä täällä kehuskellut.. Noo pidä sinä paskakaivonkantesi & kumpp. oma on todellakin mokasi, muistat tämän kun teet sen "kohtalokkaan virheen" ja saat paskakaivosta paskat silmillesi! :-)))positiivisella tasolla en vieläkään kaipaa neuvoja nettituttavuuksieni suhteen. Pidän sangen omituisena, että aikuisen pitää pyrkiä neuvomaan tässä asiassa aikuista. Mutta jatka ihan valitsemallasi tiellä, ehkä seuraavaksi saan ohjeita noiden live-elämän ystävyyksiin :)))
- tiutau tulkku
hinski kirjoitti:
positiivisella tasolla en vieläkään kaipaa neuvoja nettituttavuuksieni suhteen. Pidän sangen omituisena, että aikuisen pitää pyrkiä neuvomaan tässä asiassa aikuista. Mutta jatka ihan valitsemallasi tiellä, ehkä seuraavaksi saan ohjeita noiden live-elämän ystävyyksiin :)))
minun suhteeni siinä asiassa. Kuten jo totesin minulle aivan se ja sama kenen kanssa aikaasi vietät!
Puutuin vain ristiriitaan omissa puheissasi, that´s it! :-)) tiutau tulkku kirjoitti:
minun suhteeni siinä asiassa. Kuten jo totesin minulle aivan se ja sama kenen kanssa aikaasi vietät!
Puutuin vain ristiriitaan omissa puheissasi, that´s it! :-))on selvittämättömiä asioita ja puuttuvia tietoja :) Sieltä sen sijaan alkoi tulla neuvoja tuttavuuksista, mutta älä sure, mulle on ihan se ja sama kenen kanssa aikani vietän, kun olen itse valinnut.
- 10+22
davalyan kirjoitti:
Mitä isot eellä ni piänet peräs!
No, itsellä on ainakin tilanne ollut päällä ja tilanteesta ei ole oikein tietoa. :D
Mutta aurinko ainakin paistaa ja kevät varmaan lähestyy, niin no satoi sitä luntakin onneksi tänään edes ihan pikkuisen, olihan tuossa jo huolestuttava lähes parin vuorokauden tauko.- iha.vaa
Ookko jo päässy käsirautoja paneen vai viälkös ottelet vaa kusinäytteit ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854