missä on kaikki vapaat ja söpöt ihanat naiset?onko ne nykyään kaikki varattuja?
vapaat ihanat naiset...
38
1593
Vastaukset
- rölli79
nooh,tääl olis yks;) eiköhän sovita tärskyt...
- Mona_
Eivät ole! Täällä myös yksi! :)) Naisellinen nainen, joka odottelee kaltaistaan. :))
- SheWants
Naisellinen nainen haluaa oman pörrötukan :)
- ilmiantaja
sielläpä niitä.
- Jennyl
Täällä myös ;)
- dhnv
Varattuja tai kaapissa.
- suik
dhnv kirjoitti:
Varattuja tai kaapissa.
nyt sulla on väärää tietoa.
- raqu
täällä yksi vapaa, söpö ja ihana. tule ottamaan!
- Linnuton Puu
Täällä ollaan,missä muut ovat?!joskus tuntuu että olen ainut sinkku lesbo tässä kaupungissa.Eikä ujouteni auta asiaa
- J_
Joo todellakin tuntuu, että on ainut sinkku! :)
Alan käydä malttamattomaks enkä jaksais enää odottaa,
että löydän sen ihanan. :) Tää maa taitaa olla liian pieni... ;/ - Tyttö 30-vee
Kun meitä kerran on, siis meitä ihania naisia =) ja moni yksin, niin asialle pitäisi tehdä jotakin! Eikö ole olemassa mitään lesbo- ja/tai bi-sinkkutyttöjen tapahtumaa tai kohtaamispaikkaa? Jos ei, niin sellainen pitäisi ehdottomasti keksiä tai järjestää! Itse olen vuosikausia naisista haaveillut ja muutamaan kerran ihastunutkin (asialle kuitenkaan mitään tekemättä), mutta kuitenkin onnettomasti miesten kanssa elämää (tuloksetta) yrittänyt rakentaa (lähinnä pian murkkuikäisen poikani tähden...). Nyt 30-vuotta täyttäneenä ja vuoden asiaa yksin miettineenä, olisin vihdoinkin henkisesti valmis suhteeseen ja tapaamaan sen ensimmäisen naisen, mutta vaikka asun alle 30 km Helsingin keskustasta, niin ei mitään käsitystä miten sen tekisin. Aina kun ulos lähtee kaveriporukalla, niin huomiota saa vain miehiltä... ja itse en lesboa tunnistaisi vaikka päälle kävelisi. Harrastuksissani kohtaan vain heteroita. Voisiko olla hankalampaa... Eikö voitaisi sopia aika ja paikka johon kaikki ihanat sinkut voisivat tulla ja tavata toisensa ;-) ?
- howlingwolf83
Vapaa "pörrötukkakin" löytyy..:)
- :)
howlingwolf83 kirjoitti:
Kannatan!!
Sinkkutapaaminen meille ihanille naisille jonnekin!
Eikun vaan porukalla puuhaamaan tapaamista :) - SheWants
howlingwolf83 kirjoitti:
ihanaaa
- Tyttö 30-vee
SheWants kirjoitti:
ihanaaa
...kun löytyy positiivista asennetta =). Ajattelin että jos tänne uskaltautuu kirjoittamaan, niin turpiin tulee saman tien kun on eksynyt lepakkojen 'omalle palstalle' (ennakkoasenteita näemmä siis itsellänikin). Useasti vaan kun on täältä jotain lukenut, niin bi-tytöt ja etenkin lapsia hankkineet on tyrmätty jotenkin oudosti (itseäni en osaa luokitella mihinkään kategoriaan enkä haluakaan). Mutta jos joku jotain kivaa keksii niin ehdottomasti olen mukana ja ilmestyn paikalle! Ja jos jollakulla on vielä ystäväkirjassaan yksi sivu täyttämättä, niin olisi ihana joskus jutella jonkun kanssa joka ymmärtäisi (siis ihan kaveripohjalta), omille ystävälleni en ole vielä pystynyt asiasta puhumaan (paitsi ehkä vitsin muodossa joka on jätetty huomioimatta)... Hassua miten ventovieraille voikin kertoa enemmän kuin parhaille ystävilleen.
- batwoman20
Tyttö 30-vee kirjoitti:
...kun löytyy positiivista asennetta =). Ajattelin että jos tänne uskaltautuu kirjoittamaan, niin turpiin tulee saman tien kun on eksynyt lepakkojen 'omalle palstalle' (ennakkoasenteita näemmä siis itsellänikin). Useasti vaan kun on täältä jotain lukenut, niin bi-tytöt ja etenkin lapsia hankkineet on tyrmätty jotenkin oudosti (itseäni en osaa luokitella mihinkään kategoriaan enkä haluakaan). Mutta jos joku jotain kivaa keksii niin ehdottomasti olen mukana ja ilmestyn paikalle! Ja jos jollakulla on vielä ystäväkirjassaan yksi sivu täyttämättä, niin olisi ihana joskus jutella jonkun kanssa joka ymmärtäisi (siis ihan kaveripohjalta), omille ystävälleni en ole vielä pystynyt asiasta puhumaan (paitsi ehkä vitsin muodossa joka on jätetty huomioimatta)... Hassua miten ventovieraille voikin kertoa enemmän kuin parhaille ystävilleen.
tiiät vaikka muutamaa lukuunottamatta tässä ketjussa, kaikki ovat biseejä.Näyttää olevan bipalstalla aik hiljasta, joten kai te ootte pesiytyneet tänne.
Eikä siinä mitään.Kun ette tule tänne puhuneet miehistänne ja sun muuta *mies on, mutta naista kaipaan*-sontaa!
Niin kyllä siinä tapauksessamä siedän bissejä jos ne tosissaan on naisten suhteen, eli tietää mitä haluaa!
...kun tämä nyt kuitenkin on lesbopalsta, niin kyllä teidän täytyy ymmärtää miks emme halua bi-asioista puhua.Välttämättä itse bisseyttä ketään dissaa, tai nää bisseihin pettyneet ehkä.... - Tyttä 30-vee
batwoman20 kirjoitti:
tiiät vaikka muutamaa lukuunottamatta tässä ketjussa, kaikki ovat biseejä.Näyttää olevan bipalstalla aik hiljasta, joten kai te ootte pesiytyneet tänne.
Eikä siinä mitään.Kun ette tule tänne puhuneet miehistänne ja sun muuta *mies on, mutta naista kaipaan*-sontaa!
Niin kyllä siinä tapauksessamä siedän bissejä jos ne tosissaan on naisten suhteen, eli tietää mitä haluaa!
...kun tämä nyt kuitenkin on lesbopalsta, niin kyllä teidän täytyy ymmärtää miks emme halua bi-asioista puhua.Välttämättä itse bisseyttä ketään dissaa, tai nää bisseihin pettyneet ehkä....Miehistä puhumiset on mun kohdalta puhuttu ja mun puolesta kukin saa olla täällä mitä haluaa. Itse tiedän mitä haluan ja tiedän senkin ettei se tältä palstalta löydy. Jotenkin vaan toivoin että löytyisi edes jotakin suuntaa mihin tallustella. Todellakaan mistään epätoivosta ei ole kyse, vaan tää on monen vuoden pohdinnan ja kypsymisen tulos, joten kiire ei oo ollut enää pitkään aikaan mihinkään... Ja hyvin viihdyn onneksi itseksenikin. Jos ei löydy sitä yhtä joka saisi perhoset vatsaan niin sitten ei. Maailmassa on paljon muutakin: perhe, kaverit, työ, opiskelut, avara maailma matkusteluun, harrastukset, oma koti ja läjä ihania kirjoja odottamassa että ehtisin niiden kimppuun.
Ihanaa perjantai-illan jatkoa sinulle... - l e s b o
Tyttö 30-vee kirjoitti:
bi-palsta, niille on oma palsta. meitä ei kiinnosta biseksuaalien miesnaisongelmat. et niinku kumman kaa olis hei seuraavaks.... turpiin vaan ja onnea.
- mauimiu
trollit menee vuosi vuodelta surkeammiksi
- Yogger
Hei miksi ei oikeesti sovittais jotain tapaamista!? :))
Niinku oikeesti! Eihän siitä mitään häviä! Kaikki porukalla, mä ainakin
uskalla ilmaantua! Ja jos en löydä joukostanne sitä omaa kaunista,
niin ainakin saan jotain mielenkiintoista odotettavaa! :)) Täälläkin olisi yksi vapaa. Mistäs päin te kaikki naiset olette ?
- Tyttö 30-vee
Itse oon pääkaupunkiseudun liepeiltä, joten esim. Hki ois mulle helpoin... Mites muut? Pääsiäisen jälkeen vois olla hyvä? Ehtis kukin järkätä työnsä yms.
- dumdidum
Tyttö 30-vee kirjoitti:
Itse oon pääkaupunkiseudun liepeiltä, joten esim. Hki ois mulle helpoin... Mites muut? Pääsiäisen jälkeen vois olla hyvä? Ehtis kukin järkätä työnsä yms.
oih mä lähtisin ainakin innolla mukaan. Olis kiva jutella muuten vaan.
- takaajatus
dumdidum kirjoitti:
oih mä lähtisin ainakin innolla mukaan. Olis kiva jutella muuten vaan.
lähtisiks jostain kangasalta vaan jutteleen muuten vaan ; ).
- ei yksin enään
Ja vapaa pörröpää kaipaa toista pörröpäätä, siitä kolmenkympin hujakoilta :)
- Yogger
Juu pääsiäisen jälkeen kuulostais hyvältä. Ja Helsingin suunta myös!
Sovitaas nyt heti jotain, joka kans pysyy lukossa!! :) Ketkä kaikki olis tulossa
messiin?- Tyttö 30-vee
... mutta mukana ollaan! Lienee tullut jo selväksi =). Täytynee leikata ja tupeerata hiukset että pääsis tohon pörröpäää kategoriian joka tuntuu olevan niin haluttua ;)
- Yogger
Hienoa, että ainakin yksi on varmuudella messissä!
Sittenhän meitä on jo kaksi! Itse meinaan kyllä painaa
menemään pitkällä tukalla! :D - lovely lady
On meitä vapaallakin.
- inexperienced
Moikka! Täällä olisi yksin nuori naikkonen joka on vielä "neitsyt" tällä saralla ja haluaisi mahdollisesti löytää sen oman itsensä.. Aikaisemmin en ole juuri uskaltanut mielenkiintoani naisiin julistaa, mutta nyt tuli mitta täyteen ja tuntuu siltä, että ehkä tämä olisi oikeasti se mun tie. Elkää tuomitko heti, vaikka oonkin aivan kokematon tässä, ei oo vaan tullu ketään vastaan jonka kanssa olisi voinut edes kuvitella mitään..
- lesotre
Täälläkin ois yks ;)
- JOker.i
Hän. Myöhästyi 6 v. Tyttö 30-vee, miten tarinasi päättyi?
- odotankosua
Vapaita ihania poikamaisia naisia ei taida ollakaan..
Sellaisen kuin sais, niin se olis munkin unelmien täyttymys, mut ei naisellinenkaan olis huono asia, mut poikamaiset on musta jotenkin niin hot.
- Silmäpilke
Onhan heitä tuolla treffit puolella
- Miss_u
Ne on heteroita. Ainakin se kehen mä lankesin. Ihana ihana nainen... Täydellinen.
- kyllälöytyy
Meitä poikamaisia .. meitä on kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722157Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä302009Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734