http://sites.google.com/site/kaarinalle/meedio-asiaa
"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Joh.14:6
Varoitus!
7
567
Vastaukset
- Nefilim
Fanaattisuudestasi ja hengen sokeudestasi kertoo myös tapasi postata samaa teksiä uudelleen ja uudelleen eri palstoille. Itseasiassa ymmärrän, että olet huolestunut "kanssaihmisistäsi" ja pelkäät heidän joutumistaan helvettiin, mutta tosiasiassa pelkäät itse joutuvasi helvettiin, siksi sinulla on tuollainen tarve julistaa muilta kuulemiasi oppeja ja kultinmenoja. Mene kristilliselle palstalle mesoamaan.
Taitaa harmittaa, kun kirkosta eroaa koko ajan väkeä. Kirkkohan on ahne ja vääristynyt instituutio, jonka oppeja on suuresti muuteltu palvelemaan valtakoneiston tarpeita. Kirkko rahastaa.
Sama koskee muita kristillisiä kultteja, jehovia, mormoneita, adventisteja, helluntailaisia jne...rukoilevaisuus, lestadiolaisuus jne.
Kyseiset uskonnot perustuvat auktoriteettien kunnioittamiseen ja ihmisten pelotteluun helvetillä. Tällä tavalla löydätte kaltaistanne pelokasta seuraa, jolloin voitte maksaa kultillenne tai sen johtajille rahaa. Raha puhuu ja sokea paimen johtaa sokeiden lampaiden laumaa.
Tietysti tällainen fanaattisuus ja uskonnollinen sokeus palvelee joidenkin ihmisten henkisen kehityksen tarpeita, koska sielu ei ole evoluutiossa vielä kovinkaan korkealle kehittynyt. Uskonnollinen yhteisö antaa kultistille turvaa ja rauhaa pelolta, jota se itse ensin on luonut.
Sitten vedetään muita ihmisiä mukaan samaan suohon. Mutta se palvelee kuitenkin teidän kehitystarpeitanne.
Lienee tarpeetonn kommentti tähän loppuun, että uskokaa mihin itse haluatte ja antakaa muiden olla, mutta niin kuin teidän kulttinne varoitukset ovat minulle kuin houkan puhetta, niin minun puheeni on houkan puhetta teille. - varoitus!
Selvänäkijäharastus on paljon harmittomampaa humpuukia kuin tämä "varoittajan" tyrkyttämä.
- uyycuc
Kyllähän selvänäkijäharrastuksessa menettää rahansa kun huijarit keräävät ne teiltä pois. En puhuisi kovin harmittomasta harrastuksesta.
uyycuc kirjoitti:
Kyllähän selvänäkijäharrastuksessa menettää rahansa kun huijarit keräävät ne teiltä pois. En puhuisi kovin harmittomasta harrastuksesta.
Uskonnon liika annoksen kautta menettää mielenterveytensä ja sitä ei voi rahalla mitata.
Etenkin kun jatkuvasti peloittelevat kaikella kielteisellä.- uyycuc
maagikko kirjoitti:
Uskonnon liika annoksen kautta menettää mielenterveytensä ja sitä ei voi rahalla mitata.
Etenkin kun jatkuvasti peloittelevat kaikella kielteisellä.Ihan samaa pelottelua selvännäkijätkin harrastavat ja ihan samalla tavalla heihin uskovat menettävät mielenterveytensä ja todellisuudentajunsa.
Maagikon pitäisi tuossa iässä ymmärtää se että "pienempi paha" ei voita suurempaa pahaa, vaikka sitä tässä yritit.
- 1oo1
yleisesti raamatuntulkinta taito on vain harvoille siunaantunut, olet tosin aivan oikealla palstalla, täällä heitä on jotka ovat tasapainoittaneet OIKEASTI saatanallista puoltaan, eikä vain jättänyt käsittelemättä sitäkin puoltansa ja nyt julistavat väärien oppaiden avulla.
Osasto profetiat, sieltä löydät kaltaistasi ennustelua, käsittelemättömiä unia joita profetioiksi mainitaan.
Täällä ovat vain he jotka etsivät sitä TODELLISTA tietä eikä harhaisia unia, ei isän tykö muuten pääse kuin parantumalla eli valaistumalla/ymmärryksellä.
Täällä keskustelusi saat vaikuttamaan saatanalliselta, ei omasta suustasi ja aidosta piittamisesta. Valo ja rakkaus on toisenlaista. Tule kanssamme opiskelemaan, älä mene väärien oppaiden taakse.- Neitsytpolku
Niitä on kerrottu myös raamatussa. Mieleeni tulee ne kaksi Joosefia jotka näkivät ja uskoivat unensa sanoman. Kyllä unet kertoo. Mutta te haluatte itse niitä seuroissanne tulkita. Meiltä ulkopuolisilta kiellätte kainen uskon- hyi sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676