Sunnuntai 12.2.2012
Nimipäivät: Elma ja Elmi
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  / Boikotoi AKT:tä
7 Vastausta 187 Lukukertaa

Boikotoi AKT:tä

Satamissa töitä freelansereille. 300% palkanlisä kirjekuoressa verottomana. Teollisuus maksaa vielä bonuksen jos lakko saadaan murrettua. VOI POIJAT!

Lahtaajat

AKT:n sonnit kortistoon. Ei tuollaisia röyhkeitä kansantalouden tuhoajia tarvitse päästää enää ylipalkattuihin suojatöihin. Ja vielä vuoden eroraha - kohtuutonta.

&&&&

Ahtaajat ovat palkkansa ansinneet, täällä kirjoittelevat pölhöt asioista tietämättömät työnantajien myötäjuoksjat.M

Haista vittu.

Saatanan yhteiskunnanloinen!

Johtaja

Lahti penkkiin makaamaan.

Miten

Olen samaa mieltä ja haluan osallistua boikottiin, mutta miten sitä käytännössä nyt toteutetaan? Etten kävisi ulkomaankauppaa, en ostaisi mitään ulkomaalaisia tuotteita enkä sellaisia suomalaisiakaan mitä viedän satamien kautta ulkomaille. Kävisinkö itse hakemassa tarvitsevani Saksasta?

Boikotoin ääliöitä

Tämän palstan kateellisilla valittajilla ei taida olla paljoakaan tietämystä siitä mistä täällä mussuttavat. Tekstistä paistaa vain suuri kateus ahtaajien palkkatasoa kohtaan. Siitä vaan itse kukin satamaan kolmivuorotöihin viikon jokaisena päivänä kun se palkka niin suurelta tuntuu. Ja kyllä nämä lakkoilijat ovat tuoneet etuja muillekin lusmuille ihan ilmaiseksi.
Mä en poikotoi AKT:tä On mahtava valta, täytyy kunnioituksella todeta.Eikö sitä valtaa voi hyödyntää järkevään asiaan.Että sais itämaiset liikenne yrittäjät pois maasta taksoja polkemasta.Kohta Suomessa
on paljontyöttömiä kuskeja.Kun Suomalaiset liikennöitsijät "Ajetaan"Konkurssiin,tämä on kova paikka monella,tänä päivänä.
 /   /  / Boikotoi AKT:tä

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua