Juon yleensä seuraavasti.
Juon yleensä seuraavasti.
Maanantaina 12 kaljaa
Tiistaina pari pulloa punkkua
Keskiviikkona 1-2 pulloa kossua
Torstaina iso leka Leijonaa
Perjantaina Iso leka jotan hyvää viskiä
Lauantaina noin 20 annosta erilaisia drinkkejä
Sunnuntaina olen aina raittiina ja loiventelen oloa pameilla.
Onko tässä riskiä? Vaihtelen joka päivä eri juomien välillä, koska se on terveellisempää kuin juoda aina samaa. Ja sunnuntait olen aina raittiina.
Onko riskiä?
8
228
Vastaukset
- -------
ensin yrittäisit kehittyä suunnilleen aikuisen tasolle?
- t-hirteen
Itselläni alkoholi vaikuttaa uneen huonontavasti. Hyvin nukahtaa(tai sammuu)mutta heräilen vähän väliä eikä herätessä ole virkeä olo. Väsyneenä juomisessa on se hyvä puoli, ettei tarvitse juoda niin paljon humaltuakseen riittävästi. Alkoholi vaikuttaa siis nopeammin ja tehokaammin kuin muuten. Eilenkin 11 annoksessa oli riittävästi.
- 24/7
Sama juttu. Pitää vetää kunnon änkyräkänni, että nukkuu. Jos joisi vaan muutaman kaljan, niin ei kyllä tarvittis nukkua ollenkaan.
Ite olen vuosien alkoholismin saatossa hokannut, että suurin syy tähän asiaan on magnesiumin puute sekä etenkin nestehukka, eli jos ottaa magnesiumia ja vetää vettä (mielellään vissyä), niin raukean unelias olo voi hyvinkin nopeasti tulla.
- nuori lääkäri
En näe käytössäsi mitään riskiä, melko normaalia. Ja on hienoa, että olet sunnuntait raittiina, niin elimistö kerkiää täysin palautua viikon juomingeista.
- pyhittää lepo-
päivän.
- wwwwwwwwww
ei mitään haittaa joit jopa tuplata määrät
- gunnar.
wwwwwwwwww kirjoitti:
ei mitään haittaa joit jopa tuplata määrät
Niin, ei noilla määrillä vielä alkoholisteja olla. Kunnon doku vetää sen 2-3 pulloa tiukkaa viinaa päivässä eikä pyhitä sunnuntaita lepoon, vaan juo senkin päivän.
- 24/7
Kerro mullekin mistä saat pameja? En mä ainakaan lääkärille viitsi mennä niitä ruinaamaan. Tulee pelkkiä ongelmia siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708