Siis uhan mukavaa

Myy-Pikkuinen

loppu pv teille. Eipä muutakun että jatkakaa, mä alan nyt tekeen raveja ja otan tietysti sieltä vähän voittoakin!! =)))))))))))))))))

- ´Nuku hyvin äläkä sure. Ensimmäisen kevätpäivänä minä olen taas täällä luonasi. Rakenna pato minua odotellessasi.´ –Nuuskamuikkunen © Oy Moomin characters Ltd
-

49

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen

Siis IHAN, mut miksei uhankin käy yhtä hyvin!! *REPS*!! =)))))))))))))))))))

• Uhan tai ihan mukavaa iltaa!

Just tulee telkussa juttua jostain ohjastajasta ruotsin puolelta, kamala onnettomuus ja ohjastaja on keskiviikosta asti ollut tajuttomana. Aivoverenvuotoa jne, vaaroja siis on tossakin lajissa.

• Myy-Pikkuinen

ja hummat juoksee näköjään vaan pikkurahaa meille. =)))

• Myy-Pikkuinen kirjoitti:

ja hummat juoksee näköjään vaan pikkurahaa meille. =)))

Ainahan se on hyvä se pikkurahakin... kunhan on tulopuolella...

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

41,20 eli pelikassaan menee tuokin summa. Hitsi kun ne potintuojat tulee vaan tokaks tai kolmanneks. =))

41,20 eli pelikassaan menee tuokin summa. Hitsi kun ne potintuojat tulee vaan tokaks tai kolmanneks. =))

Siitähän sitä jännitystä tulee peliin, kun oottelee koska ne potintuojat sattuu tulemaan ekaks..

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

ne on uhan pieniä kaloja silakat joulukaloiksi, ei vaan hyvä hevoslotto oli tänään.

• Myy-Pikkuinen
        Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

ne on uhan pieniä kaloja silakat joulukaloiksi, ei vaan hyvä hevoslotto oli tänään.

totean että pienet kalat suuttuu kun homottelet niitä! =))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Siitähän sitä jännitystä tulee peliin, kun oottelee koska ne potintuojat sattuu tulemaan ekaks..

ja jos Vermoon oltais tänään menty niin kaksareilla nuo olis kiinni olleet. Mut ehkä ens ke pv mennään kun on aikaa enemmän.

• Virtuaalikoneistaja
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

totean että pienet kalat suuttuu kun homottelet niitä! =))))))))))))))))))

Täydellinen yllätys, mutta enhän minä saa edes niitä pieniä kaloja ;)

• Myy-Pikkuinen

Täydellinen yllätys, mutta enhän minä saa edes niitä pieniä kaloja ;)

ollut niiiiiiin pieniä että edes Haukullisen kauppaama suurennuslasi ei niihin sinun homokaloihin olisi riittänyt.
        Viimeksi tuolla minä sitä sinun viimekesän sinttihomokalaa katselin. Söpö se oli! ;)))))))))))))))))))))))

http://www.vetman.fi/index.php?module=shop_view_product&id=249&product_id=1813

• Virtuaalikoneistaja

• Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

Juu..ja silakka/kin on uhan hyvä joulukala/kin....

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

oikeasti se on hyvää, ainakin minä laitan paria eri silakkaa jouluksi.

Ensi viikolla menen taas syömään kalaherkkuja laivalle.

• Myy-Pikkuinen

oli söpö, sintti vai mikroskooppi?

se sintti tietysti! =))

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

uakkaan! =))

oikeasti se on hyvää, ainakin minä laitan paria eri silakkaa jouluksi.

Ensi viikolla menen taas syömään kalaherkkuja laivalle.

Mä tykkään tosi paljon erilaisista silakkaruuista...jotku on uhan herkkuja...minusta...

Voi kyllä olis mukava lähteä laivalle pitkästäaikaa...ja lähdenkin sitte heti kun...niin kuin tiedät...

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Mä tykkään tosi paljon erilaisista silakkaruuista...jotku on uhan herkkuja...minusta...

Voi kyllä olis mukava lähteä laivalle pitkästäaikaa...ja lähdenkin sitte heti kun...niin kuin tiedät...

mennä heukuttelemmaan uaivalle??

mennä heukuttelemmaan uaivalle??

Se olisi kyllä uhan uhanaa...

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

uhqudaa juttuu!! =))

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

kun imalehtunen ja piskukset eu ole tullut paheksuun tuota ravu onnettomuutta mukä ruåttussa tapahtui...
        Mut uhan kiva näin niin saa olla rauhassa! =)

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

Viikkarilla on runsaasti alkupaloina kalaa.

Muistanko oikein että yksi sinun bravuureistasi oli sillilaatikko?

kun imalehtunen ja piskukset eu ole tullut paheksuun tuota ravu onnettomuutta mukä ruåttussa tapahtui...

Juu tää on harvinaista herkkua, kun ei veetuilia ole perässä hiihtämässä...nautitaan rauhasta...

• Kyllästynyt..
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Uma on kirjoitellut tämän illan taas Sikraksi tekeentyen toisella forumilla.
        Hän kostaa Sikralle sillä tavalla sen että Sikra sanoi eilen mielipiteensä koiran usuttamisesta lapsen kimppuun.

Joku pian kyllästyy ja linkittää sinne joitakin uman viestejä koska uma ei lopeta vaikka häneltä on pyydetty kauniisti sekä tällä palstalla että siellä.

Viikkarilla on runsaasti alkupaloina kalaa.

Muistanko oikein että yksi sinun bravuureistasi oli sillilaatikko?

juu sillilaatikko on meillä niinsanottu 'perinneruoka, siitä olen tykännyt lapsesta asti...ja isäntäkin siihen on tykästynyt, vaikka ei omassa lapsuuskodissaan sitä oltu koskaan tehty...

Taitaa olla kaikissa laivoissa tosi hyvä tuo kalapöytä...

• Myy-Pikkuinen
        Kyllästynyt.. kirjoitti:

Hän kostaa Sikralle sillä tavalla sen että Sikra sanoi eilen mielipiteensä koiran usuttamisesta lapsen kimppuun.

Joku pian kyllästyy ja linkittää sinne joitakin uman viestejä koska uma ei lopeta vaikka häneltä on pyydetty kauniisti sekä tällä palstalla että siellä.

linkki siitä sivustosta?? Jooko? =)

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

juu sillilaatikko on meillä niinsanottu 'perinneruoka, siitä olen tykännyt lapsesta asti...ja isäntäkin siihen on tykästynyt, vaikka ei omassa lapsuuskodissaan sitä oltu koskaan tehty...

Taitaa olla kaikissa laivoissa tosi hyvä tuo kalapöytä...

on, minä nyt vain kuljeskelen noilla Viikkareilla kun ovat niin kauniin värisiä, todella kauan on siitä kun olen mennyt muilla.

Joskus kun tekee mieli Janssonin kiusausta niin täytyy kysäistä sinulta se sillilaatikon ohje ja tehdä sitä.

• Kyllästynyt.. kirjoitti:

No voi hyväihme, pitäisiköhän mun nyt ettiä se foorumi ja mennä umalehtisenä sinne, ja linkittää pari rasistista kirjoitustaan somalinaisesta, ja afrikkalaisesta pelosta kiljuvasta pikkutytöstä...no jätän kuitenkin väliin...nauttikoon nyt minuna olostaan, jos se olonsa tekee onnelliseksi...

• 12+18
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

linkki siitä sivustosta?? Jooko? =)

Tarttis tosiaan olla linkki, mä täältä luin aikasemmin että 'uma kirjottaa jossain sikran nimellä' ja kun kysyin et koko nimelläkö niin pelkästään etunimellä! Sillä nimellä on kirjotettu niin monella palstalla ja keskustelualueella että vähä vaikee mennä arvaamaan että mikä niistä nyt sitte on uma joka kirjottaa sikran nimellä....................

on, minä nyt vain kuljeskelen noilla Viikkareilla kun ovat niin kauniin värisiä, todella kauan on siitä kun olen mennyt muilla.

Joskus kun tekee mieli Janssonin kiusausta niin täytyy kysäistä sinulta se sillilaatikon ohje ja tehdä sitä.

Juu kysy vaan sillilaatikon ohjetta, uskon että tykkäät...ite en tykkää janssonin kiusauksesta, en tiedä miksi, vaikka olenkin kalaruuan ystävä...

• Älä valehtele
        12+18 kirjoitti:

Tarttis tosiaan olla linkki, mä täältä luin aikasemmin että 'uma kirjottaa jossain sikran nimellä' ja kun kysyin et koko nimelläkö niin pelkästään etunimellä! Sillä nimellä on kirjotettu niin monella palstalla ja keskustelualueella että vähä vaikee mennä arvaamaan että mikä niistä nyt sitte on uma joka kirjottaa sikran nimellä....................

Ethän valehtele.
        Sinulle ei kerrottu kirjoittaako Uma siellä koko nimellä, itse sen väitteen esitit.
        Mistä päättelit että hän kirjoittaisi pelkällä etunimellä?

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

No voi hyväihme, pitäisiköhän mun nyt ettiä se foorumi ja mennä umalehtisenä sinne, ja linkittää pari rasistista kirjoitustaan somalinaisesta, ja afrikkalaisesta pelosta kiljuvasta pikkutytöstä...no jätän kuitenkin väliin...nauttikoon nyt minuna olostaan, jos se olonsa tekee onnelliseksi...

Illan paras! =)))

• 52+1
        12+18 kirjoitti:

Etkö ole lukenut uman omaa viestiä, jossa hän sanoo että jokainen joka on hänen viestejään lukenut, tietää kyllä mikä on hänen kirjoittamansa....

• 13+14
        Älä valehtele kirjoitti:

Ethän valehtele.
        Sinulle ei kerrottu kirjoittaako Uma siellä koko nimellä, itse sen väitteen esitit.
        Mistä päättelit että hän kirjoittaisi pelkällä etunimellä?

Kysyin yheltä puskikselta joka toi tälle palstalle tiedon et uma kirjottaa sikran nimellä jossain ja se inffos että etunimellä kirjottaa.

• ajattelin näin
        Sikra kirjoitti:

Sikra, minä ajattelen että Uma haluaisi olla kuin sinä. Siksi hän varmaan tekee kaikkia inhoittavuuksia sinua kohtaan että kukaan ei arvaisi hänen oikeasti rakastavan sinua salaa.

• 52+1 kirjoitti:

Etkö ole lukenut uman omaa viestiä, jossa hän sanoo että jokainen joka on hänen viestejään lukenut, tietää kyllä mikä on hänen kirjoittamansa....

'' siinä ei sattunut puskissa kottuilua, vaan yksinkertaisesti en enää ollut rekattuna. Mutta joka kirjoituksiani on lukenut tuntee kyllä tyylini.
        TULIKO ASIA SELVÄKSI NYT. ''

• Myy-Pikkuinen
        ajattelin näin kirjoitti:

Sikra, minä ajattelen että Uma haluaisi olla kuin sinä. Siksi hän varmaan tekee kaikkia inhoittavuuksia sinua kohtaan että kukaan ei arvaisi hänen oikeasti rakastavan sinua salaa.

Siis kaappihomo!! =))))))))))))))))))))))))))))))

• Virtuaalikoneistaja
        Sikra kirjoitti:

'' siinä ei sattunut puskissa kottuilua, vaan yksinkertaisesti en enää ollut rekattuna. Mutta joka kirjoituksiani on lukenut tuntee kyllä tyylini.
        TULIKO ASIA SELVÄKSI NYT. ''

jos ei kirjoita rekattuna eikös silloin ole puskissa, vai olenko käsittänyt aivan väärin?

• Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

Juu tää on harvinaista herkkua, kun ei veetuilia ole perässä hiihtämässä...nautitaan rauhasta...

herrrrrrkuwa ei kestänyt kauaa!

• eve666
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

kun sun täytyy tavan takaa jossain kohtaa se mainita!Olet jo yhtä pahasti pakkomielteinen kuin nuolemasi perseen omistaja!!

• rikas rva hki
        eve666 kirjoitti:

kun sun täytyy tavan takaa jossain kohtaa se mainita!Olet jo yhtä pahasti pakkomielteinen kuin nuolemasi perseen omistaja!!

kerta on yks kerta, ei sentään tavantakaa, äläpäs nöyrä käskyäinen liijoittele.

Umaluhtinen konttaa kiitettävästi ton Myyn perässä, se jää vaan ykssilmäsiltä nöyristelijöiltä huomaamati.

• 19+42
        rikas rva hki kirjoitti:

kerta on yks kerta, ei sentään tavantakaa, äläpäs nöyrä käskyäinen liijoittele.

Umaluhtinen konttaa kiitettävästi ton Myyn perässä, se jää vaan ykssilmäsiltä nöyristelijöiltä huomaamati.

Mutko ton salolaisen elämän sisältö on siin ko saa nuolla turkulaisen läskist ahterii, taitaavatten olla niit naisii ja tulisest rakstuneit, ei tot hyäkkimist muutes kukkaa ossaa ymmärtää. On alkant tulee nuo kaapist ulos, vähä näyttääp silt, vaik eihä siin mittää, jokkain rakastaa ketä rakastaa.

• puskii,,

jos ei kirjoita rekattuna eikös silloin ole puskissa, vai olenko käsittänyt aivan väärin?

se jonkin ihme virtuaalin napaa kutittaa kirjoittaaks joku rekattuna vai ei.
        Sus ei oo mitää,ku pelkkä jäyhä sielu.

• käheempi
        puskii,, kirjoitti:

Paremp jäyhä sielu, ko sieluton pervo kriminaali.

• Myy-Pikkuinen
        eve666 kirjoitti:

siihen kuitenkin yskiin! =))))))

• Virtuaalikoneistaja
        puskii,, kirjoitti:

tuo kirjoitukseni ollut mielipide puskasta kirjoittelusta, siinähän vain todettiin sellainen tosiasia että kaikki ilman rekkaantumista kirjoitetut viestit tulevat puskista, laitan vielä esimerkin, minun viestini ei tullut puskista, sinun sensijaan tuli.

• issu56
        Sikra kirjoitti:

Juu kysy vaan sillilaatikon ohjetta, uskon että tykkäät...ite en tykkää janssonin kiusauksesta, en tiedä miksi, vaikka olenkin kalaruuan ystävä...

Onko tuo sillilaatikko sama kuin silakkalaatikko ja jos on, niin laitatko siihen "raitasta sianlihaa" mukaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2156
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2055
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      23
      1938
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1307
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      703
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe