Saunomisesta

janskuuuu

Käytkö kultasi kanssa saunassa ja onko se vanhempienne mielestä OK!

9

1101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neulatsuonissa

Käyn kyllä, melkein joka viikonloppu.
      Kyllähän vanhemmat aluks vähän ihmetteli ja kyseli että tiedetäänhän me mitä tehdään ja että ne sen päättää, mutta siihen se sitten jäi =D
      nii, ja ikää on 15 v ja 17 v.

• niNNuliini94

Pari kertaa on saunottu kun porukat eivät ole olleet kotona, eivät siis tiedä! Suuseksi on saunassa ja suihkussa parasta, kun ei tarvi varoo paikkojen sotkemista. Kesällä olin mökillä myös jätkäkaverini ja sen kaverin kans saunas mutta mulla oli biksut päällä. Jätkät oli alasti eikä siinä ollu mitään seksii, saunottiin vaan porukalla.

• yhdessä saunassa

ollaan käyty yhdessä saunassa. Kyllä kai ne porukat tajuaa sanomattakin ,että seksiä harrastetaan ,ni miksei saunoa vois yhdessä sit...

• :Ddd

Käydään kullan kanssa saunassa. Mitäs vanhemmat siihen sanoisivat, eivät mitään, ikää kun kuitenkin löytyy jo ihan riittävästi. Samassa suihkussa käydään myös usein, säästyyhän luonnonvarojakin samalla :D

• 14v & 15v

Jussina olin kahdestaan mun kultani kans niiden mökillä saunas. Aluks ihan perinteisesti uikkareissa, mutta kun muut oli lähteny pois, riisuttiin uikkarit ja .....Sillon oli eka kerta kun sain runkata loppuun asti ja näin miten jätkältä lentää.

• Nii_na
        14v & 15v kirjoitti:

Jussina olin kahdestaan mun kultani kans niiden mökillä saunas. Aluks ihan perinteisesti uikkareissa, mutta kun muut oli lähteny pois, riisuttiin uikkarit ja .....Sillon oli eka kerta kun sain runkata loppuun asti ja näin miten jätkältä lentää.

Lähetään viikonloppuna serkkupojan kanssa patikoimaan ja meidän mökki ja tietty sauna on reitin varrella. Eiköhän siellä puhdasta tule.

• Riit_ta
        Nii_na kirjoitti:

Lähetään viikonloppuna serkkupojan kanssa patikoimaan ja meidän mökki ja tietty sauna on reitin varrella. Eiköhän siellä puhdasta tule.

Kyllä poikaystävän kanssa ei sitä yksikseen ole mukava saunoa.

• loves from päijänne
        Riit_ta kirjoitti:

Kyllä poikaystävän kanssa ei sitä yksikseen ole mukava saunoa.

Olis tosi tylsää saunoo kesällä yksin, kun saunakaverikin on! Poikakaverin kanssa oltiin viime viikko mökillä kahestaan, eikä kyllä simmarit kastunu vaikka saunottiin ja uitiin joka pävä. Tuskin vanhemmatkaan luulee 16-vuotiaiden kahdestaan mökillä pelkästään kortti pelaavan.

• Henna*
        loves from päijänne kirjoitti:

Olis tosi tylsää saunoo kesällä yksin, kun saunakaverikin on! Poikakaverin kanssa oltiin viime viikko mökillä kahestaan, eikä kyllä simmarit kastunu vaikka saunottiin ja uitiin joka pävä. Tuskin vanhemmatkaan luulee 16-vuotiaiden kahdestaan mökillä pelkästään kortti pelaavan.

Meillä on saunottu mökillä aina paikalla olevan porukan mukaan. Saunaan mennään kuka kerkiää grillaukselta miltä työltä milloinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4015
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2417
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2322
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2092
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1816
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      72
      1142
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe