WoWista

voiihQdaa23785

Hei te kaikki ihanaiset addiktoituneet WoWilaiset (niinku mä) antakees ny vähä tippejä mitä mun pitäs tehä mun poitsun kans, jonka kaa oon ny seurustellu about puol vuotta, ja meil on yhteisenä harrastuksena tää WoWi välimatkan takia!

Me raidattii samas killas. Kunnes mua vaa alko lopen nyppii se ihme kiltalaisten piikittely mua kohtaan, millon en saanu linkittää healing meterii /raidiin vaik kaik muut sai spämmää miten haluu ja millon mulle aina huudettiin ku tein virheen raidis, vaik jos joku muu teki virhei, ni se oli iha ok. Ni mä sit lähin killasta. Ja mä olin monta kertaa sanonu mun poitsul, et ei tää homma toimi, ja se tuntu olevan iha vaa et jaa. Eniten ottaa päähän se, et mun poitsu ei ees lähteny mun peräs killasta. Se jäi siihe paskakiltaan, koska hänen mielestään siin killas ei ollu mitää pahaa. Ja mun poitsu on siel kans hiiluna, vaik se haluis olla depsinä, mut eine anna sen depsata. Ni mitä hemmettiä? Tuntuu vähä kaukaa haetulta hänen juttus.

Mitä mun siis pitäs tehä? Mä oon aina se joka menee mun poitsun luo kylään, ku millon hänel ei oo rahaa ja millon hänen vanhempansa ei päästä (18v.). Mä tunnun olevan aina se joka joustaa ja ymmärtää, mut alkaa pikkuhiljaa ymmärrys loppuu. Pitäskö mun siis viel kerran yrittää ja mennä pääsiäisenä sen luo? Vai antaa nyt sit olla?

1

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -I-

Josko antasit olla?

Meillä vaimon kanssa pelattiin vielä pari kk takaperin, kunnes palo hermot totaalisesti ja lopetettiin wowi kokonaan ...

Millon joku ruikutti ettei vaimolla dps piisannu, millon mitäkin ...

Kiltoja tuli kokeiltua erinäisiä ja aina tuntui vaan, että oletettiin vaimon päässeen kiltaan vaan sen takia, että olin itse useimmiten officeri tai yksi päähiilaajista.

Se kun oli kumma juttu, kun olin druidilla tankkina BC aikaan, vaimo toimi paladiinillä hiilaajana ja piti minut tankkina elossa ilman mitään ongelmia, silti killassa alkoi kauhea sättiminen kun vaimo ei kuulemma hiilannut kaikkia ... Ne meidän shamaanit ja resto druidit kun eivät osanneet chain healata/hotata ...

Noh sitten vaimo kokeili rogueta, dps oli kolmanneksi parasta seuraavassa killassa, noh eipä piisannut kauhea valitus kun dps ei piisaa, mutta kaiken maailman paskiaiset joilla HUOMATTAVA dps ero eivät saaneet mitään valituksia.

Sitten kokeiltiin huntteria, dps oli kunnossa, md toimi aina kun piti, ei mitään valittamisen aihetta, sitten itketään kun ei ole muka taaskaan tarpeeksi dps, kumma kun aina sinne top 10 pääsi hahmolla kun hahmolla, yleensä top 5.

Mage ... sama valitus ... kertaakaan ei päässyt ulduariin vaikka paskempi dps pääsi.

Itse aina tankannut tai hiilannut joten ei ole kukaan vielä valittanut, mutta jos toinen lähti killasta, myös toinen lähti, ja niin sen minusta pitäisikin mennä.

Mutta nyt on wowit loppuneet pysyvästi, tulihan sitä betasta saakka pelattuakin, nyt kun vaan löytyisi joku joka ostaisi accon niin hyvä olisi, mutta tuskin löytyy, kun ei tuota ilmasiksikaan pois anna.

Ja muutenkin, 18v jota vanhemmat ei päästä ... puhutaan jo SUPER NÖSSÖSTÄ, semmoisia ei voi koskaan kutsua miehiksi, vaan lapsiksi, parempi jos etsit miehen.

Mutta toimi miten itse katsot parhaimmaksi, niin et ainakaan voi mennä väärään (tai jos menet niin aina voi myöhemmin muuttaa tilannetta).

PS: Hiili/tankki on aina parempi kun dps ;), pääsee helpommalla, hiilinä ei tarvi hittiä etc, ja aina saa paikan raidiin helpommin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2156
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2055
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      24
      1939
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      703
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe