Sanovat että venäläiset ajelevat kalliilla Lexuksilla ja cadillaceilla, no näyttää noita olevan ihan suomen kilvissäkin, vai lieko jo muuttaneet suomeen ja ja venäjän kilvet vaihtuneet fin kilpiin
Venäläisten autot
11
1196
Vastaukset
- Fi-Rus
Venäläiset ostavat ja rekisteröivät autoja suomessa asuessaan. Nyt ei enää erota liikenteessäkään, kuka kuski ja mikä auto on venäläinen tai suomalainen. Ei auta, nyt pitää näyttää nyrkkiä kaikille ohi ajaville autoille.
- Ooppeli mies
Lähelle kotiani rikas venäläinen rakennutti miljoona talon ja asustelee siellä harvakseen, tulee pitkillä kilvillä tänne ja vaihtaa lyhyt kilpiseen kun täällä ajelee. Todennäköisesti haluaa olla huomaamaton? Talo kuitenkin on hienoin mitä suomessa on nähty. Hulppea on näky kun venakon pihassa on kolme autoa ja autojen hinnat on 100 000-200 000/kpl ja autot on tietysti saman perheen autoja.
Pitää joskus käydä kysymässä saisko niissä autoissa hiekan istua, kenties saa hiukan ajaakin??- dkdkd
ja kuinka ollakkaan vajaa kymmenen vuotta eteempäin > raja siirtyy
- Muutan länteen
dkdkd kirjoitti:
ja kuinka ollakkaan vajaa kymmenen vuotta eteempäin > raja siirtyy
Aika pelottavat on näkymät, kun täällä olevat venäläiset alkavat vaatimaan oikeuksiaan vähän samaan tyyliin kuin Turussa, sosiaalihuollon toimia verrattiin Stalinin hirmutöihin venäjän mediassa.
Kokoomus ajaa viisumivapautta työvoimapulan poistamiseksi, et itsenäinen Suomi alkaa vedellä viimeisiään, kun raja poistuu, duunarin elintaso saattaa jopa parantua, verojen keventyessä, meillähän on sitten kaikki niitä kokoomuksen
havittelemia viiden euron vuokraosa-aika barona työläisiä. - Köyhimys
Täällä meillä päin on asuttava näiden pienituloisten suomalaisten naapurina. Kyllä käyp sinnuu katteeks, kun siulla on niin äveriäät naapurit.
- jep...jep
Köyhimys kirjoitti:
Täällä meillä päin on asuttava näiden pienituloisten suomalaisten naapurina. Kyllä käyp sinnuu katteeks, kun siulla on niin äveriäät naapurit.
ja muutenkin ohitukset mitä tuolla 6 tiellä näkee venakkojen tekevän niin huhhuh. muutama läheltäpiti tilanne on niiden takia on ollut. Torvisoi ja sentteri viuhuu!
Nyt vaan stub viisumivapaus venäläisille niin kuolleisuus määrä tiellä nousee!!! tulkoon perkele itse katsomaan mikä tilanne on!!!!! - sdfg
Sokeakin tietää kaupanjonossa onko rysyt samat jonossa.
Hieno auto, hieno talo, mutta itse haisee paskalle. - terve4
sdfg kirjoitti:
Sokeakin tietää kaupanjonossa onko rysyt samat jonossa.
Hieno auto, hieno talo, mutta itse haisee paskalle.Sun vanha auto haisee, köyhä.
- Jack the Stripper
Juu.. Ehkä ne autot maksaa Suomessa tuon verran. Mitä sitten. Raha pankkitilillä tuo enemmän kunninoitusta, kuin laitettuna johonkin peltilaatikkoon. Se ei venäjän-poika vaan tujua, ettei täällä ökyilyä juuri kunnitoiteta. Itse en kuunapäivänä, vaikka töitä tekemällä sattuisinkin rikastumaa laittaisi 10t€ enempää autoon.
Katto pään päälle juu. Mielummin ilman velkarahaa vielä.
Kuinkahan moni "ryssä" oikeesti kuvittelelee, että Suomi-poika ostaa joku päivä ne talot takaisin ja vielä tekevänsä voittoa kaupalla? Muahahahaaaaaa.
Paree vaan etsiä aurinkotontti tuolta välimeren ympäristöstä. Siellä inflaatio pumppaa hintaa nopeaan tahtiin ylöspäin ja joku "paikallinen" saataa sen vielä ostaakkin.
N ei mulla muuta taas tällä erää. - Jack the Stripper
Jack the Stripper kirjoitti:
Juu.. Ehkä ne autot maksaa Suomessa tuon verran. Mitä sitten. Raha pankkitilillä tuo enemmän kunninoitusta, kuin laitettuna johonkin peltilaatikkoon. Se ei venäjän-poika vaan tujua, ettei täällä ökyilyä juuri kunnitoiteta. Itse en kuunapäivänä, vaikka töitä tekemällä sattuisinkin rikastumaa laittaisi 10t€ enempää autoon.
Katto pään päälle juu. Mielummin ilman velkarahaa vielä.
Kuinkahan moni "ryssä" oikeesti kuvittelelee, että Suomi-poika ostaa joku päivä ne talot takaisin ja vielä tekevänsä voittoa kaupalla? Muahahahaaaaaa.
Paree vaan etsiä aurinkotontti tuolta välimeren ympäristöstä. Siellä inflaatio pumppaa hintaa nopeaan tahtiin ylöspäin ja joku "paikallinen" saataa sen vielä ostaakkin.
N ei mulla muuta taas tällä erää.Pari typoo mut kyllä te selviitte!.
- termit tietoon
''ja muutenkin ohitukset mitä tuolla 6 tiellä näkee venakkojen tekevän niin huhhuh.''
Tuo ''venakko'' tarkoittaa ainoastaan venäläistä naista.
Mies ei ole ''venakko'', vaikka olisikin venäläinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734