mitä mieltä tytöt ootte hoppareista? : )
Useimmiten kylläkin semmoset mustat löysät farkut ja valkonen t-paita ilman hupparia mulla
mut silti? :)
hopparit
5
240
Vastaukset
- tyttö_94_
Riippuu niin paljon luonteesta :D minkä ikäne oot? ite täytän 16v...Kerro enemmän luonteesta nii vois vähä antaaki mielipiteensä.
- ghufrtjyufhjfghj
hoppareista yleensä, en musta =)
- nooorazzia
on ihan ok olla hoppari! :) mutta lopultahan se on se luonne ja muu joka ratkasee, en panis pelkästää sen takii et housut roikkuu. tän hetkine ihastus on hoppari ja mitää en vaihtais :p
- rämäpää.
Kyllä hopparit voi kiinnostaa siinä missä muutkin.. Ehkä vähän vähemmän jos "hopparius" on menny niin yli et housut on aivan tajuttoman paljon liian isot ja paita samoin. Sillon ku tyyli menee yli nii se ei ole enää hienon näköistä. Mutta itse kyllä kiinnostun hoppareista ´:)
- Poika 48359534
rämäpää. kirjoitti:
Kyllä hopparit voi kiinnostaa siinä missä muutkin.. Ehkä vähän vähemmän jos "hopparius" on menny niin yli et housut on aivan tajuttoman paljon liian isot ja paita samoin. Sillon ku tyyli menee yli nii se ei ole enää hienon näköistä. Mutta itse kyllä kiinnostun hoppareista ´:)
Oon fruittari eli pillit farkut ei liian farkut sukista takana cäppi pääs käytän liivejä ja huppareita siniset silmät tummat hiukset ja niin leikatut että edestä silmien yläpuolella viistoon mutta olen vain 155cm pitkä painan 45kiloa ja olen 14 ja ½ vuotias mutta tiedän että saan kasvupyrähdyksen 2 vuoden sisällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482