Olen miettimässä täystakaus-asuntolainaa, eli mihin ei tarvita takaajia. Säästöpankki on mainostanut tätä täystakausta, mutta minulle sanottiin, että täystakaus on vain 95% ja lopulle 5%:lle tarvitaan takuu. Missä pankeissa tuo täystakaus todella on TÄYStakaus, ettei tarvitsisi olla takaajia tai alkupääomaa? Voiko asuntolainaa saada yli asunnon hinnan? esim. asunto maksaa 75000, voiko lainaa saada 90 000, josta tuon
15 000 käyttäisi asunnon remomtoimiseen?
asuntolaina ilman takuita
4
348
Vastaukset
- meizi83
Kyllä menee hurjasti yli tuon 75000:en, jos tarvitsee ottaa 15K vielä lisää. Tuskin onnistuu mistään. Tollanen 5% ei oo vaikea säästää.
Pankitkin saattaa ajatella parastasi, on parempi, että niiden asiakas tuottaa heille jatkossakin voittoa, joten yrittävät estää ylivelkaantumisen.- etumies...
Kaikissa pankeissa on mahdollisuus saada asuntolainaan, olisko se 20% valtiontakausta.
- åö,m
15%:lle saa valtion takauksen
- Louskuleuka
Mikä pakottaa remontoimaan asunnon juuri silloin kun sinulla on rahatilanne kaikkein tiukimmalla? Eiköhän siinä 75 tonnissa ole ihan tarpeeksi maksamista, jos muutaman tuhannen omarahoituskin jo tuottaa vaikeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760