Apua! auttakaa mua, siit lähtien ko mun äiti alko syömään pihvejä sen parta on muuttunut muoviksi, nykyään se katsoo ihan oudosti sohvan alle silmät kiinni, ihan eri tavalla kuin ennen.sit kun se käy joka kerta kaupassa nii kassalla se aina kattoo parvekkeelta alas kuolleita pihvinuijia. sit ko se ei nykysi ostakaan mitään muuta kuin sammalta just sieltä sohvan alta! Kerran äiti katsoi meidän naapuria sinapilla katolta mahalle silmät kiinni!!! Sit ko se aina kuseskelee jokasen ohikulkijan päälle ja se muovinen parta takertuu aina asfalttiin kiinni ko sen pitää nuuhkia kaikkia lintuja viemäreissä!!!! me ostettiin isän kanssa merestä talutushihna ja akvaario jossa me voidaan viedä se hammaslääkäriin.Sit me soitettiin meidän enolle mut se vastas äidin parran sisältä, sit me säikähettiin iha vitusti ja soitettiin helikopteri et se pelastas meiän parsakaalin viidakosta!!
Äiti hakkaa
3
662
Vastaukset
- tuspimp
Siis hyvä kun on samanlaisiia ihmisiä niinku minä! oon 5v ja tykkään kitaran nauhoista mut oon nyt neitsys kristus -uskonnossa mut muistan kaiken! Mun äiti oli nuorena ihan samanlainen!!!!!!!!!! mä vielki vihaan sitä ja sen kyrpä nougatpatukoita!!! se veteli niitä aina rukan rannalla ahvenien kanssa ja hirtti jarrun kiinni! iskä sit tuli yks päivä ruuvi ostoksilta ja lätkäs mutsilta matit mäkeen, mutsi on sen jälkeen kasvattanu punasia karvoja tissien allea!! siis ei! mä välil luulen et äiti on ihan hora mut se tuli sit päivällä tussu leveenä kotii lidlin pullo etiketti taskus, niin kysyin et miks oot tomonen nii se sano et RÄ, enkä oo sen jälkeen ostanu meetvursti pitsaa alennuksista.. teiän pitää auttaa mua!! ja toinen kun olin lintsil yks päivä, niin mun kamu yhtäkkii huus et VITTU, mikä vittu!!!!!!!!
- ??+??
Tosi pimeä,että tuota tekstiä saa aikaan ! Mene hoitoon.
- NÄIN ON!
Matun munkit on tosi arvokas asia koska munkin äiti aina hinaa lapoja perässä!!11 Vittu se ostelee kaupasta aina vedeltäviä ahvenia ja viskoo niitä kettujen sulkien päälle! passin mäjäytti kerran asfalttiin kun ei miellyttänyt! lentokoneen renkaat varasti ja SURVO käsilaukkuun ja vittu möi ne sit rengaskaupassa norsuille! ne teki uutta nahkaa! mäjäytin kunnon mällit hanhien päälle kun ne ei usko mua ikinä kun meen ostamaan lenkkiä! annan kaiken kanat aina koirille että ne uskoi olematta kuseskella kuppeja suustaan!111
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734